Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

muzsai2008-12-19 23:21:10 // 23249
Köszönöm.
Buksi2008-12-19 23:20:23 // 23248
Bocsee, ezt nem tudtam! :-))
HátvédRomeo2008-12-19 23:19:25 // 23247
Javítanálak bocse: kivétel a boxer.
De TS, JTD, meg V6 igen.
Buksi2008-12-19 23:15:56 // 23246
A vízhőfoknak típustól függetlenül 85-90 fokosnak kell lennie! Ez a 60-70 elég kevés! Sztem gyorsan cseréltesd ki a termosztátot, még mielőtt elindúlnál! :-))
muzsai2008-12-19 23:09:18 // 23245
Sziasztok!
Tudna valaki segiteni, hogy 147-esbe mennyinek kell lenni a viz hőfoknak? Kb 60 - 70 fokon áll, ami szerintem elég kevés. A fütést nem érzem gyengének, igaz még nincsenek minuszok. Termosztátra gyanakszom. H valaki hozzá tud szolni az megköszönném. Már 2 napja nem alszok miatta. Most fogok kb 400 km-t utazni egyirányba és nem tudom elmerjek így indulni. Kb 3 hete vettem az autót így nincs nagy tapasztalatom.
Buksi2008-12-19 23:03:20 // 23244
Sajna pedig nagyon úgy néz ki! :-((
De bízzunk benne, hogy most az egyszer tévedni fog! ;-)))
Szilárd2008-12-19 22:57:00 // 23243
Remélem nekem nem:)
Buksi2008-12-19 22:31:07 // 23242
Pedig ő megmondta! :-( :-)))
Szilárd2008-12-19 22:30:23 // 23241
Nem is szeretném:)
Buksi2008-12-19 22:28:31 // 23240
Ismered Murphy-t? :-)
Szilárd2008-12-19 22:27:58 // 23239
Remélem azért nem lesz igazad...
Bianco2008-12-19 22:26:17 // 23238
Így kezdődött nálam is..... :-(((((
Szilárd2008-12-19 22:22:43 // 23237
Akkor majd vasárnap megnézem mit tehetek vele,bár asszem szeptemberben volt tisztítva olajcserekor.
Bianco2008-12-19 21:53:38 // 23236
Naon szívesen.
Egy alpjárati motor tisztítás nem nehéz feladat....szerintem
:-)
HátvédRomeo2008-12-19 21:50:20 // 23235
Nincs mit ez természetes. :))
Kérdezd ,meg valameilyik Carit aki csináld már ilyet, nem e segítene a pucolgatásba, állapot felmérésben, azzal is spórolsz! Pesti vagy ott több szaki cartárs van. :))
Buksi2008-12-19 21:49:28 // 23234
Dehogy nem, megtudo! Nem nagy kunszt! :-))
Szilárd2008-12-19 21:46:26 // 23233
Köszönöm szépen a tanácsokat és az árakat.
Remélem jövő év elejéig kibírja,mert én nem tudom megcsinálni szerviz meg ilyenkor már felejtős...
Buksi2008-12-19 21:42:37 // 23232
Hát az nem ajándék! :-((
HátvédRomeo2008-12-19 21:40:01 // 23231
TS 2.0 alapjárati motor!
Gyári 85K
Utángyártott 32-35K
falcokc2008-12-19 21:37:14 // 23230
Szia!!
Próbáld meg először az összes csatlakozót széthúzni és megtisztítani, valamint kontakt spray-vel befújni, mert nekem ez segített és azóta tökéletesen mükszik :-)))

Utána ráérsz vásárolgatni, bár nekem van mindenből több darab hozzá. (ez itt a reklám helye) :-DDDDD
HátvédRomeo2008-12-19 21:30:08 // 23229
Hát hát 25-30K tippelek. A gyári gyertyák 100.000 km-t birnak ki.
De megnézem Neked gyorsan mennyi egy alapj. motor.
Szilárd2008-12-19 21:14:30 // 23228
Én az alapjárati motorra tipplelek.

Kb. mennyi egy ilyen 16V TS-het??
Szilárd2008-12-19 21:10:54 // 23227
Gyertyák gondolom gyáriak,mert csak 55K van a motorban.
Buksi2008-12-19 21:07:54 // 23226
Akkor már tényleg megérett a cserére! :-)
Bianco2008-12-19 21:04:24 // 23225
Sajnos nekm már nem volt elég...:-((((
Kb 2 hónaponta újra és újra előjött a hiba hiába tisztítottuk,ezért lett cserélve.
szasza(SW)2008-12-19 21:03:55 // 23224
Nincs sztetoszkopom nem halom konkrétan honnan jön a hang.Szelepfedélnél is hallani.Egyszer akkor halottam így ,mikor a minimum ig lement az oil.15/40 el lett utántöltve mert nem volt más.Lehet,hogy nem tud az olaj eljutni mindenhova?
Buksi2008-12-19 20:56:53 // 23222
Nekem egyenlőre elég volt csak kitisztítani! :-))
Bianco2008-12-19 20:55:01 // 23221
Szia !
A 155-ben ugyanezek a jelenségek voltak nálam is.
Alapjárati motor csere megoldotta a hibát.
Buksi2008-12-19 20:51:09 // 23220
Nekem is ezek jutottak eszembe! :-)
HátvédRomeo2008-12-19 20:44:49 // 23219
Alapjárati motor.
Alapjárati jeladó féle.
Lambda talán.
Gyertyák mikoriak?
Szilárd2008-12-19 20:32:26 // 23218
Uraim!

Technikai kérdésem lenne:
Az mitől lehet,hogy időnként az alapjáratom ingadozik 500-1500 között.
A motor 2.0TS.
Diesel2008-12-19 07:51:43 // 23217
sziasztok lett egy hatalmas problémám 146 98 1.616v ts kuplungozva lett az auto jolett mentem vele 12km-t klb aztán haza gázbowdenen állítani...aztán mikrelmentem volna kiprobálni elkezdett a motor kerepelően csattogni de valami oltári éles hangon vajon milehet az?csapágy nemhiszem mert ahhoz tulontul hangos.hidrotőkék mennyire lehetnek hangosak vagy mi a franc lehet?
Selmak2008-12-18 22:24:14 // 23216
Ha a hengerfejből jön akkor jó esélyel hidrotőke.
Átok79146TD2008-12-18 19:19:14 // 23215
hidrotőke esetleg?
szasza(SW)2008-12-18 18:32:33 // 23214
sziasztok!

Hidegen nekiállt kopogni vagy csattogni a motorom.Ha felmelegszik kb.40 fokra abbahagyja.Lehet olaj probléma???

Mit tegyek?
Buksi2008-12-18 12:20:23 // 23213
A karokat nekem utána kellett állítanom, mert nem sikerült elsőre úgy belőnöm, hogy jó legyen! Egyébként meg az elektronikus kütyükhöz én sem nagyon értek! :-))
cseko762008-12-18 12:14:56 // 23212
amugy már a karokat szedtem le és utána jó volt, bízom benne,h most sem fog elállítodni semmi, elvileg mechanikus dolgok csak nem lesz próbléma; az elektronikus küttyükhöz már tudás is kéne:D
Buksi2008-12-18 12:12:47 // 23211
Ja igen, ez még fontos! :-)
De egy-két próbatörlés után úgyis meglátod, hogyan állnak a karok, aztán lehet majd korrigálni őket! :-)
cseko762008-12-18 12:11:11 // 23210
oké, köszi.
Mulder2008-12-18 12:08:00 // 23209
Olvasom miről beszéltek. Csak 1 dologra vigyázz ha teljesen szétszeded. A lapátokat "pontosan végállásba" rakd vissza a tengelyre:)
Buksi2008-12-18 11:56:41 // 23208
De érdemes rááldozni egy napot, plána ha meg tudod csinálni! És akkor még pár ezer forintot is spórolsz! :-)
Sok mindent szétkaptam már és még szét is fogok! ;-)))))))))
cseko762008-12-18 11:53:56 // 23207
akkor ugy látom lesz egy napom amikor nem fogok unatkozni :) ,de látom te is sok mindent szétkaptál már a gépen :)
Buksi2008-12-18 11:49:54 // 23206
Ezért mondom, hogy szét kell szedni! Én is vettem mindjárt egy másikat, pedig nem is kellett volna! Egyébként nálam meg az volt a probléma, hogy nagyon zsíros, dzsuvás volt mindenhol az érintkezőknél és emiatt törölt szaggatva! :-( Szóval a túl sok kenőanyag sem jó! :-))
cseko762008-12-18 11:47:34 // 23205
a 3. képben látok némi hasónloságot :) azt én is zsíroztam már:) amugy a szagatott ablaktörlés nálam is néha kimarad,lehet,h érzékelő próbléma lesz az is:(
Buksi2008-12-18 11:37:10 // 23204
156-osét még nem szedtem szét, de az enyémet a 155-ét már igen! Ott úgy van, hogy le kell venni a két ablaktörlő kart, aztán a műanyag rácsos "izét", ami alatt van az ablaktörlő motor és a mechanika egyben! Ezt asszem két csavar fogja és már kint is van! Aztán a motort is szét lehet szedni! De kukkants be a blogomba, ott van pár kép is! Igaz, hogy nem sok, de viszonyításnak jó! Biztos, hogy nem fog hasonlítani a 156-éhoz, de az is szétjön valahogy! :-)
cseko762008-12-18 11:24:40 // 23203
oké. végülis ennyit még megér :D már csak meg kell várni míg eláll az eső, mert nem tudok beállni a garázsba :) elvileg a teljes szétszedésébe nincs semmi ördöngöség vagy valmi trükk? te szedtél már szét?
Buksi2008-12-18 11:22:15 // 23202
Sztem az nem elég, hogy csak befújkálod a résekbe! Szedd szét és ha kell, akkor rendes zsírral kend meg! :-)
cseko762008-12-18 11:19:14 // 23201
Még nyáron csináltam ezt, folyékony zsírral, zsír spravel; egy darabig jó volt,de, hogy most sűrűbben kell használni megint előjött :( és elég idegesítő:(
Buksi2008-12-18 11:09:50 // 23200
Nem biztos, hogy cserélni kell! Egy kis idő ráfordítással és némi kézügyességgel orvosolhatod a bajt, pesrze csak ha nem nagy! Mindenféleképpen megér annyit, hogy szétszedd! Lehet, hogy csak egy kis kenőanyag hiányzik neki! :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak