Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
GTPeti2011-03-13 20:30:27 // 34042
Igen, rendben van, mert cseréltük. Ugyan nem szedtük szét ízeire a nyerget, de ami látszott belőle az rendben volt. A betétek nem jártak könnyen, ez látszott. A köszörülésen kívül mit lehet ezzel tenni?
Ferke2011-03-13 20:20:23 // 34041
Első körben szerintem szét kéne szedni azt a nyerget...dugattyú porvédője rendben van? És szétszedném teljesen, aztán patyolat tisztán mehet össze...
GTPeti2011-03-13 20:19:09 // 34040
Az az egészben a szép, hogy ha 1 kicsit is jobbra kanyarodok, akkor elhallgat.
(Föckösnél a halódó kerékcsapágy okozott ilyet.)
(Föckösnél a halódó kerékcsapágy okozott ilyet.)
GTPeti2011-03-13 20:05:29 // 34039
Srácok, a segítségeteket kérném
Továbbra is szivat a jobb hátsó fékem. Sajnos régóta megy ez a játék. Ha megyek országúton/pályán legalább 30percet, akkor elkezd sikítani. Főleg, melegebb időben. Múltkor (is) megnéztük a nyerget, dugattyút és megköszörültük a fékbetétet, hogy jobban "lötyögjön". Ezekszeirint nem segített. Nagyon játszom a nyeregcsere gondolatával. (Betétet is váltottam már, régebben Juridot használtam, most RH van benne.)
Mit javasoltok? Nyeregcsere? Vagy tényleg csak a betét szorulása okozza?
Továbbra is szivat a jobb hátsó fékem. Sajnos régóta megy ez a játék. Ha megyek országúton/pályán legalább 30percet, akkor elkezd sikítani. Főleg, melegebb időben. Múltkor (is) megnéztük a nyerget, dugattyút és megköszörültük a fékbetétet, hogy jobban "lötyögjön". Ezekszeirint nem segített. Nagyon játszom a nyeregcsere gondolatával. (Betétet is váltottam már, régebben Juridot használtam, most RH van benne.)
Mit javasoltok? Nyeregcsere? Vagy tényleg csak a betét szorulása okozza?
mreni2011-03-13 19:58:13 // 34038
én rendszeresen jártam gyorsulásokra,soha nem volt gond a valeo szettel...
EngineCoffeeTables2011-03-13 19:50:57 // 34037
National márkájut küldök haza neked 40ért:)))))))
EngineCoffeeTables2011-03-13 19:49:27 // 34036
Nekem valószinűleg cserés lesz az új motorhoz, de itt is max 60 ezer az új kuplung. Elég drága árak vannak otthon.
GT Ɨ|ѯ2011-03-13 19:42:06 // 34035
Ácsi!:-)
A Valeo hibátlan 100-120ezerig:-)
Persze Sachs-ot is lehet tenni be, ha sok a cash....
A Valeo hibátlan 100-120ezerig:-)
Persze Sachs-ot is lehet tenni be, ha sok a cash....
atesssz2011-03-13 18:53:22 // 34034
a valeo a TD-be nekem 60, a sachs 80. Nem hallottam még én gyári felújítottról..
vienna2011-03-13 16:52:03 // 34033
Gyári felújított kuplungról is hallottam, 30.000 Ft körüli összegért. Van valakinek esetleg ilyennel tapasztalata?
vienna2011-03-13 16:48:33 // 34032
én is kuplungcsere előtt állok... valeo 49.000, sachs 73.000, luk 74.000 Ft. Ennyiért ajánlják nekem.
Dízeleknek is Valeo a gyári? Sachs szerintem jelentősen drágább, de ha a Valeo minősége változó, akkor lehet megéri. Nem tudom
Dízeleknek is Valeo a gyári? Sachs szerintem jelentősen drágább, de ha a Valeo minősége változó, akkor lehet megéri. Nem tudom
Azzurro2011-03-13 11:59:19 // 34031
Bocsi hogy mertem szólni!!:-))))Csak leírtam amit tapasztaltam.
atesssz2011-03-13 11:51:39 // 34030
így van... Sachs kuplung tulajdonosok írjanak :)
EngineCoffeeTables2011-03-13 11:46:40 // 34029
Ezért nem is a te hozzászólásodra válaszoltam hanem ateszéra amikor azt írta hogy a sachs a tuning miatt is jobb. Erre írtam hogy tuningra jó a Valeo is. Igazándiból most van a Valeora egy jó és egy rossz tapasztalat és semmi a sachs-ról:)))))
atesssz2011-03-13 11:46:21 // 34028
akkor a pedál keménységét a kuplung szerkezet határozza meg? vagy köze van a kuplung munkahengernek is hozzá??
Azzurro2011-03-13 11:42:26 // 34027
Én nem azt mondtam hogy rossz, de nekem nem jött be.Én gyengének találom, pedig újonnan vettem, és nagyon bíztam a minőségében.:-))
Azzurro2011-03-13 11:39:34 // 34026
Szerintem is!!:-)))Legközelebb az lesz, szerintem jobb.A Valeo az tömeg termék, és ez által a minősége is.:-((
EngineCoffeeTables2011-03-13 11:30:11 // 34025
Kau gyorsul a tuningolt 146-ossal, ha neki nincs problémája 4-5éve a Valeoval akkor szerintem az is bírja:)
atesssz2011-03-13 11:26:16 // 34024
akkr a Sachs egy moci tuning után is jobb választás lenne?
Azzurro2011-03-13 11:11:11 // 34023
Én csalódtam a Valeo-ba, nekem valamiért gyengén muzsikál.Nem sajnálnám a drágábbra a pénzt, ha nekem kellene vásárolnom kuplungot, ami nincs még kizárva.
2 éve cserélte, de egyszerűen puha és nem úgy adja át a nyomatékot ahogyan azt kellene.:-(((
2 éve cserélte, de egyszerűen puha és nem úgy adja át a nyomatékot ahogyan azt kellene.:-(((
Kau2011-03-13 10:56:59 // 34022
A Valeo a gyári beszállító.
atesssz2011-03-13 10:55:38 // 34021
egyik ismerősöm azt mondta, hogy a Valeo nagyobb eséllyel excenteres... De én sem hallottam még rosszat a Valeo-ról. Viszont a Sachs egy 20-assal drágább.
EngineCoffeeTables2011-03-13 10:45:37 // 34020
Utcára szerintem ebből a két márkából bármelyik!
Kau2011-03-13 09:33:17 // 34019
Van aki erre esküszik, van aki arra. Én a Valeot választottam 4-5 éve.
atesssz2011-03-12 18:44:32 // 34018
Komplett kuplung szettből Valeo, vagy Sachs?
zee2011-03-12 15:09:04 // 34017
Elküldtem egy "okosított" verziót az oldaladon megadott címre.
Azzurro2011-03-12 14:45:02 // 34016
Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
GTPeti2011-03-12 13:41:21 // 34015
Martin2011-03-12 13:10:47 // 34014
Hali.
A Fiateuscan programot hol lehet letölteni??
A Fiateuscan programot hol lehet letölteni??
Buddha2011-03-12 10:57:32 // 34013
Szia!
A trapézgömbfej gyakran megmakacsolja magát és nem akar kijönni a csonkállványból, add neki a WD40-et aztán ha picit megindul, óvatosan ki-be, előbb utóbb kijön.
A szilentházak csavarjait könnyű ferdéd belekapatni, erre vigyázz! Először kapasd be a rövidebbeket majd óvatosan, érintőre húzd meg, hogy még igazítható maradjon a szilent. Ekkor jöhetnek a belsők, közben csavarhúzóval vagy feszítővassal állítsd lyukra a menetet. Óvatosan feszítsd a csavarokat, viszonylag könnyen megszakad a menet. Legjobb ha nyomatékkulcsot használsz.
Kb. ennyi szerintem! :-)
Üdv.
A trapézgömbfej gyakran megmakacsolja magát és nem akar kijönni a csonkállványból, add neki a WD40-et aztán ha picit megindul, óvatosan ki-be, előbb utóbb kijön.
A szilentházak csavarjait könnyű ferdéd belekapatni, erre vigyázz! Először kapasd be a rövidebbeket majd óvatosan, érintőre húzd meg, hogy még igazítható maradjon a szilent. Ekkor jöhetnek a belsők, közben csavarhúzóval vagy feszítővassal állítsd lyukra a menetet. Óvatosan feszítsd a csavarokat, viszonylag könnyen megszakad a menet. Legjobb ha nyomatékkulcsot használsz.
Kb. ennyi szerintem! :-)
Üdv.
atesssz2011-03-12 10:38:20 // 34012
Sziasztok,
egy SOS kérdés: dióhéjban mire kell figyelni a 155 lengőkar cseréjénél?
egy SOS kérdés: dióhéjban mire kell figyelni a 155 lengőkar cseréjénél?
[k i z z o]2011-03-09 23:45:54 // 34011
Ha rendes Samco flexi idomokkal rakod össze + armentes csövön van csönyak kialakitás akkor simán jónak kell lennie. Régi Fordokon még merev volt a charged side de olcsóbb a műanyagot "formázni", viszont nem oly tarós. Egy 70-es paláston azért feszít 1Bar rendesen.
[k i z z o]2011-03-09 23:43:38 // 34010
Ami szivás zaj csökkentő, de semmiképpen nem hangolja a rendszert:)
GTPeti2011-03-09 23:18:44 // 34009
Az elejével egyetértek. Azzal viszont nem, hogy esszenciális fontossága lenne a cső rugalmasságának. SZVSZ ilyesformán nincs hangolva a rendszer. Csak az LMM-be dugott U-alakú csővel. (Pontosabban az azon lévő kis dobozzal az oldalán.)
[k i z z o]2011-03-09 19:45:54 // 34007
A szaki nem cserélget:)
Dévid2011-03-09 19:20:29 // 34006
Wickey2011-03-09 19:13:48 // 34005
és miután csak egyszer kell kicserélni, teljesen tökmindegy, hogy a második csővel megy-e bontóba az autó, vagy telepi tuningverdának fog látszani a vas a csillogó kályhacsövekkel. :-DD
Továbbá a gumi rugalmasan tágul, szerintem amikor egy sima szívómotoron rezonátorokat alkalmaznak a szívócsőben, kizártnak tartom, hogy egy jtd-n ezt ne vették volna figyelembe tervezéskor. Olyan, mint a kéttömegű lendkerék, meg lehet szüntetni, csak nem érdemes.
Szerintem.
Továbbá a gumi rugalmasan tágul, szerintem amikor egy sima szívómotoron rezonátorokat alkalmaznak a szívócsőben, kizártnak tartom, hogy egy jtd-n ezt ne vették volna figyelembe tervezéskor. Olyan, mint a kéttömegű lendkerék, meg lehet szüntetni, csak nem érdemes.
Szerintem.
Piritu - 1.000.0002011-03-09 19:09:53 // 34004
Gratula a k-hoz! :-)
admirális2011-03-09 18:24:50 // 34003
Legalább máséra tudsz vigyázni:)
admirális2011-03-09 18:24:17 // 34002
Én is attól félek. Soha nem rontottam még ezt el, pedig most lesz 3000 hozzászólásom itt hamarosan, pont ma néztem.
Dévid2011-03-09 18:23:41 // 34001
Én úgy töröm mindig össze a kocsim, hogy nincs másik autó a környéken. :D
Dévid2011-03-09 18:22:39 // 34000
Erre nincs bocsánat az új szabályok szerint. :D
admirális2011-03-09 18:22:26 // 33999
Nem úgy kell érteni:D.
Balesetek topicba szántam.
Balesetek topicba szántam.
Dévid2011-03-09 18:21:29 // 33998
Kivel, mivel, hol, mikor?
admirális2011-03-09 18:21:03 // 33997
Jajj bocsánat, ez nem ide akart jönni.
admirális2011-03-09 18:20:04 // 33996
Amikor összeértetek, akkor te voltál hátrébb?
Dévid2011-03-09 18:11:29 // 33995
Nem a klímáé, az a két cső beljebb van, a hűtő alatt párhuzamosan a klíma csöveivel fut 2 fémcső, a spirál folytatásaként.
Szatyi2011-03-09 17:35:18 // 33994
Szia. Kassán gondod van, akkor keresd Weltner Józsit. Vihorlatska.48. vagy. www.turboservis.sk.
tom1642011-03-09 17:28:29 // 33993
Bocs, 2006-ban volt:
http://www.alfaamore.hu/esemenyek/80
http://www.alfaamore.hu/esemenyek/80
Online tag
0
Vendég0
545