Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002019-03-07 19:34:02 // 7332
Főtengely jeladó. Felmelegszik és szakadt lesz. Hibakód nincs mert a vezérlés nem érzi hogy forogna a motor.
Piritu - 1.000.0002019-03-05 21:59:49 // 7331
Ugyan az volt.
A gumis eleve úgy kezdte hogy ezzel tuti kevesebbet fogsz menni. Aztán végigbogarásztuk hogy találunk-e valamit. A DOT számon kívül nem volt különbség.
A Giuliás példát pont nem jó, ott a QV jelöli az 510 lovat, a 2,2D meg a másikat.
Akkor mutatná a példád jól a gumis esetet ha ma veszel egy QV-t ami 510 lovas aztán fél év múlva egyet QV felirattal a seggén ami csak 200 lovas.
Piritu - 1.000.0002019-03-05 21:37:53 // 7330
"De ez nem jelent semmilyen összeesküvés elméletet." - de igen.
Ha ugyan az a név és típus szerepel mindkét gumi oldalán és mégse egyformák, akkor ott valakit átkúrnak/-tak.
Miért nem más a típusa az első szereltnek? Később meg adják nyugodtan drágábban majd én eldöntöm hogy melyiket akarom venni. Az nem normális hogy bevált egy gumi aztán veszek egy "ugyan olyat" és nem azt kapom.
(A kopáson kívül más különbséget nem tapasztaltam.)
Piritu - 1.000.0002019-03-05 20:36:05 // 7329
Tehát igaz az összeesküvés elmélet...
Piritu - 1.000.0002019-03-05 19:21:31 // 7328
A feleségem OFF-ján is mindig a felkeményedés miatt cserélünk. Nappal kint áll a parkolóban. 4-5 év és olyan kemény lesz még az amúgy elég puha Nokian is hogy nem tudom belenyomni a körmömet.
Piritu - 1.000.0002019-03-05 19:17:54 // 7327
Talán valamelyik Égéstér adásban volt szó hogy az OFF hárombetűs gyártónál gyári cikkszám alapján lehet venni "eredeti" gumit a márkakereskedésben. Még talán a jelölését is mondták.
Piritu - 1.000.0002019-03-05 18:56:04 // 7326
Pedig így van :-(
A 159-nél a gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t mentek, míg ugyan az az gumisnál véve csak 30.888 km-t. A gyári 50%-al többet ment, más különbség nem volt.
Piritu - 1.000.0002019-03-03 20:05:43 // 7325
elemlámpával jártam már így :-D
Piritu - 1.000.0002019-03-03 20:04:38 // 7324
A Spiderre ennél több megy rá...
..aztán nem is high tech diesel :-DD
Piritu - 1.000.0002019-03-03 19:56:12 // 7323
Egy hülye kérdés: nem fordítva van benne az elem?
Piritu - 1.000.0002019-03-03 11:37:37 // 7322
Gyakorlatilag mindent ki akarnak cserélni.
Az én olvasatomban ezt azt jelenti hogy fingjuk sincs hogy mi ropog...
Piritu - 1.000.0002019-02-23 08:44:05 // 7321
A 115 ezredik hsz-t irtad :-)
Piritu - 1.000.0002019-02-20 19:11:45 // 7320
Nagyon érezni azt a -300 kg-ot. Ráadásul a gázpedál karakterisztikája is sokkal jobb :-)
Piritu - 1.000.0002019-02-19 22:38:10 // 7319
A Giuliettánál (4 dugattyús nagy fékes) a gyári és a cserélt féktárcsáknál is előjött pár ezer km után a rázás finomabb 100 feletti tempóról való fékezéskor. Aztán elhagyta magától pár nagyobb fékezés után. Különösebb elméletek helyett nekem a megkérdezettek annyit mondtak hogy ez az összekopási folyamat része nem úszónyerges fékeknél.
Piritu - 1.000.0002019-02-12 22:29:38 // 7318
Szintjelző: volt olyan autóm amiben nem volt. Úri huncutság mint a sávtartó :-DD
Piritu - 1.000.0002019-02-12 22:28:36 // 7317
Az általad leírt halálból pont lehet látni :-)
Amúgy a "sima" halogént se jelzi, mert ott az érzékelő ellenálláson esőfeszültség csökkentené a fényerőt. Gyanúm hogy onnan örökölte a rendszert és ezért nincs felügyelet.

u.i.
Ha kiírná akkor meg az lenne a baj hogy mit írkál, hiszen világít még:-DD
Piritu - 1.000.0002019-02-12 22:08:20 // 7316
Miért figyelne? Azt latod ha nem működik, a helyzetjelzot nem.
Piritu - 1.000.0002019-02-07 22:40:34 // 7315
"Mi történik, ha menet közben megnyomom a start/stop gombot?" - semmi. Anno próbáltam. Ha hosszan nyomod akkor állítja le a motort.
Piritu - 1.000.0002019-02-03 21:13:42 // 7314
Ha a fogyasztások érdekelnek érdemes ránézni a Spritmonitor-ra.
Ezek a benzines adatok.
Piritu - 1.000.0002019-02-02 16:14:58 // 7313
Mit kellene a dombon csinálnia?
A magasságállítás az első és a hátsó tengely magassága alapján korrigál. Ha hátra beülnek hárman, akkor lenyomják a hátulját ezt állatja után.
Ha nincs magasságkülönbség a tengelyeknél mit korrigáljon?
Piritu - 1.000.0002019-01-28 17:38:46 // 7312
Indulj ki az ePER féle 3000 Eurós árból és nem érhet meglepetés :-(
Piritu - 1.000.0002019-01-26 21:10:31 // 7310
Csak azt furcsállom, hogy az itt említett szerelőknek - akik szintén az ePER-ből nézik ki a cikkszámokat - még nem jutott eszébe onnan rendelni, inkább azt mondják hogy nincs.
Rendelt már valaki onnan valamit?
Nem csak azért írja hogy van, mert nincs lecserélve még egy újabb verzióra?
Piritu - 1.000.0002019-01-26 20:53:17 // 7309
Tuti működik a dolog? Nálam olcsóbb...
Piritu - 1.000.0002019-01-26 20:22:48 // 7308
5 906,68 € :-O
Ennyiért már komplett autót is lehet kapni...
Piritu - 1.000.0002019-01-21 15:51:51 // 7307
ez is felújított
Piritu - 1.000.0002019-01-17 06:57:27 // 7306
A 180 megmaradt.
Piritu - 1.000.0002019-01-14 18:59:13 // 7305
értem én hogy valakinek nem tetszik a scudetto, de ennél egyszerűbb módja is lett volna a kiszerelésnek :-(
Piritu - 1.000.0002019-01-06 18:21:02 // 7303
Beszerelés? Csak itt a topikban is több lehetőség lett megemlítve, pl. nem leengedett kocsival (terhelt magasságon) lett meghúzva a csavar, aztán zsírzást is emlegettek a cartársak...
Szerintem ha más is szar lenne azt észre lehetne venni mozgatással.
Piritu - 1.000.0002019-01-06 15:13:42 // 7302
Amúgy biztos hogy a lengőkar adja a hangokat? Nálam anno a rezonátorház rögzítése szólt pont úgy.
Piritu - 1.000.0002019-01-06 14:58:57 // 7301
Nem normális. Vagy "olcsó" lett berakva vagy nem jól lett berakva.
Piritu - 1.000.0002019-01-04 19:50:56 // 7300
Nekem is :-(
Piritu - 1.000.0002019-01-04 19:04:47 // 7299
hmm, lemaradt az eleje, szóval:
én is erre gyanakszom, csak jó lenne konkrétumot is tudni a segítséghez. pl hogy milyen box volt benne.
Piritu - 1.000.0002019-01-04 19:03:04 // 7298
Akkor viszont simán benne lehet az egr.
Piritu - 1.000.0002019-01-04 18:51:04 // 7297
"pár hónapja lehúztam a csatit" Milyen csatit húztál le??? :-O
Piritu - 1.000.0002019-01-04 18:11:06 // 7296
Kár hogy az oldaladból se nagyon derül ki hogy milyen motor van a kocsiban :-(
Aztán az első blogod segített...
Szóval egr megszorulásra gyanakodnék. Gondolom mivel "optimalizált" a motor és ahogy írod füstöl is ezért már valószínűleg se dpf se egr sincs benne. Innentől az egr megszorulás nem játszik. Hacsak nem felejtették benne...
Piritu - 1.000.0002018-12-24 12:18:15 // 7295
Tudom, csak furcsának tartottam hogy van olaj ami az eu-n kívül jó a dieselbe, belül nem.
Piritu - 1.000.0002018-12-24 09:18:41 // 7294
MOTUL 8100 X-clean+ 5W30
Érdekes: "Az EU területén, továbbá Svájcban, Norvégiában és Liechtensteinben BMW gyártmányoknál csak benzin üzem járművekhez használható (a BMW ajánlásoknak megfelelen). " -
Az EU-n kívül mitől lesz jó a dieselbe? :-O
Piritu - 1.000.0002018-12-24 09:15:10 // 7293
Az WR 5W40-es Selenia nem való a dpf-hez, még anno a dpf nélküli 156-ok olaja volt. Neked az WR PE kell.
Piritu - 1.000.0002018-12-22 15:45:53 // 7292
Az automata indítózás a faceliftnél jött be, de ott se működik csak a kuplungra.
Piritu - 1.000.0002018-12-17 10:19:55 // 7290
A hátsó ülés rögzítő bolhaja törős...
Piritu - 1.000.0002018-12-16 11:04:30 // 7289
Adott egy 159 1,9 150LE
A kulcs bedugására két szöveget ír ki:

A tulaj elmondása szerint amikor leállította nem adta ki a kulcsot, csak a mechanikus oldóval.
Azóta ezeket dobja.
Találkozott már valaki ilyennel? Merre kellene elindulni?
A biztosítékok jónak tűnnek.
Piritu - 1.000.0002018-12-11 17:30:05 // 7288
(A fagyással amúgy arra gondoltam hogy nincs az az élőlény ami tartósan 4-5 fokot kibír erős huzatban úgy hogy utána meg a napon álló kocsiban 40-60 fokot kell elviselnie. Bár ettől még lehet ilyen.)
Piritu - 1.000.0002018-12-10 23:45:15 // 7287
"nem vagyunk betegek" - de mert szarolaszt hajtunk :-DD
Piritu - 1.000.0002018-12-10 23:43:55 // 7286
Nem büdös és még a gombára allergiás embert se bántja...
Akkor sincs szaga ha kikapcsolom, sőt - mint ma - ha eleve az alacsony kinti hőmérséklet miatt el se indul akkor se. Ellenben ha megy egy több órás út során simán kifagy onnan minden. Nincs túlélő :-)
Egyszerűen nem kell foglalkozni vele. Persze ha csak valaki rövid ideig használja az ember akkor bármi lehet.
A 159-nek egyszer volt szaga. Aztán az 1000 km-es német út után már nem volt.
97-óta van klímás autóm, sose tisztítottam...
Tovább lépek a céges autókat se tisztogatta senki az elmúlt évek során, igaz azok is napi 50-100 km-t mennek...
Piritu - 1.000.0002018-12-10 21:24:45 // 7285
Akkor ne menj Dubaiba, ott minden 16 fokra van lehűtve, még a buszmegálló is :-)
Piritu - 1.000.0002018-12-10 21:09:09 // 7284
Akkor bödösödik be ha nedves marad, felmelegszik és megmaradnak rajta a gombák. Ha mindig hűt, akkor "lefagynak" róla.
Két megoldás van:
- mindig meneted a kompresszort,
- miután lekapcsoltad a klímakompresszort hagyod pár percig levegővel leszáradni a hűtőt
Piritu - 1.000.0002018-12-09 21:11:53 // 7283
Pedig egyszeru, nem kell hozzanyulni :-)
A hofokot kell beallitani (nalam 22-24) es teszi a dolgat. Ha hidegebb van benn a bellitottnal akkor fűt, ha melegebb akkor hűt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.