Piritu - 1.000.0002013-09-03 21:09:12 // 3634
No, majd a hétvégén megsasolom.
Piritu - 1.000.0002013-09-03 21:08:15 // 3633
:-DD
(A Spiderben 137ezernél cseréltem benzinszűrőt. Már bánom, hogy kidobtam, azt is érdekes lehetett volna kinyitni.)
(A Spiderben 137ezernél cseréltem benzinszűrőt. Már bánom, hogy kidobtam, azt is érdekes lehetett volna kinyitni.)
Piritu - 1.000.0002013-09-03 20:54:22 // 3632
Tuti? Merre van a motoron?
(Az ellenállásmérésnél érdekes lenne, hogy a koszolódást, hogyan kompenzálják.)
(Az ellenállásmérésnél érdekes lenne, hogy a koszolódást, hogyan kompenzálják.)
Piritu - 1.000.0002013-09-03 20:49:42 // 3631
Hogy nézted meg, hogy koszos-e?
Pont azon spekuláltam, hogy a gázolajszűrő kosztartalma alapján jó véleményt lehetne alkotni a tankolt gázolajról.
Pont azon spekuláltam, hogy a gázolajszűrő kosztartalma alapján jó véleményt lehetne alkotni a tankolt gázolajról.
Piritu - 1.000.0002013-09-03 20:46:42 // 3630
Kérdés, hogy milyen cuccot raknak bele.
Mert erre jönne még a munkadíj, és kétlem, hogy Erhardnál olcsóbban adnák ott az alkatrészeket.
Mert erre jönne még a munkadíj, és kétlem, hogy Erhardnál olcsóbban adnák ott az alkatrészeket.
Piritu - 1.000.0002013-09-03 20:44:25 // 3629
Tuja valaki, hogy az olajszint mérő hogyan működik? Szedte már szét valaki? Mi és hol érzékeli a szintet?
(A TS motor olajszint figyelésén gondolkodom, mert ott ugye fogyhat, és pont abba nem tettek gyárilag. Esetleg adoptálni lehetne a rendszert.)
(A TS motor olajszint figyelésén gondolkodom, mert ott ugye fogyhat, és pont abba nem tettek gyárilag. Esetleg adoptálni lehetne a rendszert.)
Piritu - 1.000.0002013-09-03 13:06:50 // 3628
Nem irigylem a kettőstömegűdet.
Piritu - 1.000.0002013-09-03 12:41:00 // 3627
Viszont tankolni nem ártana :-D
(Mint ahogy nekem sem.)
(Mint ahogy nekem sem.)
Piritu - 1.000.0002013-09-02 19:44:51 // 3626
18.oldal:
"Ha a riasztóberendezés bekapcsolásakor
egy második hangjelzés is hallható,
kapcsoljuk ki a rendszert a Ë gomb
megnyomásával, ellenőrizzük az ajtók,
a csomagtér- és motorháztető megfelelően
becsukott állapotát, azután a Á
gomb megnyomásával kapcsoljuk be ismét
a rendszert.
Ellenkező esetben, a nem megfelelően
becsukott ajtót, a csomagtérajtót és a
motorháztetőt a riasztórendszer kizárja
a felügyelet alól. Ha az ajtók, a motorháztető
és a csomagtérajtó megfelelően
be vannak csukva, és az ellenőrző
jel megismétlődik, az a rendszer működési
hibáját jelzi. Ebben az esetben lépjünk
kapcsolatba egy Alfa Romeo márkaszervizzel."
"Ha a riasztóberendezés bekapcsolásakor
egy második hangjelzés is hallható,
kapcsoljuk ki a rendszert a Ë gomb
megnyomásával, ellenőrizzük az ajtók,
a csomagtér- és motorháztető megfelelően
becsukott állapotát, azután a Á
gomb megnyomásával kapcsoljuk be ismét
a rendszert.
Ellenkező esetben, a nem megfelelően
becsukott ajtót, a csomagtérajtót és a
motorháztetőt a riasztórendszer kizárja
a felügyelet alól. Ha az ajtók, a motorháztető
és a csomagtérajtó megfelelően
be vannak csukva, és az ellenőrző
jel megismétlődik, az a rendszer működési
hibáját jelzi. Ebben az esetben lépjünk
kapcsolatba egy Alfa Romeo márkaszervizzel."
Piritu - 1.000.0002013-09-02 18:50:20 // 3625
...meg a 2.0-nak is.
Piritu - 1.000.0002013-09-02 13:52:02 // 3624
...és gondolom, ha a 7 éven belül nem a márkakereskedésben veszed, azonnal ugrik a gari...
Piritu - 1.000.0002013-09-01 20:02:23 // 3623
Ah, jönnek majd az érdeklődők új akku után :-DD
Piritu - 1.000.0002013-09-01 20:01:49 // 3622
Regenerált a Párduc a 8-ason, kényelmes tempomatos utazó tempónál. Nem volt 2000 sem a fordulatszám.
Erről jutott eszembe, hogy a kényszer regennél 3000 felett pörög a motor. Vajon miért bőgeti a motort az elektronika? Így tud csak elegendő levegőt pumpálni? De akkor miért elég neki menet közben 2000 alatt?
Erről jutott eszembe, hogy a kényszer regennél 3000 felett pörög a motor. Vajon miért bőgeti a motort az elektronika? Így tud csak elegendő levegőt pumpálni? De akkor miért elég neki menet közben 2000 alatt?
Piritu - 1.000.0002013-08-31 20:48:53 // 3621
Az igénybevétel sem egyforma, a jobb oldali eleve többet "kap" a jó útjaikon :-(
Piritu - 1.000.0002013-08-31 20:19:57 // 3620
Itt van la, kb. a hetedik perctől puceválja a Jaguárt.
Piritu - 1.000.0002013-08-31 20:10:44 // 3619
Az a szmötyi, ami a szívósorban van? Ha jól látom a cuccot az üzemanyaghoz keverik, az meg nem jár a szívósorban.
Piritu - 1.000.0002013-08-31 20:09:03 // 3618
Ilyesmi gépet használt Ed Chaina az egyik benzines kocsinál. A kipufogó gáz CH értékét varázsolta le vele. (De az benzines volt.)
Piritu - 1.000.0002013-08-31 07:48:36 // 3617
Volt, klatty.
Piritu - 1.000.0002013-08-30 20:39:33 // 3616
A cartársak a talit a Mecsekaljai ütközés topikban tárgyalták. Képek elvileg az ftp-n is vannak, de most éppen az nem elérhető.
Piritu - 1.000.0002013-08-29 21:16:58 // 3615
Piritu - 1.000.0002013-08-27 20:49:32 // 3614
?
Az Amoréra gondolsz?
Az Amoréra gondolsz?
Piritu - 1.000.0002013-08-27 20:47:28 // 3613
Az euro5 automata nélkül is tud ilyen lenni :-(
Piritu - 1.000.0002013-08-27 20:01:34 // 3612
Szerintem igen. Átadás előtt visszaállították 0 km-re. Mégis snasszul nézett ki 4-el a számláló :-P
"Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km"
"Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km"
Piritu - 1.000.0002013-08-27 19:52:28 // 3611
Sőt, ha grafikont készítesz, azt is el lehet menteni, hogy később tanulmányozhasd.
Piritu - 1.000.0002013-08-27 19:51:34 // 3610
Minden kiolvasáskor készít a proli egy log fájlt a könyvtárába, amiben minden benne van.
Nekem ma egy ilyet készített:
FESLog_1308271732_Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 16V.txt
Nekem ma egy ilyet készített:
FESLog_1308271732_Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 16V.txt
Piritu - 1.000.0002013-08-27 19:43:41 // 3609
felejleges=felesleges
Piritu - 1.000.0002013-08-27 19:43:09 // 3608
Az is felejleges, a log fájlban ott van minden:
"READING PARAMETERS:
Akkumulátor feszültség : 12,414 V
Kilométer számláló: 106015,3 km
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Írások száma: 1
1. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i"
(Azért nulla a korr, mert állt a motor.)
"READING PARAMETERS:
Akkumulátor feszültség : 12,414 V
Kilométer számláló: 106015,3 km
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Írások száma: 1
1. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i"
(Azért nulla a korr, mert állt a motor.)
Piritu - 1.000.0002013-08-27 17:51:34 // 3607
Megjött az új adapter. Gyorsan kipróbáltam. Működik, király :-))
Piritu - 1.000.0002013-08-27 17:18:22 // 3606
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002013-08-26 22:10:51 // 3605
Szerintem a 2.0-é más. A karterbe vezető szára tuti, mert az az indítómotor mögött jön le hosszan.
Máshol hol lehetne?
Máshol hol lehetne?
Piritu - 1.000.0002013-08-26 19:31:01 // 3604
Csak nagy hidegben javasolta, bár akkor a kurblit is, hogy megtörjék a motorolajat :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-26 19:22:32 // 3603
"Ma már úgy tanítják, hogy..." - Az említett 1960-as könyv is ezt írja :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-26 19:09:20 // 3602
Mínusz ezer fok persze más, ott érdemes megkönnyíteni az indítomotor/akku dolgát.
Piritu - 1.000.0002013-08-26 19:05:03 // 3601
Eddig nálam a tompított és a helyzetjelző kivételével eddig csak a rendszámtábla izzó szorult cserére. Ezek már a Párducnál is megvoltak.
(Mondjuk ettől függetlenül tavaly én is kicseréltem a Spider összes izzóját.)
(Mondjuk ettől függetlenül tavaly én is kicseréltem a Spider összes izzóját.)
Piritu - 1.000.0002013-08-26 19:02:08 // 3600
Mikor volt ez a régen?
Nekem anno nem (87), apósom 1960-as gépkocsivezető szakkönyvében szintén nincs benne. (Pedig a közvetlen befecskendezésű benzinmotort, mint technológiát már említik.)
Nekem anno nem (87), apósom 1960-as gépkocsivezető szakkönyvében szintén nincs benne. (Pedig a közvetlen befecskendezésű benzinmotort, mint technológiát már említik.)
Piritu - 1.000.0002013-08-26 18:55:00 // 3599
Kiégett az irányjelződ? :-D
Piritu - 1.000.0002013-08-26 18:54:09 // 3598
A kettőstömegű vigyáz magára.
A 156-nál se volt sose benyomva, most 200e felett van és még egy darabig nem lesz vele gondja az új gazdának.
A 156-nál se volt sose benyomva, most 200e felett van és még egy darabig nem lesz vele gondja az új gazdának.
Piritu - 1.000.0002013-08-26 18:49:17 // 3597
Most már tényleg érdekel, hogy hogyan marad benne nekem néha 1 liter olaj is?
Hogy kerül egyáltalán bele annyi? Miért nem folyik vissza?
Érdekes, hogy mindkét alkalommal akkor jött vissza, amikor újra a max. közelébe töltöttem. Persze ilyenkor meg sok lesz benne.
Hogy kerül egyáltalán bele annyi? Miért nem folyik vissza?
Érdekes, hogy mindkét alkalommal akkor jött vissza, amikor újra a max. közelébe töltöttem. Persze ilyenkor meg sok lesz benne.
Piritu - 1.000.0002013-08-26 17:31:10 // 3596
No, ez a 360 ló már valami! :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-26 17:18:17 // 3595
Lassan egyedül maradok, aki kéziféket használ. (Mondjuk így nem ér meglepetés a műszaki előtt, hogy nem működik.)
Piritu - 1.000.0002013-08-26 17:16:15 // 3594
Öreg tanítómat idézzem: Először sem kellet volna és akkor nem úgy rögzül :-DD
(Ő a kétütemű tulajok gázfröccseire volt nagyon mérges anno. Az egyik tanulótársam az S100-nak is ugyan úgy rugdosta, mint a Wartburgnak otthon a faterja. Neki mondta a fentieket.)
(Ő a kétütemű tulajok gázfröccseire volt nagyon mérges anno. Az egyik tanulótársam az S100-nak is ugyan úgy rugdosta, mint a Wartburgnak otthon a faterja. Neki mondta a fentieket.)
Piritu - 1.000.0002013-08-26 15:54:12 // 3593
Nekem nagyon furcsa volt ez a pedálnyomkodás. Először mérgelődtem is egy kicsit, hogy mi a szarnak, aztán beletörődtem. A 159 előtt mentem pár százezret több más kocsikkal, sose nyomkodtam pedált. Kulcs be, teker és indul.
Azért nyomkodjam a pedált, mert pár agyament sebességben hagyta a kocsit és nekiment valaminek? Legyen az ő bajuk. Ennyire hülyebiztosra nem kellene építeni egy autót.
Azért nyomkodjam a pedált, mert pár agyament sebességben hagyta a kocsit és nekiment valaminek? Legyen az ő bajuk. Ennyire hülyebiztosra nem kellene építeni egy autót.
Piritu - 1.000.0002013-08-26 15:42:05 // 3592
Az enyémnél nem nagyon találsz "utánibbat", a féknél mégis kell nyomnom végig :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-25 21:29:57 // 3591
Ha a kuplungot nyomod. Ha a féket, akkor végig kell nyomni.
Piritu - 1.000.0002013-08-25 21:17:10 // 3590
Már holnap postázzák :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-25 21:16:31 // 3589
Már vissza is igazolták, holnap postázzák. Szerintem szerdán már ki tudom próbálni :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-25 17:58:38 // 3588
Lehet, de jár hozzá a három átalakító kábel is, így nem kell kendácsolni :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-25 17:52:11 // 3587
Most rendeltem, ezt.
Piritu - 1.000.0002013-08-25 13:55:16 // 3586
Még a 156-ban szoktam a hosszú autópályás etapokon szórakozni vele. Az ember nem tud mit kezdeni az adatokkal. Jó játék, de egy idő után meguntam.
Piritu - 1.000.0002013-08-25 13:51:38 // 3585
Azért mielőtt szétkapod nézz körül a csomagtartóban! Főleg a pótkerék környékén. A Spidert már majdnem szétszedtem, aztán rájöttem, hogy csak a betekerhető vonószem szabadult el, és az kopogott a csomagtartó alján.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.