"szóval nehéz egymásra mondani, hogy ki hogyan vezet, mert nem ülünk egymás mellett." - Nem is volt szándékomban bármit mondani.
Mindössze jelezni kívántam, hogy vannak közlekedési cselekedetek, viselkedések amiket elítélek, akárki is csinálja.
Piritu - 1.000.0002011-01-02 21:43:44 // 965
Wickey2011-01-02 21:43:34 // 964
Hát nemtom, én a gtv-vel a gyári váltójával anno mentem ötödik alapjáraton 35-40et az alsó rakparton a dugóban rendszeresen. Nem rángatott, de el is tartott egy ideig, mire 130-150Nm ide vagy oda elkezdett gyorsítani (asszem kétezertől van 200Nm fölött végig, a csúcs meg 230Nm)
Wickey2011-01-02 21:40:31 // 963
Bármikor bármi megeshet sajna. 100.0%-os ember nincs, és ha mégis, akkor valaki másról lehet ugyanezt elmondani.
GabCsi2011-01-02 21:38:15 // 962
Lehet, de már már fulladozik :D
Piritu - 1.000.0002011-01-02 21:36:21 // 961
Ellent kell mondanom: 40-nél már lehet menni 4-ben is :-DD
GEORGE2011-01-02 21:35:43 // 960
és mit csináljak, száljak ki tegyem egyesbe neki és súgjam a fülébe, hogy már 1 perce zöld? :-))))
Vagy küldjek minihelikopteren integetőket neki, hogy már 30mp üres a mellette lévő sáv, és már 5ször sávot válthatna??
vagy sorolhatnám még.
Nem radírozom le őket az útról, elkerülöm kikerülöm leelőzöm......
De mondok mást megyünk egy 2sávos úton, mindketten kb egyszerre indulunk meg a belsőbe, hogy elmenjünk a sor mellett, simán beengedem elém, hisz lehet, hogy már takarásban voltam neki és már lendületben is van, haladjon ő is.
na ilyenkor az esetek többségében meg is lepődnek, hogy jé beenged.......szóval nehéz egymásra mondani, hogy ki hogyan vezet, mert nem ülünk egymás mellett.
De mindezek után is vállalom, hogy gyorsan-gyorsabban megyek ha lehet, haladósra veszem és a lentebb írt "zsiványságokat" mindenféle önmarcangolás nélkül alkalmazom ha kell :-)
Vagy küldjek minihelikopteren integetőket neki, hogy már 30mp üres a mellette lévő sáv, és már 5ször sávot válthatna??
vagy sorolhatnám még.
Nem radírozom le őket az útról, elkerülöm kikerülöm leelőzöm......
De mondok mást megyünk egy 2sávos úton, mindketten kb egyszerre indulunk meg a belsőbe, hogy elmenjünk a sor mellett, simán beengedem elém, hisz lehet, hogy már takarásban voltam neki és már lendületben is van, haladjon ő is.
na ilyenkor az esetek többségében meg is lepődnek, hogy jé beenged.......szóval nehéz egymásra mondani, hogy ki hogyan vezet, mert nem ülünk egymás mellett.
De mindezek után is vállalom, hogy gyorsan-gyorsabban megyek ha lehet, haladósra veszem és a lentebb írt "zsiványságokat" mindenféle önmarcangolás nélkül alkalmazom ha kell :-)
GabCsi2011-01-02 21:33:46 // 959
Budapesten közlekedni csak így lehet normálisan, hogy ne kelljen minden lámpánál megállni, és ne hármasban kelljen autózni 40-el.
Hardy2011-01-02 21:33:05 // 958
Ezt hívják bizalmi elvnek,amivel a KRESZ kezdődik.
És hiába vezet bár ki jól, és uralja a járművet, és mehetnék én is motorral, vagy az autóval akár 270-et mert ez a vége mind a kettőnek, de nem teszem éppen ezért, mert vannak olyan emberek akik nem képesek felmérni ezeket a sebességeket, és ezeket a manővereket, mert ezek nem szokványosak, és lehet hogy ez miatt akár mással ütköznek össze, és nem velem, mert hiába tudom, hogy még "belefér" de a másik nem tudja, és éppen ez az amivel számolnom kell.
És hiába vezet bár ki jól, és uralja a járművet, és mehetnék én is motorral, vagy az autóval akár 270-et mert ez a vége mind a kettőnek, de nem teszem éppen ezért, mert vannak olyan emberek akik nem képesek felmérni ezeket a sebességeket, és ezeket a manővereket, mert ezek nem szokványosak, és lehet hogy ez miatt akár mással ütköznek össze, és nem velem, mert hiába tudom, hogy még "belefér" de a másik nem tudja, és éppen ez az amivel számolnom kell.
ystuc2011-01-02 21:31:26 // 957
Szó nincs önteltségről. Azt hiszem nem hallott meg senki engem, ahogy a "hőstetteimről" mesélek. Nálam is van jobb. És nyilván velem is történhet bármi.
vm2011-01-02 21:31:21 // 956
Hát...ööö...igen.
Az átlagszintet nehéz lehet meghatározni.
Mindenesetre tartom magam ahhoz, hogy lehet bármekkora tapasztalat, tudás valaki kezében, az említett kijelentések kizárólag akkor értelmezhetők, ha az illető egyedül van egy pályán.
Ha már ketten vannak, max. 50%-ban számít az ő tudása.
Az átlagszintet nehéz lehet meghatározni.
Mindenesetre tartom magam ahhoz, hogy lehet bármekkora tapasztalat, tudás valaki kezében, az említett kijelentések kizárólag akkor értelmezhetők, ha az illető egyedül van egy pályán.
Ha már ketten vannak, max. 50%-ban számít az ő tudása.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 21:30:59 // 955
s akkor elértünk a Bizalmi Elvhez ami szintén kötelező a KRESZ szerint :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 21:29:58 // 954
sajnos legtöbbször csak a szerencsének köszönhető sok minden...nem tudom mennyinél járhatok km-ben de csak a fuvarozás alatt vezettem le fél millió km-et 3 év alatt baleset mentesen ... ettől csak a rutin lett több ....múltkor majdnem sikeresen össze törtem az 59-et a havas úton ..
Piritu - 1.000.0002011-01-02 21:28:01 // 953
9/3/b) "a felfelé, illetőleg az oldalra mutató nyíl alakú zöld fény a jelzett irányban (irányokban) szabad utat jelez: a jelzett irányban (irányokban) tovább szabad haladni, bekanyarodás esetén a szabad jelzésen áthaladó gyalogosoknak elsőbbséget kell adni;"
Wickey2011-01-02 21:27:57 // 952
Az senkit nem érdekel ha frászt kap egy álló autóban, ezt azért sietve leszögezném. Max. lefullasztja. :-) De az már egy kerülettel (rosszabb esetben egy lámpával) mögöttem lesz, így nem mozgat nagyon :-))
Az elvárható részben igazad van, elvárom, hogy aki szüttyögni akar, az a bé csoportban focizzon az út jobb szélén a porban, és stresszelje a kamionosokat. Én meg hadd szaladjak a dolgomra a belsőben. Orrot nem túrunk, telefont nem basztatjuk, lámpára elindulunk, kanyarba beesünk, gyalogost nem elütjük, és látunk de nem csak nézünk. Nagy kérés? :-))))
Az elvárható részben igazad van, elvárom, hogy aki szüttyögni akar, az a bé csoportban focizzon az út jobb szélén a porban, és stresszelje a kamionosokat. Én meg hadd szaladjak a dolgomra a belsőben. Orrot nem túrunk, telefont nem basztatjuk, lámpára elindulunk, kanyarba beesünk, gyalogost nem elütjük, és látunk de nem csak nézünk. Nagy kérés? :-))))
Wickey2011-01-02 21:25:31 // 951
Ez így van, noha Tibi már megírta a frankót: "a másik állandó konfliktus abból volt, hogy rendszeresen kifogásolták a többi autós vezetési morálját, ilyenkor melléérve az autóknak lehúzott ablaknál a három benga szélesember verbálisan és egyezményes kézjelekkel inzultálni kezdte a sofőröket, szütttyögőőőől a f@szomat azt te picsaaa, a tükörbe nézzél inkábbbb, átugrom a tetődre azt megb@szlak, nézzéél ide, hallóóód, tibi tibi húzdrá a kormányt, eh faszom de jeti vagy b@zmeg. "
vm2011-01-02 21:25:00 // 950
Érdekes amit írsz, mert néha pontosan erről van szó.
Ha én beérek egy éppen induló sort, és bevillan hogy a balra kanyarodón nagy tempóval majd jól kielőzök, igenis átfut az agyamon, hogy esetleg frászt kap valaki tőlem, mikor egy tiltott irányból elpadlózok mellette.
Szerintem akinek ez nem fordul meg a fejében, aki nem számol a reakciókkal, az nem közlekedik, csak autót vezet. És erre nem kell koncentrálni egy pillanatig sem, ennek automatikusan kellene működni.
Persze annyira nem kell sarkítani hogy az említett mazsolákra szabjam a közlekedésem, de nem véletlen vannak a szabályok. A KRESZ ÁTLAGOS közlekedőket feltételez, és nem kell számolnia az önjelölt Alonzókkal. Mint ahogyan nekem és neked sem. Az első amit KRESZ tanuláskor hangsúlyoztak, hogy úgy vezessünk, hogy feltételezzük a többi közlekedő ELVÁRHATÓ viselkedését. Az a baj, hogy sokan nem vesznek tudomást a többi közlekedőről.
Ha én beérek egy éppen induló sort, és bevillan hogy a balra kanyarodón nagy tempóval majd jól kielőzök, igenis átfut az agyamon, hogy esetleg frászt kap valaki tőlem, mikor egy tiltott irányból elpadlózok mellette.
Szerintem akinek ez nem fordul meg a fejében, aki nem számol a reakciókkal, az nem közlekedik, csak autót vezet. És erre nem kell koncentrálni egy pillanatig sem, ennek automatikusan kellene működni.
Persze annyira nem kell sarkítani hogy az említett mazsolákra szabjam a közlekedésem, de nem véletlen vannak a szabályok. A KRESZ ÁTLAGOS közlekedőket feltételez, és nem kell számolnia az önjelölt Alonzókkal. Mint ahogyan nekem és neked sem. Az első amit KRESZ tanuláskor hangsúlyoztak, hogy úgy vezessünk, hogy feltételezzük a többi közlekedő ELVÁRHATÓ viselkedését. Az a baj, hogy sokan nem vesznek tudomást a többi közlekedőről.
Wickey2011-01-02 21:22:05 // 949
Annyi értelme volt a hozzászólásának, hogy
1.) a gázt a féltégla is tudja nyomni
2.) Need for speedben és Colin McRae Rallyban mindenki etalon
3.) "Uralom az autót" és "jól vezetek" ezek szép kifejezések, de illik elétenni, hogy NEM. (Mert ugye csak egyszer szédölögjön ki valami suta paraszt eléd a jobbsávba hogy ő most itt megállna dinnyézni, oszt vége a dalnak, persze ez volna ugye a belekalkulált kockázat)
4.) A dolog másik oldala: Isti valszeg több időt tölt a fent vázolt összes elképzelhető és elképzelhetetlen eset mentális és fizikai gyakorlásával mint mi itt összesen együttvéve. Ettől függetlenül persze szerintem is merész a "tudom hol a határ" és "uralom az autót" szöveg.
Én csak annyit mondok, NEKEM személy szerint eddig szerencsém volt, nem nagyon vezettem többet 3-400ezer kilométernél, igaz, azt a lenti video stílusában teszem az idő jelentős részében. Eddig "csak" saját résztvevős eseteim voltak, másban és másnak kárt nem tettem. Motorokat tettem tönkre, felniket ütöttem szilánkokra, futóműveket selejteztem, és egyszer tört kaszni: nekimentem egy fának még a gtv-vel. Orral. Ügyesen, okosan. (Yokohama gumit soha többet, noha clearly én voltam a fasz, nem kitartott gázzal kellett volna bevenni azt a szép kereszteződést a Szerémin, hanem rugdosni kellett volna.)
1.) a gázt a féltégla is tudja nyomni
2.) Need for speedben és Colin McRae Rallyban mindenki etalon
3.) "Uralom az autót" és "jól vezetek" ezek szép kifejezések, de illik elétenni, hogy NEM. (Mert ugye csak egyszer szédölögjön ki valami suta paraszt eléd a jobbsávba hogy ő most itt megállna dinnyézni, oszt vége a dalnak, persze ez volna ugye a belekalkulált kockázat)
4.) A dolog másik oldala: Isti valszeg több időt tölt a fent vázolt összes elképzelhető és elképzelhetetlen eset mentális és fizikai gyakorlásával mint mi itt összesen együttvéve. Ettől függetlenül persze szerintem is merész a "tudom hol a határ" és "uralom az autót" szöveg.
Én csak annyit mondok, NEKEM személy szerint eddig szerencsém volt, nem nagyon vezettem többet 3-400ezer kilométernél, igaz, azt a lenti video stílusában teszem az idő jelentős részében. Eddig "csak" saját résztvevős eseteim voltak, másban és másnak kárt nem tettem. Motorokat tettem tönkre, felniket ütöttem szilánkokra, futóműveket selejteztem, és egyszer tört kaszni: nekimentem egy fának még a gtv-vel. Orral. Ügyesen, okosan. (Yokohama gumit soha többet, noha clearly én voltam a fasz, nem kitartott gázzal kellett volna bevenni azt a szép kereszteződést a Szerémin, hanem rugdosni kellett volna.)
GEORGE2011-01-02 21:21:39 // 948
Az egy nagyon jó hasonlat!! :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-02 21:20:06 // 947
"De most tényleg minden tögymörgő bénázó vezetőnek ki kéne várnom mire megszül egy szituációt???????"
Szerintem se, de mint rutinos róka segíthetnél neki megoldani a szituációt. Mindenki ugyan olyan joggal járhatja az utakat :-)
Szerintem se, de mint rutinos róka segíthetnél neki megoldani a szituációt. Mindenki ugyan olyan joggal járhatja az utakat :-)
GEORGE2011-01-02 21:15:59 // 946
Ystuc a munkájából adódóan jár szinte "naponta" vezetési tréningre.
Ettől függetlenül talán tényleg "bátorság" kijelenteni és el is hinni, hogy az átlagtól jobban vezetek.
Mert ugye mi az átlag?
Miből hozod ki az átlagot, 10 kezdőből 20 átlagosból vagy 30 profiból, mert ezen esetben valóban bátorság kijelenteni, hogy jobb vagyok az átlagtól.
Egy a tény, hogy folyamatosan képzést kap és ez jótékony hatással van a szituációk kezelésben, az adott közlekedési helyzet felfogásában és az arra hozott döntés meghozatalában.
De ettől függetlenül, hogy valakinek tanítanak valamit, még más is tudhatja :-)
Ettől függetlenül talán tényleg "bátorság" kijelenteni és el is hinni, hogy az átlagtól jobban vezetek.
Mert ugye mi az átlag?
Miből hozod ki az átlagot, 10 kezdőből 20 átlagosból vagy 30 profiból, mert ezen esetben valóban bátorság kijelenteni, hogy jobb vagyok az átlagtól.
Egy a tény, hogy folyamatosan képzést kap és ez jótékony hatással van a szituációk kezelésben, az adott közlekedési helyzet felfogásában és az arra hozott döntés meghozatalában.
De ettől függetlenül, hogy valakinek tanítanak valamit, még más is tudhatja :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 21:15:51 // 945
így van :D csakis ott...itthon 150-160 max....
Wickey2011-01-02 21:15:05 // 944
pofátlanság-csibészség.......nehéz a vonalat meghúzni.
Kérdezd meg a Ferit. A Lali úgyis mingyá visszahozza... :-))))
Kérdezd meg a Ferit. A Lali úgyis mingyá visszahozza... :-))))
Liquid2011-01-02 21:14:25 // 943
na ezért ehhez tegyük hozzá azt, hogy nem lehet úgy közlekedni, hogy mindig mindenben azt nézzem, "na ez a mazsola összefossa magát mert megelőzöm/kikerülöm/fékezek mögötte stb. vagy nem, edsetleg milyen mértékben fossa össze magát" ne mondd hogy te mindig minden idegszáladdal erre koncentrálsz? :)
közlekedünk, sajna sokan tötymörögnek, balfaszkodnak, vannak akik ezt kinövik, mások nem fogják sose, ettől még ledudálom, levillogom őket ha úgy hozza össze a sors, ha meg ettől belemegy az árokba, akkor nem való az utakra
Szóval ennek a hozzászólásnak szerintem nemsoksemmi értelme volt, de ez csak az én privát véleményem
közlekedünk, sajna sokan tötymörögnek, balfaszkodnak, vannak akik ezt kinövik, mások nem fogják sose, ettől még ledudálom, levillogom őket ha úgy hozza össze a sors, ha meg ettől belemegy az árokba, akkor nem való az utakra
Szóval ennek a hozzászólásnak szerintem nemsoksemmi értelme volt, de ez csak az én privát véleményem
Piritu - 1.000.0002011-01-02 21:13:35 // 942
Eddig azt mondtad, hogy a németeknél csinálod :-DDD
Wickey2011-01-02 21:13:32 // 941
Ja. Mer V10 dízelt még nem nagyon hallottam, és őszinte leszek: a fene gondolta volna, hogy a cégnél ekkora spúrgecik mostanában. Pláne, hogy pont a dízel nem való városi utakra.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 21:12:15 // 940
erről beszéltünk 1x, 2x....a róka tudja mikor szabálytalankodik :P
Wickey2011-01-02 21:11:43 // 939
Szerintem a kanyarodóban mehetek addig amíg el nem kezdődik a folyamatos vonal. :-)
bezony. Odáig osztottpálya, utána záróvonal és kötelező haladási irány (a felfestés szerint). De ha gondolod, szívesen megkövezlek. :-PPP Most vettem jádeköves masszázságyat. :-))))
bezony. Odáig osztottpálya, utána záróvonal és kötelező haladási irány (a felfestés szerint). De ha gondolod, szívesen megkövezlek. :-PPP Most vettem jádeköves masszázságyat. :-))))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 21:11:17 // 938
a DPF-et ki kell égetni néha :D
GEORGE2011-01-02 21:10:51 // 937
hiába magyarázod!!!!! V8-as benzinesnek néztél -hallottál egy V10-es DIESELT :-))))))
Ez van kész! :-)))
Ez van kész! :-)))
GEORGE2011-01-02 21:09:22 // 936
pofátlanság-csibészség.......nehéz a vonalat meghúzni.
De most tényleg minden tögymörgő bénázó vezetőnek ki kéne várnom mire megszül egy szituációt???????
Szerintem nem. Nekem van egy saját elméletem, ha én már elmentem felőlem piknikezhetnek is.
Őszinte leszek, jó pár éve még használtam a buszsávot, aztán abba hagytam.
De egy-egy sávlátással és a kanyarodó sávokat kihasználva a szaggatott vonalig, bizony használom, ha úgy adódik. Nem mindig!! Csak ha úgy jön ki a lépés.
Szerintem a kanyarodóban mehetek addig amíg el nem kezdődik a folyamatos vonal. :-)
nyugodtan meg is kövezhetsz érte.
De most tényleg minden tögymörgő bénázó vezetőnek ki kéne várnom mire megszül egy szituációt???????
Szerintem nem. Nekem van egy saját elméletem, ha én már elmentem felőlem piknikezhetnek is.
Őszinte leszek, jó pár éve még használtam a buszsávot, aztán abba hagytam.
De egy-egy sávlátással és a kanyarodó sávokat kihasználva a szaggatott vonalig, bizony használom, ha úgy adódik. Nem mindig!! Csak ha úgy jön ki a lépés.
Szerintem a kanyarodóban mehetek addig amíg el nem kezdődik a folyamatos vonal. :-)
nyugodtan meg is kövezhetsz érte.
vm2011-01-02 21:08:42 // 935
Anélkül hogy bírálnálak, vagy megítélnélek, az "átlagnál jobban vezetek", és az "uralom a járművet" a két legsűrűbben elhangzott utolsó mondat.
És most emiatt nehogy megharagudj rám, csak szerintem a közlekedés az a játék, ahol kurvára nincs helye az önteltségnek. Mégpedig azért, mert lehet akármekkora császár valaki a kormány mögött, ha a többiekre (akik nem vezetnek az átlagnál jobban) a frászt hozza a "nem elvárható" viselkedésével, és ezzel kivált egy balesetet.
Nem álszenteskedem, és is csinálok ilyen "csibészségeket" néha, de nem győzöm meg magam, hogy ez rendben is van így.
Szóval remélem, elkerülöd az ijedős júzereket ;-)
És most emiatt nehogy megharagudj rám, csak szerintem a közlekedés az a játék, ahol kurvára nincs helye az önteltségnek. Mégpedig azért, mert lehet akármekkora császár valaki a kormány mögött, ha a többiekre (akik nem vezetnek az átlagnál jobban) a frászt hozza a "nem elvárható" viselkedésével, és ezzel kivált egy balesetet.
Nem álszenteskedem, és is csinálok ilyen "csibészségeket" néha, de nem győzöm meg magam, hogy ez rendben is van így.
Szóval remélem, elkerülöd az ijedős júzereket ;-)
Wickey2011-01-02 21:08:30 // 934
( De azért jól leoltottál előtte :-D )
az a biztos. :-)))))))))
De hogy automata azt legalább eltaláltam.
az a biztos. :-)))))))))
De hogy automata azt legalább eltaláltam.
Wickey2011-01-02 21:07:42 // 933
Hülye vagy? Én ilyet nem igazoltam. Csak azt, hogy nincs meg a zenei hallásom. Persze a v10 tdi a pokol egy igen tüzes szerkezete, de ottbassza meg az úristen azt is. :-P
GEORGE2011-01-02 21:03:48 // 932
Wickey, még egy dolog, V8-nak hallani egy V10-es dieselt :-))
Hát igen mára már itt tartunk, hogy egy vér profi benyás srác benzinesnek kiálltja ki a V10-es Dieselt :-)))
Komolyat fejlődtek mára a dieselek mindig is mondtam és most Wickey is igazolta :-)
Hát igen mára már itt tartunk, hogy egy vér profi benyás srác benzinesnek kiálltja ki a V10-es Dieselt :-)))
Komolyat fejlődtek mára a dieselek mindig is mondtam és most Wickey is igazolta :-)
ystuc2011-01-02 21:03:42 // 931
Nem, az nem az. Az én felfogásomba az nem fér bele. A határ máshol van mindenkinél. Van, akinél nincs határ sehol.
Piritu - 1.000.0002011-01-02 21:01:50 // 930
Miért? Az nem csibészség? :-OO
Hol a határ??
Hol a határ??
GEORGE2011-01-02 21:01:38 // 929
Wickey, akkor mehetsz fülmosásra, mert nagyon mellé lőttél a motorhangot illetően.
( De azért jól leoltottál előtte :-D )
( De azért jól leoltottál előtte :-D )
ystuc2011-01-02 21:00:57 // 928
Amúgy más is.volt szabálytalan a videoban. Kinek tűnt fel?
GEORGE2011-01-02 21:00:12 // 927
gyere ide, hallgasd meg a laptopomról és utána mond meg, hogy milyen motor van az adott filmen látható autóban.
Néha nagyon keményen mellé lösz, pl mint most. Tényleg elnézést, hogy nem tudtam kivenni a hangot :-)
Viszont a más egyébb igen csak kis részletből kiszúrtam, hogy nem a 156-ban ül :-)
Néha nagyon keményen mellé lösz, pl mint most. Tényleg elnézést, hogy nem tudtam kivenni a hangot :-)
Viszont a más egyébb igen csak kis részletből kiszúrtam, hogy nem a 156-ban ül :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:59:37 // 926
Az is pofátlanság, semmivel sem különb emberek, mint azok, akik kivárják a sorukat.
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:58:22 // 925
Amíg a köztudatban nem terjeng, hogy xy-t és még pár embert jól meq@k emiatt figyelek rá, addig hatástalan.
Igazad van, ők csak az egyik faktor, egy másik a kép, amit betettem és még sok van :-((
Igazad van, ők csak az egyik faktor, egy másik a kép, amit betettem és még sok van :-((
ystuc2011-01-02 20:57:00 // 923
Nezőpont kérdése.
Poló2011-01-02 20:56:03 // 922
Sokan a buszsávban csinálják ugyanezt Bp-n.
Wickey2011-01-02 20:55:21 // 921
Megnéztem még egyszer, erősen hozza a vényóc gurgulázását. Sem a Viper, sem az M5 hangjára még távolról sem emlékeztet. Megnéztem viszont pár V10 TDI videót, noha nem nagyon vágytam ilyen jellegű tudásra, de mostmár ebből is kiképeztem magam. :-)
Azé gyorsan letoltam a végére vényóc sound-ot is a jutyúbon, mer ugye a vényóc a pokolban is vényóc. :-)
Azé gyorsan letoltam a végére vényóc sound-ot is a jutyúbon, mer ugye a vényóc a pokolban is vényóc. :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:55:00 // 920
...engem pont ez zavar :-((
Szerintem nem csibészség, hanem egyszerűen pofátlanság mindazokkal szemben, akik nem így közlekednek :-(((
Szerintem nem csibészség, hanem egyszerűen pofátlanság mindazokkal szemben, akik nem így közlekednek :-(((
ystuc2011-01-02 20:54:49 // 919
Ugyebár a piroson mentek át... :-)
imi1562011-01-02 20:54:00 // 918
"viszont nem tudok mondani, akinél ez megtörtént. "
Azért ez nem feltétlenűl jelenti azt,hogy ilyen még nem fordult elő:)!
Én tudnék róla mesélni,de ez a fórum nem azért van.
A lényeg a lényeg,hogy valóban sz@rok az utak Mo.-on,de ez sokkal összetettebb dolog annál,minthogy csak a fuvarosokat tegyük felelőssé érte-sztem:)!
Azért ez nem feltétlenűl jelenti azt,hogy ilyen még nem fordult elő:)!
Én tudnék róla mesélni,de ez a fórum nem azért van.
A lényeg a lényeg,hogy valóban sz@rok az utak Mo.-on,de ez sokkal összetettebb dolog annál,minthogy csak a fuvarosokat tegyük felelőssé érte-sztem:)!
Poló2011-01-02 20:52:42 // 917
A gyalogosokra te nyomtál valami bizgentyűt, akik a zebrán mentek át? :D
ystuc2011-01-02 20:50:39 // 916
Teljes mértékben nyugodt. És tudod miért? Mert egyrészt senkit nem veszélyeztettem, egy kis csibeszség simán belefér, és többen tudják, hogy mivel foglalkozom, így azt hiszem nyugodtan mondhatom, hogy az átlagnál jobban vezetek és uralom a járművet.
Online tag
0
Vendég0
523
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia