Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Surcy2010-02-02 19:14:52 // 28692
Ja a Honda civicet ki is hagytam:-}Szóval neki mindegy milyen tipus vagy márka:-}
Piritu - 1.000.0002010-02-02 19:14:18 // 28691
hát igen, vannak vezetési stílusok, amit nem díjaznak a technikák :-)
Vili2010-02-02 19:12:52 // 28690
50 ezret mentem elrakott ballansz tengellyel állítólag.3klíma csövem törött el+a leömlő kat.széthullott +állandóan eltört a kipuff csonk felfogatása.A vezérlést nem dobta le hál istennek.
Piritu - 1.000.0002010-02-02 19:12:33 // 28689
azért nehéz összehasonlítani az igénybevételt. Személy szerint komolyan veszem amit a gyár mond, valószínűleg több tapasztalataik vannak. Kérd ki esetleg Csöri Cartárs véleményét az oldalán.
Surcy2010-02-02 19:10:36 // 28688
Azért tapasztalataim szerint a szily szakadáshoz az ügyes soförök is hozzá tudnak járúlni:-{Pl sogoromnak még nem találtakki olyan kocsit amin ne kellet vólna szíjat cserélni szakadás miatt +amelyiken kellett hengerfejet javítanom:-{(zasztava,puntó,cordoba,és tavaj az Ódi A6:-{
Piritu - 1.000.0002010-02-02 19:10:13 // 28687
Ahogy hallottam inkább a feszítők gázosak nem is a szíj. Tudomások szerint a fém tovább bírja mint a műanyag, de tuti lesz aki megcáfol. Nekem ezt az infót sikerült anno és azóta kiszednek a szakszervizesekből. Nekem is műanyag volt :-(
Surcy2010-02-02 19:04:43 // 28686
Az a 40 kicsit túlzás azért nem:-}Mi ez valami gagyi autó!Volt egy 99 es xarám 120 volt a periódus mind minden Franciára és én nem is cseréltem elöbb pont 120 nál és mikor le szedtem még nem is szóltak a feszítök és a szíly is jó álapotban vólt csak minimális hajszál repedések voltak!
Surcy2010-02-02 18:59:27 // 28685
Végül is akkor abbol nem lehet gond ha 80-90 ig húzom?Mert most tartok 60 nál:-{És még legalább nyárig ki akarom húzni!Nem használom a vasat rend szeresen csak általában hv.!
Vikking 3112010-02-02 18:55:50 // 28684
Az "végülis" korrekt...
Piritu - 1.000.0002010-02-02 18:55:25 // 28683
pardon 127-et akartam írni...
Piritu - 1.000.0002010-02-02 18:54:58 // 28682
nem, de a 460.000-es számlából csak 200-at kellett fizetnem.
Vikking 3112010-02-02 18:53:18 // 28681
És még volt rá gari?
Piritu - 1.000.0002010-02-02 18:52:40 // 28680
u.i
nekem is 117-e nél állt be a feszítőgörgő a 147-ben
nekem is 117-e nél állt be a feszítőgörgő a 147-ben
Vikking 3112010-02-02 18:51:49 // 28679
Inkább a kurvasok vezérműszíjszakadt 16V TS miatt :)))
Aki elmegy amúgy 120 ezret egy vezérműszíjjal, az legalábbis bátor :)) PErsze nem lehetetlen, de azért biztosabb ami fix.
Németországról hallottam olyat is, hogy a 147-eseknél egészen 40 ezerig (!!!) levitték a csereperiódust, mert annyi volt a garis motor amit kellett javítaniuk szíjszakadással... De ez lehet hogy nem igaz :)))
Aki elmegy amúgy 120 ezret egy vezérműszíjjal, az legalábbis bátor :)) PErsze nem lehetetlen, de azért biztosabb ami fix.
Németországról hallottam olyat is, hogy a 147-eseknél egészen 40 ezerig (!!!) levitték a csereperiódust, mert annyi volt a garis motor amit kellett javítaniuk szíjszakadással... De ez lehet hogy nem igaz :)))
Piritu - 1.000.0002010-02-02 18:51:21 // 28678
így előzi meg a gyár a sok reklamációt és garanciális pénzkiadást, mivel 100-110e körül sok szíj szakadt a TS motoroknál. Ezzel az ajánlással meg elháríthatja a garanciális javítást mondván hogy ő szólt :-(
Surcy2010-02-02 18:49:18 // 28677
Vajon miért? Csak nem a lóvé miatt?
Piritu - 1.000.0002010-02-02 18:41:16 // 28676
Az eredeti ajánlás 120e, de a hivatalos márkaszervíz átállt a TS motoroknál 60-ra. A gyár hoivatalos ajánlása változott.
Vili2010-02-02 18:33:00 // 28675
Múlt hónapban befutottam Veronában egy alfa szervizbe vez.módosítóért,és kíváncsiságból rákérdeztem,hát ott még 100000km-nél tartanak.
Piritu - 1.000.0002010-02-02 18:16:02 // 28674
A gyári ajánlás 60.000 km
Lali752010-02-02 17:22:27 // 28673
Üdv!
Kérésem lenne,ha valakinek gyári magasságon van a 75-öse,legyen olyan rendes velem,mérje meg legyenszíves valami konkrét ponton.Be kell állítanom az enyémen a magasságot,mert már csúnyán néznek ki a nyúlványok,és nem szeretném a kartert beszakítani.Ha esetleg fénykép is lenne szemből a lengőkarokról,az nagyon jó lenne.Előre is köszönöm!!!
Kérésem lenne,ha valakinek gyári magasságon van a 75-öse,legyen olyan rendes velem,mérje meg legyenszíves valami konkrét ponton.Be kell állítanom az enyémen a magasságot,mert már csúnyán néznek ki a nyúlványok,és nem szeretném a kartert beszakítani.Ha esetleg fénykép is lenne szemből a lengőkarokról,az nagyon jó lenne.Előre is köszönöm!!!
Surcy2010-02-02 16:24:06 // 28672
Úrak! Szerintetek komplett vezérlés csere után mennyi a csere periódus azaz menyi km után érkezik el az idő a következő cserére?156 2.0 16v Ts.
Ferke2010-02-02 12:45:22 // 28671
Hát ja, szerintem szedd le és nézd meg.
Ferke2010-02-02 12:44:54 // 28670
Tudod, lelke van!:))))
cortx2010-02-02 10:04:03 // 28669
Üdv!
A centrálzárat amint kinyitom a távirányítóval, azonnal vissza is záródik, ugyanis a jobbelső ajtóban szorul a gombocska. Mit tudok tenni ezesetben?
WD-40??
Azt lehet hallani, hogy nem is maga a gomb szorul, hanem a szerkezet.
Ahhoz le kell szedni az egész ajtóburkolatot?
Köszönöm !!
A centrálzárat amint kinyitom a távirányítóval, azonnal vissza is záródik, ugyanis a jobbelső ajtóban szorul a gombocska. Mit tudok tenni ezesetben?
WD-40??
Azt lehet hallani, hogy nem is maga a gomb szorul, hanem a szerkezet.
Ahhoz le kell szedni az egész ajtóburkolatot?
Köszönöm !!
Bilux2010-02-02 09:53:53 // 28668
Há de ne szopasson már ennyire :D
Stef2010-02-02 09:20:22 // 28667
Youri,
Nyugodt szívvel küldheted! Én csak hozzá viszem az enyémet.
Nyugodt szívvel küldheted! Én csak hozzá viszem az enyémet.
Ferke2010-02-02 09:20:15 // 28666
Na, ez várható volt:) Néha meghülyül a renccer:DD
Longman2010-02-02 08:38:56 // 28665
Köszi ezt kipróbálom..
Bilux2010-02-01 22:59:55 // 28664
Köszönöm mindenkinek a segítséget, probléma megoldva. Elég volt neki egy akksi saru le 10-15 perc várás saru vissza és pöcc röff :) Nagy kő esett le a szívemről.
Lenne egy kérdésem mekkora lehet a 145-ös gyújtás nélküli áramfelvétele? 100mA normális?
Lenne egy kérdésem mekkora lehet a 145-ös gyújtás nélküli áramfelvétele? 100mA normális?
Kisbubi2010-02-01 22:56:05 // 28663
Hasonlokat lehet kapni olcson. Ez ugynevezett átverés! A computert veri át mikor hogyan vagy akár szinte mindent. lambda szonda jelet,hömérséletet,lmm-t map-szenzort... Ha mindegyiket átvered tényleg jobban fog menni az auto de a fogyasztás az mégjobban fog nöni. A chip az jobb!!
Kisbubi2010-02-01 22:49:11 // 28662
Kattanást hallani kell amikor alaphelyzetbe visszaáll.Nyugalmi állapotban van a folytoszelep. Meglazitod az érzékelöt (állitani lehet) és addig forditod még kattan egyet és elkezdi mozditani éppen a folytoszelepet is.Ekkor rögzited az érzékelöt. Amikor mozgatod a folytoszelepet az alapjárat és kis mozditás közt akkor kattania kell. Kb ennyi, ha müködik a mikrokapcsolo.
LacUS2010-02-01 22:04:24 // 28660
A chipet ideális esetben az autódhoz írják, módosítják a gyújtás és befecsi táblát. Ez egy egyszerű ellenállás, ami hidegebbnek mutatja a beszívott levegőt mint amilyen, és ezért több benyát kap. Szart se ér, nemhogy 15lovat....
cortx2010-02-01 21:59:47 // 28659
És ezeknek a tuning moduloknak lehet hinni? Mert már többet is találtam. Egyet meg is rendeltem, hogy kipróbálom, nagyon olcsó. Csakhát ugye olcsó húsnak híg a leve.
Mi a különbség eközött és a chiptuning között?
Thx
Mi a különbség eközött és a chiptuning között?
Thx
cortx2010-02-01 21:57:33 // 28658
Okés, csak kérdeztem, mert több helyen is láttam már és nem tudtam hogy mire való. Vezérléscserét a szerelőm szokta intézni. Csak jobb kezekben van nála :)))
Poló2010-02-01 21:39:05 // 28657
Nincs mit.
Meg van, hogy melyiket melyik csapágyhíd helyére kell tenni. Az egyik lefogja a szívóoldali vezérműtengelyt, a másik a kipufogó oldalit. Ezután leveheted a szíjat, kicserélheted a görgőt meg a feszítőt. Az egyik dugattyút holtpontra kell állítani (azt hiszem az 1-es hengerét) és mehet fel az új szíj. Ezeket a lefogatókat leszereled, csapágyhidakat visszaszereled és kész is vagy.
Hű de egyszerű leírni :D
Írja, hogy mely típusokhoz jó.
Meg van, hogy melyiket melyik csapágyhíd helyére kell tenni. Az egyik lefogja a szívóoldali vezérműtengelyt, a másik a kipufogó oldalit. Ezután leveheted a szíjat, kicserélheted a görgőt meg a feszítőt. Az egyik dugattyút holtpontra kell állítani (azt hiszem az 1-es hengerét) és mehet fel az új szíj. Ezeket a lefogatókat leszereled, csapágyhidakat visszaszereled és kész is vagy.
Hű de egyszerű leírni :D
Írja, hogy mely típusokhoz jó.
Kau2010-02-01 21:31:53 // 28656
Ismerős jelenség mindenkinek.
Első körben takarítsd vagy takaríttasd ki a pillangószelep környékét. Ez a légmennyiségmérő után van, az alapjárati motor előtt. Ott lerakódik a kosz és ez már bezavar. Az esetek 70%-ban ez a gond. Ha még utána is ingadozik, akkor jön az LMM, utána az alapjárati motor...
De ezzel kezdj. Ez a legolcsóbb ;)
Első körben takarítsd vagy takaríttasd ki a pillangószelep környékét. Ez a légmennyiségmérő után van, az alapjárati motor előtt. Ott lerakódik a kosz és ez már bezavar. Az esetek 70%-ban ez a gond. Ha még utána is ingadozik, akkor jön az LMM, utána az alapjárati motor...
De ezzel kezdj. Ez a legolcsóbb ;)
Poló2010-02-01 21:30:44 // 28654
Vezérműtengely lefogató vezérlés cseréhez.
Atika812010-02-01 21:27:56 // 28651
Szevasztok! Nemrég vettem egy 156-ost, 1.6ts imádom. Egy pár hete olyan jelenséget produkál, hogy nem mindig találja meg az alapjárati fordulatot: ingadozik 600-1800 között néha meg 2000 körül marad. egy ismerősöm azt mondta légtömegmérő. ha valaki tudna valami jó tanácsot adni azt megköszönöm
Kau2010-02-01 21:17:17 // 28650
Nyugodtan küldheted. GT és én is oda járunk, ha van valami. Eddig amiért oda vittem, jól megcsinálták.
Motorikusan viszont Pirihez járok. Ezt nem ecsetelem, hogy miért :)))
Motorikusan viszont Pirihez járok. Ezt nem ecsetelem, hogy miért :)))
Buksi2010-02-01 21:04:36 // 28649
Igen, így lenne logikus! De hát nem így van! :-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-02-01 21:03:52 // 28648
Ez azért érdekes,mert ugye olasz autó,olasz alkatrész illene bele,nem a kapitalista cooperáció.
Longman2010-02-01 21:03:14 // 28647
:O
Ho-ho hogy van ez pontosan? Hogyan megy a beállítása? 1x már azt szedtem szét, de csak simán zárt állásnál visszaraktam rá a jeladót..
És ha nem hallok kattanást mozgatáskor?
Ho-ho hogy van ez pontosan? Hogyan megy a beállítása? 1x már azt szedtem szét, de csak simán zárt állásnál visszaraktam rá a jeladót..
És ha nem hallok kattanást mozgatáskor?
Kisbubi2010-02-01 20:54:32 // 28646
A fojtoszelep mikrokapcsoloja rosszul lehet beállitva, az is csinálhatja a rángatást. Annak pontosan be kell állitani ugy h ne az tartsa a fojtoszelepet de majdnem. Ahogy mozgatod ugy lehet hallani a kapcsolo kattanását amikor elengeded v kicsit forditasz rajta.
Buksi2010-02-01 20:52:47 // 28645
Hiába Bosch fosch, de ha egyszer csak azzal megy... :-)
GTPeti2010-02-01 20:48:51 // 28644
A benzinesembe én is Bosch-t tettem. Gyárilag is az volt benne, de én nem ezért vettem. Sokkal inkább azért, mert egy Delphi rövid úton elhalálozott. Jó, a hengerfejtömítés kontinuitásbeli hiányossága is segített ezen. (Glaser, Gasker, vagy valami hasonló nevű volt. NEM ajánlott.)
Buksi2010-02-01 20:45:44 // 28643
Nekem a 155-be csak a Bosch volt a jó! Mással sajna nem szuperált valami jól! :-(