Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

brien2005-01-12 09:08:01 // 1263
Szeva. Nekem ugyanez volt a tünet, szétszedettem a generátoromat egy autóvillamossági szerelővel feleslegesen, ugyanis csak annyi volt a baj, hogy le van oxidálódva a blokk, és nem jut el a töltés az aksiig. egy 20 cm-es kábeldarabot megsaruzott és rácsavarozta az egyik végét a blokkra, a másikat meg a generátorra :) ennyi a töltésjelzőm, nekem se kiabált, hogy vazze... :)
Charlie 1662005-01-12 09:01:43 // 1262
Help. Sziasztok. Tegnap végre minden főbb dolog elkészült, most jön az elektronika. Még a hifi előtt van 1 dolog amit szeretnék meggcsinálni. A tünet: A fordulatszámmérő mutatja az adatot, majd elked vibrálni, hirtelen többet ill.kevesebbetmutat ugyanannál a tempónál, majd kiaka, és azóta nem mutat semmit. A többi műszer probléma nélkül műkszik. Mi lehet a hiba? Vannak tippjeim, de szertném célirányosan megközelíteni. Előre is köszi a segítséget.
gyugya2005-01-11 14:23:58 // 1261
Emberek TS gyertyákkal kapcsolatban mi a tapasztalat? Valószínűleg cserélnem kellene, aztán érdekelnének a lehetőségek. Csak NGK a jó? Championt használt már valaki?
count M2005-01-11 09:17:57 // 1260
Bandi, kazes: köszi, leteszteltem őket... kiugrottunk Halesszal a péceli útra (a szállítás kalandjairól részletsebben ld. Csevegés... topik ;) ), de a lényeg hogy fasza ajtót sikerült venni, csak egy minimális horpadás van rajta, kb. ujjnyi átmérőjű és egy mm mély, szóval nem probléma. Volt belül két ráhegesztett lemez-szerűség, amiről a nem tudtuk hogy micsoda, de karosszériásnál kiderült hogy hangcsillapító kátrány... meg a gumicsík körbe, meg egy csomó apró patent és műanyag bizbasz... ja, és szép piros. ;) A csávó mondjuk annyit nyüsgött, hogy szerinte azt mondtam neki a telefonba (még reggel), hogy nekem a bal oldali kell, délután meg már azt hogy a jobb oldali... végül is mindegy, nem így de volt ráhagytam, a lényeg hogy végül a jót szedték le. :))) r.cM
granturismo2005-01-11 09:17:04 // 1259
Minden annyit ér amennyit adnak érte.
Kazes☻2005-01-10 22:23:23 // 1258
Szerintem normálisak.Még nyár végén vettem náluk bal első fényszórót (Giulietta)7200-ért alku nélkűl,hozzá kell tennem, hogy máshol nem is lehetett kapni.
András bácsi2005-01-10 14:06:59 // 1257
Hát én bízom benne, hogy van ennél olcsóbb is. De az is lehet, hogy ez spec hiánycikk. Csak az a furcsa, ha 200-ért komplett autót lehet szerezni, amiben minden benne van.
count M2005-01-10 13:55:40 // 1256
Jaaa, igen? Ez ennyire egyszerű? Nem tudtam... mikor vesszük meg? :)))
giovanni2005-01-10 13:10:53 // 1255
Pont ezért lenne jó alkatrésznek...... akkor nem kéne rá semmi vámot fizetni...
count M2005-01-10 12:36:29 // 1254
Bandi: hát, körbetelfonáltam akit el tudtam érni, és vagy nem volt ajtó, vagy 40-et kértek volna érte. Amúgy csak a vasról van szó (más nem is kell). Giovanni: köszi, remélem ezzel se lesz gond! Amit meg belinkeltél, annak külföldi papírjai vannak... mondjuk vicces, mert ugyanolyan a kárpitja mint az enyémnek - egy az egybe lehetne ajtót cserélni. :))) r.cM
giovanni2005-01-10 12:22:42 // 1253
Vagy EZ jó lehetne alkatrésznek mindenki viszi ami kell neki belőle a maradék meg mehet bontóba...
giovanni2005-01-10 12:18:49 // 1252
Én már vettem tőlük ezt azt azzokkal eddig nem volt gondom icipicit drágák...
András bácsi2005-01-10 12:15:21 // 1251
Függ atól, hogy komplett ajtó, zárral, kilinccsel, üveggel, vagy csak üres. Az üresért szerintem sok a 30e.
count M2005-01-10 12:05:05 // 1250
Kollégák! Van valamelyikőtöknek elsőkézből szerzett tapasztalata a Paulovics Kft.-vel? Alfa-Fiat-Lancia bontó, kint van a péceli úton. Ott szeretnék jobb oldali ajtót venni a 145-höz, 30K-t kérnek érte. Az érdekelne hogy korrekte-e ez az ár, illetve maga a cég, meg hogy lehet-e alkudni, ilyesmi. Köszi! r.cM
Charlie 1662005-01-09 10:18:51 // 1249
Szia Fészi, Bocs hogy közbeszólok. Az enyém most szerelőnél van, viszont addig speciel pont egy kölcsön 155-össel járok, amin ugyanez volt a tünet. Nekem első körben az aksi volt halott. Kimértük a töltés, de az OK volt, a másfél éves aksi viszont eldobta a kakaót. A töltésjelző csak néha villant fel pár másodpercre, viszont 1 nap állás után már el sem forgatott. Aksicsere, most megy a gép, de néha még bevillan a töltésjelző. Most lehet hogy hülyeséget írok, de nem lehet hogy valahol kontakthibás az elektronikád, és a töltésed kevés? Bár speciel 2 nap az tényleg durva.
Fészi2005-01-09 01:18:41 // 1248
Szevasztok BUÉK meg minden! Lenne egy nagy kérdésem! egy 155ösben aiben se riasztó, se más egyébb plusz cucc nincs a gyári cumón kivül, mi tudja leszivni az aksit? Most pl egy 2 hetes Bosch 74Ah-st szivot le 2 nap alatt. Kösz előre is, holnap megyek és belebújok. A másik, nincs valakinek elvétve egy 155ös bal első (vezető oldal) kilincse?? Mind1 milyen szinü van még festékem, kellene, mert az enyém eltört! köszi előreis bye
András bácsi2005-01-08 19:30:44 // 1247
GT! Sajnos nem találtunk a vevőre félgömb-borítást. Még egy ismerősömnél lehet, de vele csak egy-két hét múlva tudok összefutni. A.
Paco2005-01-08 19:12:39 // 1246
Tökéletesen megfelel.
..2005-01-08 18:47:55 // 1245
Paco Az a baj,hogy kivették a hibásat és nincs nálam,tehát nem tudom hogy néz ki.Azért ha lehet leviszem megnézetem a szerelővel, és ha jó akkor fizetném.Jó így neked?
Paco2005-01-08 18:04:25 // 1244
Lacus itt van nálam két abs jeladó, Kormi csak ezt a kettőt találta meg. Szerintem mindkettő hátsó, de meg kellene nézni kell-e neked valamelyik. Amikor akarsz jössz érte, és ha jó majd akkor átutalod a pénzt.
András bácsi2005-01-08 10:32:26 // 1243
Azt még mindig nem árultad el, hogy honnan hallod a búgást? Első futómű, váltó, motor, hatsó futómű?
András bácsi2005-01-08 10:30:01 // 1242
A váltóról meg annyit, hogy az egy teljesen más szerkezet, alulméretezett szinkrongyűrűkkel, rudazattal. Még nem reccsen a második?
András bácsi2005-01-08 10:27:30 // 1241
Nehogy nekem legyen igazam és hajtókaros lesz a gép. Egyébként a vezérműlánc nem hajlamos csattogásra, és ritkán szakad el. Ha laza, akkor surrogó hangot tud adni, ha beleér a feszítetlen oldala a hengerfej belső felületébe. A lánc könnyen feszíthető: szelepfedél levétele után a motor homlokoldalán van egy nyolcas csavar. Azt kilazítva mozog a feszítőkerék. Nekem gyanús az, hogy jártát egy keveset minimális olajjal, és az okozza a csattogást.
ALFA75td2005-01-08 07:38:52 // 1240
Kőszönöm örök hála
Robi2005-01-08 01:48:54 // 1239
0,3 mm (hidegen) a szívó és a kipufogó is.
giovanni2005-01-07 21:21:24 // 1238
Halesz Mél ment a 'zittenidre....
Kau2005-01-07 20:50:00 // 1237
145/146-os kollegák! Akinek direktszűrő van a kocsijában, megírhatná, hogy 75 v 85mm-es csonkja van-e? Más szakértőktől is érdekelne, aki tudja melyik illik jobban oda. Nekem most 75-ös, de a 85 határeset ezért érdekel. Köszi
Charlie 1662005-01-07 20:48:40 // 1236
Már felraktam a saját oldalamra. A vége: váltócsere, kuplungcsere, motorgenerál....stb. Szerencsére még csak kezdődő baj volt, és a motornak semmi"baja nem volt a tömítés kivételével, de azért amin csak 1 apróságot is láttam, ott csere. Most már ok lesz. Igaz hogy tudtam a dologról amikor vettem, de még így utólag is szörnyű !
Don Gombóc2005-01-07 20:43:58 // 1235
Ide simán hagy lássuk!!!
Charlie 1662005-01-07 20:05:26 // 1234
Ide a fórumba, vagy a saját oldalamra?
Don Gombóc2005-01-07 20:04:34 // 1233
Szerintem tedd fel,
Charlie 1662005-01-07 20:00:28 // 1232
Ha valaki szörnyülködni akar, tudok küldeni képeket, arról hogy hogyan nem szabad a sebváltót javítani, Á'la előző tulaj....
ALFA75td2005-01-07 19:14:16 // 1231
szevasztok nem tudja valaki azALFA 75 2.0 td szelephézagait?????? elöre is köszi
Paco2005-01-07 18:30:14 // 1230
Mondom, hogy 7Vge :) Monoron van Körminél, és hét közben nem tartózkodik otthon, este sötétben meg nem zavarom fel a padlásra, mert úgy sem találja meg.... :)
Halesz2005-01-07 17:17:18 // 1229
Ja, én is rögtön rájuk gondoltam :)
..2005-01-07 17:15:32 // 1228
Paco! ABS szenzorral mi a helyzet?
Paco2005-01-07 17:09:25 // 1227
Mozaik utca? :-P
Kazes☻2005-01-07 17:06:52 // 1226
A vezérműlánc.Ha jól tudom van belőle 2-3db az autóban,mivel dupla vezérmű-tengelyes,felül szelepelt,soros,négyhengeres.
Halesz2005-01-07 16:47:27 // 1225
Sziasztok, Tudtok ajánlani valami helyet műszaki vizsgára? Rövidesen vinnem kell a kocsim... Ahol mondjuk nem nézik a fóliákat (minden más rendben van amúgy).
NaTo2005-01-07 15:11:36 // 1224
Kazes! Milyen lánc szakadna el? Egyébként holnap viszem vissza servicébe. A hang már csak 1300 alatt nem hallatszik, amúgy már szinte végig hallani. A teljesítmény talán csak minimálisan esett vissza, de lehet, hogy csak beképzelem... Remélem nem szakad el semmi, mindjárt utánanézek a láncnak! Köszi Kazes! Csááááó
Kazes☻2005-01-07 13:06:05 // 1223
Ha elölről jön,nem lehet,hogy a kormányszervó? Haverom Ivecojával bajlódtunk egyszer így. Vagy nem ér bele vmi a kerékbe,stb. amitől lehet ez a hang?
TDI752005-01-07 06:30:37 // 1222
Azt sjnos még nem sikerűlt eldönteni mivel van más zaj is ami zavaró, de annak legalább tudom az okát. Kérdés ha az autót felemelem akkor nem lehet valahogy kideríteni hogy melyik okozhatja? Hallottam már olyan megoldást is a hibakeresésre hogy autó felemel, és külön-külön megforgatni mind a 4 kereket. Ezzel csak 1 probléma van: kb 40km/h körül jelentkezik. Viszont ha az autó fel van emelve úgy nincsenek terhelve a futómű csapágyai.
Kazes☻2005-01-06 17:47:47 // 1221
NaTo! Go back to service! Nézesd meg,nehogy láncszakadásod legyen,lehet, hogy megnyúlt.A szelepeknél nem hinném,mert az szerintem nem lenne ford.szám függő,csak annyiban,hogy erősödik,ill.halkul.Nem lehet,hogy vmi terelőlemez? Az enyémen van egy a kipufogócsonkon felül ami védi a főfékhengert a hőtől,van a kormányműnél,szintén a kipuf.csonktól véd,van egy lemez a motor hátuljánál a váltóharangnál.Más most nem jut eszembe.
NaTo2005-01-06 14:58:42 // 1220
Na gyerekek figyu! Egyre erősebb a furcsa kopogás, csattogás vagy mia szösz. Félek, hogy valamit elhagyok, vagy valami eltörik elszakad, vagy meggyúlad, vagy felrobbanok, vagy csak úgy egyszerűen dezintegrálódok és megszűnök létezni autóstúl! Viccet félretéve: a motorból jön a hang, én szelephibára gyanakszom. Ki tudnak azok akadni? Amúgy meg egészen benzinszag meg olajszagot éreztem az előbbi utamon. Jó. Megállok, hát mit látok? Az motor tetején az olabeöntő nyílás szabadon tátong, a sapkája sehol, a motortér meg tiszta olaj. Először végig gondoltam mit tegyek, és úgy döntöttem legjobb lesz, ha először egy szívinfarktussal kezdek, azután valami epilepsziás roham, majd kóma, úgyis a Flór Ferenc kórházban voltam... Aztán megláttam, hogy beesett a gyertyákhoz a sapka... huhh. Még jó, hogy nem előre esett, és nem hagytam el. Teljesen laza volt, kicsit megszorítottuk, nehogy megint leessen. Olaj még van benne, úgyhogy hazáig nincs gond. Viszont a hang így se szünt meg. Mostmár egyre hangosabb, és egyre nagyobb tartományban jelentkezik. Megőrülök. Mintha egy fakopáncs beszorult volna a motorba, és ki akarna jönni. Csak ki ne jöjjön! Szóval tanácstalan vagyok... Gombóc! Nekem is olyan a váltóm, hogy az egyest úgy szereti, ha előtte kettest váltok, vagy legalább a kettes felé mozdítom, és utána szépen bemegy. Én se igazán értem miért. Szóval van problémó! Szevasztok!
Don Gombóc2005-01-06 13:19:55 // 1219
75w90 ez a fina is mint a tutela. Ugyanolyanok a paraméterei. Tegnap adtam oda a Bandinak egy komplett ár és terméklistát a Seleniátol a Tuteláig minden benne van azt hiszem Elaforgos. Azon rajta van mindegyik számozása . Majd tavasszal lecserélem Tutelára.
granturismo2005-01-06 12:49:07 // 1218
Jaja igen bocs a ZC90 az Gl-3-as.
brien2005-01-06 12:46:09 // 1217
sima Tutela W90-MDA GL+5 Br. 4.175,- volt a 3L
granturismo2005-01-06 12:21:55 // 1216
Tutela ZC 90 lesz akkor. Kár. A synth-et átvettem volna.
brien2005-01-06 11:46:20 // 1215
ööö....Tutela SAE 80-90W (gyakorlatilag amit a gyár előírt), vagy valami ilyesmi, nem a synth az biztos
granturismo2005-01-06 11:34:00 // 1214
Tutela micsoda?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak