Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
bb182005-07-19 17:57:47 // 7192
elvileg szét lehet szedni. ha szerencséd van csak szétugrott / esett vmi. vagy törött. sok kis müanyag biszbasz van benne, meg rugok, fogaskerekek miegymás.
perdix1552005-07-19 17:11:12 // 7191
Igen, jók a gondolatok, most, hogy írtad: a generátornál,klímánál egy iciri-piciri TSiripelés szokott lenni, lehet vmelyik csapágy döglődik, és szorul???? És ettől melegedik? Lehet... De megnézetem villamosságival a ventit, hátha kiderül vmi!!!! Köszi Bg!
Gabriel2005-07-19 16:37:24 // 7190
Hát véve lett a kocsi szóval nem tudom. Infó ha esetleg tunál válaszolni:
Mennyi egy folyadékcsere?
Milyen gyakran kell cserélni?
Tom2005-07-19 16:06:05 // 7189
Azt nem írtam, hogy 33-ról lenne szó.
Tom2005-07-19 16:00:51 // 7188
Ért valaki a napi kilométer számlálóhoz?
elvoltam tankolni és ugynéz ki, hogy túl erőssen nyomtam meg a nullázot es valami eltörhetett mert, azóta nem lehet nullázni.
Mi tőrhetett el benne vagy csak szétugorhatott valami?
Lehet cserélni külön vagy csak komplett óra csere?
Pliz help!
Ancsi332005-07-19 15:54:39 // 7187
nagyon köszi a lökösről az infót.
Már csak azt nem tom (viiszatérve a jobb hátsó bezárt ajtóra), hogy ha a központi zár a 3 ajtón jó akkor szerintem nemazzal van baj, talán leakadt :)
vagy valami ilyesmi,
Csak az a gáz, hogy ha be van zárva és nem tom kinyitni akkor hogy szedjem szét, hogy visszarakjam.....
Én mint szőke :)
Pietro2005-07-19 15:52:00 // 7186
Előfordulhat, hogy ha kevés olaj van a motorban (a min. jelzés közelében), akkor gyorsításnál csörög valami? Vez.módosító, miegymás... 156-ról van szó.
kando.2005-07-19 15:19:37 // 7185
Elnézést... Nem tudom, mit csinált a gép... bocsi
Bg.2005-07-19 15:06:17 // 7184
Igen, csak a klíma feltöltés van hátra - az holnap reggel lesz...
Gábor1662005-07-19 14:53:49 // 7183
Bg:
2.0 TS már müxik?
Bg.2005-07-19 14:51:42 // 7182
sajnálom, hogy nem vagyok elég gyors:)
Másik gombát ne tegyél be - szerintem.
Sok mindentől melegedhet, de itt csak találgatunk
- egyik relé nem kapcsol
- vízköves a rendszer
- a vípumpalapátot megette a fagyálló
- a ventillátor nem működik rendesen
- szurol a klíma kompresszor, a generátor stb...
- a motrral van valami gond - hengerfej tömítés átenged (olajat nem eszi?)..
- ..............
perdix1552005-07-19 14:32:57 // 7181
Looooooool.))))) Bg, te drága... megint eltüntél? Na mindegy, most én is azt teszem...... De majd jövök....gyere te is......
perdix1552005-07-19 14:25:40 // 7180
Segíthet az ha olyan gombát rakok be, ami szélesebb tartományban érzékel, és tovább hűti vissza?
perdix1552005-07-19 14:24:20 // 7179
Ami gyanus az a vantillátor sebessége: Lehet aztán nincs is hiba, mert nyomni azért nyomja a levegőt, tehát hűt, de az zavar, hogy pl klíma nélkül is alacsony sebességnél is túlmelegszik 90 fokon, ha terhelem még jobban. Tehát mintha a "menetszél se tenné" a dolgát. 1 éves új hűtő van, lehet hogy eltömődött? Mert nem csak városban melegszik ahol ugye bekapcsol a venti, hanem országuton, már kis sebességnél ahol lehet be se kapcsol.... vagy minden jó csak a hőmérséklet mutató leng ki jobban a kelleténél, az is elromolhat????
Egy dolog viszont biztos: biztos túlmelegszik, mert pl amikor 100 körülit mutatott, és felnyitottam a motorháztetőt : nagyon meleg volt minden, de amikor visszahűtötte a venti 90-re, akkor már az a túlzott meleg elment.....
Mit tegyek?
Bg.2005-07-19 14:02:09 // 7177
1./ akkor sem szabad 95 ön tartósan maradnia.
2./ Sosem mehet folyamatosan, csak ameddig a klímát és/vagy a a hűtővizet vissza nem hűti. De klímával többet forog a ventillátor ez igaz
perdix1552005-07-19 14:01:52 // 7176
Az addig rendben hogy 2 vezetéknek van csatlakozóm. Ha fordítva van bekötve akkor ellentétesen forog? Akkor előbb ellenőrizni kellene merre is forog?
Bg.2005-07-19 13:59:09 // 7175
Javíts ki ha tévedek, a ventillátoron 2 vezetéknek van csatalkozód. Ha fordítva kötöd be, visszafelé forog (egyenáramú motor)
perdix1552005-07-19 13:50:30 // 7174
Bg: A következő dolog van: Még a korábbi ventillátornál az alábbi módon müködött a dolog:
1: Ha nem használtam a klímát, akkor csak 90-95 foknál kapcsolt be a venti, majd kikapcsolt, de 2 fokozatban, előszőr egy gyengébb, majd erősebb, végül kikapcsolt.
2 Ha klíma ment, akkor ahogy bekapcsoltam a klímát bekapcsolt a venti is, de folyamatosan, amíg ment a klíma, nem kapcsolgatott ki-be, ki-be, mert azt ugye lehetett volna hallani belülröl.
Most a ventillátor csere után ez megváltozott. Klíma nélkül ua. a helyzet, de ha a klíma megy, akkor most előszőr megy, majd egy idő után hol bekapcsol, hol ki, ezt menet közben is csinálja, és nincs 2 fokozat a ventillátorban, egy fokozaton megy, ez is gyanus, és kicsit mintha túl is melegedne. Amikor beszerelték a ventit, akkor ott 2 vezetéknek való villamos kütyü van rajta, de lehet hogy nem mindegy mekyiket hova dugják???? És azért van 1 fokozat a ventin???
Ezt kellene tisztázni....
Köszi.
Bg.2005-07-19 13:35:17 // 7173
Bocsi nem volt időm... melyik részt fejtsem ki?
Bg.2005-07-19 13:30:53 // 7172
A JTD-be nem ugyanaz kell, holnapra kapok választ
Bg.2005-07-19 13:28:38 // 7171
50valamiért adták nekem utoljára, rákérdezek
Kipróbáltuk a vezmód feújító készletet. Működik. Ami látszik rajta, a műanyag karika kopik meg láthatóan a rugót nem tudom miért kell cserélni:((
TtK2005-07-19 12:35:08 // 7170
Ciao Alfisti!
Tegnapi Szamosiéknál tett látogatásom eredménye: az LMM kihívásokkal küzd. :( A comp. nem ír ki semmit, de új LMM-el jó az autó, a régivel meg nem. Nem volt nálam annyi lóvé, amennyibe az új lett volna (68k), úgyhogy egyelőre maradt a régi. Ha valaki ennél ólcsóbban tud LMM-et ne tartsa magában! :)
(2.4 JTD, 140 lovas EURO III. verzió, motorkód: 839A6000, ricambi: 60816137, Bosch (abcúg! :)) ) szám: 0281002309)
swan2005-07-19 12:02:23 // 7169
Jó van no! Egyszer is el tudjukm olvasni! :))
Lehet olaszéknál felfelé folyik a víz.
Sasi2005-07-19 11:13:43 // 7168
Kösz a szakértő választ, akkor kénytelen leszek a teljes lököst leszereltetni a kis betétek fényezése kedvéért :-(
András bácsi2005-07-19 11:03:14 // 7167
Így könnyű növelni a hozzászólások számát! :-)))
kando.2005-07-19 11:01:39 // 7166
Én is csak azért vettem észer, mert cserélni kellett a jobb oldalit, és amit szereztem bontóból, koszos volt, hát lemostam és ekkor vettem észre azt a kis ,,csonkot'' :-) Csak az az érdekes, ha jól emlékszem, hogy felül van... (érik az embert még meglepetések :-)
kando.2005-07-19 11:01:20 // 7165
Én is csak azért vettem észer, mert cserélni kellett a jobb oldalit, és amit szereztem bontóból, koszos volt, hát lemostam és ekkor vettem észre azt a kis ,,csonkot'' :-) Csak az az érdekes, ha jól emlékszem, hogy felül van... (érik az embert még meglepetések :-)
kando.2005-07-19 11:01:05 // 7164
Én is csak azért vettem észer, mert cserélni kellett a jobb oldalit, és amit szereztem bontóból, koszos volt, hát lemostam és ekkor vettem észre azt a kis ,,csonkot'' :-) Csak az az érdekes, ha jól emlékszem, hogy felül van... (érik az embert még meglepetések :-)
kando.2005-07-19 10:59:08 // 7163
Én is csak azért vettem észer, mert cserélni kellett a jobb oldalit, és amit szereztem bontóból, koszos volt, hát lemostam és ekkor vettem észre azt a kis ,,csonkot'' :-) Csak az az érdekes, ha jól emlékszem, hogy felül van... (érik az embert még meglepetések :-)
pb_2005-07-19 10:02:35 // 7162
A lökösöket 6 db csavar tartja. Az 1.nél a motortérben található 4(2-2) db 8-as csavar a hossztartó végénél, a lámpák alá ha benézel a motortér felől, akkor látni fogod(a lökhárító bakjait szorítják oda a hossztartóhoz). Ha szerencséd van, akkor nem cserélték még ki őket átmenő csavarra. Aztán van még 2 csavar oldalt, sárvédő és a lökös találkozásánál, szinte közvetlenül a kerék előtt. Ezt a 2 csavar csak akkor látod, hogy, ha alá fekszel. (Mutatni sokkal könnyebb, mint leírni.)
Valószínűleg a kpzár motor +adta magát, vagy csere, vagy szétszeded(hagyományos módszerekkel nem lehet), de ha már +állt, sztem jobb, ha szerezel 1 bontottat.
Ancsi332005-07-19 09:25:10 // 7161
Sziasztok!
Na ma reggel voltam lökhárítósnál és először rá nézett a szét esett cuccra és azt mondta 7 ezer....
Nekem ezz nem tetszett, így mondtam neki hogy én 4-re gondoltam...
Így lett belőle 5000, aminek én nagyon örülök... és még garancia is van rá.
Bár még nem tom mikor szánom rá magam, hogy lekapjam a lökhárítót, sőt igazándiból örülnék ha valaki elmondaná, hogy hogyan is álljak neki....
Valamint a jobb hátsó ajtóm zárva van és nem reagál a központizáras nyitásra-csukásra :)
Most mit tegyek?
Valakinek van valami jó ötlete, akkor lécci írjon az oldalamra.
swan2005-07-19 09:16:00 // 7160
Hát...hogy miket nem találsz. Gyorsan kiszaladtam azt kivettem az indexet. És lás csodát tényleg ott van, pedig párszor már én is vettem ki csak nem vettem észre. Gondolom pára elvezetés.......
Willy2005-07-19 07:43:28 // 7159
Igen, pont erre gondoltam. Kösssz.
Tocsa2005-07-19 01:10:08 // 7158
Tocsa2005-07-19 01:08:54 // 7157
Tocsa2005-07-19 01:07:51 // 7156
Tocsa2005-07-19 01:05:14 // 7155
Tocsa2005-07-19 01:01:09 // 7154
na a képek lemaradtak valahol???
Tocsa2005-07-19 00:57:36 // 7153
No nézelőgyé asszem ez a dízelé!!
Tocsa2005-07-19 00:39:57 // 7152
Van hozzá egy spec konzol!!
Tocsa2005-07-19 00:37:35 // 7151
Esetleg pára és hő elvezetés! ;-))
kando.2005-07-18 22:51:24 // 7150
Azt meg tudná mondani valaki, hogy a 33asnak az elülső indexbúráján felül mire szolgál az a kis kiálló gumicső? A pára miatt van, vagy valami hőmérséklet-kiegyenlítés (szellőzés ?) ? A fényszórón nem láttam ilyesmit, csak az indexeken...
Béci Ɨ|ѯ2005-07-18 22:36:08 // 7149
vagy a szűrő, vagy ki kell cserélni a folyadékot. Mikor volt utoljára cserélve?
Béci Ɨ|ѯ2005-07-18 22:35:04 // 7148
kb 25 ezer. Ha jól emlékszem...
Thomika2005-07-18 22:21:29 // 7147
hmm... nekem 155be 16 Ezer volt...
raga2005-07-18 21:41:57 // 7146
Na, hogy ne legyen nyugtom, ma hazament a jobb hátsó kerékcsapágyam, mozog a kerék ha megrángatom jobbra, balra és hangja is van.
Ki tudja mennyi 1 új csapágy?
perdix1552005-07-18 21:26:54 // 7145
Bg eltünt......Ajjjajjj!!!!
perdix1552005-07-18 21:26:03 // 7144
Bg: Lécci fejtsd ki nekem mert nem igazán értem.....
Bg.2005-07-18 20:54:06 // 7143
1.
Ez így működik ahogy SN is írta
2. a két fokozat csak a kapcsolási hőmérsékletre és a komresszorra igaz, a ventillátor sebességre nem
Online tag
7
Vendég7
476