Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

András bácsi2004-12-27 16:31:14 // 1042
Elég gyanús az a repedt rotor,,, Aztán még megnézném a kondit is, és annak a vezetékét. Trafó ritkán hal meg ha jók még az emlékeim. Másik érdekes hibajelenség a gyújtáselosztó tengelyének, pontosabban a peselyének kopása. Megnézi az ember a hézagot, beállítja, továbbtekeri, és máris elmászott. Próbáld megmozgatni a tengelyt sugárirányban, mennyit mozog. A.
NaTo2004-12-27 15:06:15 // 1041
Na gyerekek, megállta az autóm brühhühühü! Giulietta 1.8-as 81-es... Karácsony napján szépen fogta magát, és nem indult el. Sebaj. Behúztuk. Suzukival... kb 1.5 kilométer után beröffent. Majd megállt. Még 500 méter, és újra indult. Fasza, megy ez. 100km, megállok, próba, indul frankón. Még egy próba, megint király. hhh, biztos dugulásom volt... Azért kitakarítottam a benzinszűrőt. Volt egy kis víz benne. Visszarak, próba, király! Pöccröff. Jó. Este indulnék, beindul ugyan, de ahogy húztam a szivatót fullad. Aztán már amúgy is. Megállt. Na innentől nem indult be. A motor meg se nyikkan, gyertyapipa le, pótgyertya fel...hohó, hát itt nincs szikra. Pedig az kéne. Másik szárat is néz, ott sincs delej. Gyújtáselosztófej le, hézag rendben, érintkezők rendben, azért megtisztítottam. Kábeleket megmozgattam. Visszapakol, indít...önindító dolgozik, akksi kezd merülni, de semmi. Annyi bizonyos, hogy a rotoromom hosszában van egy repedés. Ma kicserélem. De ha nem az, akkor trafóra gyanakszom, vagy valamelyik kábel. A biztosítékok rendben vannak. Valakinek valami ötlete? (a szerelők sajna nem nagyon dolgoznak a két ünnep között, én meg nem tudom kimérni, hol van a probléma...) Szegény kisautóm. Beteg.
mati2004-12-26 21:28:07 // 1040
Mióta a vezérműszíjat lecseréltük a faterral, azóta egy kicsit bátrabb vagyok, de azért 4000-4500 felé még nem nyomtam neki. Igazából úgy vagyok vele, hogy, nem szeretem kinozni, de ha kell, mert a forgalmi helyzet megköveteli akkor adjad neki. Eddig minden autóm a szívem csücske volt (kivéve egy ford valamikor), így vigyázok rájuk. A témához visszatérve, nekem is a beköpődés volt a gyanum, mert 1-1,5 km megtétele után rendeződik a helyzet :-), viszont úgy gondolom, ezt lelehet próbálni hideg időben egy pici beindítás utáni 15 perc várakozással is. Ezt kb. megcsinálom 4x, aztán meglátjuk. A gyertya csere viszont talán segíthet, persze kérdés mennyire van tönke. Megnézni még nem néztem, mert a kardános gyertyakulcs, speciális célszerszám alfához, még a faternál van és nem hoztam el tőle. De ami késik, nem múlik :-). Mindenesetre köszi a segítséget, majd csak megoldjuk ezt is!!!
granturismo2004-12-26 21:06:09 // 1039
Kedden majd részletesen írok neked a viágítás problámád ügyében. Ja és remélem már azért volt példa rá hogy kicsit a "lovak közé csaptál" mert néha jót tesz neki. Mindamellett nagy élmény is. Nagyon jó autó.
granturismo2004-12-26 21:00:01 // 1038
Nem tudom mennyire vagy bütykölős fajta. Azt kellene megnézni, hogy ilyenkor mi a helyzet a hengerekben? Ki kellene venni egy gyertyát és megvizsgálni. Nekem az az érzésem, hogy "beköpődik" a gyertya, televan benzinnel a henger. Azaz hidegüzemben túl sok benzint fecskendez be. Kérdés, hogy miért teszi. Erre kellene a diagnosztika. Az lenne a profi ha mondjuk este odavinnéd, reggel hidegen ráindítanának utána leállítják és hagyják jól lehűlni. Du. ha újra kezelésbe veszik tuti ott lesz a hiba amit diagnosztizálni tudnak. Mert az biztos ha csak odaugrasz meleg motorral és úgy ráteszik a gépre semmit nem fognak találni. Ezeknél az aszekvenciális befecskendezéseknél az összes befecskendezőfúvóka párhuzamosan van kapcsolva azaz minden hengerbe egyszerre történik a befecskendezés. Ez végülis csak egy hengernél ideális állapot amelynél a befecskendezés utáni pillanatban azonnal nyit a szívószelep és a friss keverék beáramlik a hengerbe. A többi hengernél a befecskendezett üzemanyag keveredeik és a szívócsőben "várakozik" a szívószelep nyitására. Namármost ha hidegen leállítod a motort azaz a gyújtást elveszed, viszont a motor még egy picit pörög a tehetetlenségtől. Gyújtás már nincs, szikra nincs, viszont a szívószelepek még kinyitnak és a keverék beáramlik a hengerbe. Itt lecsapódik a hideg hengerfalon és a gyertyán, de már nem porlasztott benzin hanem újra benzincseppek formájában. Ez a "beköpődés".
granturismo2004-12-26 16:09:44 // 1037
Mati Nem valószínű hogy a gyertyacserétől meg fog oldódni. Egy olyan szakműhelybe kellene elvinni ahol Bosch befecskendezőrendszerek diagnosztikájával foglalkoznak. Sajnos nem tudom Nyíregyházán hol van ilyen. Nekm érden van egy jóbarátom aki ezzel foglakozik Besze Sándor. http://www.injektor.hu
mati2004-12-26 15:29:49 // 1036
Vezérműszíjcsere megvolt, de abban igazad van, hogy olyankor köhécsel, ha csak kiállok az utcára. Igazából eddig mindig akkor csinálta, ha kiálltam, mert a másikkal mentem, aztán beálltam, stb. majd vagy 2 nap múlva vele akartam menni. A fényszóró feszültségesést a legrosszabb esetben egy pót relé bevezetékelésével fogom megoldani, ha nem boldogulok vele :-)
granturismo2004-12-26 15:21:00 // 1035
Mati 11V van a fényszóróizzó kapcsain? Az tényleg kevés. Meg kell nézni hogy hol esik le annyi feszültség. Még álló autónál az akkufesznél 1-2 tized volttal kevresebbet szabad mérni. Először a fényszóróbiztosítékot kellene kivenni és ott megmérni hogy a biztosítéktól elindul-e rendesen a feszültség és utána pontról pontra végigmérni. Meg fogod találni a pontot ahol evész az a kb. 1.5 V. A köhécselés egy eléggé bonyolult probléma. Egy dolgot nézzél meg légyszi. Nem olyankor van ez a köhécselés ha úgy állítottad le az autót hogy előtte nem melegedett be rendesen a motor? Tehát mondjuk hidegen beindítod és mondjuk csak a garázsból kiállsz az utcára utána leállítod. És ha ezt követően pár órával beindítod akkor köhécsel. Ha ez a helyzet akkor azt kéne kipróbálni hogyha egy ilyen rövidet használod az autót akkoris megvárod hogy bemelegedjen (elég addig amíg a vízhőfok eléri a 40fokot) és így állítod le. Na és ekkor egy következő beindításnál köhécsel-e? Még egy kérdés. Vezérműszij csere megvolt? Mert ilyen hibát okozhat akár "elrakott" vagy megnyúlt vezérlés is.
mati2004-12-26 14:03:09 // 1034
Lenne nekem is pár kérdésem! 33 1.7 16V-n, a fényszóró igen gyenge. Bemértem és 11V megy csak rá. Ez gyárilag vajon relézve van, mert eddig nem találtam meg relét? Valszeg újra kell reléznem? Másik: 1-2 nap állás után köhécsel a drága és csak 1-2 km után kezd javulni. Valszeg kihagynak a hengerek, mert teljesítmény sincs. Az elosztófedélen és a kábeleken nem látok semmi bajt. Gyertyacsere hamarosan meg lesz. Mi lehet még?
granturismo2004-12-26 13:44:46 // 1033
Egy Hella indexvezérlő relé bolti ára 8 rugó.
giovanni2004-12-26 12:59:13 // 1032
Köszi akkor megméretem a dolgokat....
granturismo2004-12-26 12:55:06 // 1031
Autovillanyásszal meg kéne nézetni, hogy valóban a relé-e a hibás. Ha igen akkor inkább utángyártott relét javasolnék. (pld. Facet vagy Nagares) mert ezek a relék (sem) olcsó dolgok. Különösen ha bevásárolsz egyet előre, aztán kiderül hogy nem is az a rossz.
Gabó2004-12-25 17:11:50 // 1030
Kapott karácsonyra az Alfám fékbetétet és féktárcsát :)
giovanni2004-12-25 17:06:25 // 1029
Akkor ez azt jelenti hogy a relének csak egy része xart be? Van ilyen? mindegy gondolom nem akkora tétel egy cserét megér... Nem tudjátok hogy vajon hol lehet kapni az Alfás források (elaforg L+K) stb-n kívül...
Robi2004-12-25 12:57:13 // 1028
Akkor egyértelműnek tűnik a dolog. :)
granturismo2004-12-25 12:52:55 // 1027
Jaj nem bocs közben megnéztem, itt csak 1 relé van mindent az csinál.
Robi2004-12-25 12:40:47 // 1026
De összefügg a kettő, mert ugyebár a vészvillogó letiltja az indexet.
granturismo2004-12-25 12:39:05 // 1025
Sziasztok. Boldog karácsonyt mindenkinek! Giovanni. A relék a relétáblán vannak a pedálok fölött mellett, de az az érdekes, hogy egy külön relé csinálja az indexet és külön másik az elakadásjelzőt.
giovanni2004-12-25 10:27:06 // 1024
Hehe :)) lehet hogy mégsem pont az mert nekem ugye hidegben nyílik ezen a télen pont tegnap este sikerült elösször belülről nyitni... Más:: Ez is tegnapi - arra lettem figyelmes hogy milyen halkan idexelek jobbra mikor ránéztem a műszerfalra láttam hogy csak a kar szerint indexelek visszajelző nyista kinéztem villogás dettó reléhang none... Balra jó elakadásjelzőre szintén csak balra villog... Gondolom reléproblémám lehet ha igen hol kapok a jószághoz ilyet (meg hol van benne? valahol a biztitáblánál?) ha pedig nem csak az lehet várom az ötleteket...
Robi2004-12-24 23:00:28 // 1023
Szevasztok! Ennél jobb K-t nem is kívánhattam volna. :) Békés, boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
ystuc2004-12-24 22:47:33 // 1022
Nagyon köszönöm a segítséget! Ez a gumi rugalmasság lehet hogy jó irányvonal. A rezgéstől is lazulhatott a téma. Mégiscsak ott van az a mélynyomó... :-) Na, majd megnézem. Karácsony után lesz egy szerelgetős, zármegnézős, gumivizsgálós napom. Szerintem... :-) Még egyszer köszi, és boldog karácsonyt mindenkinek!!!
granturismo2004-12-24 06:23:10 // 1021
ystuc Nekem egyszerűen a hátsó ajtón a zárszerkezetet tartó 2 db csavar volt kilazulva (gondolom a rezgéstől). Úgy oldottam meg, hogy a csavar alá tettem egy-egy recézett alátétet és úgy húztam meg. Egyébként Giovanninak hajszálra ugyanez a problémája mint neked.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-12-24 00:42:08 // 1020
ystuc! egyszer a SW-om hátsó ajtaja alatt leszedtem körben a gumitömítést alatta való tisztítás miatt. Valamiért félbe kellett hagynom egy 10 percre a témát és lezártam az ajtót gumi nélkül. Mentem vissza folytatni és ugyanezt csinálta,mint neked: kattant de nem erisztett! Aztán rájöttem,hogy a zár kioldása nem tudja megemelni az ajtót - miért is tudná - hanem a gumitömítés kicsit össze van préselődve zárt állapotban ,leszorítja az ajtó a záron keresztül.Nyitáskor a zár enged és a kitáguló gumi emeli meg az ajtót annyira,hogy a zár szétváljon és kézzel fel tudd emelni az ajtót. Szerintem ezen a vonalon kellene elindulni. Az,hogy csak télen -amikor a hideg miatt rugalmatlanabb a gumi - csinálja,azt jelentheti,hogy a zár a beállítása miatt csak annyira húzza össze az ajtót a kasztnival ,hogy a közészorított gumi csak melegben duzzadtabb és rugalmasabb állapotában tudja az ajtót megemelni. Zárállítás - szerintem! :-)
ystuc2004-12-24 00:13:22 // 1019
Én nem vagyok egy szerelőzseni, de egy kérdés nagyon izgat... A 146-osom középkonzolján a csomitartó gombot megnyomom, hátul kattan, majd mikor emelném fel az ajtót, kiderül, hogy zárva van. Tehát két emberes a csaomagtartó felnyitása. Sajnos kulccsal sem tudom nyitni, mert bele van törve egy. :-( Amúgy az az érdekes, hogy ez a probléma csak télen jön ki. Vagyis valamilyen összefüggés lehet a gond és a hideg között. De vajon mi? Ez is elektromosság? Szóval? Valaki? Vélemény? Köszi...
toto2004-12-23 22:51:12 // 1018
granturismo! Igen ,ez egy IAW hengerenkénti moci!Megprobáljuk amit irtál! Köszi a segitséget ,már szervezkedem a szerelönél! Majd irok ,hogy mi lett a vége!
granturismo2004-12-23 15:09:30 // 1017
Értem. Látom ez egy Imola. Akkor az Marelli IAW-os lesz, hengerenként befecskendezéssel. Ezt még a jelenlegi szerelődnél is megnézhetitek. A 4.henger befecskendező fúvókáját kellene megvizsgálni. Először a csatijátlehúzni, hogy nem nedves, korrodált-e. Utáne rámérni ohmmérővel a szelep kivezetésére. 15ohm körül kell mérni. Ha a csati rendben akkor ki kellene szerelni a befecskendezőt, megnézni az O gyűrűjét, hogy rendben van-e és szemrevételezni a szívócsőbe lévő végét, hogy nem-e látható valami rendellenesség rajta. Ha látszólag rendben akkor kivenni valamelyik másik befecskendező fúvókát (mondjuk vele szemben a 3. hengerét), a két fúvókát felcserélni és visszaszerelni. Az akksisaru 5 percnél tovább legyen levéve akkor a tárolt adatok kimennek. Utána indítás, diagnosztika és figyelni, hogy a probléma átvándorolt-e a 3. hengerre.
toto2004-12-23 14:22:19 // 1016
granturismo! Köszi a tippet! A szerelömnél nincs ilyen diagnosztikai cucc! Csak motordiagnosztikát csináltunk eddig rajta (régebbi készülék)de abból csak az derült ki ,hogy a 4-es henger néha szabálytalanul dolgozik!Ezért volt a fentemlitett alkatrészek cserélye! (kábel,gy.tekercs,gyertya,alpjárati e.küty.) Na akkor majd körbe nézek van -e a közelbe ilyen service! Még 1szer köszi!
Attie2004-12-23 08:13:37 // 1015
TtK! Nekem is így kezdődött az önindító felújításom :( Először csak néha 1x vagy 2x nem kapta el a motort. Aztán egyre sűrűbben és többször nem kapta el. Aztán amikor egy bevásárlás után vagy 5 percig indítóztam és vagy 25-30x-ra sikerült beindítani akkor már kénytelen voltam elvinni szerelőhöz mert elég ciki volt :) Kb egy 20-asba fájt a full felújítás.
granturismo2004-12-23 08:05:25 // 1014
toto Akkor úgy tűnik talán a gyújtás rendben van. Át kéne térni a befecskendezés vizsgálatára. A műszerfalon a befecskendezés hibajelzője nem jelez? Szerintem a befecskendezés valamelyik jeladója hibás lesz. Mintha túl sok üzemanyagot fecskendezne be. Le kellene ellenőrizni befecskendezés valamennyi alkatrészét. De legjobb lenne elvinni egy olyan felkészült műhelybe ahol van befecskendező diagnosztikai szerkentyű. Igaz, az ilyen szervizek nem olcsók, de biztosan megmutatják mi a hiba, ezért olcsóbb mint hogy kicserélsz egy csomó alkatrészt feleslegesen.
toto2004-12-22 16:01:03 // 1013
sziasztok!Kellene nekem egy kis segitség, 33 1.4 (IAW) párás esös idöben gázadásra fullad ha kicsit vissza engedem a pedált elindul majd ujra fullad! Megoldás kellene mert gyujtó tekercs és kábel ,gyertya, alapjárati kis elektrokütyü csere után is csinálja! HELP!!! Köszi
granturismo2004-12-22 15:07:21 // 1012
Lutri az biztos. A Lenkeynél próbáltam egyszer csinálni hasonlót csak én rendesen rá akartam süttetni a karra egy másik szilentet, de nem vállalták. Azt mondták csak simán betéve meg nem lesz olyan. Ezért maradtam a bontott megoldásnál. 22 ekm ment bele azóta. Egyenlőre még rendben van a dolog. Kopp, kopp. Gyárira nekem sem volt indíttatásom kiadni annyit.
Gergő2004-12-22 14:44:42 // 1011
Értem: a bontottal az a gondom hogy semmi biztosíték nincs arra hogy az is ne kezdjen el zörögni akár 1000 km után! ezért futóműalkatrészt nem vennék bontottba /főleg nem lengőkarokat:((/ majd megpróbálom ezt a szilentlebányászós, új szilent feltevős harci hadműveletet:))
granturismo2004-12-22 14:29:12 // 1010
Én inkább 8eft ért vettem egy bontott stabrudat.
granturismo2004-12-22 14:26:46 // 1009
Ezeket az újabb stabrudakat úgy csinálják hogy rásütik a gumit a rúdra és a a két szilenttartó félre is rá van sütve. (Úgy mit ahogy pld. a lengőkarszilentek vannak megcsinálva.) Ráadásul a két szilenttaró fél is össze van fixen illesztve. Szóval esetleg az a megoldás van, hogy a kiszedett stabkarról lánggal kiolvasztod a szilentek maradékát, utána lecsiszolod, lefested, utána a szilenttartóról is ugyanígy aztán valahogy begyógyítod az új szilentet. Csak a hőterheléssel kell vigyázni. Szóval macerás.
Gergő2004-12-22 14:06:09 // 1008
ez ok, tudom, de több cégnél /pl:bárdi/ találtam szilentet külön! akkor most lehet cserélni külön is? talén a stab rúd nem olyan létfontosságú dolog hogy ne bírja ki egy utángyártott szilenttel nem?
granturismo2004-12-22 14:01:57 // 1007
Gyáriben külön valóban nem lehet rendelni csak a komplett stabrudat a 2 db szilenttel együtt.
Gergő2004-12-22 13:37:37 // 1006
Sziasztok! elég ritkán írok ide, de most már elkerülhetetlenné vált:)) szóval a tanácsotokat szeretném kérni. zörög az első stab rúd a kocsimban/156/ méghozzá középen, valszeg a szilentek adták meg magukat a kedves szerelők avval riogatnak hogy csak egyben lehet cserélni, rudastól szilentestől ami olyan 30 guriga:(( a kérdésem az hogy valóban így van, mert egyszerűen nem tudom elhinni hogy a szilenteket ne lehessen külön kicserélni!!
TtK2004-12-22 12:51:25 // 1005
Újabb jelenség (vagy tünemény, ahogy Teller Ede mondaná): Indítózásnál kerregő hang, az önindító forog (a hangból ítélve), a motor nem. Másodikra ugyanaz. Harmadikra pöccre indul. Eddig kétszer csinálta ezt, kb. két hónap különbséggel, legutóbb tegnap délután. Azóta indítóztam már párszor, pöcc-röff. Ezmegmijez?
farki2004-12-21 19:30:11 // 1004
Ollah! Nem baxtad el a K-t, hiszen ez a szerelőműhely. És Te elég alaposan ecseteltél egy szerelési folyamatot. :-)) TSakhalkanjegyzem+hogy1nyamvattképetbeszúr6tálvolna :-)))))
giovanni2004-12-21 16:55:26 // 1003
Jó akkor addig nem engedem kiégni egyik izzómat sem amíg meg nem veszem a saját GTV-met :))) Azt viszont megvásárlás után azonnal kötelezni fogom a kiégésre hogy tudj segíteni :))
Ollah2004-12-21 15:41:09 // 1002
Eeebaxtam a K-t? Baxus... Bocs srácok, észre sem vettem. És nem gondoltam volna, hogy már itt tart a szerelős topik... Mea culpa! Gio! Simán jöhetsz! Az elbaltázott K miatt lógok egy jobb oldali első izzócserével. :))) Bár GTV-re szakosodtam... :)))
norbee2004-12-21 15:37:47 // 1001
brien "Ezt csak mint, okulnivaló írtam le, bár tudom, hogy nem érdekel senkit :) " Jaja, télleg elég unalmas dumát szúrtál... :)))))))))))))))))
brien2004-12-21 15:17:38 // 1000
Ja, és vasárnap délelött 30 perc alatt megcsinálták a váltómat... Nem szinkrongyűrű, nem olajcsere, nem váltókulissza-műanyagtávtartósbizbasz, nem rudazatállításos akármi... Az előző tulajnál kaphatott az autó egy bazi nagy ütést alulról (mondanom sem kell, nem nehéz, mivel 5 cm-vel alacsonyabb a szokásosnál :)), és az egész váltószerkezetem hátracsúszott és kilazultak a csavarok. Egy kis tisztogatás, csavarozás és már mehettem is a dolgomra, + megszünt a váltókar iszonyatos holtjátéka üresben. Szal' ezért nem vette be az 1-es 2-est, mert szerencsétlen nem volt alul rendesen rögzítve, lötyögött az egész szar :) Ezt csak mint, okulnivaló írtam le, bár tudom, hogy nem érdekel senkit :)
brien2004-12-21 15:08:12 // 999
Akkor most én is én is :) Hasonlóképp csináltam, csak én az utcán, H1-es izzó csere...mindkettő Tungi-féle H1 Megalight+30% hagyvakuljonmindenkiizzókra cseréltem, mivel a ma reggeli hidegben elfelejtett világítani a jobb oldalim, amit történetesen 2,5 hónappal ezelött cseréltem :) Viszont szerelés közben rájöttem, hogy az egész lámpatest (az a foncsorozott rész :)) ide-oda mozog, nem lehet valahogy fixálni? Nem, nem pillanatragasztóra gondoltam :)
giovanni2004-12-21 15:04:53 // 998
Mégegyszer Grats....... Ha esetleg izót kell cserélnem hívhatlak??? ;-)
giovanni2004-12-21 15:03:36 // 997
granturismo Most már válaszolok.. eddig nem akartam mert gonoltam hátha valaki betenne egy szép szerelős képet a K-ra, de jött Ollah és "első saját GTV 2.0 V6 TB szerelési élményének leírása" :) azt hiszem méltóan a tisztelgett egyik kedvenc topicunk 1000-ik hozzászólása előtt :)).. Szóval sejtetettem hogy valami ilyesmi lesz csak titkon reménykedtem hogy hátha Paco ABS-e valami öszvér a kettőből régebbi pumpa ujabb e-unit de meg vagyok győzve hogy nincs ilyen szerencsém szerintem február elejére minden fékalkatrész összegyűlik amikről beszéltünk vezérlőt is beleértve és akkor uccu nagyfékfelujítás addig meg csak óvatosan.... Jah jó ez a Kép is :)
Ollah2004-12-21 14:52:36 // 996
Tegnap kereken tíz perc alatt elvégeztem az alábbi műveletsort: - Gabika egy szál gatyában, keletnémet műanyag pacskerban lecammog a garázsba - elővesz a jobboldali szekrényből 2 csavarhúzót - odaslattyog az ótóhoz; kinyitja az ajtót, majd a motorháztetőt - a két csavarhúzóval kicsavarozza a műanyag takarólemez 3 csavarját, amelyeket akkurátusan elhelyez az üvegnél lévő, peremes és magas gumis izé mögött, ami valszeg ilyen motortér szigetelési célzattal van ott - lámpatestből egy egyszerű kézmozdulattal kiveszi a HB 3-as izzót foglalatával együtt - HB 3-as izzót úgy fejti le a foglalatról, mintha világ életében ezt csinálta volna - HB 3-as izzót akkurátusan rendeltetési helyére applikál, közben végig figyel, hogy ne fogja meg a HB 3-as izzó üvegét - a HB 3 kihangsúlyozása különösen fontos, és komoly feszültségfeldolgozó célzattal történik, hiszen a HB 3-as izzó darabja bruttó 1799 Ft, tehát a HB 3-as izzónak minden körülmények között kötelesek vagyunk megadni azt a tiszteletet, hogy nevét a lehető legtöbbször a lehető leghelyesebben leírjuk; tehát HB 3 - ezután csavarokat elővesz az üvegnél lévő, peremes és magas gumis izé mögül, ami valszeg ilyen motortér szigetelési célzattal van ott, majd a 2 csavarhúzóval akkurátusan visszacsavarozza a "fiúkat" helyükre, ezzel rögzíti a fekete műanyag takarólemezt, ami franctuggyamilyen célzattal van ott az autó orrának mindkét oldalán, viszont minden egyes szerelési műveletet igen hatékonyan lassít és körülményessé tesz - ezután motorháztető óvatosan és körültekintően lecsuk, két csavarhúzó a helyére visszarak, elégedett tökvakarás és autóra pillantás, majd Gabika egy szál gatyában, ahogy jött, eltűnik a garázsajtó mögött Köszönöm, köszönöm, nyugodtan foglaljanak helyet, igazán semmiség! Nem-nem, nem érdemlem meg, köszönöm, tényleg foglaljanak helyet! Ó jaj, hogy a szerelők Istene? Nem, nem is! Na jó, de tényleg nem kellene! Köszönöm, köszönöm... (Ha ezek után kiderül, hogy nem HB 3, hanem HB-3, akkor a következő találkozón nem Leon GTA-jára csorgatom a nyálam, hanem Robi dízelére.) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
granturismo2004-12-21 13:18:22 // 995
Én is csináltam róla képet.
Wickey2004-12-21 12:20:28 // 994
Tökre úgy néz ki mint a motorelektronikám.
Inner Circle2004-12-21 11:40:03 // 993
Yow, de rút :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak