Shadin2025-01-14 12:31:25 // 38229
Balra kanyarodok be szűken a telekre, nem tudom milyen sebességnél kapcsol be, de miután megálltam a tolókapu előtt várva h kinyíljon, addig a tökig kitekert kormánynál is világít vígan.
SD2025-01-14 12:18:00 // 38228
Igazából kell hogy legyen alsó és felső limit is sebességnél. Mert se áltában nem világít, menéskor.
Beforduláskor én azt gondolom addig világít ameddig biztosan tud sebességadatot kapni az autó az ABS jeladókból. Csak sztem ez pont a parkolási szituációknál ahol értelme lenne nem működik.
A kanyar szög, hát akkor nem tudom:D
Beforduláskor én azt gondolom addig világít ameddig biztosan tud sebességadatot kapni az autó az ABS jeladókból. Csak sztem ez pont a parkolási szituációknál ahol értelme lenne nem működik.
A kanyar szög, hát akkor nem tudom:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-13 21:29:01 // 38227
Nekem bizonyos sebesség alatt sem kapcsol be jelenleg.
Shadin2025-01-13 21:19:10 // 38226
nem gpf-esnél sem sokkal jobb a helyzet tudtommal
Shadin2025-01-13 21:16:40 // 38225
Szerintem is inkább sebességfüggő, x kmh alatt világít, felette kikapcsol kormányállástól függetlenül.
SD2025-01-13 21:15:54 // 38224
Konstans sebességnél ahogy tekered nem hallgat el? Tegnap próbálgattam, lehet lassultam is közben, de nekem úgy tűnt, akkor lövi le mikor túl nagy a körmányszög.
Plusz akkor sebesség, persze ha dimmelné.. nem lenne ilyen villogó:D
Plusz akkor sebesség, persze ha dimmelné.. nem lenne ilyen villogó:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-13 21:15:11 // 38223
Szerintem is..Ha lassan kanyarodok be az utcánkba, nem kapcsol fel. Amúgy nekem frissítették, ami után full rosszul működött egy darabig.Egyszercsak megjavulhatott, mert látom rendszeresen működni este a kis utcákban bekanyarodáskor. Lehet hogy frissítés után ez is tanul? Ki tudja..
G-MANN🍀2025-01-13 20:44:22 // 38222
Én akármennyire betekerem, azérz nem kapcsol ki, full sebesség függőnek érzem inkább.
SD2025-01-13 18:05:07 // 38221
sok helyen ez van elég idegesítő volt eleinte.. de 5000-en sem akarom bőgetni:D hogy legyen valami fék.... DPF off:))
SD2025-01-13 18:04:22 // 38220
Valamelyik facebook csoportban írtam a kanyarfény kreténségére, villogtat.. és kijavított egy csóka hogy nem is a sebességtől függ hanem a kormány szögtől..
tehát ezért tiltja le a kanyarfényt nekem befordulásnál pont az utcában, mert élesen kell fordulni és amikor túllépem a megadott értéket kikapcsolja, pedig pont akkor lenne a legjobb...
tehát ezért tiltja le a kanyarfényt nekem befordulásnál pont az utcában, mert élesen kell fordulni és amikor túllépem a megadott értéket kikapcsolja, pedig pont akkor lenne a legjobb...
SD2025-01-13 18:02:16 // 38219
de szerintem ha minden fogyasztó be van kapcsolva alapjáraton nem tudja visszatölteni.. különben nem tiltaná le alacsony akkufesznél az ablakfűtést, meg a starrstoppot.. ezek valszeg e leg zabálóbb és/de elhagyható extrák...
valahonnan emlékeszem hogy egy sima indítózást 1 óra vissszatölteni, nyilván ez start/stop-nál nem lehet igaz, meg a generátor már nem fordulatra szabályoz, töltőáramot..
valahonnan emlékeszem hogy egy sima indítózást 1 óra vissszatölteni, nyilván ez start/stop-nál nem lehet igaz, meg a generátor már nem fordulatra szabályoz, töltőáramot..
Shadin2025-01-13 15:40:39 // 38218
Képtelen vagyok nem koczkán megállni vele :-)
Az megvan, hogy pl. az érdi M6-on lejtő irányben a tempomat fékkel tartja a sebességet, mert motorfék az nincs, legalábbis ha kikapcsolom a tempomatot akkor gyorsul az autó :-)
Az megvan, hogy pl. az érdi M6-on lejtő irányben a tempomat fékkel tartja a sebességet, mert motorfék az nincs, legalábbis ha kikapcsolom a tempomatot akkor gyorsul az autó :-)
Shadin2025-01-13 15:35:58 // 38217
Mindent IS csinál 3 percig ha nem tudom leállítani :-) És tényleg :-)
Shadin2025-01-13 15:35:28 // 38216
Ettől nem kellene, mert ugye jár a motor, ez a lényege az egésznek :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-13 15:18:26 // 38215
Mivel hónapokig kvázi hátsó fék nélkül közlekedtem (és telefonon megnyugtatott az egyik márkaszerviz, hogy ez normális XD), nehéz az eredeti gyári állapothoz viszonyítani. Nylván elképesztően sokkal jobb lett működő hátsó fékkel.
Mégis van egy olyan szubjektív érzésem, hogy az OEM konfighoz képest változott a fék működése attól, hogy hátul "tuningoltam".
1. Nekem sosem volt gondom a finom megállásokkal pl. lámpánál, D-ben sem. Az új fékkel lett, oda kell figyelni a pedálkezelésre, különben kocka lesz a megállás. Ez tuti változott.
2. Kakucson teljesen más élmény volt menni az autóval, mint korábban OEM fékkel az M-ringen. Ez tényleg szubjektív, mert volt a kettő között vagy másfél év, lehet csak a vezetési stílusom változott. A különbség nekem feltűnő volt.
- Egyrészt agresszívebbnek éreztem a féket, jó értelemben. Korábban nem volt meg ennyire az "instant harap" érzés, adott valami plusz "vibe"-ot, jó érzés volt, nagyon magabiztos.
- Szűk kanyarban az M-ringen amikor sok volt a tempó, orral csúsztam le. Most egyértelműen az esp fogott meg inkább, a fara kezdett elmenni. Lehet a pálya jellege más, óvatosabb voltam, másképp küldtem be a kanyarba, nem tudom. Állandóan a fara mozgott most az autónak.
- Szintén a lassú kanyarokban sokkal jobban éreztem azt az irreális feelinget, hogy valami fordítja alattam az autót, és bekanyarodunk ott, ahol nem kéne. Ez az érzet nagyon feltűnően erős volt, és lehet összefügg a fenti két másik tapasztalattal. Gyorsak is voltunk nagyon a pálya ezen részein.
- Szintén ehhez kapcsolódik a kanyar kijárat. Az M-ringen full semlegesek voltak a padlógázas kigyorsítások a kanyarokból. Far csusszantást csak fékezésből tudtam összehozni, kanyar bejárat után. Kakucson abszolút nem ez volt, kanyar kijáraton rögtön tette a farát kifelé.
A gumira sem ugyanaz volt sajna a két esetben, M-Ring téli, Kakucs nyári. Viszont a Transzfogarason, nyárival sem volt meg ez az érzet, mint most a Kakucson, úgyhogy én a fékre fognám.
Mégis van egy olyan szubjektív érzésem, hogy az OEM konfighoz képest változott a fék működése attól, hogy hátul "tuningoltam".
1. Nekem sosem volt gondom a finom megállásokkal pl. lámpánál, D-ben sem. Az új fékkel lett, oda kell figyelni a pedálkezelésre, különben kocka lesz a megállás. Ez tuti változott.
2. Kakucson teljesen más élmény volt menni az autóval, mint korábban OEM fékkel az M-ringen. Ez tényleg szubjektív, mert volt a kettő között vagy másfél év, lehet csak a vezetési stílusom változott. A különbség nekem feltűnő volt.
- Egyrészt agresszívebbnek éreztem a féket, jó értelemben. Korábban nem volt meg ennyire az "instant harap" érzés, adott valami plusz "vibe"-ot, jó érzés volt, nagyon magabiztos.
- Szűk kanyarban az M-ringen amikor sok volt a tempó, orral csúsztam le. Most egyértelműen az esp fogott meg inkább, a fara kezdett elmenni. Lehet a pálya jellege más, óvatosabb voltam, másképp küldtem be a kanyarba, nem tudom. Állandóan a fara mozgott most az autónak.
- Szintén a lassú kanyarokban sokkal jobban éreztem azt az irreális feelinget, hogy valami fordítja alattam az autót, és bekanyarodunk ott, ahol nem kéne. Ez az érzet nagyon feltűnően erős volt, és lehet összefügg a fenti két másik tapasztalattal. Gyorsak is voltunk nagyon a pálya ezen részein.
- Szintén ehhez kapcsolódik a kanyar kijárat. Az M-ringen full semlegesek voltak a padlógázas kigyorsítások a kanyarokból. Far csusszantást csak fékezésből tudtam összehozni, kanyar bejárat után. Kakucson abszolút nem ez volt, kanyar kijáraton rögtön tette a farát kifelé.
A gumira sem ugyanaz volt sajna a két esetben, M-Ring téli, Kakucs nyári. Viszont a Transzfogarason, nyárival sem volt meg ez az érzet, mint most a Kakucson, úgyhogy én a fékre fognám.
SD2025-01-13 15:02:03 // 38214
aztán sírnak hogy megmakkan az akksi:D
SD2025-01-13 15:01:37 // 38213
LOL:D dudál fütyül villog?:D helyben forog?
SD2025-01-13 15:00:47 // 38212
Ájjájj... nekem még kívül van a hátsó betéten, de a belsőt meg nem nagyon tudom megnézni:D
32k... de szerintem még fog:D Amióta te küzdöttél én visszább vettem:D
fél év alatt mentem 3k-t:D
32k... de szerintem még fog:D Amióta te küzdöttél én visszább vettem:D
fél év alatt mentem 3k-t:D
Shadin2025-01-13 14:46:34 // 38211
De a remote start és seggfűtés meg kormyányfűtés meg klíma és hátsóablakfűtés elég gizda, tudnak élni az amcsik!
Shadin2025-01-13 14:44:54 // 38210
Full ciki volt a #szarolasz :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-13 14:42:38 // 38209
Ezt elképzeltem XDDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-13 14:41:19 // 38208
Igazából hiába dolgozott a hátsó. A külső oldali betétek nem távolodtak el a tárcsától. A munkahenger belül van, így hiába nyomtam a féket, a hátsón valójában nem keletkezett semennyi fékhatás. A fékbetét jött beljebb, de mivel nem érte el a tárcsát (időben), nem húzta magára a külső oldalt. Kb mint amikor a biciklin a V-fék féloldalasra van beállítva. Az egyik oldal bekoszol a felnibe, a másik meg egy centire eláll. Hiába húzod a féket, nem fog fogni.
Ennyire nem tud okos lenni a fék, hogy ezt a hibát kitalálja. Csak azt érzékelhette, hogy elöl fog, hátul nem épül fel a fékhatás. Könnyül a fara, tehát még venni kell el hátul a fékerőt.
Na ebből eredt, hogy hátul nulla fékem volt, és 70 fölött fékezve konkrétan orra állt az autó. Nagyon kellemetlen érzés volt.
Ennyire nem tud okos lenni a fék, hogy ezt a hibát kitalálja. Csak azt érzékelhette, hogy elöl fog, hátul nem épül fel a fékhatás. Könnyül a fara, tehát még venni kell el hátul a fékerőt.
Na ebből eredt, hogy hátul nulla fékem volt, és 70 fölött fékezve konkrétan orra állt az autó. Nagyon kellemetlen érzés volt.
Shadin2025-01-13 14:38:23 // 38207
Hallod, a kínai (USA)klón kulcsot felprogramoztam és kipróbáltam a PANIC gombot, hát összeszaladt a környék az utcán és én meg mentem össze a volán mögött, mert nem bírtam kikapcsolni :-D Idióta amcsi igények :-)
SD2025-01-13 13:23:16 // 38206
Beszabehu... aszittem asszony autója a robot, erre:D
Shadin2025-01-13 12:31:01 // 38205
Vagy akár időközönként felül lehet írni a tanult féknyomást.
Úgy gondolmo, hogy adott konfigurált féktárcsa méreteken belül is vam egy intervallum, ahol tud tanulni, de az sztem konstans minőségű surlódó felületek esetén függetlenül azok elhasználtsági fokától függetlenül ua. nyomásértékkel fog működni, mert a fékfolyadék a tartályból megoldja a kopásból fakadó utánpótlást, ez ugye nem szól bele a fékezés minőségébe, de ha szar a tárcsa vagy a betét felülete, azzal nem hiszem h bármit tudna kezdeni.
Úgy gondolmo, hogy adott konfigurált féktárcsa méreteken belül is vam egy intervallum, ahol tud tanulni, de az sztem konstans minőségű surlódó felületek esetén függetlenül azok elhasználtsági fokától függetlenül ua. nyomásértékkel fog működni, mert a fékfolyadék a tartályból megoldja a kopásból fakadó utánpótlást, ez ugye nem szól bele a fékezés minőségébe, de ha szar a tárcsa vagy a betét felülete, azzal nem hiszem h bármit tudna kezdeni.
Shadin2025-01-13 12:23:55 // 38204
Ha olyat írsz bele ami valid opció akkor igen, ha hülyeséget írsz akkor meg valami nem lesz jó :-) Minden proxy byte 2x4 beállítható opciót hordoz, pl. a #88-as byte ami a DNA gomb konfig alapértéke AC (10101100) átállítod CC-re, ami Type2 lesz az így alakul: 11001100
Ha bármit elírsz, nem tud feltehetőleg rendezni, mert invalid adatot nem tud feltölteni és a PROXY rendezés végén ki fogja dobni melyik modulban lett valami elkeffentve.
Ha bármit elírsz, nem tud feltehetőleg rendezni, mert invalid adatot nem tud feltölteni és a PROXY rendezés végén ki fogja dobni melyik modulban lett valami elkeffentve.
SD2025-01-13 11:32:00 // 38203
Majd az AI e-brake amtt tavasszal is újra kell tanítani:D
SD2025-01-13 11:31:27 // 38202
Lehetne, de akkor magát be tudná konfigurálni pár fékezés után.
RomeoOne2025-01-13 11:18:32 // 38201
Nem vagyok benne biztos, hogy ezt fotelből meg lehet szakérteni. A fékrendszer kaphat közvetetten információt arról is, ha adott fékerő alkalmazásánál nincs meg a kívánt fékhatás, aztán módosíthatja az alapján a fékerő eloszlást.
SD2025-01-13 11:11:06 // 38200
Nekem az a nagyon furcsa hogy autómosó után az alacsony tempós fékezés sokkal fínomabb.. megszűnik a karistoló hang.. tehát valami fékpor probléma lesz ez..
SD2025-01-13 11:10:16 // 38199
mert üvegre volt égve, ha lábbal tapostad volna fog, de a gép arra számított hogy van ott tárcsa, vagy tévedek?:)
RomeoOne2025-01-13 11:07:07 // 38198
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
Sztem Gyuri eléggé utánament és részletesen leírta az okokat, hogy miért nem fogott a hátsó...
Sztem Gyuri eléggé utánament és részletesen leírta az okokat, hogy miért nem fogott a hátsó...
SD2025-01-13 11:04:41 // 38197
A proxy rendezés mit jelent, végig ellenőrzi a megtalált eszközöket a bus-on?
Tehát beleírhatok én bármit, de hogy azok a paraméterek validálódjanak?
Tehát beleírhatok én bármit, de hogy azok a paraméterek validálódjanak?
SD2025-01-13 11:02:27 // 38196
Na ez így reálisabbnak tűnik mint hogy csak szerencse alapon rászorít aztán majd összeszedi az ABS az nekem nem tűnt egy valid dolognak..
És akkor bármilyen fék tuning ott kezdődik hogy ezeket hangolni... de akkor élek a gyanúperrel hogy egy tárcsa-betét választás is elhangolhatja az autót.
Persz én úgy vagyok ezzel hogy ok, 300, 330, 360 az egy parméter átírás...
De azért egy tárcsa mennyire kopott vagy ilyen az meg lábbal megszokod kérdés..
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
És akkor bármilyen fék tuning ott kezdődik hogy ezeket hangolni... de akkor élek a gyanúperrel hogy egy tárcsa-betét választás is elhangolhatja az autót.
Persz én úgy vagyok ezzel hogy ok, 300, 330, 360 az egy parméter átírás...
De azért egy tárcsa mennyire kopott vagy ilyen az meg lábbal megszokod kérdés..
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
Shadin2025-01-12 19:21:25 // 38195
Andrist kérdeztem, hogy mond-e neki ez valamit és igen. Utánanéz.
A videó alapján RACE mód nélkül tiltható az ESC N és D módban biztosan.
A videó alapján RACE mód nélkül tiltható az ESC N és D módban biztosan.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-12 18:48:18 // 38194
Nem tudom még, beleolvasok. 😀
Shadin2025-01-12 09:39:13 // 38193
Ráállsz a témára? 😀
Shadin2025-01-12 09:34:12 // 38192
24-én kiderül hogy néznek ki a pedáltérképek, de szerintem az N és a D között pedálban nem sok a különbség, csak a D meg van támogatva a sebváltó progival.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 21:20:09 // 38191
Sőt, ha csak az ASR és ESP megy offba, akkor az általad talált táblázat alapján a TTC (Torque transfer control) is agresszív módban marad. Szerintem ez a szűk kanyarokban nagyon sokat besegít. Ha ez megmaradna, de lehetne normalisat kigyorsítani, az zseni lenne 😄
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 21:12:17 // 38190
Ha megy a TC on/off gombnyomásra, akkor nekem a Race mód nem is kell egyáltalán. Így minden gyári D mód szerint működne, ha jól értem, nincs az, hogy N-ben ragadnak dolgok. Jól értem? Ha igen, akkor ezt a megoldást kerestem. Nekem kell a fék nyomáspont és a gázpedál is D mód szerint.
Shadin2025-01-11 18:25:29 // 38188
Na ez durva lesz! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 14:59:31 // 38187
Ajjajjajajajjjj XDDD Jövő héten GitHub olvasás XD
quash2025-01-11 12:56:44 // 38186
Na ezt nem kellett volna látnom! :(
Elindult a vezérhangya .... :D
Elindult a vezérhangya .... :D
RomeoOne2025-01-11 12:27:55 // 38185
Mondjuk az elég langyos, hogy 2500-nál már villog, hogy SHIFT :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 10:23:06 // 38184
Ezt a direkt hozzáférést nem tudtam, köszi! Még hasznos lesz 😄
Shadin2025-01-10 22:29:45 // 38182
Shadin2025-01-10 22:25:40 // 38180
MES-ben a PROXY konfignál ctrl+alt+c és meg is jelenik a tábla. Ennek töredéke van kivezetve a menübe, nagy része nem is ismert. hexa átírás után PROXY rendezés.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
561