Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Alfa GT-Csaba2011-02-26 20:56:00 // 33801
Köszi szépen az infót:-)
Goodboy2011-02-26 19:30:23 // 33800
Bölcsöt leszedni ?? kb 30 min,vissza ua! nekem már csukott szemmel is megy!! utána futömü állitás ,!Bölcsö alatt vannak hézagolo alátétek azokra figyelj:
Csöri2011-02-26 18:47:26 // 33799
Inerciakapcsoló.
Az üzemanyagszivattyút kapcsolja le egy esetleges balesetnél. Nekem már egyszer volt vele gondom egy Fiaton.
Dzsozy2011-02-26 18:42:05 // 33798
Igazából a klímához, vagy bármi ami "vele" kapcsolatos, nem bántottam, kp. zár ball hátsó záregységét cseréltem ma. Max holnap akkor belevetem magam a biztosíték táblába.
pettinke2011-02-26 18:37:24 // 33797
olasz angolban azt, hogy a vezérlő nem találja a klímaegységet :-)
vagy valamit nem dugtál vissza, vagy valami bizti elment, vagy valami kontaktos, vagy bármi egyéb ...
Dzsozy2011-02-26 18:17:49 // 33796
Szép napot Mkinek! Mai napi barkácsolás után a következő felirat vágott pofon a kijelzőn:

"pillanatnyi kapcsiolat légkondícionáló hibás" na ez mi a rákot jelet? Mert még az ablakfűtést sem tudom most kapcsolni! Havalaki már találkozozz hasonlóval.......... ?
biqci2011-02-26 18:13:56 // 33795
köszi
Poló2011-02-26 18:11:45 // 33794
Ha ütközöl az autóval, akkor automatikusan leállítja az üzemanyag pumpát. Ezzel lehet visszakapcsolni.
biqci2011-02-26 18:10:21 // 33793

Valaki tudja, hogy mi ez? Az ülésem alatt van! ...
biqci2011-02-26 17:12:13 // 33792
nem-nem akarom.. köszi..
[k i z z o]2011-02-26 17:10:41 // 33791
Egyik sem.
Csöri2011-02-26 17:10:17 // 33790
Egyik sem. De ne próbáld ki.:-))
biqci2011-02-26 17:05:36 // 33789
Köszi...csak az ahol a hiba van vagy egyik sem?
Csöri2011-02-26 17:04:41 // 33788
Valahol kontakt hiba van.
Diagnosztika megmondja melyik légzsákcsatlakozónál van a gond.
Ha világít a lámpa a légzsák nem nyílik.
biqci2011-02-26 16:50:34 // 33787
Segítség!
Felvillan néha a légzsákvisszajelzőm...akár fél-egy órára is, aztán csak úgy eltűnik!
Miért? És ha ég a visszajelző akkor, ki sem nyílik a zsák?
Válaszokat előre is köszi! (156)
Üdv...
Alfa GT-Csaba2011-02-25 14:16:25 // 33786
Bár mikor visszakérheted ha nem akarod tovább fizetni.Nem hiszem hogy lemernének lépni a pénzel mert ennyi ember aki fizeti meg ölné őket!!
147jtd2011-02-25 14:09:07 // 33785
és az ebayről rendelt már valaki lengőkarokat?
Ferke2011-02-25 14:00:27 // 33784
Van erre is egy trükk, ami eléggé bevált:)
Ferke2011-02-25 13:56:53 // 33783
Én pont ezért nem is fizetem:) Majd fizetek egyben, ha látom, hogy ráköthetek!:))) Hülyének nézés, ezerrel:(
Ferke2011-02-25 13:55:51 // 33782
Egyiken sem cserélhető a gömbfej, kb utoljára a sud-nál volt cserélhető, ez nem lenne nagy biznisz az alkatrész értékesítés szempontjából...)
Alfa GT-Csaba2011-02-25 12:40:19 // 33781
Hát igen ,de nekem a kuplungom féltengelyem is hibátlan ezért csak ezt kell cserélnem így soknak fog tűnni a munkadij :-(
Wickey2011-02-25 10:45:46 // 33780
mondjuk úgy, ha nem magadnak csinálod, akkor a munkadíj ára nagyságrendileg összemérhető a rúd árával, tehát akkor én se szilentezgetnék, hanem a tuti megoldásra mennék. Érdemes összekötni valamivel, kuplungozásnál pl. az egyik legnagyobb hülyeség nem cserélni a stabrudat, a féltengely gumiharangokat, és a váltóoldali főtengelyszimmeringet például. Nekem ebből az utolsó kettő volt meg az első kiment a fejemből. Tehát most délután goto 10. :-)
Alfa GT-Csaba2011-02-24 19:02:45 // 33779
Nem,csak lengőkarostól.
147jtd2011-02-24 19:01:59 // 33778
a 147 ben a lengőkarokon a gömbfej cserélhető külön?

hova érdemes elmenni silent-et gyártatni? ki a legjobb?


előre is köszi.
Rolcho2011-02-24 17:04:29 // 33777
Az X akta ma elmúlt... :-( és az ABS lámpa visszatért.
Alfa GT-Csaba2011-02-24 17:01:21 // 33776
Most arra fogják hogy azért nem csinálják meg 2012ig mert a jövendő csatornázás miatt felesleges lenne.Itt megállt az élet még 70-ben ,és abban sem hiszek már hogy itt lesz valaha csatorna és aszfalt hiába fizetjük a csatornázás költségét előre csekken részletekbe.
Ferke2011-02-24 15:58:36 // 33775
Már 2000-ben is ígértek aszfaltot...:)))
BeeGee2011-02-24 12:27:17 // 33774
Hát nem tudom melyik a jobb, araszolni földúton vagy 50el beleszállni egy mamutnyomba.. :)
Alfa GT-Csaba2011-02-24 12:17:23 // 33773
De Érden többnyire föld és múrvás utak vannak amik tele vannak gödörrel,és ezeken az utakon 1-2ben lehet araszolni.2012-re igérnek aszfaltot addig marad a cumi!
BeeGee2011-02-24 12:13:41 // 33772
GTbe nekem stabrudat nem kellett cserélnem, 8x ezer kilométerrel és 18as budapesti kerekekkel. Pedig kapott kátyút rendesen...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 12:11:18 // 33771
nem szar csak az előbb írtam miért nem jó megoldás
Alfa GT-Csaba2011-02-24 12:08:51 // 33770
Az utalagos szilentek szarok?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 12:06:54 // 33769
akkor szilentezd meg 10-15e-ként és 100e km alatt drágább mint a gyári rúd....a szerelést nem bele számítva...mert akkor horror
Alfa GT-Csaba2011-02-24 11:52:32 // 33768
Én csak attól tartok ha vennék bele egy újat,ezeken a gödrös Érdi trágyadombon nem menne el 50ezret sem!Sajnos az egyiket kikerülöd belemész a másikba!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 11:50:57 // 33767
sőt abban még lengőkarokat sem kellett cserélni....igaz gyári sport futóműves gondolom jobban kapják az alsó lengők a terhelést azok meg tovább bírják...de ez csak elmélet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 11:49:21 // 33766
két 56-om volt az egyiken Csöri cserélte a stabrudat abban pont 110e km volt a másik 56-ban már most van olyan 130-140e abban még nem kellett cserélni...
Alfa GT-Csaba2011-02-24 11:47:02 // 33765
Az a 100-150ezer attól is függ hogy milyen úton mész!Én minden nap belemegyek kb 20gödörbe amilyen óvatosan csak lehet,szerintem úgy nem megy el annyit!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-24 11:40:12 // 33764
mihez képest? ahhoz képest hogy kb 100-150-et bír ki nem olyan vészes a 28-30e....
Alfa GT-Csaba2011-02-24 11:33:39 // 33763
Mennyire nehéz hozzá szétszedni a bölcsőt?Én még sohasem csináltam,de már az agyamra megy a kopogás!
admirális2011-02-24 11:31:17 // 33762
Milyen áron van most egy új rúd?
Wickey2011-02-24 11:29:51 // 33761
nekem meg sok eszem volt, lenn volt a bölcső kuplungozáskor és elfelejtettem cserélni. Pedig látszott rajta, hogy rossz.
Most hétvégén vesszük le mégegyszer. Szóval aszondod kopik a rúd? Felhegesztem és leköszörülöm, mostmár megvettem a szilentet, ott rohadjon el, valahogy összetákolom. Az új rúd ára nevetséges. :-)
Csöri2011-02-23 23:00:05 // 33760
Általában 1 szilentezést ki szokott bírni, de a rúd kopása a mérvadó.
Alfa GT-Csaba2011-02-23 22:55:40 // 33759
Köszi.Ez min múlik?Hogy mennyi ideje használom így hogy mozog a rúd a szilentbe?
Csöri2011-02-23 22:53:31 // 33758
Ezt csak abban az esetben lehet megcsinálni, ha a szilent nem ette még meg a stab.rudat.
Alfa GT-Csaba2011-02-23 22:36:25 // 33757
A múltkor voltam a futóművesnél állíttatni,és akkor átnézte az egész elejét a gépnek.Minden oké volt csak a stab rudam mozgott egy kicsit,de most már a gödröknél egyre jobban kopog az eleje,engem meg már nagyon idegesít. Komplett rudat meg felesleges lenne venni egy rakás pénzért, szerintem mások is szilentezni szokták.Ráadásul annak a bilincse is gyárilag egyben van és nem csavar fogja össze.Ha ebben szilentet cserélnek akkor a ponthegesztést szétfúrják aztán meg Co-val vagy villannyal megpontozzák?Ilyet még nem csináltam ezért kérdezem hogy okosodjak:-)
LacUS2011-02-23 22:27:32 // 33756
Ha jól emlékszem gyári előírásként nincs külön szilent csere csak stabrúd csere egyben 147/GT párosnál.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 22:26:49 // 33755
hiába raksz bele komolyabb szilentet maga a konstrukció szar mozog a szilent jobbra aztán meg balra....kopik ez is meg a rúd is...talán ha a szilent rá lenne sütve a rúdra meg a másik oldalról is meg lenne támasztva akkor jobb lenne a helyzet...bár óudi a8-nál is rá van sütve még is leszakad és nyekk, nyekk ...
LacUS2011-02-23 22:26:06 // 33754
A folyamatosan kiégő izzó utalhat a haldokló feszültségszabályzóra, ezt Te is kimérheted.
Ha sebességbe nem vagy nehezen megy, kuplung cserés. Sem a váltó sem más a hajtásban nem adhat hangot váltásnál, tehát valami ott is málnás. A hűtésnél első és olcsó megoldás a hűtőt kivenni átmosni kívül belül alaposan, esetleg még a ventilátort lehetne megnézni,hogy kapcsol-e időben, ha nem akkor a hőgombája csere. A hűtővíz fogyásánál, ha az olajat nem látsz a vízben és fordítva sem, akkor talán még nem hengerfejes. Keress cseppeket/ kicsapodásokat a motortérben lehet elfolyik valahol.
Így elsőre ennyi.
Alfa GT-Csaba2011-02-23 22:23:33 // 33753
Én arra gondoltam hagy van itthon egy rudam,és azt elvinném rakatni bele valami komolyabb szilentet,és aztán kompletten az egész rudat kicserélném,ha nem nagyon cumi!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 22:19:42 // 33752
szopótalicska :) na meg ha a fém is meg van kopva akkor meg a szarnak egy pofon....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak