Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002013-10-28 20:08:53 // 3884
Nem. Akkor lesz vége, ha a működtető tengely mellett bejut a korom a mágnesbe. A mágnes közepében lévő tű/tengely szorul meg, így nem működteti magát a záró részt.
Piritu - 1.000.0002013-10-27 21:52:56 // 3883
Ah, már megvolt a kollektív csere. No, majd lájtosan, fogyira hajtva :-(((((
Piritu - 1.000.0002013-10-27 21:51:59 // 3882
Na jóccakát, léptem F1-et nézni. (Azon nagyon jól tudok aludni.)
Piritu - 1.000.0002013-10-27 21:50:16 // 3881
Azért 20 fokban, 160 felett, a német rücskös beton pályán látható a fogyás ezer km alatt :-(
Piritu - 1.000.0002013-10-27 21:36:24 // 3880
Holnap téli gumikkal vágok neki az útnak. Lehet, hogy nem lesz száguldozás, nem akarom, hogy elfogyjon, mire odaérünk :-(
Piritu - 1.000.0002013-10-27 20:59:44 // 3879
Reggel újfent a kerekeink alá vesszük az utat. Megyünk a Fekete-erdőbe, röpke ezer km. :-))
Piritu - 1.000.0002013-10-27 20:33:42 // 3878
Az enyém az utolsók közül való volt, és E4-es volt. Lapáttal.
Piritu - 1.000.0002013-10-27 19:23:58 // 3877
Ezt a szűkítős dolgot nem értem. A 156-omban is ugyan ez az 1,9 motor volt. Csak én mentem 185ezret egr-el, lapáttal, sose rángatott. Ha az egr lenne az igazi ok, akkor ott miért nem csinálta? Nem lehet, hogy egyszerűen a dpf miatt más a program és túl szegényre lett tervezve a "keverék", hogy minél kevesebb legyen a korom? A szűkítő csak ezt hekkeli meg?
Piritu - 1.000.0002013-10-26 22:29:40 // 3876
Alsó állásban nem jutna messzire a magyar utakon :-DD
Piritu - 1.000.0002013-10-26 20:04:05 // 3875
Ah, innom kéne valamit :-DD
Piritu - 1.000.0002013-10-26 20:03:02 // 3874
"A technológia is fejlődhetett a '80-as évek óta..."
Ez se mindig igaz. A 156-ba és a 159-be is ugyan azok a motorok vannak (kormos 1,9 és 2,4), mitől lett másfélszer annyi a csereperiódus?
Hangsúlyozom, gyári előírás párti vagyok én is, csak vannak nehezen megmagyarázható dolgok...
Piritu - 1.000.0002013-10-26 19:42:07 // 3873
izééé, felcseréltem a két mondatot, a második lenne elöl.
Piritu - 1.000.0002013-10-26 19:36:15 // 3872
Erős a gyanú, hogy a harmincvalahány ezres olajcsere periódus is a marketingesek érdekeit képviseli. A fogyasztói társadalomban a szervizeléssel nem minden esetben az a cél, hogy az adott termék tartós legyen.
Piritu - 1.000.0002013-10-24 17:52:02 // 3871
Ha jól értem a bemenő rézcsövet kell megnézni, hogy nem csúszik-e kifelé?
Piritu - 1.000.0002013-10-24 17:48:48 // 3870
163ezer volt a túróban, és tényleg nem mozgott. Pedig fütyült rendesen :-DD
Piritu - 1.000.0002013-10-24 11:15:54 // 3869
Még a reggeli és a délutáni kocsikázás között is különbség van. Tovább megyek, még egy útun belül is érezhetően másképp indul meg - monjuk 3-ban 60-ról 100-ra - a kormos. Rengeteg faktor van, ami becsaphatja az embert.
Piritu - 1.000.0002013-10-24 11:11:59 // 3868
"max. azok szopizzák be akik mutyizottat veszenek de az más tészta." - sajna sokan bármit tankolnak, csak pár fillérrel olcsóbb legyen. Egyes kutak meg mindent megtesznek, hogy két Ft-al olcsóbban tudják adni. Ennyi üzemanyag mutyi tuti nincs odakinnt.
Piritu - 1.000.0002013-10-23 21:58:03 // 3867
Jóccakát, léptem...
Piritu - 1.000.0002013-10-23 21:30:52 // 3866
Kérdezd már meg, hogy mivel szokott gond lenni a 2.0-nál!
Piritu - 1.000.0002013-10-23 21:18:03 // 3865
Szerintem inkább az a baj vele, hogy nincs tapasztalat.
pl. ha tudom a hűtőburkolat dolgot, már rég kidobtam volna. (Utólag persze többen mondták, hogy a kopeben is elszáll, de utólag bárki tud okos lenni.)
Az olaj meg akkor lenne izgi, ha fogyasztaná, de nem. Valami egyedi gebasz lesz, nem zavar. Betettem fenyegetésként egy liter OFF olajat, ha megint kezdi azt kapja.
A holtponti jeladó démona meg ott lebeg mindenki feje felett. Ha legközelebb szervizbe viszem rendelek még egyet tartaléknak.
Cserébe nagyobb a turbó, 3500-tól még tol egy hatalmasat. Eddig úgy tűnik, hogy a dpf-et is jobban megoldották.
Piritu - 1.000.0002013-10-23 21:05:32 // 3864
...vagy kormos 2.0
Piritu - 1.000.0002013-10-23 21:03:56 // 3863
Jó lenne rájönni, hogy miért dobja el a tartály a szűrőt. Ha lenne időd/türelmed/kedved szétkaphatnád, hogy mit látni benne. Esetleg pár fénykép is jól jönne.
Piritu - 1.000.0002013-10-22 15:53:40 // 3862
Hogy csináljátok, hogy ilyen tiszta a kocsi orra? Hiába mosom le, mire bárhová odaérek nekem tele van bogárral, lepkével :-(
Piritu - 1.000.0002013-10-22 07:01:11 // 3861
Az Ungvári útra bemész a benzinkút felőli végén. A jobb oldalon lesz egy műhely, ahol a srácnak van egy Examiner-je. Szerintem ő meg tudja mondani, hogy működik-e az LMM-ed. (Egy élőadat elemzés megmutatja, amit FES/MES-el is meg lehet csinálni, csak értelmezni nem egyszerű.)
A turbó mutatójának meg nullán kell állnia, ha a motor áll.
Piritu - 1.000.0002013-10-21 21:36:29 // 3860
Akkor ott valami más dolog van. Nem nullázta magát? Menyit mutat a visszaszámláló a FES-ben? Lehet, hogy valahol van benne egy mechanikus nullázó?
Piritu - 1.000.0002013-10-21 21:28:46 // 3859
A 159 nem reagálja le, ha olajat cserélsz. csak számol. Amikor kalkulált értéke nullára ért kiabált.
Piritu - 1.000.0002013-10-21 18:00:20 // 3858
Mert átlag userként felesleges információ.
Ha nem 5-10 km-eket mész vele, tud regenerálni. Ha nem elsőre, majd másodikra. Ha akkor se, akkor majd a következőre. Ha megunta, akkor úgyis jelezni fog.
Amikor a Párducot vettem fel is hívták a figyelmemet, hogy a DPF-es diesel autó NEM városi forgalomra való, hanem hosszabb utakra.
Piritu - 1.000.0002013-10-20 21:39:23 // 3857
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002013-10-20 21:26:43 // 3856
Full gyári. (A blog a terheletlen állapotot mutatja.)
Piritu - 1.000.0002013-10-20 21:01:11 // 3855
Az ültetett autóról jut eszembe egy mai sztori. A Balcsiról hazafelé jövet a 84-es és a 8-as között Nemeskeresztúrnál van egy rövidítő szakasz. No, ez hozza a magyar utak összes sz@rságát: nyomvályús, kátyús, gidres-gödrös, stb. A Spiderrel ez nem létező út a 7 centis hasmagasság miatt. Hazafelé jövet a 84-esen nyélgázon elmenet mellettem valami fullos (MV6?) régi Omega, ami porig volt ültetve. Aztán a fenti rövidítés helyett lefordult a következőnél, ami nekünk is járható. Aztán jobbra fordult, tehát neki is a másik lett volna a rövidebb. Szóval ő sem merte megkockáztatni az ültetéssel azt a szakaszt.
Piritu - 1.000.0002013-10-18 21:59:23 // 3854
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002013-10-18 21:49:40 // 3853
meg az a pálinka méz és tea nélkül :-DD
Piritu - 1.000.0002013-10-18 21:41:29 // 3852
No, megvolt. Ha már a sógorékról beszéltünk egy Schwechater volt :-)
Piritu - 1.000.0002013-10-18 21:21:27 // 3851
Na, mindketten már valami leányzót emlegetünk. Megyek bontok egy sört :-)
Piritu - 1.000.0002013-10-18 21:20:31 // 3850
Tiszta sor.
Csak kicsit más a leányzó fekvése, ha ezért a "sógoréknál" a sün még néhány Eurót is kér.
Piritu - 1.000.0002013-10-18 21:10:46 // 3849
Egy több száz km-es út előtt "gondolkodhatsz" amennyit akarsz, ha bejön egy front hóviharral. Volt már szerencsém a Sopron-Salzburg szakaszon is egy darabon hóviharral pár 100 km-el odébb meg száraz aszfalttal és napsütéssel találkozni. Volt már ahhoz is szerencsém, hogy reggel odafelé tizeniksz fok semmi csapadék, napközben meg esett 10 centi hó, és délután hótoló mögött jöttem.
Szóval inkább a rosszabbra készülök.
Piritu - 1.000.0002013-10-18 20:53:27 // 3848
Hm, július közepén is találtam a sógoréknál ilyen időjárást. Szóval bárhol, bármikor lehet. Novemberben meg főleg.
Piritu - 1.000.0002013-10-18 20:37:20 // 3847
nov 1 után Ausztriában már számon kérhetik, hogy miért nincs téli gummád...
Piritu - 1.000.0002013-10-18 16:51:13 // 3846
Megtörtént. Most meg jön a meleg :-DD
Piritu - 1.000.0002013-10-18 11:45:49 // 3845
Ilyesmire gondolta. A felni/gumi/szelep/kombó egyszerű mint a szög és ráadásul jó pár példányban tesztelve is van. Bármit ide berakni csak hibaforrás.

Amúgy komolyan nem értem, hogy tényleg ekkora probléma negyedévente guminyomást elenőrizni? (Mondjuk ebből kettőt megcsinál a gumis, amikor téli/nyári csere van.)
Piritu - 1.000.0002013-10-18 11:40:56 // 3844
Mennek fel a téli kerekek a Párducra. Kíváncsi leszek a változásra.
Piritu - 1.000.0002013-10-18 06:54:22 // 3843
Na, ja. Mi van, ha beállítod a gumisnál, és mind a négy kerék mást mutat?
Piritu - 1.000.0002013-10-18 06:53:14 // 3842
Szerintem pont ez a felesleges. Normális gumi hónapokig nem ereszt le tizedeket sem, akkor minek? Csak még egy kütyü, ami beszarhat.
Piritu - 1.000.0002013-10-17 17:52:05 // 3841
Mikori benne a szervóolaj?
Piritu - 1.000.0002013-10-17 17:36:24 // 3840
Nem szoktam 100 km-enként tankolni.
Teletöltöm, legurulok vele 800-900 km-t, oszt megint teletöltöm. Hogy közben mikor csinálja, az ő dolga.
Piritu - 1.000.0002013-10-17 17:30:47 // 3839
Ezért is van pár deci különbség, a jó DPF kiszerelése után.
Az enyém majd ezer km-enként éget. Menjen el egy liter ilyenkor, mennyi is az százra vetítve? (Egy nehéz jobb lábbal nagyobb többletet lehet összeszedni.)
Bezzeg, ha minden villanyoszlopbál teszi mert szar, akkor összejön pár liter.
Piritu - 1.000.0002013-10-17 17:20:34 // 3838
A jó DPF nem fojt, és nem okoz felesleges kiégetést. A rossz annál inkább. A kettőből simán összejöhet pár liter különbség.
Piritu - 1.000.0002013-10-16 22:05:44 // 3837
Akkor várjunk együtt! :-DD
Piritu - 1.000.0002013-10-16 21:55:35 // 3836
Ha ferdén állt a kocsi, akkor is reteszelődött.
Anno a Daciához utólag vett automata övet megnéztem belül is. Volt benne egy golyó, ami ha ferdén állt az autó kijött a helyéről és reteszelte. Egy komolyabb fékezésnél ugyan úgy ki tud mozdulni.
Piritu - 1.000.0002013-10-16 20:45:25 // 3835
Akkor inkább Fekete Péter Bá.
Elég táskás már a szeme alja :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.