Szia
Mesterkulcsal minden immo ujratanítható.Ilyet már én is csináltam.Erre mondtam,hogy mesterkulcsot is tudnak csinálni ha kell.Az 60 körül lett volna mikor én néztem.Egy normál kulcs meg 40 kb.A tanítás álltalában ugy néz ki,hogy beteszed a mesterkulcsot gyujtás ráad.Kiveszed beteszed azegyik kulcsot gyujtás ráad.Beteszed a másikat gyujtás ráad.Aztán megint a mestert.A kulcscserére nekem 5 másodperc volt.Ez elégnecces de megoldható.A nagyobb baj az szokott lenni,hogy általába nincs meg a mesterkulcs.Másik oldala.Veszelegy bontott kulcsot.Nekem erre 10-et mondtak anno.8-ért hozzátanítják a távirányítóhoz plusz mivel nincs mesterkulcsom 10 ért az immohoz.Na ez volt az a pont amikor elengedtem ezt a történetet és lett az univerzális.Több mint két éve az első kulcsot gyepálomMég elemet se kellett cserélni.Nyitja a csomit is.Van autó kereső funkció.És a harmadikrol még nyitja zárja a ház előtt álló autót
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
berobbantam2018-02-25 18:52:49 // 53571
berobbantam2018-02-25 18:43:10 // 53570
Szia
Rendelsz e-bayrol kulcsházat.A ház nem jó,de a kulcsszár passzolt a gyárihoz.Olyan 1500 píz.De a bicskakulcs.hu-n is van azthiszem csak kulcsszár.1000 forint per darab volt utoljára.A másolás a problémásabb.A legtöbb kulcsmásolónak nem volt megfelelő feje hozzá.Végül nekem valamelyik tescóba másolta le a mister mint.
Rendelsz e-bayrol kulcsházat.A ház nem jó,de a kulcsszár passzolt a gyárihoz.Olyan 1500 píz.De a bicskakulcs.hu-n is van azthiszem csak kulcsszár.1000 forint per darab volt utoljára.A másolás a problémásabb.A legtöbb kulcsmásolónak nem volt megfelelő feje hozzá.Végül nekem valamelyik tescóba másolta le a mister mint.
frusciante2018-02-25 17:17:24 // 53569
Köszi az infót! Akkor először megkérdek egy szalont utána ha elszörnyedek, akkor marad a bontott kulcs+nyerskulcs kombó...
Csabo222018-02-25 16:59:47 // 53568
147-nél másképp van sajna az immo tudtommal, csak 1szer irható.
Pótkulcsot csinálnak pesten is az arany kulcsban vagy az arénával (Papp László) szemben. Kell hozzá vinni a kocsit vagy a body compot. és valóban nem olcsó. Azt nemtom viszont, h távirányitós bicskakulcsot csinálnak-e.
Én úgy közeliteném meg, h vennék ebay-en egy komplett bontott bicskakulcsot, egy új üres/nyers kulcsot és ezeket adnám a kulcsosnak, h faragja össze. nyilván új immo chipet fog belerakni, és azt programozza föl, majd tanitja be a távirányitót.
Esetleg megkérdezném szalonban h ők mennyiért adnak gyári újat.
Pótkulcsot csinálnak pesten is az arany kulcsban vagy az arénával (Papp László) szemben. Kell hozzá vinni a kocsit vagy a body compot. és valóban nem olcsó. Azt nemtom viszont, h távirányitós bicskakulcsot csinálnak-e.
Én úgy közeliteném meg, h vennék ebay-en egy komplett bontott bicskakulcsot, egy új üres/nyers kulcsot és ezeket adnám a kulcsosnak, h faragja össze. nyilván új immo chipet fog belerakni, és azt programozza föl, majd tanitja be a távirányitót.
Esetleg megkérdezném szalonban h ők mennyiért adnak gyári újat.
frusciante2018-02-25 12:06:30 // 53567
Az nem rossz... Köszi az infót! RA tshez csak egy kulcsom van ráadásul annak is kivan a lelke a kulcsszár el van hajolva.... Trencsikéknél van kulcs, lehet akkor azt még megpróbálom és a meglevő kulcs felújításához honnan tudnék szerezni kulcsszárat? Mármint újat amit a kulcsoshoz elviszek és "kifaragja" belőle az enyém másolatát? Anno láttam itt amoren vki hirdette de más sehol nem találom...
berobbantam2018-02-25 11:03:21 // 53566
Szia
Nem halott ügy csak sokba van.Pápán állítólag tudnak csinálni.Kb 40 k-ra jön ki egy pót kulcs.Ha szerzel bontóbol chipet azt is hozzá tudják tanítani az autóhoz.Mesterkulcsot is tudnak csinálni ha kell.Annó én végigjártam a témakört a 156-al.Végül vettem egy univerzális szettet,másoltattam két kulcsszárat és használom a gyári chippel.Az immó nem szokott meghalni.Max kontakthibás lesz valahol.Ha mégis behal akkor meg kb mindegy hány chipped van hozzá.Ráadásul a gyári kulcs távirányító része is elég háklis.Olvastam olyat ha lemerül csontra az elem ugrik egyet a kódja.Ezt 8000-ért szokták ujratanítani.Szóval én elengedtem ezt a témát.Az univerzális vezérlőjét bekötöttem párhuzamosan a gyárival.Azóta is teszi a dolgát tökéletesen.Ha meg mechanikailag tönkre megy a kulcs a cippet teszem a másikba és megy tovább
Nem halott ügy csak sokba van.Pápán állítólag tudnak csinálni.Kb 40 k-ra jön ki egy pót kulcs.Ha szerzel bontóbol chipet azt is hozzá tudják tanítani az autóhoz.Mesterkulcsot is tudnak csinálni ha kell.Annó én végigjártam a témakört a 156-al.Végül vettem egy univerzális szettet,másoltattam két kulcsszárat és használom a gyári chippel.Az immó nem szokott meghalni.Max kontakthibás lesz valahol.Ha mégis behal akkor meg kb mindegy hány chipped van hozzá.Ráadásul a gyári kulcs távirányító része is elég háklis.Olvastam olyat ha lemerül csontra az elem ugrik egyet a kódja.Ezt 8000-ért szokták ujratanítani.Szóval én elengedtem ezt a témát.Az univerzális vezérlőjét bekötöttem párhuzamosan a gyárival.Azóta is teszi a dolgát tökéletesen.Ha meg mechanikailag tönkre megy a kulcs a cippet teszem a másikba és megy tovább
frusciante2018-02-25 09:23:59 // 53565
Sziasztok.
147 hez szeretnék tartalék kulcsot csináltatni. Viszont nem tudom, h az immóhoz a kis mágnest honnan tudnám beszerezni vagy ez halott ügy?
147 hez szeretnék tartalék kulcsot csináltatni. Viszont nem tudom, h az immóhoz a kis mágnest honnan tudnám beszerezni vagy ez halott ügy?
Bundi19732018-02-23 23:14:20 // 53564
Sziasztok! Lenne egy olyan probléma ami vásárlás óta megvan és nem tudjuk mi lehet a baj. Indítás után alapjáraton 1200 nál kezd el járni majd egy fél perc múlva el kezd remegni az egész autó ne képzeljetek iszonyatos nagy mozgást csak érzem hogy remeg és azonnal felgyullad az ismert "fehler motor überwachungs System" és mikor lemegy 1000 girire elalszik a jelzés gyönyörűen jár a motor nem fullad és onnantól kezdve egész nap semmi baja. Ki volt olvasva azt írja az 1 es 2 es 4 es trafó nem megfelelő értéket mutat és a katalizátor érték is magas. Az ki van zárva hogy a 4 trafóból 3 szar lenne akkor gondolom azért az érződne ha megyek de eddig semmi fulladás semmi motordadogás nincs nem is volt. Aztán ma ahogy eddig beindítottam elindult majd jött a remegés de nem jelzett hanem leesett a fordulat vissza aztán még jobban leesett 500-400 fel 1000 megint 400 és lefulladt :( elöször mióta együtt vagyunk. Volt valakinek esetleg valami hasonló gondja? Ujra indítva már minden rendben volt megint.
Sityu2018-02-23 09:33:05 // 53563
Sityu2018-02-23 09:28:35 // 53562
Vettem föl értékeket, hidegindítás, melegedés és van benne pár gyorsítás is, égéskimaradásal :
https://public.tableau.com/profile/istv.n.g.sp.r#!/vizhome/Alfa156_1_6CF3_ME731_180219/Sheet1
https://public.tableau.com/profile/istv.n.g.sp.r#!/vizhome/Alfa156_1_6CF3_ME731_180219/Sheet1
pettinke2018-02-23 09:18:08 // 53561
hm, nem lehet valami pozíció jeladó gond? ha szar a szenzortól a jel, az ECU nem gyújt.
Sityu2018-02-23 09:03:01 // 53560
Igenigen, bocsánat, MIL lámpa nem marad égve, de misfire kódok maradnak. Véletlenszerűen a 4 henger.
pettinke2018-02-22 12:46:20 // 53559
Villog a hibalámpa, nem megy, majd egy idő után elalszik. Hibakódot nem tárol.
ez meglep! tudsz esetleg rögtön a hiba után, újraindítás nélkül kiolvasni? van olyan hiba, amit 8-10 indítózás után töröl az ECU.
ez meglep! tudsz esetleg rögtön a hiba után, újraindítás nélkül kiolvasni? van olyan hiba, amit 8-10 indítózás után töröl az ECU.
Sityu2018-02-22 11:54:19 // 53558
Ah, csak már hozzászoktam a 'vidd szerelohoz' dumahoz.. Köszi a választ! Vettem fol elo adatot is, van benne hideg, meleg üzemmód, és gyorsítás égéskimaradással is.
frusciante2018-02-22 11:52:26 // 53557
Szerelt már be valaki Gt ülésszettet, 147be? Felfogató pontok nagyon eltérnek? Egyáltalán eltérnek?
gecsa2018-02-21 21:38:24 // 53556
Köszi, közben megoldódott!
Levee156SW2018-02-21 17:01:04 // 53555
Szia,az utolso mondatodat nem egeszen ertem,de szerintem is megerne egy benzinnyomas-ellenorzest a dolog.
Persze szigoruan elol,mert hatul kiakasztja a 8-baros orat is meg egy gyengelkedo darab is.
Persze szigoruan elol,mert hatul kiakasztja a 8-baros orat is meg egy gyengelkedo darab is.
Sityu2018-02-20 21:40:07 // 53553
Urak! Következővel szopolok: 156 1.6TS CF3. magasabb fokozatokban kb 4000-ig húz az autó, utána égéskimaradás. Villog a hibalámpa, nem megy, majd egy idő után elalszik. Hibakódot nem tárol. Motor épp bejáratódott, kompresszió van, lambdák gyáriak, másfél évesek, légtömegmérő kb 3 éves, NGK platinum szett 1 éves, trafók alig 1 évesek, gyertyakábelek 2 hetesek. Több napos állás után is egy fordulásra indul, alapjárat vajaskenyér, nem hangos, városi tempóban észre sem venném kb.. Próbáltam lehúzott légtömegmérővel is, ugyanaz a sztori.
Gyengélkedő üzemanyagpumpa, vagy katalizátor a GYANÚM! Beszélgetni szeretnék róla csak, nem találgatni :)
Gyengélkedő üzemanyagpumpa, vagy katalizátor a GYANÚM! Beszélgetni szeretnék róla csak, nem találgatni :)
gecsa2018-02-20 20:06:30 // 53552
Valaki járt már úgy, hogy égve maradt az egyik féklámpa?
quasimoto2018-02-20 16:28:04 // 53551
Győr 50km körzetében van valaki aki már látott szétszedve Giulietta / Bravo II váltót? És hozzá tud szólni a témához?
marci912018-02-20 12:14:12 // 53550
Nem nagyon tudok kérni, de egyenlőre várok 1-2 hetet és rádugom újra a gépre, meglátjuk dob-e ki valamit :)
peter08132018-02-19 23:45:07 // 53549
Fojtószelepet kipucoltuk és a csatit is néztük már,ECUnál még nem néztem de akkor az lesz a következő.Igaz a gázpedál potméterre másik hibakódot írt és a cseréjével az a kód megszűnt,de itt olvastam hogy ez a P0220 is legtöbb esetben a potméter miatt jön elő. Köszi a gyors választ.:)
pettinke2018-02-19 23:32:30 // 53548
Egyrészt, a fojtószelep pozíció érzékelő, az nem a gázpedál potméter.
Másrészt, nemcsak a pedálnál vagy a fojtószelepnél van kontakthibás csatlakozó, hanem a kábelköteg másik végén, az ECUnál is.
Másrészt, nemcsak a pedálnál vagy a fojtószelepnél van kontakthibás csatlakozó, hanem a kábelköteg másik végén, az ECUnál is.
peter08132018-02-19 22:57:31 // 53547
Sziasztok!
Volna egy hibakódom amivel lassan másfél éve küzdök...
P0220 Fojtószelep pozíció 2. érzékelő áramkör. Az autó már kapott 3 bontott gázpedál jeladót, a csatlakozója is ki lett iktatva, de folyamatosan előjön újra és újra a hiba, ami elég bosszantó mivel vészüzemmódba kapcsolja a vezérlő elektronikát és a 190 lóerős autóból hipp-hopp egy belét maga után vonszoló csiga lesz.
Nem mindig csinálja van mikor napokig semmi baja aztán egyszer csak meghülyül, majd a következő indításnál megint jó....vagy nem.
Ami feltűnt, hogy leginkább hideg párás időben jön elő, szóval én valami kontakt hibára tippelnék csak már nem tudom hol keressem a hibát mert a legtöbb csati már át lett nézve.
Kezdem lassan feladni hogy valaha jó lesz és el tudok vele úgy indulni hogy nem azon kell paráznom hogy melyik előzés közben fogja letiltani a vezérlőt vészüzemmódba.
Valakinek esetleg lenne valami ötlete hogy mit nézzek/cseréljek még rajta hogy végre működjön?
Volna egy hibakódom amivel lassan másfél éve küzdök...
P0220 Fojtószelep pozíció 2. érzékelő áramkör. Az autó már kapott 3 bontott gázpedál jeladót, a csatlakozója is ki lett iktatva, de folyamatosan előjön újra és újra a hiba, ami elég bosszantó mivel vészüzemmódba kapcsolja a vezérlő elektronikát és a 190 lóerős autóból hipp-hopp egy belét maga után vonszoló csiga lesz.
Nem mindig csinálja van mikor napokig semmi baja aztán egyszer csak meghülyül, majd a következő indításnál megint jó....vagy nem.
Ami feltűnt, hogy leginkább hideg párás időben jön elő, szóval én valami kontakt hibára tippelnék csak már nem tudom hol keressem a hibát mert a legtöbb csati már át lett nézve.
Kezdem lassan feladni hogy valaha jó lesz és el tudok vele úgy indulni hogy nem azon kell paráznom hogy melyik előzés közben fogja letiltani a vezérlőt vészüzemmódba.
Valakinek esetleg lenne valami ötlete hogy mit nézzek/cseréljek még rajta hogy végre működjön?
Bundi19732018-02-19 22:54:16 // 53546
Nem nem az enyémröl van de majd lefotózom , de nagyon köszönöm a választ márciusban viszem amúgy is mert ráncfelvarrás vár rá csak akartam tudni hogy mire számitsak elöre.
Kazes☻2018-02-19 22:41:54 // 53545
A kép sajna nem sokat mutat, ha a tiédről van... de egy zsanér azért javítható, majd a lakatos (remélhetőleg) tudja hogyan. :)
Bundi19732018-02-19 22:00:12 // 53544
Liquid2018-02-19 18:53:32 // 53543
úgyvan, jó lenne kipróbálni egy biztosan működővel
Kazes☻2018-02-19 18:32:50 // 53542
Uhhh... ezek után simán lehet. Lehet, hogy csak leszedte a házat, hogy megfújkálja egy kis WD-vel, vagy zsír spray-vel, oszt így sikerült és ettől még jó. Ha tudnál költsönbe egy másikat rátenni, akkor azzal is ki tudnád próbálni. :)
marci912018-02-19 18:25:52 // 53541
Liquid2018-02-19 17:38:16 // 53540
Ilyen fulladozást nálam a koszos folytószelep, és a kirepedt szívócső okozott. Az kérdés még hogy az LMM biztosan jó-e...
Liquid2018-02-19 17:35:44 // 53539
Hát jólvan, ahhoz konkrétan nem volt nég szerencsém. A főtengely holtponti miatt viszont volt leállogatás.
Kazes☻2018-02-19 15:30:11 // 53538
A vezérműtengely jeladó nekünk pont így kezdte. Majd jött később a hibakód is ... tapasztalat. Egy 20 ezres alkatrész csere és azóta is szépen megy. Ettől még persze lehet más is.
Liquid2018-02-19 11:24:32 // 53537
Pont azokat tippeltem volna amit leírtál, hogy megcsináltad.
Mikor kezd el pulzálni? Simán alló helyzetben, vagy "kikuplungolásnál"?
Ez sztem nem vezértengely vagy főtengely jeladó, mert ha az szarakszik, akkor egyből leáll.
Még az alapjárati motor lehet érdekes.
Mikor kezd el pulzálni? Simán alló helyzetben, vagy "kikuplungolásnál"?
Ez sztem nem vezértengely vagy főtengely jeladó, mert ha az szarakszik, akkor egyből leáll.
Még az alapjárati motor lehet érdekes.
Kazes☻2018-02-19 08:56:35 // 53536
Lehet, hogy kezd megdögleni a vezérműtengely jeladó, vagy a főtengely jeladó.
marci912018-02-19 08:10:02 // 53535
Sziasztok!
A 1.6 TS motoros járgányom elkezdte azt játszani, hogy melegen az alapjárat néha leesik 700-as fordulatra, de rögtön visszaszabályoz 1000-re majd beáll 900-asra. És szépen ismételgeti ezt. Elég bosszantó, mert amikor leesik az alapjárat, majdnem leáll. A légtömegmérő és a szonda cserélve volt, illetve átnéztem a gumicsövet és kipucoltam a folytószelep házat. Hibakód nincsen. Esetleg valami ötlet valakinek?
Köszönöm!
A 1.6 TS motoros járgányom elkezdte azt játszani, hogy melegen az alapjárat néha leesik 700-as fordulatra, de rögtön visszaszabályoz 1000-re majd beáll 900-asra. És szépen ismételgeti ezt. Elég bosszantó, mert amikor leesik az alapjárat, majdnem leáll. A légtömegmérő és a szonda cserélve volt, illetve átnéztem a gumicsövet és kipucoltam a folytószelep házat. Hibakód nincsen. Esetleg valami ötlet valakinek?
Köszönöm!
Piritu - 1.000.0002018-02-16 12:24:55 // 53534
mgeri762018-02-16 11:57:54 // 53533
okés. Még arra lennék kiváncsi, hogy az oxigénszonda milyen elven müködik ?
159SW2018-02-16 11:42:19 // 53532
Sziasztok!
Az alany egy 159 SW 1.9 JTDm 150LE. (2007)
Van egy olyan problémám,hogy csak is 4. Sebesség fokozatban nem tudom használni az autót, ahogy berakom 4.-be rángat, fullad,leáll a motor. Rá lett dugva gépre is,de semmi hibakódot nem tárolt el,és nem is jelzett.
Valaki járt már így? Esetleg valami megoldás?
Köszi előre is a választ, szép napot! :)
Az alany egy 159 SW 1.9 JTDm 150LE. (2007)
Van egy olyan problémám,hogy csak is 4. Sebesség fokozatban nem tudom használni az autót, ahogy berakom 4.-be rángat, fullad,leáll a motor. Rá lett dugva gépre is,de semmi hibakódot nem tárolt el,és nem is jelzett.
Valaki járt már így? Esetleg valami megoldás?
Köszi előre is a választ, szép napot! :)
frusciante2018-02-16 09:50:58 // 53531
Valaki tud ajánlani jó karosszéria lakatost Pest megyében? A kocsi alján keledző rozsda eltávolítása lenne a cél azokon a helyeken, ahol már helyzet van... Tavasszal szeretném megküldeni alvázvédővel de elötte szeretném teljesen rozsdamentesíteni... Köszönöm előre is.
TIbor2018-02-15 14:13:19 // 53530
Igen, valami olyasmi módon. Én nem rongyot alkalmaztam, hanem több réteg hullámkartont, nem szorítottam be a satuba a bütyköket, csak annyira, hogy ne tudjon elfordulni, egyszerre mindkét össze tartozó bütyköt támaszd meg, illetve a vezmódhoz legközelebb esőket fogd be a satuba. Ezen kívül egy jó markos legény (szigorúan szingli) még foghatja is plusszban a tengelyt. Le kell jönnie.
marci912018-02-13 15:08:25 // 53529
Köszönöm az infókat! Én arra a szimeringre gondoltam, ami a módosító háza és a hengerfej között van. Pusztán csak azért gondoltam rá, mert ennyi idő alatt már lehet elöregedett, de ha a tapasztalatok nem ezt mutatják, lehet én sem fogom bántani.
Hogyan célszerű tehát a módosítót akkor letekerni a tengelyről? Láttam olyan fotót, hogy a tengelyt betekerték ruhával és úgy fogták a satuba be. Nem tudom ez mennyire jó megoldás.
Hogyan célszerű tehát a módosítót akkor letekerni a tengelyről? Láttam olyan fotót, hogy a tengelyt betekerték ruhával és úgy fogták a satuba be. Nem tudom ez mennyire jó megoldás.
Bundi19732018-02-13 15:00:25 // 53528
Sziasztok ! Van valakinek karosszériás tippje , hogy hova vihetem szeretett GT-met . A két oldalsó ajtó alatti lemez rozsdásodik meg volt egy patkázás ki kellene kicsit húzni . Ha van valakinek tippje nagyon megköszönöm. Szép napot!
Kazes☻2018-02-13 14:41:17 // 53527
Egyetértek Tibor cartársal, de ha ki akarod cserélni a szimeringet, akkor a vez.módhoz a Külső átmérő (mm) 68, Belső átmérő (mm) 55, Vastagság (mm) 8, pl. ELRING (477.010) 2.942 Ft a Bárdinál. A másik Külső átmérő (mm) 42, Belső átmérő (mm) 30, Vastagság (mm) 7, pl. ELRING (505.838) 1.044 Ft, ugyanott.
TIbor2018-02-13 13:02:50 // 53526
Szia !
Nem akarok vitát gerjeszteni ezért az alábbi válaszok az én véleményemet és tapasztalatomat tükrözik.
1. A vezmód szimeringjét még soha nem kellett cserélnem egy TS-en sem, ott nem szokott gond lenni.
2. A vezmódot letekerni a veztengely kiszerelése nélkül szerintem nem szerencsés, sőőőt
3 A szettben gondolom azért van 2 pár idom, mert külön van az 1.4-1.6 és az 1.8-2.0 motorokhoz
Nem akarok vitát gerjeszteni ezért az alábbi válaszok az én véleményemet és tapasztalatomat tükrözik.
1. A vezmód szimeringjét még soha nem kellett cserélnem egy TS-en sem, ott nem szokott gond lenni.
2. A vezmódot letekerni a veztengely kiszerelése nélkül szerintem nem szerencsés, sőőőt
3 A szettben gondolom azért van 2 pár idom, mert külön van az 1.4-1.6 és az 1.8-2.0 motorokhoz
marci912018-02-13 08:20:10 // 53525
Tudnátok a TS vezérlés cserében segíteni? Szeretném magam megcsinálni, már rendeltem vezérműtengely rögzítőket. Elég sokat kutattam leírások után, de pár dolog nem volt egyértelmű:
1. A vezérlésmódosítónál milyen méretű szimering van (tudtommal nem adják hozzá)?
2. A vezérlésmódosítót ki lehet tekerni azzal az egyedi szerszámmal úgy, hogy nem szerelem ki a vezérműtengelyt?
3. A szetthez miért adnak 4 rögzítőprofilt, miközben mindenhol csak kettőt használnak belőle?
Köszönöm!
1. A vezérlésmódosítónál milyen méretű szimering van (tudtommal nem adják hozzá)?
2. A vezérlésmódosítót ki lehet tekerni azzal az egyedi szerszámmal úgy, hogy nem szerelem ki a vezérműtengelyt?
3. A szetthez miért adnak 4 rögzítőprofilt, miközben mindenhol csak kettőt használnak belőle?
Köszönöm!
127_sud2018-02-12 12:14:42 // 53524
Szerintem nem nagyon lesz 50 alatt sehol.
Piritu - 1.000.0002018-02-12 12:06:25 // 53523
Mondjuk az adok-veszek első hirdetőjétől. Erhard242 név alatt bújkál...
marci912018-02-12 11:36:02 // 53522
Szeretnék beszerezni Twin Spark vezérlésmódosítót. Honnan tudok jó áron beszerezni? Az 50E Ft-os árat azért tulzásnak tartom. A nagy autósboltokban állítólag nem kapható.