Én egy fullosabbat, Exide X-treme.
A 147-et meg alapból volt 11V? Akkor az leesne olyan 8-ra?
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Poló2008-07-26 22:38:45 // 21392
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 22:35:29 // 21391
Szerintem egy alapmodellt vettem a tecsóba. Exide Excell. 55Ah-s. Nekem is úgy esik le e fesz, mint Neked.
Poló2008-07-26 22:32:39 // 21390
Blogomban van egy kis akksi téma, március végén maghalt a régi Banner, nekem is Exide lett. A tied milyen Exide?
A feszültség indítózásnál 11V-ra esik le, amúgy meg 14,05V.
A feszültség indítózásnál 11V-ra esik le, amúgy meg 14,05V.
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 22:30:20 // 21389
Kéne lenni egy kis akku szimbólumnak. Ezért szeretem a 8V 155.ösömet, mert abba nincs semmi bonyolult. A 147-ünk hozzá képest egy guruló computer.
Poló2008-07-26 22:26:42 // 21388
Azt nem értem, hogy a műszerfalon minek van a lámpa, ha sosem gyullad ki. Mikor a Tempránkban tönkrement a feszszabályzó, akkor sem égett a lámpa, csak nem volt töltés.
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 22:23:52 // 21387
Nem próbáltuk bikázni. Este volt már. A töltés természetesen megmérem, miután beindult.
Na, ezért tettem be egy Volt-mérőt az enyémbe.....
Na, ezért tettem be egy Volt-mérőt az enyémbe.....
Poló2008-07-26 22:20:38 // 21386
Bikázni nem próbáltátok?
Ha sikerül elindítani, feltétlenül mérd meg a töltést is.
Ha sikerül elindítani, feltétlenül mérd meg a töltést is.
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 22:19:15 // 21385
Az önindító semmit sem köszörűlt. Indítani akartam, de minden lámpa elhalványult.
Szerintem az akku is xar. Azért nem indult. A hibaüzenet meg csak kontakthiba lehet...
Szerintem az akku is xar. Azért nem indult. A hibaüzenet meg csak kontakthiba lehet...
Poló2008-07-26 22:13:28 // 21384
Köszörült az önindító? Úgy mintha tele lenne az akku vagy gyengébben vagy egyáltalán nem?
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 22:10:09 // 21383
Az. Vehicle Dinamyc Control.
Poló2008-07-26 22:08:06 // 21382
A VDC az a menetstabilizátor, nem?
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 22:07:38 // 21381
Kevés van az akkuba. Valszeg bexart. Ezért nem indulhat.
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 22:05:44 // 21380
Holnap átteszem az én alfámból a zsír új Exide akkut. Ha minden működik, akkor kell ide is egy akku.
Gyöki2008-07-26 22:04:05 // 21379
Nekem vasúti sineken áthaladás után jelezte ezt a hibát, de azóta sem jelent meg, működik rendesen. Csöri most nézte át comp-pal és nem jelezett gondot. De, ha neked nem indul, akkor nagyobb gond lehet...
Poló2008-07-26 22:03:44 // 21378
És olyankor mia van, ha beteszed 3.-ba, de nem megy az autó, csak pörög a motor?
Liquid2008-07-26 22:02:31 // 21377
sajna ehhez nem értek, csak azt tudom mondani hogy a 11,5V kevés az biztos
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 22:01:08 // 21376
Nem mértem, mert nem indult be. Apu ált be a ház parkolójába és kigyulladt a sárga háromszög körülötte körbe egy nyíllal. Fémes hangot hallott a bal első kerék mellöl. Fékezett, majd a hiba megszűnt. Utrána lehívott Apu. Megnéztem az autót és nem indult be. Lehoztam a feszmérőt és 11.5 V volt benne.
Okozhatje-e az, hogy xar az akku?
Okozhatje-e az, hogy xar az akku?
Liquid2008-07-26 21:38:12 // 21375
a generátor rendben van, tölt?
nagyon kevés a 11,5v
ha jár a motor akkor mennyit mutat?
nagyon kevés a 11,5v
ha jár a motor akkor mennyit mutat?
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-26 21:15:39 // 21374
S.O.S.!!!
Tudja valaki, hogy a VDC failure mit jelent egy 1.6 120LE 147-esben. Atyámnak kiírta, és nem tudjuk mi van. Az akkuban kb. 11.5V van.
Holnap utazunk el vele Svájcba.....
Tudja valaki, hogy a VDC failure mit jelent egy 1.6 120LE 147-esben. Atyámnak kiírta, és nem tudjuk mi van. Az akkuban kb. 11.5V van.
Holnap utazunk el vele Svájcba.....
RoliQ42008-07-26 19:34:20 // 21373
ha olyan mit a 156 osokban akkor én a kulisszára tippelek!
Wickey2008-07-26 19:28:32 // 21372
Több opció is lehet. Végig kell nézni mindet.
Váltó, rudazat vagy bowden, kulissza.
Egyenként le lehet ellenőrizni őket, nem ügy. Lekell kötni a váltóról a rudazatot vagy bowdeneket (fájdalom de nemtom hogy rudazatos vagy bowdenes a fiatok váltója), és megnézni úgy szorul-e. Ez sima ügy. Ha igen, akkor a váltó kilőve. Lehet továbbmenni és a kulisszánál vagy a bowdeneknél keresni a bibit (megtépett kulissza rögzitőcsavarok, idegentest a kulisszában, kiszőrösödött bowden, ilyesmikre gondolok).
Majd írd meg, mit találtak.
Váltó, rudazat vagy bowden, kulissza.
Egyenként le lehet ellenőrizni őket, nem ügy. Lekell kötni a váltóról a rudazatot vagy bowdeneket (fájdalom de nemtom hogy rudazatos vagy bowdenes a fiatok váltója), és megnézni úgy szorul-e. Ez sima ügy. Ha igen, akkor a váltó kilőve. Lehet továbbmenni és a kulisszánál vagy a bowdeneknél keresni a bibit (megtépett kulissza rögzitőcsavarok, idegentest a kulisszában, kiszőrösödött bowden, ilyesmikre gondolok).
Majd írd meg, mit találtak.
URBAN2008-07-26 14:54:11 // 21371
A kuplung rendesen kiemel, nem az a gond.
A váltókart nehéz mozdítani, és nem áll be középre, tehát ha kiveszem mondjuk egyesből ott marad a váltókar. nemtudom érthetően írom e, dehát nem vok profi autószerelő sajnos.
A váltókart nehéz mozdítani, és nem áll be középre, tehát ha kiveszem mondjuk egyesből ott marad a váltókar. nemtudom érthetően írom e, dehát nem vok profi autószerelő sajnos.
Ferke2008-07-26 14:43:38 // 21370
Kuplung rendben van? Elsőre azt kéne kipipálni.
URBAN2008-07-26 13:47:27 // 21369
Hello! Segítségeteket kérném. 147-esem váltója nagyon nehezen jár, és nehezen találom a 3-as és négyes fokozatot. Mi lehet a gond? Készülök szerelőhöz, de előtte tájékozódom, hátha vkinek van valami ötlete, vagy járt már hasonlóan! köszi előre is
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-25 10:27:44 // 21368
repedés a szívótorkon, vákumcsőnél, levegőcsőnél, légszűrőházon...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-25 10:26:59 // 21367
meg a kormány jobbra, balra párszor...
Liquid2008-07-25 10:24:10 // 21366
szeroolajcserét rendesen csak úgy lehet, ha alul megbontod valahol a csővezetéket, kifolyatod az oilt, majd feltöltöd. Nincs leeresztője.
someday2008-07-25 10:21:02 // 21365
Köszönöm a válaszokat.
A repedés mit jelent?
A kormányszervóban olajat cserélni nehéz vagy a normaluser is meg tudja csinálni?
A repedés mit jelent?
A kormányszervóban olajat cserélni nehéz vagy a normaluser is meg tudja csinálni?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-25 10:16:06 // 21364
hali
1.jobb esetben főhenger vagy munkahenger rosszabb esetben kinyomócsapágy..
2. van hozzá köze..
3. alapjárati vagy LMM vagy lambda vagy repedés...
4. passz
5. cserélj szervóolajat amíg nem késő
1.jobb esetben főhenger vagy munkahenger rosszabb esetben kinyomócsapágy..
2. van hozzá köze..
3. alapjárati vagy LMM vagy lambda vagy repedés...
4. passz
5. cserélj szervóolajat amíg nem késő
someday2008-07-25 09:56:41 // 21363
Sziasztok!
(Sajnos) lenne egy pár kérdésem.
1. Tegnaptól hirtelen "érezni kezdtem a fogakat" váltáskor, mintha nem emelne ki a kuplung rendesen vagy nem tudom. Ez minek lehet az előjele? Mit kell megnézetnem?
(Különösen egyesben, de minden fokozatban lehet érezni)
2. van e hozzá köze, hogy néha 2x kell kuplungolnom a hátramenethez?
3. Talán azért hogy most párásabb az idő de visszajött az, hogy a kocsi változatlan gázpedál állásnál egyszercsak motorféket produkál, majd hirtelen "gázadással" igyekszik vissza a megfelelő tempóra és ezt igen sűrűn főleg 2000 - 2000utáni fordulatnál. Szar 60al 70el menni 5 ben. de 50el 4ben is..
Az alapjárat is elkezdett mászkálni. Ez vajon mi?
4. a hátső üléstámlák "karmai" le vannak akadva az csomagtartótól elválasztotó falról és az istenért sem tudom visszaakasztani. Azt hogy lehet?
5. Egyre hangosabb a kormányszervó nemtudommilye :) Ilyenkor kevés benne az olaj?
Na csak ennyi :P
140K Km es 156 1.6TS 1999es
Előre is kösz ha valaki tud jó megközelítéseket :)
(Sajnos) lenne egy pár kérdésem.
1. Tegnaptól hirtelen "érezni kezdtem a fogakat" váltáskor, mintha nem emelne ki a kuplung rendesen vagy nem tudom. Ez minek lehet az előjele? Mit kell megnézetnem?
(Különösen egyesben, de minden fokozatban lehet érezni)
2. van e hozzá köze, hogy néha 2x kell kuplungolnom a hátramenethez?
3. Talán azért hogy most párásabb az idő de visszajött az, hogy a kocsi változatlan gázpedál állásnál egyszercsak motorféket produkál, majd hirtelen "gázadással" igyekszik vissza a megfelelő tempóra és ezt igen sűrűn főleg 2000 - 2000utáni fordulatnál. Szar 60al 70el menni 5 ben. de 50el 4ben is..
Az alapjárat is elkezdett mászkálni. Ez vajon mi?
4. a hátső üléstámlák "karmai" le vannak akadva az csomagtartótól elválasztotó falról és az istenért sem tudom visszaakasztani. Azt hogy lehet?
5. Egyre hangosabb a kormányszervó nemtudommilye :) Ilyenkor kevés benne az olaj?
Na csak ennyi :P
140K Km es 156 1.6TS 1999es
Előre is kösz ha valaki tud jó megközelítéseket :)
kertecs2008-07-25 09:31:45 // 21362
Igen, ezen már mi is tanakodtunk Faterral, aki tanult autószerelő maistro... szerintem esete, típusa válogatja.
Könnyen lehet, h félmegoldás, de azért nehogy meg kelljen fúrni egy blokkot 200E km után, mert kajálja az olajat...
Könnyen lehet, h félmegoldás, de azért nehogy meg kelljen fúrni egy blokkot 200E km után, mert kajálja az olajat...
Ferke2008-07-24 20:34:54 // 21361
Az a baj, hogy az ilyen gyűrűzési megoldások nagyrészt inkább félmegoldások. Szerintem legalább az esetek felében a gyűrűkopás a hangerfal kopásával is jár. A kopott hengerfal pedig az új gyűrűkkel még rosszabb párosítás, mint eredetileg volt.
Átok79146TD2008-07-24 14:27:13 // 21360
az enyémből is elfogyegy liter 10000 alatt:DDD
elcsöpögi..:DDDD
elcsöpögi..:DDDD
roli1562008-07-23 21:45:34 // 21359
Kezdek hengerfejjel. És majd meglátom hogyan tovább. :-)
GT Ɨ|ѯ2008-07-23 12:31:32 // 21358
az enyém is ilyen:-)
kertecs2008-07-23 07:54:36 // 21357
Egy jó TS 16V szerintem is ilyen
kertecs2008-07-23 07:51:53 // 21356
1 liter/1000 km-nél már Szamosi véleménye mellett lennék, de pl. én sem gyűrűztem meg a sajátomat : ) Az azért melóban sokkal durvább mutatvány...
Ez az olajfogyasztás már igen durva, a tapasztalat szerint az én motorom csak pályán csipeget és távol sem ennyit! Amikor leszedtem az első szelepszár szimeringet már éreztem, h nem csak ez okoz gondot: 190E után sem vesztette még el a rugalmasságát, nem voltak kikeményedve.
Az a ciki, ha megcsinálod a hf-et és nem oldja meg a problémádat! Mert akkor a gyűrűzéshez ismét hf le...
Ez az olajfogyasztás már igen durva, a tapasztalat szerint az én motorom csak pályán csipeget és távol sem ennyit! Amikor leszedtem az első szelepszár szimeringet már éreztem, h nem csak ez okoz gondot: 190E után sem vesztette még el a rugalmasságát, nem voltak kikeményedve.
Az a ciki, ha megcsinálod a hf-et és nem oldja meg a problémádat! Mert akkor a gyűrűzéshez ismét hf le...
Grando2008-07-22 20:32:39 // 21355
Pedig hidd el. Azért le is oltottam egy V6 hirdetőt anno, amikor azt mondta, hogy két olajcsere között csak néhány decit eszik meg. Azt hitte, hogy most aztán seggre esek. :DDDD
roli1562008-07-22 20:32:29 // 21354
Én is 10e-ért vettem. Köszi.
BMW forever!!!!!!!!2008-07-22 20:31:05 // 21353
vannak,az enyémnek csak egy baja van,az viszont elég súlyos........HOGY NEM VÉÉÉÉÉÉÉÉHAT.
Grando2008-07-22 20:30:29 // 21352
9-et nem érte el akkor sem, ha tapostam mint állat. ;)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-22 20:29:50 // 21351
naa :))
András bácsi2008-07-22 20:28:30 // 21350
Látod, vannak még jó motorok.
BMW forever!!!!!!!!2008-07-22 20:27:31 // 21349
ma néztem az enyémet.olajcsere óta mentem 7000 km-t és ugyanannyi van benne most is.
ystuc2008-07-22 20:25:42 // 21348
Az a gázOLAJat imádta... :-D
András bácsi2008-07-22 20:24:53 // 21347
Persze. Az üzlet nem az autó eladása, hanem az üzemeltetése. Kissé túlozva persze.
Grando2008-07-22 20:24:19 // 21346
A jó öreg VM TáDém még csak nem is csipegette. ;)))
András bácsi2008-07-22 20:23:25 // 21345
Emlékszem olyan HA-s Astrára, amit a Szuna szervizelt anno. Elvitted fekete olajjal, és kihoztad fekete olajjal. Így nem véletlen, hogy nem sokat bírt, és enni kezdte.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-22 20:22:21 // 21344
a TB csipegeti az oil-t....lásd turbódiesel ott is csipegetik akármelyik fajtát nézel...nem tudom mit hogyan terveztek :))) bár kinézem mindenből hogy sajnos tervezik a dolgok fogyását, kopását, üzemidejét...
ystuc2008-07-22 20:19:12 // 21343
Az EcoTec Astra is eszi. :-)
Jó, ez elég rossz példa volt. :-D
Jó, ez elég rossz példa volt. :-D