Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002019-07-12 21:54:26 // 7382
Persze, én is ott veszek majd.
Piritu - 1.000.0002019-07-08 19:27:57 // 7381
A csipeszes a régi 3 pólusú csatihoz való (ODBI)
Piritu - 1.000.0002019-06-21 07:17:26 // 7380
A facelifttől a Mininél a comp-ba gyárilag beleégetnek 10 kulcskódot, amit nem lehet kiolvasni. A gyár alvázszám alapján tudja ezt és eleve olyat küld ami a kocsihoz tartozik, csak aktiválni kell.

A 159-nél gondolom ugyan úgy megy mint az első generációs Mininél, hogy a nyerskulcs kódját kell "beírni" a comp-ba.
Piritu - 1.000.0002019-06-20 22:46:02 // 7379
Amikor a Spidernek másoltak kulcsot el is gondolkodtam hogy mi értelme van az immonak, ha két perc alatt másolható.
Az asszony Minijébe ellenben beletörött a bicskájuk, az csak a gyártól rendelhető.
Piritu - 1.000.0002019-06-20 13:05:31 // 7378
Elvileg évente kellene 😜
Piritu - 1.000.0002019-06-20 10:52:18 // 7377
Elvileg a szervizkonyvben a karosszéria átvizsgálást is igazolni kellene. Meg nem nagyon láttam olyat ahol ez ki van töltve.
Piritu - 1.000.0002019-06-17 17:02:55 // 7376
Tuti hogy az kipufogó oldali? :-DD
Piritu - 1.000.0002019-06-14 16:31:13 // 7374
Erhard-it kérdezted?
Piritu - 1.000.0002019-06-13 20:20:26 // 7373
Nem felvetés :-(
Tapasztaltam:
"Az előző Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t."
Piritu - 1.000.0002019-06-13 18:10:27 // 7372
Itt is volt rá példa hogy a "károsult" hatalmas hisztit dobott le. Aztán mindenkinek lejött a szövegéből hogy nem biztos hogy a szolgáltatóval volt gond. Főleg miután megtudtuk az ő verzióját is...
.. ez utóbbi hihetőbbnek tűnt.
Piritu - 1.000.0002019-06-13 18:08:29 // 7371
Vannak emberek akiket senki sem lát szívesen, ilyenkor nem biztos hogy a többiek hibásak...
Piritu - 1.000.0002019-06-04 21:00:59 // 7370
Külön van a szerviz számláló és külön az olaj számláló. A villáskulcs ez utóbbi...
Piritu - 1.000.0002019-05-25 11:32:58 // 7369
Hardy is javitotta ezt a volt automon, szerintem van blogja is róla
Piritu - 1.000.0002019-05-14 21:26:18 // 7368
Pont a Kasper kiabál...
Piritu - 1.000.0002019-05-14 21:22:46 // 7367
Skacok valaki feltett ide egy képet, azóta folyamatosan kiabál a víruskereső...!!!!

Veszélyes URL blokkolva;http://txautonet.com/wp-content/uploads/parser/alfa-romeo-159-2.4-2011-2.jpg;http://txautonet.com/wp-content/uploads/parser/alfa-romeo-159-2.4-2011-2.jpg;URL szerepel az adathalász URL-ek adatbázisában;Firefox;05/14/2019 21:13:39
Piritu - 1.000.0002019-05-09 16:12:25 // 7366
Eldobja de nem ir ki semmit. Az üzenet azt jelentette hogy kikapcsolta tempomatot.
Piritu - 1.000.0002019-05-09 16:10:39 // 7365
Szokásos olasz hiszti, ha csak évente egyszer van nem kell vele foglalkozni :-)
Piritu - 1.000.0002019-04-30 06:56:42 // 7364
Mondjuka nagy teszt elott kitakarithattak volna a vasat. A sofor labtere kritikan aluli...
Piritu - 1.000.0002019-04-23 19:07:23 // 7363
Csak ennyit vettünk, az épp elfért :-DD
Piritu - 1.000.0002019-04-21 20:16:34 // 7362
A cartársak arra céloknak hogy egy Alfa csomagtartóját másképp illik megpakolni. Mondjuk így :-DD
Piritu - 1.000.0002019-04-11 21:37:13 // 7361
Én eltenném. A téli leálláshoz, ill. bármilyen hosszabb leálláshoz szükséges dolgokat anno összeírtam a Spider blogjában.
Így eltéve tuti vidám lesz az ébresztés :-)
Piritu - 1.000.0002019-03-29 12:59:28 // 7360
Hívd ki a rendőröket mert egy civil autó szabálytalanul parkol :-DD
Piritu - 1.000.0002019-03-28 16:38:25 // 7359
Jó ízlésed van :-)
Piritu - 1.000.0002019-03-20 11:47:58 // 7358
A tempomat már érdekesebb kérdés.
PHuBiban eredetileg nem volt tempomat, azt a korszakot 7,73 l/100 km-es átlaggal zártuk.
A beszerelés utánit 7,77.
Piritu - 1.000.0002019-03-20 11:44:20 // 7357
Szerintem nagyrészt a szélnek tudható be a "kinti üzemanyag sokkal jobb" mítosz is. Ha valaki kimegy németbe Ausztrián keresztül akkor általában végig szembe széllel megy, hazafelé meg hátszéllel jön. Autópálya tempónál már meg is van az a bő liternyi különbség. Ami akkor is megvan ha ugyan azzal a tank üzemanyaggal jön vissza az ember.
Piritu - 1.000.0002019-03-20 11:29:20 // 7356
A szél nagyon sokat számít. A Giuliettánál is nagyon jól látszik, akár literekben is mérhető az eltérés.
Piritu - 1.000.0002019-03-20 11:27:43 // 7355
A Póknál nálam se találtak semmit, aztán kiderült hogy a töltőszelep eresztett...
Ott ugye nem gyanakodott senki az UV festésre mert töltéskor is kerülhet oda.
Piritu - 1.000.0002019-03-11 19:08:35 // 7354
Lehet hogy még két tized kellene bele :-)
Piritu - 1.000.0002019-03-11 19:07:54 // 7353
Nálam egyértelműen a nyomás volt. Hazafelé csak az egyiket ette meg mert kint indulás előtt nem néztem nyomást. Aztán amikor "leengedtem" a Giuliettáéra akkor mind a kettőt.
Piritu - 1.000.0002019-03-11 11:06:03 // 7352
Hasonló módon kopott le PHuBi első gumija is amikor hazahoztam (1000km). Aztán kiderült hogy csak a guminyomás volt alacsony. Később az új gumi is elkezdte enni a belső felét amikor a Giulietta keréknyomását állítottam be. (A gumiméret ugyan az csak a Spiderbe 0,2-0,3-al többet kell tenni.) Aztán visszatettem 2,7-2,5-re és megállt a kopás.
Piritu - 1.000.0002019-03-09 16:03:54 // 7351
Az enyém 0,5 litert eszik :-P
Piritu - 1.000.0002019-03-09 12:05:05 // 7350
A TS-re 0,75 l/1000 km ez a határ.
Piritu - 1.000.0002019-03-09 12:04:30 // 7349
Abból indultam ki hogy úszik a víz tetején tehát könnyebb a víznél.
Piritu - 1.000.0002019-03-08 20:16:41 // 7348
hmmm....
400 gramm az 4-5 deci
Piritu - 1.000.0002019-03-08 19:39:19 // 7347
Akkor kapott még pár új életet a játékhoz :-)
Piritu - 1.000.0002019-03-08 11:08:38 // 7346
Sokaknak viszont egyetlen tényező érdekes, az ár. Elég csak a múltkori 147-es Totalcaros fickóra gondolni. Ő is utána vitte el állapotfelmérésre és meglepődött.
Tuti el fogják vinni...
Tény és való hogy az ilyen gépek erősítik a szarolasz státuszt :-(
Piritu - 1.000.0002019-03-08 09:28:56 // 7345
Elvileg kellett volna, csak a kérdés hogy a compba való turkálás mit változtatott még :-DD
Le lett nullázva?
Piritu - 1.000.0002019-03-08 09:27:39 // 7344
Erős a gyanúm hogy árlehajtó kamu hirdetés. Nem az első lenne...
Piritu - 1.000.0002019-03-07 21:58:21 // 7343
Csak a 2.0-át. Az egr más (jobb) megoldása ezt hozta magával.
Piritu - 1.000.0002019-03-07 21:25:53 // 7342
"Kicsit olyan ez, mint a 2.4 hengerfejessége." azzal a különbséggel hogy ezt pár 10e Ft-ból megúszható így a megelőző jellegű cseréje nem fáj. Cserébe ha elreped és elmegy a víz akkor viheti magával a motort is.
Piritu - 1.000.0002019-03-07 21:23:22 // 7341
Fedél:

hűtő

a helye
Piritu - 1.000.0002019-03-07 21:18:00 // 7340
Elvileg igen. Ettől függetlenül érdemes kivenni az alatta lévő egr hűtőt is és megnézni az állapotát. Vékony fém és kilyukadhat.
Piritu - 1.000.0002019-03-07 20:54:49 // 7339
Mikor regisztrálnak itt?
Piritu - 1.000.0002019-03-07 20:48:32 // 7338
A fedélen nem fogsz látni semmit :-(
Piritu - 1.000.0002019-03-07 20:44:23 // 7336
A fedél már volt cserélve 80-nál. Egyszer fekve maradtam a 159 miatta, azóta cserélem.
Piritu - 1.000.0002019-03-07 20:02:58 // 7335
megeéúzú = megelőző
Piritu - 1.000.0002019-03-07 20:02:36 // 7334
A Giuliettában még a gyári van, de lehet a 160ezres szerviznél megeéúzú jelleggel kicseréltetem az egr fedéllel együtt.
Piritu - 1.000.0002019-03-07 19:50:48 // 7333
Több helyen olvastam hogy jártak így, akár 156-nál is.
Nem nagyon kerül pénzbe, egyik autónál se hagynám ki a lehetőségek közül mielőtt tovább keresgélnék.
Én is jártam így, mondjuk és a 2.0-val. A német szerviz akkor is a főtengely jeladóra tippelt elsőre. Akkor még azt se tudták hogy milyen motor van a vasban.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.