Találtam múlt héten. Sztem is vagány. IGazából AC-n volt egy srácnak olyan pólója, hogy elől a 166-os orra, hátul a fara volt stilizált rajzként felszitázva. Ehhez kerestem 159-es rajzot, de olyat nem találtam...
Keresem tovább, hátha egyszer rábukkanok.
Vermacy2013-07-08 12:38:59 // 352
Vermacy2013-07-08 11:47:46 // 351
Vermacy2013-07-08 11:42:32 // 350
Kösz, de a példáidat meghagyom neked! Esetleg gyári előírás a 6 literes fogyasztás? Az alatt nem szabad létezni? Nekem most ez tetszett, ezt vettem!
Egyébként gépkönyv szerint 90-nél 4,8 a fogyasztás, amit az Alföldön mutatott is a fedélzeti. Így mirét baj, ha nem városi használatnál elérem az 5,5-öt? Nem teljesen értek ma itt sok embert!
Igen, vannak nagyobbak, olcsóbbak, mint a 159-es, de egy vezess.hu-n hózzászóló szavaival élve a dízel Alfa nem Alfa, akkor miért a gázolajos 159-es a legnépszerűbb? Változnak az idők, nem csak az vesz Alfát, aki száguldozni akar. Pl. szüleimnek vennék MiTot főleg az új 0,9-es motorral. Nekik elég, sose mennek 90-nél jobban, ha kell befér két unoka. Kettejüknek pedig elég a fennmaradó időben!
Egyébként gépkönyv szerint 90-nél 4,8 a fogyasztás, amit az Alföldön mutatott is a fedélzeti. Így mirét baj, ha nem városi használatnál elérem az 5,5-öt? Nem teljesen értek ma itt sok embert!
Igen, vannak nagyobbak, olcsóbbak, mint a 159-es, de egy vezess.hu-n hózzászóló szavaival élve a dízel Alfa nem Alfa, akkor miért a gázolajos 159-es a legnépszerűbb? Változnak az idők, nem csak az vesz Alfát, aki száguldozni akar. Pl. szüleimnek vennék MiTot főleg az új 0,9-es motorral. Nekik elég, sose mennek 90-nél jobban, ha kell befér két unoka. Kettejüknek pedig elég a fennmaradó időben!
Vermacy2013-07-08 11:38:01 // 349
Semmi gond! Azért írom a tapasztalataimat, hogy másnak se kerüljön többe a marketing, mint amennyire meg kívánja fizetni! Gondolok itt a Haida-Priellei nyári gumi közötti árkülönbségre, amiről korábban írtam! Ott is "hülye" voltam, de a vezetési stílusomnak kiválóan megfelel a kínai gumi is, akár tetszik vkinek, akár nem! Persze, Én is örülnék ha kétévente PZero Rosso és Sottozero II-III-at tudnék megfinanszírozni, akár 12,5 volt a verda új ára, akár nem!
Minek vegyek helikoptert, ha gylog megyek boltba? Télen azért megkapja a verda a Sottokat, de nyáron ezen "spórolok", mert még bármi jöhet ebben a fene nagy demokráciában és a verdától nem szívesen válnék meg. Ha mindent megvennék, amit szeretnék, akkor Rotschieldnek kellett volna születnem...
Minek vegyek helikoptert, ha gylog megyek boltba? Télen azért megkapja a verda a Sottokat, de nyáron ezen "spórolok", mert még bármi jöhet ebben a fene nagy demokráciában és a verdától nem szívesen válnék meg. Ha mindent megvennék, amit szeretnék, akkor Rotschieldnek kellett volna születnem...
Vermacy2013-07-08 11:22:30 // 348
Tempomat :o) Az kiváló visszatartó tényező!
Igazából először akkor "ijedtem" meg, amikor nyomtam, gyorsultam majd tempomat beállítottam és nem néztem hogy hol. Hagytam el mindenkit a búsba, majd lenéztem és 180-at mutatott a veszélyesebb óra! Na akkor kezdtem el először elgondolkozni azopn, hogy mit is vettem! ÉRzésre nem volt 180, inkább csak 100...
Másodszor, amikor 100-at mentem a 100-as szakaszon szakadó esőben és egy E-s utánfutós Mondeó kijött elém! Na ott fogott a verda és onnantól kezdve 90 tempomat hegyen-völgyön és csak néha élvezkedek, amikor egyedül vagyok és levonták a számlámról az életbiztosítás összegét.
Igazából először akkor "ijedtem" meg, amikor nyomtam, gyorsultam majd tempomat beállítottam és nem néztem hogy hol. Hagytam el mindenkit a búsba, majd lenéztem és 180-at mutatott a veszélyesebb óra! Na akkor kezdtem el először elgondolkozni azopn, hogy mit is vettem! ÉRzésre nem volt 180, inkább csak 100...
Másodszor, amikor 100-at mentem a 100-as szakaszon szakadó esőben és egy E-s utánfutós Mondeó kijött elém! Na ott fogott a verda és onnantól kezdve 90 tempomat hegyen-völgyön és csak néha élvezkedek, amikor egyedül vagyok és levonták a számlámról az életbiztosítás összegét.
Vermacy2013-07-08 11:19:23 // 347
ITT azért álljunk meg egy kicsit! Az, hogy ki mire (nem Raikonnen :o) veszi az autóját igazából senkinek semmi köze hozzá, amíg nem ad bele pénzt! Szüleim próbáltak még pár évvel ezelőtt beleszólni, de már akkor is lehajtottam Őket azzal, hogy amíg az Én keresetemből van, addig azt veszek amit akarok főleg úgy, hogy nem kérek tőlük semmit, főleg nem autó fenntartásra!
Lehet itt vigéckedni, hogy a V6-os száguldozásra való, meg ha nem 6,5-et eszik a verdát, akkor hüjjje vagy, meg miegymás, DE amiért Én vettem ezt a verdát :
- Munkába járni biztonságosan
- Megifzethető fenntartási költségek
- elfogadható fogyasztás
- elfogadható szervizköltségek (Fiat dízel, baj nem lehet)
- Adott esetben 1-2 gyerek és a csomagok elférjenek, BIZTONSÁGBAN
- 4 ajtós legyen, hogy télen ne a gyerekre nyissam rá a hátsó ajtót
Kb. ezért választottuk az Alfát (meg a Rosso szín miatt :o)). A tempomat meg áldás, főleg ezután Mo-on. Segít kordában tartani a fogyasztást, növeli a boztonságot (nem nyomom, ha nem muszály) és nem késztet folytonos gyorshatjásra, hogy a szabálykövető "159-eseket lehagyjam a Phedrámmal" vagy az 1,2-es Szuttyogival, amit inkább a saját családjaitoknak és rokonaitoknak ajánlgassatok és ne nekem!
Én már kinőttem a "húdemegelőztemazállóBMWét" korszakomból! Ha kell, menjen a verda, de családi utazáshoz, munkába járáshoz megfelel az igen stabil futőmű és a nem kisautós fogyasztás, mivel bátyám WagonR+a többet fogyaszt a 159-emnél és nem megy cserébe meg billeg!
Lehet továbbá arcolni, hogy a Cuore Sportivo mennyire király érzés, tapasztaltam Én is, de jelen élethelyzetemben (hitelek, házvásárlás és az überkirály demokrácia révén ki kell segítenünk szüleinket párommal, pedig mind a 4-en végigdolgozták az életüket) Én inkább a Cuore Spórivó mottót preferálom, főleg a benzinkúton (ahol gázolajat tankolok, ha nem nézem el a kutat, akkor a "prímább" nyálat)!
"Engem meg lehet utálni, akkor is ez a véleményem."
Lehet itt vigéckedni, hogy a V6-os száguldozásra való, meg ha nem 6,5-et eszik a verdát, akkor hüjjje vagy, meg miegymás, DE amiért Én vettem ezt a verdát :
- Munkába járni biztonságosan
- Megifzethető fenntartási költségek
- elfogadható fogyasztás
- elfogadható szervizköltségek (Fiat dízel, baj nem lehet)
- Adott esetben 1-2 gyerek és a csomagok elférjenek, BIZTONSÁGBAN
- 4 ajtós legyen, hogy télen ne a gyerekre nyissam rá a hátsó ajtót
Kb. ezért választottuk az Alfát (meg a Rosso szín miatt :o)). A tempomat meg áldás, főleg ezután Mo-on. Segít kordában tartani a fogyasztást, növeli a boztonságot (nem nyomom, ha nem muszály) és nem késztet folytonos gyorshatjásra, hogy a szabálykövető "159-eseket lehagyjam a Phedrámmal" vagy az 1,2-es Szuttyogival, amit inkább a saját családjaitoknak és rokonaitoknak ajánlgassatok és ne nekem!
Én már kinőttem a "húdemegelőztemazállóBMWét" korszakomból! Ha kell, menjen a verda, de családi utazáshoz, munkába járáshoz megfelel az igen stabil futőmű és a nem kisautós fogyasztás, mivel bátyám WagonR+a többet fogyaszt a 159-emnél és nem megy cserébe meg billeg!
Lehet továbbá arcolni, hogy a Cuore Sportivo mennyire király érzés, tapasztaltam Én is, de jelen élethelyzetemben (hitelek, házvásárlás és az überkirály demokrácia révén ki kell segítenünk szüleinket párommal, pedig mind a 4-en végigdolgozták az életüket) Én inkább a Cuore Spórivó mottót preferálom, főleg a benzinkúton (ahol gázolajat tankolok, ha nem nézem el a kutat, akkor a "prímább" nyálat)!
"Engem meg lehet utálni, akkor is ez a véleményem."
Vermacy2013-07-08 11:06:19 // 346
215-ös gumival sikerült a 8-ason Veszéprém-Szvár-Veszprém távon. Igaz, 90-el szólt a tempomat végig és csak Palotán lassítottam...
Ekkor mértem a teletank-teletank közötti fogyasztást visszaszámolgatva és valóban 5,6-5,7- litereket sázmoltam, mint amit a fedcomp mutatott...
Ekkor mértem a teletank-teletank közötti fogyasztást visszaszámolgatva és valóban 5,6-5,7- litereket sázmoltam, mint amit a fedcomp mutatott...
Vermacy2013-07-07 21:29:11 // 345
Végülis nem érkezett meg a jég, elriasztotta az "olvadás, régi törzsi tánc". Eddig még sosem jött a jég, mikor Anyósoméknál bebugyoláltuk a jószágot a kerti párnákkal. Amikor elmaradt a védelem, jött a jég, dehát nem Suzuki ez, bírja!
A tuning-box eddig úgy néz ki bevált! ~200km után ma este tankoltam és azt sikerült számolni, amit a fedcomp mutatott -> 5,5 l/100km. Hja, 215-ös gumival volt 5,6 korábban a hosszútávú rekord!
Még tesztelgetem, mert túl jó hír lenne 6,4-6,7-ről lemenni 5,5-re!
A tuning-box eddig úgy néz ki bevált! ~200km után ma este tankoltam és azt sikerült számolni, amit a fedcomp mutatott -> 5,5 l/100km. Hja, 215-ös gumival volt 5,6 korábban a hosszútávú rekord!
Még tesztelgetem, mert túl jó hír lenne 6,4-6,7-ről lemenni 5,5-re!
Vermacy2013-07-07 21:24:17 // 344
Rossoban talán ;-)
Amúgy 4x4-esre hajtok...
Amúgy 4x4-esre hajtok...
Vermacy2013-07-07 21:21:53 // 343
Mikori az akksid? Lehet zárlatos és bevág vészprogramba. Nekem is ilyen volt...
Vermacy2013-07-06 20:29:04 // 342
Vermacy2013-07-06 20:11:38 // 341
Vermacy2013-07-06 19:26:44 // 340
Vermacy2013-07-06 18:48:14 // 339
Az "ígért" fogyasztáscsökkenés miatt vágtam bele. Malév-osan vezetek :o)
Vermacy2013-07-06 18:27:57 // 338
Nekem a srác mondta a DPF-et is, de lehet, csak belehallottam.
Eddig a kattanás mindig tele volt. Ma volt az első, hogy nem... :-(
Eddig a kattanás mindig tele volt. Ma volt az első, hogy nem... :-(
Vermacy2013-07-06 17:58:45 // 337
http://tuning-box.hu/alfa-romeo-tuningbox-tuning-box/141-alfa-romeo-159-tuningbox.html
Ilyet! Egy GT-ben volt, de a tulaj kiköttette az EGR-t és DPF-et, meg szoftveresen tuningoltatott még vmit, így neki már nem volt rá szüksége.
A komp.-ban eddig megbíztam, mert azt mutatta, amit valóban fogyasztottam. Most lehet, csak a fedélzeti van "átverve", de a tankolt litert osztom a megtett km/100-al és kiadja. Párszor kiszámolom és kijön, ha van eltérés.
Bár...m az egyik ÖMV kúton kattanásig nem volt tele! Bosszankodtam is, hogy így kijött 4,47 l/100km-re az addigi fogyasztás, míg a komp 5.9-et mutatott. Na mindegy, majd a következőnél...
Ilyet! Egy GT-ben volt, de a tulaj kiköttette az EGR-t és DPF-et, meg szoftveresen tuningoltatott még vmit, így neki már nem volt rá szüksége.
A komp.-ban eddig megbíztam, mert azt mutatta, amit valóban fogyasztottam. Most lehet, csak a fedélzeti van "átverve", de a tankolt litert osztom a megtett km/100-al és kiadja. Párszor kiszámolom és kijön, ha van eltérés.
Bár...m az egyik ÖMV kúton kattanásig nem volt tele! Bosszankodtam is, hogy így kijött 4,47 l/100km-re az addigi fogyasztás, míg a komp 5.9-et mutatott. Na mindegy, majd a következőnél...
Vermacy2013-07-06 17:26:42 // 336
Reggel bekerült a tuning box! Egyenlőre nagyon impresszív, mai különbséget a fedélzeti mutat, de még méricskélek...
Vermacy2013-07-05 08:46:43 // 335
Tegnap a Mi Porontyunk is mutatta, hogy csöpög az olaj a Puntóból. Már alá is akart mászni. 16 hónapos...
Vermacy2013-07-03 09:26:02 // 334
Ahogyan korábban olvastam (majd megnézem gépkönyvben :o)), hogy 2000-től nyomatékmaximum, de a turbó 1750-nél ébred.
Vermacy2013-07-03 09:25:18 // 333
110--nél 2000? Nekem annyit forog az 1,9...
Vermacy2013-07-02 20:09:18 // 331
Húha! Ez elég összetettnek hangzik!
- Új kuplung megcsúszik? NA ez érdekes! Ha magasan fog, az van rendben! Esetleg a kinyomóvilla haldoklik és akkor nem feltétlenül tud oldani és/vagy váltóolajcserét javasolok! Ezután Nekem vajszerűen működik a váltóm.
- Ha odalépsz, beremeg. Na ez nálam olyan 80-an tájékán van, padlógáznál. Erőlködik, meg régi. Egy futóműfelújításon gondolkozom, elsősorban lengőkarok (~huszonezer darabja és az első tengely remeghet).
- Rángat, ha nem adsz gázt. Ez nagyon sok minden lehet, alapesetben gyújtótrafóra gondolok, de lehet Hall jeladó és főtengely jeladó is ill. gyújtáskábel elöregedett, gyertyacsere...
A lényeg, hogy Szeptemberig tervezem, hogy meglátogatom nővéremet Szigetszentmiklóson és akkor sok mindent ki tudunk próbálni. Átrakjuk az enyémből egyesével és megpróbáljuk kiszűrni a hibát. Esetleg ha jársz Fehérvár fele (a jövő hétvégét leszámítva), akkor Nálam is meg tudjuk nézni.
Nekem új a gyújtáskábel, bontottan vettem gyújtótrafót és hall jeladót. Váltóolajat tudok adni ill. segítek a cserében is.
- Új kuplung megcsúszik? NA ez érdekes! Ha magasan fog, az van rendben! Esetleg a kinyomóvilla haldoklik és akkor nem feltétlenül tud oldani és/vagy váltóolajcserét javasolok! Ezután Nekem vajszerűen működik a váltóm.
- Ha odalépsz, beremeg. Na ez nálam olyan 80-an tájékán van, padlógáznál. Erőlködik, meg régi. Egy futóműfelújításon gondolkozom, elsősorban lengőkarok (~huszonezer darabja és az első tengely remeghet).
- Rángat, ha nem adsz gázt. Ez nagyon sok minden lehet, alapesetben gyújtótrafóra gondolok, de lehet Hall jeladó és főtengely jeladó is ill. gyújtáskábel elöregedett, gyertyacsere...
A lényeg, hogy Szeptemberig tervezem, hogy meglátogatom nővéremet Szigetszentmiklóson és akkor sok mindent ki tudunk próbálni. Átrakjuk az enyémből egyesével és megpróbáljuk kiszűrni a hibát. Esetleg ha jársz Fehérvár fele (a jövő hétvégét leszámítva), akkor Nálam is meg tudjuk nézni.
Nekem új a gyújtáskábel, bontottan vettem gyújtótrafót és hall jeladót. Váltóolajat tudok adni ill. segítek a cserében is.
Vermacy2013-07-02 20:01:10 // 330
Nem Novitec. Magyar emberke forgalmazza Mo-on...
Vermacy2013-07-02 15:51:01 // 328
Kösz, bár Én nem Novitecet néztem. Ott a fogyasztáscsökkenést is "adják" a +38 LE mellé. Utóbbi nem izgat, de ne károsítsa a motort és a gépet. Még meggondolom, de egy 20-ast megérhet ill. a Haida gumikon "mgespóroltam" az árát :o)
Vermacy2013-07-02 15:46:55 // 327
Kérdezz! Bár Nekem csak Cabriom van belőle :o)
Vermacy2013-07-02 11:28:19 // 326
Tuningboxa van fent valakinek 150 lovas dízelen? Ha igen, akkor mi a tapasztalat?
Vermacy2013-06-26 21:22:11 // 325
NaNemá'! Mikor várható? Beletehető a 2,4-es generátora?
Vermacy2013-06-25 13:50:29 // 324
Jaja, 150 a gyári előírás, bár Én túlbuzgó voltam és már a harmadik szett van benne...
Vermacy2013-06-25 13:25:14 // 323
:o) Sztem a többi F.O.SWagenes kérte, hogy melléjük állj, mert vágre akartak látni autót is :o)
Vermacy2013-06-25 13:22:49 // 322
"Hali!
Nekem is elő-elődobja a hibaüzeneteket (meg a "vizesfékpattanást) és Én továbbra is kontakthibára gyanakszom. Mostanában a Hill Holder hiba egy adott útszakaszon sól közbe.
Esetleg még az EGR hibára gondolok, hogy az "végiggörget" a rendszeren véletlenszerűen több hibát.
Másfél éve volt még, hogy mindenféle hibát kiírt, aztán egyik reggel végleg megadta magát az akksi. Zárlatosak lettek a cellák és az alacsony feszültség miatt nem voltak meg az érzékelőknek szükséges infók. Mindezt menet közben dobta ki (olajcserét is kiírta, pedig 5ezret mentem új olajjal :o)).
Több hiba lehet, talán most hétvégén választ is kaphatunk erre-arra, Komáromba...
Igen! :o)
Nekem gyakran előjött tavaly igaz, csak menet közben! HA ekkor leállítottam, akkor nem indult újra! Mostanában is előjön, de csak egy, nagyon rázós szakaszon! Gondolom vmi érintkezési hiba lehet, mert néha más is be-bevillan.
HA nem indul, akkor próbáld indításnál a féket is nyomni. Nálam ez bevált!
"
Nekem is elő-elődobja a hibaüzeneteket (meg a "vizesfékpattanást) és Én továbbra is kontakthibára gyanakszom. Mostanában a Hill Holder hiba egy adott útszakaszon sól közbe.
Esetleg még az EGR hibára gondolok, hogy az "végiggörget" a rendszeren véletlenszerűen több hibát.
Másfél éve volt még, hogy mindenféle hibát kiírt, aztán egyik reggel végleg megadta magát az akksi. Zárlatosak lettek a cellák és az alacsony feszültség miatt nem voltak meg az érzékelőknek szükséges infók. Mindezt menet közben dobta ki (olajcserét is kiírta, pedig 5ezret mentem új olajjal :o)).
Több hiba lehet, talán most hétvégén választ is kaphatunk erre-arra, Komáromba...
Igen! :o)
Nekem gyakran előjött tavaly igaz, csak menet közben! HA ekkor leállítottam, akkor nem indult újra! Mostanában is előjön, de csak egy, nagyon rázós szakaszon! Gondolom vmi érintkezési hiba lehet, mert néha más is be-bevillan.
HA nem indul, akkor próbáld indításnál a féket is nyomni. Nálam ez bevált!
"
Vermacy2013-06-24 15:04:44 // 321
http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/24/maserati_ghibli_2013/
"...hiszen Olaszországban vagyunk, az olasz nép vonzódása és szimpátiája a patinás hazai sportautó-márkákhoz legendás, a rendőr ha meg is állít, inkább csak megnézi, beül, megrugdossa a gázt, és büszke, hogy abban az országban született, ahol az Alfa-Maserati-Ferrari."
"...hiszen Olaszországban vagyunk, az olasz nép vonzódása és szimpátiája a patinás hazai sportautó-márkákhoz legendás, a rendőr ha meg is állít, inkább csak megnézi, beül, megrugdossa a gázt, és büszke, hogy abban az országban született, ahol az Alfa-Maserati-Ferrari."
Vermacy2013-06-24 12:17:15 // 320
Hááát, ez elég suttyó egy riport volt! Hiányos típusbemutatás, még korán reggeli interjú, amikor szinte üres volt a placc.
Remélem, jövőre azért programok is lesznek, mert ez idén elég silány volt. Gyerekeknek ugráló vár, párásító ventillátor, erődben mosósátor, hogy ne Komáromban kelljen mosót vadásznom! Grillező, bográcsozó helyek kijelölése...
Ildikónak viszont Köszönöm a linket :o)
Remélem, jövőre azért programok is lesznek, mert ez idén elég silány volt. Gyerekeknek ugráló vár, párásító ventillátor, erődben mosósátor, hogy ne Komáromban kelljen mosót vadásznom! Grillező, bográcsozó helyek kijelölése...
Ildikónak viszont Köszönöm a linket :o)
Vermacy2013-06-24 11:47:51 // 319
:o) Sztem mókás! Hogy kinek, mire nincs ideje?-)
Vermacy2013-06-24 11:42:05 // 318
Az ilyen dolgok a bosszantóak. Egy prémium autónak nem illene ilyen hibákat produkálni főleg, ha a kötelező karbantartások el vannak rajta végezve.
Az Én EGR-emet vszínűsítem, hogy szervizben vágták gallyra, beletömködték tisztítás nyomán a kormot az EGR belsejébe...
Az Én EGR-emet vszínűsítem, hogy szervizben vágták gallyra, beletömködték tisztítás nyomán a kormot az EGR belsejébe...
Vermacy2013-06-21 06:05:30 // 317
Bázz! Ennek lehet, nem állok neki otthon...
Vermacy2013-06-20 13:12:52 // 316
Ennek a menete engem is érdekelne! Vkinek Youtube linkje vagy ábrás blogja erről?-)
Vermacy2013-06-18 23:44:33 // 315
Fehérvári elkerülő! Végigmész rajta oda-vissza! Látod, hogy van-e sün. Ha van Osan, ha nincs, uzsgyi...
Vermacy2013-06-18 23:42:39 // 314
Terhelés, autópálya szakasz, de legfőképpen forgalom kérdése! Elérhető 130-al is a 6 alatti fogyasztás!
Vermacy2013-06-18 17:27:09 // 313
Nálam ugyanez volt...
Vermacy2013-06-18 17:25:54 // 312
Nekem EGR szelep kitisztítás után sokkal szebb hangja lett a gépnek! Asszony is észre vette, pedig az ilyet le szokta sz*rni...
Agipnál szoktam Én is prémium dízelt tankolni (csak asszony meg ne tudja :o)) és nem találtam összefüggést!
Agipnál szoktam Én is prémium dízelt tankolni (csak asszony meg ne tudja :o)) és nem találtam összefüggést!
Vermacy2013-06-18 17:23:58 // 311
Nekem hibás EGR szeleppel nem rángatott csak nem ment! Azóta felülírta magát, talán le is blokkolta és megy megint szépen. Cartátrs segített és vszínű, hogy cserés lesz az enyém!
Angelo! Ha gondolod és otthon leszel, akkor hétvégén tervezem, hogy meglátogatom szüleimet Fonyódon és esetleg lekapjuk az EGR-t és megvizsgáljuk. Nem ígérem, hogy jobb lesz, de csak 6 csavar meg egy dugasz...
Angelo! Ha gondolod és otthon leszel, akkor hétvégén tervezem, hogy meglátogatom szüleimet Fonyódon és esetleg lekapjuk az EGR-t és megvizsgáljuk. Nem ígérem, hogy jobb lesz, de csak 6 csavar meg egy dugasz...
Vermacy2013-06-18 17:21:37 // 310
Berlinával nekem 210 a vége a 150 lovas dízelnek! 190-et simán futja, így sztem is vidd el diagnosztikára!
Vermacy2013-06-18 17:02:20 // 309
Az 190 volt, a vége meg 210. Legalábbis odáig bírta. Talán még egy-két km lett volna benne, de az már kínszenvedésként jött volna elő!
Vermacy2013-06-18 12:36:35 // 308
Nem, ez nem tempomat volt, hanem egy céges Passat után eredtem... Sima lábas volt és nem hagyott le :o), de ezen nem is csodálkozom!
Vermacy2013-06-18 12:35:02 // 307
Én csak tempomatolnék, de ~47 körül van a kapcsolási pontom. 3-asban egyszerűen nem akarja, legalább 4-es kell nálam!
Én ahol tehetem, tempomatolok, mert az a királyos!
Én ahol tehetem, tempomatolok, mert az a királyos!
Vermacy2013-06-18 12:27:29 // 306
150 lovas? Az klímával megy 210-et, ami a "Nagykönyvben" meg van írva. "HA" kipróbáltam volna ;-), akkor a fehérvári elkerülőn próbáltam "volna" ki...
Vermacy2013-06-17 21:11:39 // 305
Nem fotóztam le a teljes számlát, nehogy "megsértsem" a szervizt.
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)
Vermacy2013-06-17 21:06:23 // 304
Ja-ja! Homályos lett a második kép...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.