Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Alfa GT-Csaba2011-02-26 20:56:00 // 33801
Köszi szépen az infót:-)
Goodboy2011-02-26 19:30:23 // 33800
Bölcsöt leszedni ?? kb 30 min,vissza ua! nekem már csukott szemmel is megy!! utána futömü állitás ,!Bölcsö alatt vannak hézagolo alátétek azokra figyelj:
Csöri2011-02-26 18:47:26 // 33799
Inerciakapcsoló.
Az üzemanyagszivattyút kapcsolja le egy esetleges balesetnél. Nekem már egyszer volt vele gondom egy Fiaton.
Az üzemanyagszivattyút kapcsolja le egy esetleges balesetnél. Nekem már egyszer volt vele gondom egy Fiaton.
Dzsozy2011-02-26 18:42:05 // 33798
Igazából a klímához, vagy bármi ami "vele" kapcsolatos, nem bántottam, kp. zár ball hátsó záregységét cseréltem ma. Max holnap akkor belevetem magam a biztosíték táblába.
pettinke2011-02-26 18:37:24 // 33797
olasz angolban azt, hogy a vezérlő nem találja a klímaegységet :-)
vagy valamit nem dugtál vissza, vagy valami bizti elment, vagy valami kontaktos, vagy bármi egyéb ...
vagy valamit nem dugtál vissza, vagy valami bizti elment, vagy valami kontaktos, vagy bármi egyéb ...
Dzsozy2011-02-26 18:17:49 // 33796
Poló2011-02-26 18:11:45 // 33794
Ha ütközöl az autóval, akkor automatikusan leállítja az üzemanyag pumpát. Ezzel lehet visszakapcsolni.
biqci2011-02-26 18:10:21 // 33793
biqci2011-02-26 17:12:13 // 33792
nem-nem akarom.. köszi..
Csöri2011-02-26 17:10:17 // 33790
Egyik sem. De ne próbáld ki.:-))
biqci2011-02-26 17:05:36 // 33789
Köszi...csak az ahol a hiba van vagy egyik sem?
Csöri2011-02-26 17:04:41 // 33788
Valahol kontakt hiba van.
Diagnosztika megmondja melyik légzsákcsatlakozónál van a gond.
Ha világít a lámpa a légzsák nem nyílik.
Diagnosztika megmondja melyik légzsákcsatlakozónál van a gond.
Ha világít a lámpa a légzsák nem nyílik.
biqci2011-02-26 16:50:34 // 33787
Alfa GT-Csaba2011-02-25 14:16:25 // 33786
Bár mikor visszakérheted ha nem akarod tovább fizetni.Nem hiszem hogy lemernének lépni a pénzel mert ennyi ember aki fizeti meg ölné őket!!
147jtd2011-02-25 14:09:07 // 33785
és az ebayről rendelt már valaki lengőkarokat?
Ferke2011-02-25 14:00:27 // 33784
Van erre is egy trükk, ami eléggé bevált:)
Ferke2011-02-25 13:56:53 // 33783
Én pont ezért nem is fizetem:) Majd fizetek egyben, ha látom, hogy ráköthetek!:))) Hülyének nézés, ezerrel:(
Ferke2011-02-25 13:55:51 // 33782
Egyiken sem cserélhető a gömbfej, kb utoljára a sud-nál volt cserélhető, ez nem lenne nagy biznisz az alkatrész értékesítés szempontjából...)
Alfa GT-Csaba2011-02-25 12:40:19 // 33781
Hát igen ,de nekem a kuplungom féltengelyem is hibátlan ezért csak ezt kell cserélnem így soknak fog tűnni a munkadij :-(
Wickey2011-02-25 10:45:46 // 33780
mondjuk úgy, ha nem magadnak csinálod, akkor a munkadíj ára nagyságrendileg összemérhető a rúd árával, tehát akkor én se szilentezgetnék, hanem a tuti megoldásra mennék. Érdemes összekötni valamivel, kuplungozásnál pl. az egyik legnagyobb hülyeség nem cserélni a stabrudat, a féltengely gumiharangokat, és a váltóoldali főtengelyszimmeringet például. Nekem ebből az utolsó kettő volt meg az első kiment a fejemből. Tehát most délután goto 10. :-)
Alfa GT-Csaba2011-02-24 19:02:45 // 33779
Nem,csak lengőkarostól.
147jtd2011-02-24 19:01:59 // 33778
a 147 ben a lengőkarokon a gömbfej cserélhető külön?
hova érdemes elmenni silent-et gyártatni? ki a legjobb?
előre is köszi.
hova érdemes elmenni silent-et gyártatni? ki a legjobb?
előre is köszi.
Rolcho2011-02-24 17:04:29 // 33777
Az X akta ma elmúlt... :-( és az ABS lámpa visszatért.
Alfa GT-Csaba2011-02-24 17:01:21 // 33776
Most arra fogják hogy azért nem csinálják meg 2012ig mert a jövendő csatornázás miatt felesleges lenne.Itt megállt az élet még 70-ben ,és abban sem hiszek már hogy itt lesz valaha csatorna és aszfalt hiába fizetjük a csatornázás költségét előre csekken részletekbe.
Ferke2011-02-24 15:58:36 // 33775
Már 2000-ben is ígértek aszfaltot...:)))
BeeGee2011-02-24 12:27:17 // 33774
Hát nem tudom melyik a jobb, araszolni földúton vagy 50el beleszállni egy mamutnyomba.. :)
Alfa GT-Csaba2011-02-24 12:17:23 // 33773
De Érden többnyire föld és múrvás utak vannak amik tele vannak gödörrel,és ezeken az utakon 1-2ben lehet araszolni.2012-re igérnek aszfaltot addig marad a cumi!
BeeGee2011-02-24 12:13:41 // 33772
GTbe nekem stabrudat nem kellett cserélnem, 8x ezer kilométerrel és 18as budapesti kerekekkel. Pedig kapott kátyút rendesen...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 12:11:18 // 33771
nem szar csak az előbb írtam miért nem jó megoldás
Alfa GT-Csaba2011-02-24 12:08:51 // 33770
Az utalagos szilentek szarok?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 12:06:54 // 33769
akkor szilentezd meg 10-15e-ként és 100e km alatt drágább mint a gyári rúd....a szerelést nem bele számítva...mert akkor horror
Alfa GT-Csaba2011-02-24 11:52:32 // 33768
Én csak attól tartok ha vennék bele egy újat,ezeken a gödrös Érdi trágyadombon nem menne el 50ezret sem!Sajnos az egyiket kikerülöd belemész a másikba!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 11:50:57 // 33767
sőt abban még lengőkarokat sem kellett cserélni....igaz gyári sport futóműves gondolom jobban kapják az alsó lengők a terhelést azok meg tovább bírják...de ez csak elmélet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 11:49:21 // 33766
két 56-om volt az egyiken Csöri cserélte a stabrudat abban pont 110e km volt a másik 56-ban már most van olyan 130-140e abban még nem kellett cserélni...
Alfa GT-Csaba2011-02-24 11:47:02 // 33765
Az a 100-150ezer attól is függ hogy milyen úton mész!Én minden nap belemegyek kb 20gödörbe amilyen óvatosan csak lehet,szerintem úgy nem megy el annyit!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 11:40:12 // 33764
mihez képest? ahhoz képest hogy kb 100-150-et bír ki nem olyan vészes a 28-30e....
Alfa GT-Csaba2011-02-24 11:33:39 // 33763
Mennyire nehéz hozzá szétszedni a bölcsőt?Én még sohasem csináltam,de már az agyamra megy a kopogás!
admirális2011-02-24 11:31:17 // 33762
Milyen áron van most egy új rúd?
Wickey2011-02-24 11:29:51 // 33761
nekem meg sok eszem volt, lenn volt a bölcső kuplungozáskor és elfelejtettem cserélni. Pedig látszott rajta, hogy rossz.
Most hétvégén vesszük le mégegyszer. Szóval aszondod kopik a rúd? Felhegesztem és leköszörülöm, mostmár megvettem a szilentet, ott rohadjon el, valahogy összetákolom. Az új rúd ára nevetséges. :-)
Most hétvégén vesszük le mégegyszer. Szóval aszondod kopik a rúd? Felhegesztem és leköszörülöm, mostmár megvettem a szilentet, ott rohadjon el, valahogy összetákolom. Az új rúd ára nevetséges. :-)
Csöri2011-02-23 23:00:05 // 33760
Általában 1 szilentezést ki szokott bírni, de a rúd kopása a mérvadó.
Alfa GT-Csaba2011-02-23 22:55:40 // 33759
Köszi.Ez min múlik?Hogy mennyi ideje használom így hogy mozog a rúd a szilentbe?
Csöri2011-02-23 22:53:31 // 33758
Ezt csak abban az esetben lehet megcsinálni, ha a szilent nem ette még meg a stab.rudat.
Alfa GT-Csaba2011-02-23 22:36:25 // 33757
A múltkor voltam a futóművesnél állíttatni,és akkor átnézte az egész elejét a gépnek.Minden oké volt csak a stab rudam mozgott egy kicsit,de most már a gödröknél egyre jobban kopog az eleje,engem meg már nagyon idegesít. Komplett rudat meg felesleges lenne venni egy rakás pénzért, szerintem mások is szilentezni szokták.Ráadásul annak a bilincse is gyárilag egyben van és nem csavar fogja össze.Ha ebben szilentet cserélnek akkor a ponthegesztést szétfúrják aztán meg Co-val vagy villannyal megpontozzák?Ilyet még nem csináltam ezért kérdezem hogy okosodjak:-)
LacUS2011-02-23 22:27:32 // 33756
Ha jól emlékszem gyári előírásként nincs külön szilent csere csak stabrúd csere egyben 147/GT párosnál.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 22:26:49 // 33755
hiába raksz bele komolyabb szilentet maga a konstrukció szar mozog a szilent jobbra aztán meg balra....kopik ez is meg a rúd is...talán ha a szilent rá lenne sütve a rúdra meg a másik oldalról is meg lenne támasztva akkor jobb lenne a helyzet...bár óudi a8-nál is rá van sütve még is leszakad és nyekk, nyekk ...
LacUS2011-02-23 22:26:06 // 33754
A folyamatosan kiégő izzó utalhat a haldokló feszültségszabályzóra, ezt Te is kimérheted.
Ha sebességbe nem vagy nehezen megy, kuplung cserés. Sem a váltó sem más a hajtásban nem adhat hangot váltásnál, tehát valami ott is málnás. A hűtésnél első és olcsó megoldás a hűtőt kivenni átmosni kívül belül alaposan, esetleg még a ventilátort lehetne megnézni,hogy kapcsol-e időben, ha nem akkor a hőgombája csere. A hűtővíz fogyásánál, ha az olajat nem látsz a vízben és fordítva sem, akkor talán még nem hengerfejes. Keress cseppeket/ kicsapodásokat a motortérben lehet elfolyik valahol.
Így elsőre ennyi.
Ha sebességbe nem vagy nehezen megy, kuplung cserés. Sem a váltó sem más a hajtásban nem adhat hangot váltásnál, tehát valami ott is málnás. A hűtésnél első és olcsó megoldás a hűtőt kivenni átmosni kívül belül alaposan, esetleg még a ventilátort lehetne megnézni,hogy kapcsol-e időben, ha nem akkor a hőgombája csere. A hűtővíz fogyásánál, ha az olajat nem látsz a vízben és fordítva sem, akkor talán még nem hengerfejes. Keress cseppeket/ kicsapodásokat a motortérben lehet elfolyik valahol.
Így elsőre ennyi.
Alfa GT-Csaba2011-02-23 22:23:33 // 33753
Én arra gondoltam hagy van itthon egy rudam,és azt elvinném rakatni bele valami komolyabb szilentet,és aztán kompletten az egész rudat kicserélném,ha nem nagyon cumi!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 22:19:42 // 33752
szopótalicska :) na meg ha a fém is meg van kopva akkor meg a szarnak egy pofon....