Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002013-10-02 18:23:11 // 3784
"amik meg tényleg elromlanak az alfákban, azok szinte kivétel nélkül Bosch márkajelzéssel büszkélkedhetnek" - a Karottáék erre azt mondták a Totalcarban, hogy azért ilyen, mert ilyet tett bele az Alfa gyár, az esetleg 5 centtel drágább, de jobb alkatrész helyett :-(
A céges OFF-ok közül 5-ből 3-ban is meghalt egy éven belül az akku. Senki sem kérdezte, hogy milyen volt benne, hanem mindenki azon röhögött, hogy a parkolóban már megint bömbit tologatnak :-DD
Piritu - 1.000.0002013-10-02 18:17:59 // 3783
Hát igen, az az átjáró eléggé rapszódikus. Néha én se értem, hogy miért olyan szar, mert amúgy általában jó. Mondjuk én általában Jánosháza felől fordulok arra, tempóm még nem nagyon van, de láttam már ott szabályosan ugratni autót.
Piritu - 1.000.0002013-10-01 20:42:01 // 3782
Ezért próbálok csak ismert kúton tankolni. (A maszek kutakkal nekem is volt bajom.) Külföldön meg csak a nagy nevek, társaságok.
Piritu - 1.000.0002013-10-01 20:36:32 // 3781
Újban nem sok van, ott a Giu lehet.
Személy szerint a 159 utódját keresem a legjobban :-))
Piritu - 1.000.0002013-10-01 20:35:42 // 3780
"normál" nyállal még nem vettem észre különbséget a kutak közt.
Talán egyszer, amikor Andorrában a Repsol kúton tankoltam. Olyan volt, mintha tuning került volna rá, sokkal jobban ment.
Piritu - 1.000.0002013-10-01 20:29:54 // 3779
A 156 SW óta (kb 300e km) minden 5-8-dik tankolás púderes. Mindig ez volt.
Piritu - 1.000.0002013-10-01 19:56:31 // 3778
Háromból kettőnek nyitva a motorháza? Mi ez a "szarolasz" hírnév megerősítés? :-O
Piritu - 1.000.0002013-10-01 19:37:57 // 3777
Ma reggel indulás előtt a viszketős talpam miatt a kagylós kúton vépúder nitrot tankoltunk.
Mire kijöttünk a kútról már hallhatóan lágyabban járt a motor, nem kerregett annyira. Ausztrián a szokott 130-as tempomattal jöttünk át, hozta a szokásos 6,7-es átlagot.
A németekhez érve kicsit a lovak közé csaptam. Ami érdekes volt, hogy 4.000 fordulatnál vége volt hatodikban. Ez kb. 220-nak felel meg.
Aztán kapott valahol München és Stuttgart között "normál" kagylós nyálat. Rögtön beindultak a harkályok a motorház alatt és megindult a kocsi. Itt sikerült a 229 is :-)

Lehet, hogy a vépúderben valami égéslassító van? Az magyarázná a kerregés eltűnését. De hol a NITRO ?
(GTPeti egyszer arra célzott, hogy 2T van benne.)
Piritu - 1.000.0002013-10-01 18:45:34 // 3776
Sajnos, ma is "csak" a 229 jött össze. Viszont pár 2.0-ás német vas "megvolt" :-)
(Érdekes, ma a Tiguanosok küzdöttek a legtöbben. Nem tudom mit gondoltak, egy SUV nem 180+ tempóra való.)
Piritu - 1.000.0002013-10-01 18:39:29 // 3775
Már nem, a jobb szélső pedál a gyógyír :-P
Piritu - 1.000.0002013-10-01 06:54:29 // 3774
Akkor képzeld el, milyen lehet, ha még feljebb mész a listán.
Piritu - 1.000.0002013-10-01 06:50:33 // 3773
Mikor lesz a regisztráció? A követelményeket teljesíti, mert van saját Alfája, képet meg csak tudsz készíteni :-D
Piritu - 1.000.0002013-10-01 06:45:08 // 3772
Melyikre gondolsz? Több is lenne :-DD
Piritu - 1.000.0002013-09-30 22:05:05 // 3771
Léptem. Jóccakát mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.0002013-09-30 22:01:09 // 3770
Papíron 218, de ott még nem pörög 4000-et a motor. Mivel 3,5 felett még egyszer erőre kap, ki kell, hogy pörögjön leszabályozásig. Hely kérdése a dolog. (A nagy turbó miatt nincs a kókadtf@sz effektus magas fordulaton.)
Piritu - 1.000.0002013-09-30 21:49:56 // 3769
Egyszer megvolt a GPS 236-is, csak azt valamiért nem tárolta el :-((
Piritu - 1.000.0002013-09-30 21:40:12 // 3768
Eddig ennyit sikerült megörökíteni:

(jobb felső sarok)
Holnap a Deggendorf- Müchen részen újra próbálkozom :-)
Piritu - 1.000.0002013-09-30 21:38:03 // 3767
Remélem találok "játszótársakat" :-)
Piritu - 1.000.0002013-09-30 21:15:20 // 3766
No, holnap indulunk megint németbe. 1.000 km oda, és holnapután vissza. Már viszket a talpam :-)
Piritu - 1.000.0002013-09-30 16:25:37 // 3765
A 156-on több garnitúra Nokian-t koptattam el. Csak ajánlani tudom, külön tetszett, hogy nagyon csendesen gurultak.
Piritu - 1.000.0002013-09-30 15:50:24 // 3764
Ha minden összejön megyek, ha nem lesz más, vihetem a gépet.
Piritu - 1.000.0002013-09-30 13:26:28 // 3763
Valószínűleg a FREE verzió nem tudta az adott odometer-hez tartozó korrekciós tényezőket, így "csak" egy számot olvasott ki.
Vagy a másik magyarázat, hogy a FES/MES csak egy jó játékszer :-(
Piritu - 1.000.0002013-09-30 06:47:05 // 3762
Francia, és semmi kutyulmány :-P
Piritu - 1.000.0002013-09-29 22:08:16 // 3761
Jó éjt mindenkinek, léptem!

(Ezúttal csak a Párduc csomagtartója.)
Piritu - 1.000.0002013-09-28 21:55:40 // 3760
Gyorsan végiglapoztam, csak a szervizét találtam meg :-(
Piritu - 1.000.0002013-09-28 21:44:37 // 3759
Annyi, hogy a karbantartást fix távolságonként írja a gyár. Az olajcserét meg használattól függően, de általában sűrűbben.
Piritu - 1.000.0002013-09-28 20:25:09 // 3757
igen, ez is akkora marhaság, hogy kezd foglalkoztatni :-DD
Piritu - 1.000.0002013-09-28 19:02:55 // 3755
A két számláló nullára érésekor más jelzést is ad a vas. A szerviz számlálónál a villáskulcsot dobja, a szervizelésre utaló szöveggel. Az olaj számlálónál az olajos kannát dobja, és olajcserére szólít fel.
Piritu - 1.000.0002013-09-28 19:01:32 // 3754
A MES-es olaj km MÁS mint amit a kijelzőn látsz!
Két számláló van, az egyik a 30-35ezres szerviz számláló, a másik az olajcsere számláló. Máshol is kel a MES-ben nullázni őket. Van külön menüpont ezen számlálók beállításához is, hogy mennyiről induljanak visszafelé.
A 159-nél teljesen külön választották a kötelező átvizsgálásokat és az olajcserét.
Piritu - 1.000.0002013-09-27 22:01:24 // 3753
Akkor szerintem az lesz a gond.
Piritu - 1.000.0002013-09-27 20:24:52 // 3752
A kézi mosóban le is öblítetted? Nálunk viaszos az öblítővíz, az meg nem jó a viasz alá.
(Amikor a Pókot kentem alig találtam viaszmentes sampont az itthoni mosáshoz.)
Piritu - 1.000.0002013-09-27 20:22:50 // 3751
A MES oldala szerint a CAN-hoz nem kell átalakító:
"CAN Info |INFO| ELM OBDKey
CAN Setup / PROXI Alignment Procedure |INFO|ADJ| ELM OBDKey"

Ha kell ezt írja:
"Litronic XENON headlamp (right) |INFO|DTC|PRM|ACT| KL 12 ELM 12 OBDKey 12 A1
Boot G.E. PROCOND |INFO|DTC|PRM|ACT| ELM OBDKey "

"ELM 12 - ELM 327 v1.3+ interface with ADAPTER CABLE 1 (or modified interface with K-line connected to pin 12)"
Piritu - 1.000.0002013-09-26 21:58:43 // 3750
izé, szóval neked...
Piritu - 1.000.0002013-09-26 21:57:02 // 3749
A helyzet az, hogy nekem a "FREE" verziód van, az nem tud mindent, csak azt ami kék a menüben.
Piritu - 1.000.0002013-09-26 21:35:54 // 3748
Ha elindítod a MES, a bal alsó sarokban a beállításoknál lehet tesztelni az interfészt, azt megtetted?
Piritu - 1.000.0002013-09-26 21:33:46 // 3747
A második link szerint:

CAN Info: |INFO| ELM OBDKey
CAN Setup: / PROXI Alignment Procedure |INFO|ADJ| ELM OBDKey
tehát ELM-el adapter nélkül mennie kéne, mert mint ott áll:
"ELM - ELM 327 v1.3+ interface without adapter (unmodified)"
Piritu - 1.000.0002013-09-26 21:14:28 // 3746
Nem, az itt lévő pdf-ben lévőre.
Meg a feladatra (a MES oldala szerint) nem minden kábel alkalmas. Itt megkeresheted, hogy elvileg melyikkel kellene működnie.
Piritu - 1.000.0002013-09-26 21:02:49 // 3745
Milyen csatlakozód van? A beállításokat megcsináltad, ahogy a MES oldala írja?
Piritu - 1.000.0002013-09-26 20:36:09 // 3744
Nem jó helyen keresed, itt van:
Piritu - 1.000.0002013-09-26 19:52:20 // 3743
Ha kiég amint lehet cserélem.
A 90-es OFF-os éveimben jártam úgy, hogy a maradék egy is kiégett éjjel. Volt meglepetés. Még egyszer nem akarom átélni.
Piritu - 1.000.0002013-09-26 19:44:17 // 3742
Az izzó áramfelvételének figyeléséhez kell egy kis értékű ellenállást sorba kötni az izzóval. A nagy áramfelvételű tompítottnál ez már fényerő veszteséghez vezethet. Szerintem ezért nincs.
Piritu - 1.000.0002013-09-26 06:56:39 // 3741
Téligumi volt rajta? Nem korai még? :-O
Piritu - 1.000.0002013-09-24 19:49:42 // 3740
?? :-O
Itt írsz az illetékesnek (most nem írok nevet, mert aki nem tudja, hogy kiről beszélek nem is érdemli meg ezt az információt) és házhoz küldi. Mi is ebben a bonyolult?
Piritu - 1.000.0002013-09-22 16:18:37 // 3739
Ugye milyen jól megy a 159-be? :-)
Piritu - 1.000.0002013-09-20 07:00:25 // 3738
Erre tényleg nem jó a spray :-DD
Piritu - 1.000.0002013-09-20 06:50:56 // 3737
Megfogtál, nincs képem :-)
(Viszont jó ötlet.)
Piritu - 1.000.0002013-09-19 20:41:17 // 3736
Nekem azt mondta a helyi, hogy sok esetben mérgező a cucc. Ő nem javasolta. Mondjuk a cikk alapján egy erősen ammóniaszagút nem lehet leányálom kitisztítani.
Piritu - 1.000.0002013-09-19 20:35:06 // 3735
Igaz, az nem jó a "jelige"-hez :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.