Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Longman2009-01-05 15:06:34 // 23599
Sziasztok!

Meg tudná mondani vki, hogy régi fajta LMM-en (kocka alakú, asszem 5 v. 6 lábas csatlakozója van, egyébként 164 3.0 V6-é) ki lehet-e mérni hogy rendesen működik-e? Vmi hasonló módszerrel mint a lambda szondát?
Azzurro2009-01-05 11:57:39 // 23598
Köszi az infot, ma mindenképpen beszerzek egyet. :-))Tegnap elött, mentem vele folyamatosan 20Km-ert, és el sem akart indulni a 40-ről!A másik meg majd meg fagytam benne!Azt gondoltam hogy a hideg miatt, van az egész.
GTPeti2009-01-05 10:47:36 // 23597
Igen, ez tényleg ugyanaz. És pontosan ilyet találtam az Orczy piaccal szemben az egyik raktárépület "szerszám-szakboltjában". Csak olyan flegmán mondta a kihízott kínai suhanc, hogy 13, hogy kifordultam a boltból... (Szóval már az sincs, hogy futnak a vevők után, mint régebben.)
Youri2009-01-05 01:16:25 // 23596
Akkor az se teljesen 100as....Ha jó a termó akkor felmegy (elég hamar) 90re (alá 1 picit),és ott marad.Városban is,és országúton is....Valszeg a mostanid már nem zár teljesen jól....Lesz az még rosszabb is szépen lassan!!
Youri2009-01-05 01:14:39 // 23595
Jól mondom én! Csak a km óra más....A vízszintes az 90,ahonnan indul az 50.Közötte pedig a 70!!!!
Mulder2009-01-05 01:09:30 // 23594
Amúgy csak azért kérdeztem, mert állandóan beáll a "vonal" és 90 közé, és meg se nyikkan. Jó, nem jó....foggalmam sincs. 5-6km-en fent van 90 alatt, és visszaesik (ha vonal 70) kb. 80-ra.
Mulder2009-01-05 01:03:40 // 23593
Rosszul:)
Youri2009-01-05 01:01:36 // 23592
Elvileg uolyan óránk van.Kivéve a km órát...Vagy rosszul tudom...
Mulder2009-01-05 01:00:37 // 23591
Márakinek úgy van vonalkázva mint neked:)
Youri2009-01-05 00:52:24 // 23590
A tiéd üzemije pedig 88 fok!
Youri2009-01-05 00:52:00 // 23589
Gondolkozz logikusan!! A 70 és az 50 közt pedig a 60:-D
Mulder2009-01-05 00:51:17 // 23588
Oké legyen 70:) Biztos?:)
Youri2009-01-05 00:48:08 // 23587
70? :-DDDD
pb_2009-01-05 00:21:34 // 23586
A fűtést, amúgyis célszerű levenni, mert hőt von L a rendszertől.
Mulder2009-01-05 00:10:41 // 23585
Ennyit olvasni:)
Egy dolgot mondjon meg valaki. 145-ben az 50 és 90 fok közötti jelöletlen rovátka hány fokot jelent? Kösszi
Lali752009-01-05 00:05:03 // 23584
Ezekszerint az enyém jó ahogy van.Ez a kép nem az enyémről van,az ellenkezőleg van kötve.
De átöblítés közben gyújt a kicsi is?Így csak nyolc gyertyásként műkszik,nem?
Ezzel a megoldással a madza-nál (pl)találkoztam,de ott csak két trafó volt,4gyertyával.
Úgy tudtam,hogy itt fáziseltolással gyújt a két gyertya,és ez a lényege a két gyrtyának,hengerenként.Nem?
admirális2009-01-04 23:49:17 // 23583
Ezen a kocsin ez így jó, hiszen EURO3-asnak tűnik. Ha EURO2-es, akkor a két szélsőnek és a két középsőnek keresztbe kötve kell lennie, de egyébként lényegtelen, mert mindkét módon rendesen működik az EU3 és az EU2 is.
Snake2009-01-04 23:47:14 // 23582
Így kezd szarkodni!!Először 80-nál nyit kis idő mulva 70,aztán 60 és már hidegben be sem melegszik!!Csere bere!!!!!!De még mindíg jobb mintha nem nyitna!!! :)
Youri2009-01-04 23:38:44 // 23581
Nem normális,mert rossz:-D

Még nem teljesen rossz,de már kezd behalni.Nem zár rendesen,ezért játsza ezt.Kicseréled és fasza lesz!!!! Ennyi:-D
Snake2009-01-04 23:37:31 // 23580
Amikor hidegen beindítjátok vegyétek le a fűtést és légbefúvást!Nézzétek a mutatót ahugy kúszik fel és amikor visszaesik egy picit na hát ott nyit a termosztátotok!!! Ha nem az igazi min.80fok akkor gondok vannak!! :)
Lali752009-01-04 23:37:30 // 23579

Nagy hülyeséget kérdezek1.6 ts-ről van ez a kép.
A kicsi gyertya kábelje mindíg a mellette lévő trafóról műkszik?
Merthogy nekem az együttjáró hengereké van összedugva.
Segítsen valaki,legyetek szívesek,aki részletesebben ismeri a TS-eket!!!!
Köszi
Youri2009-01-04 23:19:10 // 23578
A tiéd az 83 fokos,tehát kb jó...Az enyém az 88as,és csere után (behr) fasza! Max 4-5 km és üzemmeleg! 11k volt...BOLTBAN!
pb_2009-01-04 23:07:53 // 23577
Nekem, az van már évek óta.
Ferke2009-01-04 22:53:58 // 23576
Termosztát esetében sztem nem érdemes az utángyártottakkal vacakolni, ritkán válnak be hosszabb távon...
Azzurro2009-01-04 22:21:47 // 23575
Akkor majd én is megnézetem, de első most a termosztát!! :-))
Szilárd2009-01-04 22:16:59 // 23574
Még nem hallottam róla.
Szilárd2009-01-04 22:16:37 // 23573
Valamilyen hiba van a rendszerben.
Érdemes lenne elvinni lekérdeztetni,mert ha nem is világít a visszajelző azért hibát még eltárolja a vezérlőegység.
Azzurro2009-01-04 22:10:33 // 23572
Globál tipusú termosztát milyen???Meteor oldalán láttam. :-)))
Azzurro2009-01-04 22:08:41 // 23571
Nekem úgyan ezt csinál ( ja ) ta, de különösebb probléma nem volt belöle!!: -))Szerintem csak a hideget nem birja.
mano2009-01-04 22:03:43 // 23570
Sziasztok, és Bújjjék kicsit megkésve Mindenkinek!
Tud valaki segíteni, hogy miért lehetett az, hogy pár napja egy hosszabb út során egy idő után mindig kigyulladt az üzemanyag-befecskendező visszajelző lámpa, aztán leállítás és újraindítás után elaludt, de egy idő után megint jelzett?!
Kösz!
Azzurro2009-01-04 22:02:55 // 23569
Nagyon köszi az infót!! :-))
MIFI2009-01-04 22:01:01 // 23568
Azt hiszem 18K volt:)
RoliQ42009-01-04 21:59:38 // 23567
tökéletes a megfejtés!!!!!!! nagyon igazad van! az olaj sokkal nehezebben melegszik fel ilyen hidegben kell nekem vagy 15 perc! és akkor üzemmeleg az autó ha az olaj 60 fok körül van!
Szilárd2009-01-04 21:59:05 // 23566
Ebben teljesen igazad.
Azzurro2009-01-04 21:58:50 // 23565
Nekem ebben a hidegben, meg sem közeliti!Szinte fáztam benne!Azért is csodálkoztam amikor olvastam a fórumon, hogy 90-en .Nyáron mutatott ennyit.
admirális2009-01-04 21:56:27 // 23564
Így van, a gyári nálam is ugyanígy működik. Bár én nem tekintem még üzemi melegnek azt, amikor a víz bemelegedett, csak kb még ugyanannyi idő eltelte után, mert igazából az olaj hőmérséklete lenne az irányadó. De olyan műszer sajnos nincs bent.
Azzurro2009-01-04 21:55:51 // 23563
Mennyiért vásáróltad?
MIFI2009-01-04 21:50:52 // 23562
De nekem attól nem megy fel 90re hanem fix 80:) De azt mondták h a TI ilyen max akkor megy fel 90hez amikor dugózok vagy nyáron városban de kint vissza is hűl fix 80ra:)
Szilárd2009-01-04 21:49:47 // 23561
Egyik tagtól vettem,mert neki már nem kellett.
MIFI2009-01-04 21:45:31 // 23560
Én tavaly Gatest vettem mert én jobban bíztam benne mint a többiben:) Igaz akkor is a legdrágább volt amit találtam de nekem bevált:))
Azzurro2009-01-04 21:43:24 // 23559
Megkérdezhetem hogy hol szerezted be?
Szilárd2009-01-04 21:41:55 // 23558
Nekem volt már ilyenem is olyanom is az autóimban.
A GTV-be most volt cserélve,igaz abba gyári került,de csak azért mert nagyon jó áron jutottam hozzá:)
Azzurro2009-01-04 21:37:43 // 23557
Időtartalomra is strapabiró?
Szilárd2009-01-04 21:36:00 // 23556
Gyakorlatilag az is BEHR,mint a gyári.
Szerintem tökéletes.
Azzurro2009-01-04 21:34:09 // 23555
Mennyire megbizható az után gyártott??
Azzurro2009-01-04 21:33:27 // 23554
Megnéztem a neten, Kb 15.000Ft!Azt gondoltam hogy olcsóbb lesz.
Szilárd2009-01-04 21:33:04 // 23553
A gyári 20K körül,utángyártott 14K körül.
Azzurro2009-01-04 21:27:26 // 23552
Nagyon köszönőm a segitségeteket!Akkor ez sajna cserés.Mennyibe kerül most egy termosztát??
Szilárd2009-01-04 21:22:29 // 23551
Az is,de mivel most hideg van,így ilyenkor azért be is záródik így nem megy a teljes hűtőkör.
A tiédben valszeg állandóan nyitva van,ezért nem melegszik fel.
147jtd2009-01-04 21:21:56 // 23550
elvileg az, de a motornak az üzemi hőmérséklet az ideális fogyasztás és kopás tekintetében is..ha hideg a motor, nincs fütés, a computer jobban dusít, és jobban kopik a motor.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak