Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Ferke2008-06-10 11:49:22 // 20942
Szóval...első körben...:)
Ferke2008-06-10 11:48:30 // 20941
Első körbesz szerintem vidd egy hozzáértőhöz, és ne szakszervízbe!:)))
Marty2008-06-10 11:27:56 // 20940
Upsz... mégegyszer bocsika...:P:)))
Marty2008-06-10 11:20:27 // 20938
Remélem jó a válaszom....:PP:DDDDDDD (bocsi ezt nem tudtam kihagyni:P))
Marty2008-06-10 11:20:01 // 20937
Valami stücni!!!:DDDDDDD
Balázs_GdF2008-06-10 11:18:01 // 20936
Két hete vettem meg a kocsimat. Voltam vele állapotfelmérésen (mielőtt megvettem) a Fiat Kelet-Pest-nél. Mert az volt a legközelebb. Gyakorlatilag azt mondták, hogy nincs nagyon baja. Csak a stabilizátor lóg. Na most az autóban van kismillió stabrúd - pálca, kanyarstabilizátor. Vmi lóg az elején az biztos. Mert ha "jó" úton, vagy bukkanón megyek kellemes fémes hanggal adja tudtomra hogy hozzáér az aszfalthoz. Csak ami lóg az nem úgy néz ki mint egy stabilizátor hanem mint vmi széles lemez ami tart mindenféle dolgokat. Jó hozzáértő vagyok ugye? Csak gondoltam megkérdezem ez mi ez?
TáDé2008-06-10 07:15:47 // 20935
Szia!
A műszerekhez megy föl, az összes motoron lévő gombától ...
Üdv.
A műszerekhez megy föl, az összes motoron lévő gombától ...
Üdv.
Longman2008-06-09 11:48:29 // 20934
Sziasztok! Egy óriási segítségre lenne szükségem. Meg tudná valaki mondani hogy a képen látható csatlakozó mi célt szolgál a 164 3.0 V6 24V motoron?
A képen látható rész a motorvezérlő csoportkábeléről jön le, és a motor mögött a burkolat alatt csatlakozik a másik végéhez, utána pedig megy befelé az utastérbe. Ilyen csatlkozóval még sehol nem találkoztam.
Eredetileg itt a csatlakozó a burkolat alatt.
Mi célt szolgál ez? Műszerekhez mehet? Nagyon fontos lenne megtudnom!
A képen látható rész a motorvezérlő csoportkábeléről jön le, és a motor mögött a burkolat alatt csatlakozik a másik végéhez, utána pedig megy befelé az utastérbe. Ilyen csatlkozóval még sehol nem találkoztam.
Eredetileg itt a csatlakozó a burkolat alatt.
Mi célt szolgál ez? Műszerekhez mehet? Nagyon fontos lenne megtudnom!
GTVili2008-06-08 17:42:34 // 20933
Azzal nem lesz gond....nekem is van. ;-D Csak gondoltam van vkinek egy titkos receptje....
EngineCoffeeTables2008-06-08 17:35:45 // 20932
meg sterimo, vmi ipari nagyon durva. Busz-vagy teherautó garázsokban használnak ilyet, fémtisztára nyomja a dolgokat:D
GTVili2008-06-08 17:33:38 // 20931
Hello cartársak! Van valakinek vmi tuti tippje arra,hogyan lehetne a motortérben levő alu dolgokat...(szelepfedél,szívósor,stb...) megtisztítani....? Esetleg vmi vegyszer...? Brigéciol...?
csongor_selespeed2008-06-08 13:49:33 // 20929
nem tudom nem értek annyira hozzá :) a légcső végén van az a lappancsos beömlö abban van víz
Robika2008-06-08 13:39:28 // 20928
Az az igazság h. ez áll a legközelebb a megoldáshoz szerintem mert a szerelőm is ezt mondta kapásból.Viszont mivel sokat állat az autó és előtte nem volt hasonló problémája, ezért azt tanácsolta h. vegyek bele először is 2 injektor tisztító adalékot mert azt mondja attól is lehet.
Szerintem először azzal próbálkozok.Köszönöm!
Szerintem először azzal próbálkozok.Köszönöm!
Youri2008-06-08 13:11:21 // 20927
Szvsz a karbidban nincs víz...:-DDDDDDDDDDDDDD
csongor_selespeed2008-06-08 12:25:25 // 20926
Köszi a tippeket de ennél nagyobb a gond ahogy kinéz ! Szétszedtem a szívócsövet tele volt vízzel a levegőszürőből folyik a viz de a nagyobb gond az az szerintem h a karburátorba is van vmi lötyi ami géz már beszéltem a szerelőmmel jönnek a trélerrel az autó után!
Sajnos ez van H B@sz@ meg !!!!!
Sajnos ez van H B@sz@ meg !!!!!
Youri2008-06-08 11:40:11 // 20925
Gyertyákat is nézd meg,mert az is okozhatja a nem indulást.Szedd ki őket és azt is szárítsd ki!!!! És igen:IMÁDKOZZ:-DDD
Blacky2008-06-08 10:46:08 // 20924
Szia. A légszűrőházat és a szívócsövet szárítsd ki, ha a víz a motorba is bejutott akkor templomba is menned kell mielőtt a szerelődhöz mész:-(
csongor_selespeed2008-06-08 10:40:36 // 20923
Szia mindenkinek! Nagy a baj megint ! Ma éjjel sikerült bekeverednu eggy akkora tócsába hogy leállt az autó! Úgy kellett kitolnom a majdnem térdig érő vízből. még az utastérbe is bejött a víz .Most meg nem indul ! Mit tegyek szerintetek? mit nézzek át száritsak meg? Segítsééééég!
Kamile2008-06-07 14:36:30 // 20922
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Azt vettem észre, hogy a navi meg a műszerfal közepe van mikor felerősödve világít, ha sötétbe csinálja nagyon vakítóan piros.
Volt valakinek ilyen gondja? vagy csak jelezni akar valamit felém?
Előre is köszi!
Segítségeteket kérném!
Azt vettem észre, hogy a navi meg a műszerfal közepe van mikor felerősödve világít, ha sötétbe csinálja nagyon vakítóan piros.
Volt valakinek ilyen gondja? vagy csak jelezni akar valamit felém?
Előre is köszi!
Karakot2008-06-07 13:56:58 // 20921
Kéne a segítsége annak, aki már szedett le kormány bajuszkapcsolót 156-ról. A kormány leszedtem, hátul lehuzogattam a csatikat, hátul -alul kilazítottam a leszorító bilincset, de nem akar lejönni. Úgy tűnik, hogy van még egy karmokkal rendelkező fém gyűrű is fent, ami a kormányrúdba beleakaszkodik, és ez nem engedi, hogy lehúzzam a kapcsolószerkezetet. Ezt hogy lehet leszedni?
csocsi2008-06-07 00:47:39 // 20920
Nem is akárhogyan, de ehhez jól kell működnie.
Zsifi2008-06-07 00:45:26 // 20919
Klímával nem csak hűteni lehet hanem szárítani is! Teljesen jól működik!
EngineCoffeeTables2008-06-06 20:49:52 // 20918
Szerintem a klimások jobban vannak szigetelve épp a klima miatt, és ez okozza a párásodást, probáld meg résnyire lehuzni valamelyik ablakot, vagy napfénytetőt kinyitni, bár ha beesik az eső akkor jobb a klima:DDD
EngineCoffeeTables2008-06-06 20:48:04 // 20917
Nekem is:((((
András bácsi2008-06-06 20:32:31 // 20916
Ezek így vannak tervezve szerintem. Az összes klímás gépem esőben, kikapcsolt kopmresszorral párásodott.
pe-Ti2008-06-06 20:30:06 // 20915
Sziasztok!
Ma egész délután szakadt az eső és rohadtul párásodtam belülről csak úgy száradt le ha benyomtam a klímát pár másodpercre ennyi elég is volt de aztán pár km múlva kezdhettem előröl! Mi lehet az oka? A gépem 156 két zónás digites a belső keringtetés kikapcsolva, pollen új, klíma kitakarítva! Nézzek szét a vízvályúban ahonnan a ventilátor szívja a levegőt?
Ma egész délután szakadt az eső és rohadtul párásodtam belülről csak úgy száradt le ha benyomtam a klímát pár másodpercre ennyi elég is volt de aztán pár km múlva kezdhettem előröl! Mi lehet az oka? A gépem 156 két zónás digites a belső keringtetés kikapcsolva, pollen új, klíma kitakarítva! Nézzek szét a vízvályúban ahonnan a ventilátor szívja a levegőt?
Pinochet2008-06-05 20:50:57 // 20913
hát ez nem történt meg
eli2008-06-05 20:36:53 // 20912
sziasztok.olajat (selénia20k)szeretnék venni,hol tudok olcson?13,14,15,4,kerben!köszönöm
Otto2008-06-05 20:34:46 // 20911
Normális helyen úgy állítják be, hogy egyenesben legyen, ha nem lesz egyenes, állítanak még rajta...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-05 20:31:42 // 20910
Pinochet2008-06-05 20:05:42 // 20909
ma beállíttattam a kerékösszertartást és a kormány kissé lebiggyedt, hogy lehet szétszedni és visszaállítani egyenesbe?
Youri2008-06-05 19:59:51 // 20908
Mennyi mot.hőm. jeladó lehet a 2.0 TS-be?
hajzi2008-06-05 19:41:40 // 20907
Szerintem motor hőmérséklet szenzor baja lessz,meg kellene mérni az ellenállását.
GTVili2008-06-05 17:42:54 // 20906
OK....akkor már csak arra leszek kiváncsi,hogy a néha-néha bekövetkező rántás (nem rángatás) mitől lehet?.....magas fordulaton nagyritkán ránt egyet...de nem mindig.
Kau2008-06-05 09:01:15 // 20905
Köszi. A szerelő is azt mondta, hogy nem kell vele foglalkozni.
De azért az embert mégiscsak érdekli, hogy mi is az?
De azért az embert mégiscsak érdekli, hogy mi is az?
András bácsi2008-06-05 08:23:08 // 20904
Ezeknél az integrált vezérlős motoroknál szokott ilyet tárolni. Egyszerűen minden jó, és mégse. Szerintem valami pillanatnyi üzemanyagnyomás probléma lehet.
Wickey2008-06-04 23:26:42 // 20903
attól még nem szív falsot mert az lmm (vagy akármi, ami abban van) megméri, és kellő mennyiségű benzint adagol hozzá. A 7k km-től meg ne parázz, nem porviharban mentek vele.
Idegentest majd akkor aggódj, amikor valaki tizes kulcsnyílású anyát dobál a szívócsonkodba csupa szeretetből. :)))))
Idegentest majd akkor aggódj, amikor valaki tizes kulcsnyílású anyát dobál a szívócsonkodba csupa szeretetből. :)))))
GTVili2008-06-04 22:12:16 // 20902
Hát úgy hogy nem a légszűrőbetéten keresztűl szívott....hanem azt megkerülve felette szívott....Amúgy meg nem túl egészséges hogy kb 7000km-t közlekedtek vele így.....
Robika2008-06-04 22:08:01 // 20901
Nagyon köszönöm az infót.
Wickey2008-06-04 22:04:45 // 20900
légszűrőháznál hogy tud falsot szívni??
Az még az LMM/LTM/MAP előtt van. Max. megkerülte a szűrőt, abból nincs semmi gáz. Főleg, ha nem porviharban közlekedtek vele. :-)
Az még az LMM/LTM/MAP előtt van. Max. megkerülte a szűrőt, abból nincs semmi gáz. Főleg, ha nem porviharban közlekedtek vele. :-)
Robika2008-06-04 22:01:47 // 20899
Kedves Kau,köszönöm szépen de ez nem ennyire egyszerű.Friss gyertyák vannak benne.
Kau2008-06-04 19:20:17 // 20898
Tudja valaki, hogy mi az a FUEL TRIM hibaüzenet? Ki lehet törölni, de mikor legközelebb gépre dugjuk, megint ott van. (Kb. Fél -1 évente :)
Kau2008-06-04 19:17:42 // 20897
Ezt simán okozhatják a gyertyák is. Nem kéne még cserélni?
alfatomi2008-06-04 18:59:36 // 20896
Hello! Nem tudja valaki hogy ki foglalkozik kulcsokkal mert kellene 156-hoz egy pótkulcs valami megfizethető áron!?
alfa kutya2008-06-04 18:45:17 // 20895
Köszönöm szépen a választ
Don Gombóc2008-06-04 18:42:08 // 20894
Vagy alul vagy felül csökken az valamelyest de nem sokat, nekem is volt elrakva Fiaton és nem nagyon éreztem de a fogyi az megnőtt két literrel és vagy 10-15 másodperc volt mire felállt a rendes alapjárat.
alfa kutya2008-06-04 18:36:10 // 20893
Igen igy van ahogy mondod csak a teljesitmény nem csökent, akkor is el lehet rakva?