Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002020-05-04 21:56:29 // 7481
Ezzel a Castrollal csak az a baj, hogy nincs meg a szükséges Fiat 9.55535-H2 minősítése, helyette a turbóshoz való S2-t "tudja"
Piritu - 1.000.0002020-05-02 18:48:39 // 7480
Pedig vele kellene kezdeni, ha ő nem tud hozni akkor kell "keresni" :-)
Piritu - 1.000.0002020-05-02 16:51:48 // 7479
Erhardot kérdezted már?
Piritu - 1.000.0002020-04-22 20:08:00 // 7478
Az ePER szerint van, itt a 8-as:
Piritu - 1.000.0002020-04-22 17:57:48 // 7477
Szerintem a Ctek erősen felső kategóriás cucc. Ahogy cartárs is írta létezik olcsóbb is (Aldi, Lidl és társai), de ha már prémium akkura ruháznék be a felső polcról, akkor karbantartásra nem az alsó polcról választanék. Főleg nem egy agyonelektronikázott kocsiban.
Mondjuk nálam pont fordítva van. 3 noname akkut tart karban cucc. Volt ami 8 évet bírt, 5 éves korában a kukából hozta vissza. Egyszer kellett beruházni és a különbözet bőven visszajött.
Piritu - 1.000.0002020-04-22 09:21:43 // 7476
C-TEK töltőt keress! 2009 óta használok ilyet a Spider téli álmához. Kimondottam alkalmas a beszerelt akku kondícionálására, csepptöltésére. A hangsúly azon van hogy maradhat az akku bekötve, nem teszi tönkre az elektronikát. Az össze többi ezt akarja másolni. (Sőt egy itteni cartárs is segített a fejlesztésében)
Piritu - 1.000.0002020-04-22 07:07:25 // 7475
Először elég lenne egy töltés.
Hosszú állásnál simán lemerülhet, főleg ha a riasztó is fogyaszt. Az se biztos hogy leállás előtt "tele" volt.
A tapasztalatom szerint a noname aksik jól bírják, mikori gyártás?
Piritu - 1.000.0002020-04-22 07:04:49 // 7474
Simán lehet hogy csak kimerült az akksid, fel kellene tölteni.
Piritu - 1.000.0002020-04-21 22:17:38 // 7473
Mit jelent hogy nem indul?
Tekeri a motort? Nem túl lassan? Akku bírja?
Piritu - 1.000.0002020-04-14 16:18:51 // 7472
:-)
Akkor mégis a kisebbik rossz lett :-)
Piritu - 1.000.0002020-04-05 09:39:29 // 7470
Nálam anno a főtengely jeladó hiba így jelentkezett először. Akkor még nem tudtam, ezért mentem tovább, pár ezer km-el később végleg beadta a kulcsot és cseréltethettem a németeknél. Ja és a végén nem volt hibakód, az első leállás után meg teljesen abszurd volt.
Piritu - 1.000.0002020-04-04 12:22:59 // 7469
de túl kis nyomással járva is előidézhető. A 146-nál így jártam egyszer amikor tele autóval mentem ki a németekhez (2x1000km) az alap terheléshez tartozó nyomással.
Piritu - 1.000.0002020-04-04 12:21:33 // 7468
Nálam a lengéscsillapító volt kuka.
Piritu - 1.000.0002020-04-04 11:03:03 // 7467
Nem biztos hogy félrekopást kell keresni. Nekem anno az OFF-on kicsit fűrészfogasra kopott a gumi az adott olyan hangot mintha csapágyas lett volna a kerék.
Piritu - 1.000.0002020-04-01 12:32:56 // 7466
A piros LED tápja nem ilyen? A gombok világítása?
Piritu - 1.000.0002020-04-01 11:21:43 // 7465
Igazából nem állandó 12 kell, hanem ami csak akkor van fesz alatt amikor mozog a kocsi. A megjelenő 12 Voltra indul a kamera, ha elmegy leáll. Hozzá se kell nyúlni. Szerintem gyújtás, világítás jobb erre a célra.
Piritu - 1.000.0002020-04-01 11:15:33 // 7464
Mint írtam a Spidernél a belső lámpa gomb világításáról vettem12V-ot és oda dugtam el a töltő belét.
Piritu - 1.000.0002020-03-31 21:45:09 // 7463
Ötletadónak a blogjaim: klatty - klatty
Piritu - 1.000.0002020-03-31 21:42:46 // 7462
A Spiderbe szereltem ilyesmit be.
Ha lehet a 12V-ot a gyújtásról szedd, mert akkor gyújtásra automatikusan indul a kamera. (A Spiderban a világításra tettem, ha felkapcsolom a lámpát indul - ez volt a legegyszerűbb megoldás, mert volt a belső világítás lámpatestében.)
Az 5V-os átalakítót meg egy sima szivargyújtós töltőből szedtem ki. Akár a hozzá adottból is ki lehet nyerni.
A cuccot a mennyezeti lámpa mögötti üregbe dugtam el.
Piritu - 1.000.0002020-03-23 19:33:30 // 7461
Mindössze annyit mond hogy egy tízessel többért újat kapsz.
Ha már tapasztalat is kell, nekem nem élt túl 5 km-t a felújított...
Piritu - 1.000.0002020-03-21 15:13:20 // 7460
erre találták ki hogy lehet cikkszám alapján rendelni ilyesmit vagy ha nem ragaszkodsz a gyárihoz a patentdepo-t :-)
Piritu - 1.000.0002020-03-17 10:19:13 // 7459
...bár most hogy mondod az 5 bömbi közül négy fekve maradt, az egyik motorcserés is lett németbe, de az gariban ment.
Piritu - 1.000.0002020-03-17 10:17:25 // 7458
A céges kocsikat max 200e km-ig használjuk Addig elmegy bármi még ridegtartással is..
Piritu - 1.000.0002020-03-17 07:06:49 // 7457
.. ezért is nem lízingelt Júlia.
Piritu - 1.000.0002020-03-16 22:31:42 // 7456
A lízingdíjban benne van nálunk a szerviz is. Minél kevesebbet költ a szervizre, annál több marad neki. Egy sűrűbb olajcsere pl. szóba se jöhet...
Piritu - 1.000.0002020-03-16 16:34:05 // 7455
Alapvetően a céges autóhasználót nem érdekli az autó. A cégünknél a látókörömben van vagy 20-25, nem beszélve a német kocsikról. Egyik se kellene miután lejárt a lízingjük és nem azért mert OFF-ok.
Piritu - 1.000.0002020-03-16 16:30:21 // 7454
"Céges autónál általában nem is a haver jóska zugszerelő ismerőse fogja a kocsit szervizelni..." hanem egy ilyen
Piritu - 1.000.0002020-03-16 16:25:31 // 7453
A tiednek ismert az előélete, ugyan úgy mint az enyémeknek. Innentől mindegy hogy kinek a neve áll a forgalmiban.
Piritu - 1.000.0002020-03-16 16:22:44 // 7452
...én abból indulok ki amit a mi cégünknél látok.
Egy világító csekendzsinnel hónapokig járnak és ha megkérdezem őket csodálkoznak hogy az baj? Egyszer vitte el egy cégautó tulaj a Júliát a 150m-re lévő gumishoz. A GPS tracker 90 km-es sebességet regisztrált lakott területen HIDEG motorral. Amikor közöltem hogy innentől én viszem gumishoz nem értették hogy ez miért baj?
...és még sorolhatnám. A kontár javításokról nem is beszélve.
Piritu - 1.000.0002020-03-12 18:47:47 // 7451
A hűtéssel kapcsolatos gondjai (pl. kemény vízcső) már a következmények voltak nála :-(
Piritu - 1.000.0002020-03-10 12:36:10 // 7450
Mármint az automata ablaktörlés. Pár autóban láttam már ilyesmit, de szerintem a Giulia oldja meg a legjobban a feladatot.
Piritu - 1.000.0002020-03-10 09:38:13 // 7449
Valahol olvastam hogy ha az ablakon lévő érzékelőről lehúzod a csatlakozót akkor hagyományos módon működik tovább. Egy próbát megér.
(A Giuliában jól működik.)
Piritu - 1.000.0002020-03-10 08:53:15 // 7448
MES-el nem lehet kikapcsolni?
Piritu - 1.000.0002020-03-09 19:47:56 // 7447
Mi lesz veletek ha egy modern vezetéstámogatós rendszerekkel teli autót kell vezetnetek ha már egy automatán induló ablaktörlő ekkora utálatot vált ki? :-DD
Piritu - 1.000.0002020-03-02 21:08:20 // 7446
Phon-t kérdezd meg itt az oldalon. Neki tuti van.
Piritu - 1.000.0002020-02-29 17:07:17 // 7445
Szerintem ha az ember fél hogy valamelyik alkatrész a végét járja a kocsijában akkor kiszedi és tesz bele egy újat. Innentől legalább annyi ideig mint az előzővel volt nincs para. Nálam ez eddig bevált az izzótól kezdve a dugattyúgyűrűig.
Sajnos az élete vége felé járó (diesel) autó sokba fog kerülni, ezért kapja meg az ember olcsóbban mint az újat.
Piritu - 1.000.0002020-02-21 18:10:39 // 7444
Jobbulást mindkettőtöknek!
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:46:30 // 7443
"az én hülyeségem miatt volt" - néha az embernek kell csinálnia valamit, hogy ne legyen túl unalmas az élete és közel lehessen a szeretett autójához :-DD
A holnap délelőttöt és is olyan dolgokkal fogom tölteni a garázsban amivel nem is kellene foglalkoznom ha nem így lenne.
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:32:05 // 7442
Aki a helyzetjelzőt ki tudja cserélni a 159-ben az mindenre képes :-))
Piritu - 1.000.0002020-02-09 20:21:24 // 7441
Remélem antisztatikus a fogkeféd, mert különben elég sok kárt tud okozni a sztatikus feltöltődés az elektronikában...
Piritu - 1.000.0002020-01-25 15:19:24 // 7440
Feltöltöd a googli drieve-odra és megosztod, majd beteszed ide a linket.
Piritu - 1.000.0002020-01-18 22:31:54 // 7439
Jó 8 mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.0002020-01-18 22:25:38 // 7438
Akkor több kérdés nincs :-)
Piritu - 1.000.0002020-01-18 22:21:49 // 7437
Vagy csak simán trükköztek a magánhasználati adó vagy amiatt hogy ne kelljen zúzdába vinni. (A 156-omat is visszatekerték anno 8.500 (!) km-el hogy ne kelljen a 9 Ft/km-t befizetnie a használónak.)
Piritu - 1.000.0002020-01-18 22:19:29 // 7436
Mikor kapott új rendszámot? 2011-ben még az L vége M eleje ment a tied meg NX-es ami jóval későbbi mint az én 2015-ös Giuliettám NCZ-je.. (Ezért gondoltam hogy külföldi)
Piritu - 1.000.0002020-01-18 22:02:02 // 7435
Honnan van az infód? Megvan az eredeti külföldi irat?
A magyarosításnál az évekkel nem nagyon szoktak foglalkozni. A mostani Spideremnél se sikerült átmásolni a német forgalmi adatait. Simán elírták az évet is...
Piritu - 1.000.0002020-01-18 21:57:49 // 7434
Amikor 2010 végén vettem a 2,0-et sok 2,4 volt már papíron forgalomba helyezve a rendelet miatt. Különben mehettek volna a lecsóba. Nekem is ajánlgatták anno őket. :-)
Piritu - 1.000.0002020-01-18 21:33:11 // 7433
Pontosan erről beszéltem.
A téma eredetileg viszont az volt hogy az 1,9-2,4 "tudta" az euro 5-öt a marketing szerint. Nem tudta.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.