Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Youri2009-01-05 01:01:36 // 23592
Elvileg uolyan óránk van.Kivéve a km órát...Vagy rosszul tudom...
Mulder2009-01-05 01:00:37 // 23591
Márakinek úgy van vonalkázva mint neked:)
Youri2009-01-05 00:52:24 // 23590
A tiéd üzemije pedig 88 fok!
Youri2009-01-05 00:52:00 // 23589
Gondolkozz logikusan!! A 70 és az 50 közt pedig a 60:-D
Mulder2009-01-05 00:51:17 // 23588
Oké legyen 70:) Biztos?:)
pb_2009-01-05 00:21:34 // 23586
A fűtést, amúgyis célszerű levenni, mert hőt von L a rendszertől.
Mulder2009-01-05 00:10:41 // 23585
Ennyit olvasni:)
Egy dolgot mondjon meg valaki. 145-ben az 50 és 90 fok közötti jelöletlen rovátka hány fokot jelent? Kösszi
Egy dolgot mondjon meg valaki. 145-ben az 50 és 90 fok közötti jelöletlen rovátka hány fokot jelent? Kösszi
Lali752009-01-05 00:05:03 // 23584
Ezekszerint az enyém jó ahogy van.Ez a kép nem az enyémről van,az ellenkezőleg van kötve.
De átöblítés közben gyújt a kicsi is?Így csak nyolc gyertyásként műkszik,nem?
Ezzel a megoldással a madza-nál (pl)találkoztam,de ott csak két trafó volt,4gyertyával.
Úgy tudtam,hogy itt fáziseltolással gyújt a két gyertya,és ez a lényege a két gyrtyának,hengerenként.Nem?
De átöblítés közben gyújt a kicsi is?Így csak nyolc gyertyásként műkszik,nem?
Ezzel a megoldással a madza-nál (pl)találkoztam,de ott csak két trafó volt,4gyertyával.
Úgy tudtam,hogy itt fáziseltolással gyújt a két gyertya,és ez a lényege a két gyrtyának,hengerenként.Nem?
admirális2009-01-04 23:49:17 // 23583
Ezen a kocsin ez így jó, hiszen EURO3-asnak tűnik. Ha EURO2-es, akkor a két szélsőnek és a két középsőnek keresztbe kötve kell lennie, de egyébként lényegtelen, mert mindkét módon rendesen működik az EU3 és az EU2 is.
Snake2009-01-04 23:47:14 // 23582
Így kezd szarkodni!!Először 80-nál nyit kis idő mulva 70,aztán 60 és már hidegben be sem melegszik!!Csere bere!!!!!!De még mindíg jobb mintha nem nyitna!!! :)
Youri2009-01-04 23:38:44 // 23581
Nem normális,mert rossz:-D
Még nem teljesen rossz,de már kezd behalni.Nem zár rendesen,ezért játsza ezt.Kicseréled és fasza lesz!!!! Ennyi:-D
Még nem teljesen rossz,de már kezd behalni.Nem zár rendesen,ezért játsza ezt.Kicseréled és fasza lesz!!!! Ennyi:-D
Snake2009-01-04 23:37:31 // 23580
Amikor hidegen beindítjátok vegyétek le a fűtést és légbefúvást!Nézzétek a mutatót ahugy kúszik fel és amikor visszaesik egy picit na hát ott nyit a termosztátotok!!! Ha nem az igazi min.80fok akkor gondok vannak!! :)
Lali752009-01-04 23:37:30 // 23579
Youri2009-01-04 23:19:10 // 23578
A tiéd az 83 fokos,tehát kb jó...Az enyém az 88as,és csere után (behr) fasza! Max 4-5 km és üzemmeleg! 11k volt...BOLTBAN!
pb_2009-01-04 23:07:53 // 23577
Nekem, az van már évek óta.
Ferke2009-01-04 22:53:58 // 23576
Termosztát esetében sztem nem érdemes az utángyártottakkal vacakolni, ritkán válnak be hosszabb távon...
Azzurro2009-01-04 22:21:47 // 23575
Akkor majd én is megnézetem, de első most a termosztát!! :-))
Szilárd2009-01-04 22:16:59 // 23574
Még nem hallottam róla.
Szilárd2009-01-04 22:16:37 // 23573
Valamilyen hiba van a rendszerben.
Érdemes lenne elvinni lekérdeztetni,mert ha nem is világít a visszajelző azért hibát még eltárolja a vezérlőegység.
Érdemes lenne elvinni lekérdeztetni,mert ha nem is világít a visszajelző azért hibát még eltárolja a vezérlőegység.
Azzurro2009-01-04 22:10:33 // 23572
Globál tipusú termosztát milyen???Meteor oldalán láttam. :-)))
Azzurro2009-01-04 22:08:41 // 23571
Nekem úgyan ezt csinál ( ja ) ta, de különösebb probléma nem volt belöle!!: -))Szerintem csak a hideget nem birja.
mano2009-01-04 22:03:43 // 23570
Sziasztok, és Bújjjék kicsit megkésve Mindenkinek!
Tud valaki segíteni, hogy miért lehetett az, hogy pár napja egy hosszabb út során egy idő után mindig kigyulladt az üzemanyag-befecskendező visszajelző lámpa, aztán leállítás és újraindítás után elaludt, de egy idő után megint jelzett?!
Kösz!
Tud valaki segíteni, hogy miért lehetett az, hogy pár napja egy hosszabb út során egy idő után mindig kigyulladt az üzemanyag-befecskendező visszajelző lámpa, aztán leállítás és újraindítás után elaludt, de egy idő után megint jelzett?!
Kösz!
Azzurro2009-01-04 22:02:55 // 23569
Nagyon köszi az infót!! :-))
MIFI2009-01-04 22:01:01 // 23568
Azt hiszem 18K volt:)
RoliQ42009-01-04 21:59:38 // 23567
tökéletes a megfejtés!!!!!!! nagyon igazad van! az olaj sokkal nehezebben melegszik fel ilyen hidegben kell nekem vagy 15 perc! és akkor üzemmeleg az autó ha az olaj 60 fok körül van!
Szilárd2009-01-04 21:59:05 // 23566
Ebben teljesen igazad.
Azzurro2009-01-04 21:58:50 // 23565
Nekem ebben a hidegben, meg sem közeliti!Szinte fáztam benne!Azért is csodálkoztam amikor olvastam a fórumon, hogy 90-en .Nyáron mutatott ennyit.
admirális2009-01-04 21:56:27 // 23564
Így van, a gyári nálam is ugyanígy működik. Bár én nem tekintem még üzemi melegnek azt, amikor a víz bemelegedett, csak kb még ugyanannyi idő eltelte után, mert igazából az olaj hőmérséklete lenne az irányadó. De olyan műszer sajnos nincs bent.
Azzurro2009-01-04 21:55:51 // 23563
Mennyiért vásáróltad?
MIFI2009-01-04 21:50:52 // 23562
De nekem attól nem megy fel 90re hanem fix 80:) De azt mondták h a TI ilyen max akkor megy fel 90hez amikor dugózok vagy nyáron városban de kint vissza is hűl fix 80ra:)
Szilárd2009-01-04 21:49:47 // 23561
Egyik tagtól vettem,mert neki már nem kellett.
MIFI2009-01-04 21:45:31 // 23560
Én tavaly Gatest vettem mert én jobban bíztam benne mint a többiben:) Igaz akkor is a legdrágább volt amit találtam de nekem bevált:))
Azzurro2009-01-04 21:43:24 // 23559
Megkérdezhetem hogy hol szerezted be?
Szilárd2009-01-04 21:41:55 // 23558
Nekem volt már ilyenem is olyanom is az autóimban.
A GTV-be most volt cserélve,igaz abba gyári került,de csak azért mert nagyon jó áron jutottam hozzá:)
A GTV-be most volt cserélve,igaz abba gyári került,de csak azért mert nagyon jó áron jutottam hozzá:)
Azzurro2009-01-04 21:37:43 // 23557
Időtartalomra is strapabiró?
Szilárd2009-01-04 21:36:00 // 23556
Gyakorlatilag az is BEHR,mint a gyári.
Szerintem tökéletes.
Szerintem tökéletes.
Azzurro2009-01-04 21:34:09 // 23555
Mennyire megbizható az után gyártott??
Azzurro2009-01-04 21:33:27 // 23554
Megnéztem a neten, Kb 15.000Ft!Azt gondoltam hogy olcsóbb lesz.
Szilárd2009-01-04 21:33:04 // 23553
A gyári 20K körül,utángyártott 14K körül.
Azzurro2009-01-04 21:27:26 // 23552
Nagyon köszönőm a segitségeteket!Akkor ez sajna cserés.Mennyibe kerül most egy termosztát??
Szilárd2009-01-04 21:22:29 // 23551
Az is,de mivel most hideg van,így ilyenkor azért be is záródik így nem megy a teljes hűtőkör.
A tiédben valszeg állandóan nyitva van,ezért nem melegszik fel.
A tiédben valszeg állandóan nyitva van,ezért nem melegszik fel.
147jtd2009-01-04 21:21:56 // 23550
elvileg az, de a motornak az üzemi hőmérséklet az ideális fogyasztás és kopás tekintetében is..ha hideg a motor, nincs fütés, a computer jobban dusít, és jobban kopik a motor.
Azzurro2009-01-04 21:19:00 // 23549
Igazából a termosztátnak nem az a feladata, hogy ne engedje a vizet túl melegedi??
Szilárd2009-01-04 21:15:37 // 23548
Először is belefagysz az autóba:))
Töbletfogyi alaphangon és ugye a motornak sem ideális az 50 fok.
Töbletfogyi alaphangon és ugye a motornak sem ideális az 50 fok.
Azzurro2009-01-04 21:13:14 // 23547
Tegnap 15Km után sem mellegedet fel, majd meg fagytam benne!Csodálkoztam is rajta.Akkor most cserés???Vagy igazából ha nem cserélem most ki, akkor milyen további probléma léphet fel??
Szilárd2009-01-04 21:07:49 // 23546
Én inkább km-t szoktam nézni.
Ebben a mostani hidegekben kb. 5km kell,mire teljesen bemelegszik.
Ebben a mostani hidegekben kb. 5km kell,mire teljesen bemelegszik.
Azzurro2009-01-04 21:05:23 // 23545
Mennyi idő után melegszik fel?
Szilárd2009-01-04 21:03:37 // 23544
Az enyém is ilyen volt,de amióta kicseréltem, azóta sem megy fel 90-ig,de legalább megközelíti.
Azzurro2009-01-04 20:58:18 // 23543
De ez nem normális?Hideg van, mostanság!Nyáron felszalad, de ilyenkor.......!