Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

mreni2012-02-07 17:57:55 // 37457
viszonylag igen a fojtószelep házon van
GÁBOR1462012-02-07 17:56:12 // 37456
Könnyű hozzáférni az alapjárati motorhoz?Köszi.
mreni2012-02-07 17:52:41 // 37455
valamelyik cső megrepedt,vagy vákum vagy a légszűrő pillangó között,esetleg alapjárati motor
GÁBOR1462012-02-07 17:42:01 // 37454
Sziasztok!Olyan problémám van,hogy ilyen hidegben amikor bemelegszik a motor az alapjárat 3000-5000,esetleg lehet a légtömegmérő vagy v,mi más?Vagy csak a hideg miatt van és ne nyúljak hozzá.146 1.6ts.
bega19862012-02-07 12:50:10 // 37453
Igen valószínűleg arra. Nem kell levenni, de tesóm autója volt szerelőnél, köszörülték a főtengelyt, azóta elég szar az alapjárat. Arra gondoltam nem-e levették ezt a tárcsát köszörüléskor és rosszul tették vissza és esetleg azért ugrál az alapjárat.
Hari2012-02-07 08:00:50 // 37452
Erre én is erősen bólogatok! Dolgoztam én is kint Németben. Had ne mondjam! Mint a csigák! Meg lehet operálni menet közben őket! ... a Magyartól viszont elvárják, hogy hajtson mint az állat! ... fele annyi bérért! Ott telt be a pohár amikor - egy kiadós sörözés után - egyik délelőtt 2 x elmentem brunyálni és jött is a kis okostojás: "Valami gond van? Beteg vagyok? Akkor menjek el orvoshoz!" ... na a jó ... azt csicskáztassa! (2 hét után hazajöttem, ... vagy agyon csapom!) :-)
Hari2012-02-07 07:46:58 // 37451
:-))) lehet licitálni?! ... 1 óra 45 perc! :-)
... és akkor? ...
(Mi van ha még sietünk is?) :-))))
Hari2012-02-07 07:40:13 // 37450
Arra a fogazott tárcsára gondolsz ami a leghátsó sonkára van 4 csavarral felrögzítve?! ... igen lehet! ... de miért is kell azt levenni??? :-)
Hari2012-02-07 07:36:51 // 37449
Na azért nem egészen! Azt a csavar ha kiszeded akkor csak a kapcsolótárcsa fog lejönni! A szíjtárcsa rajta van a csapágyon, ami nem mindig szokott hipp-hopp lejönni. :-)
(Csapágyastól óvatosan.)
bega19862012-02-07 00:09:11 // 37448
Üdv!

Tudja valaki hogy a TS főtengelyen hogy van rajta a főtengelypozíció mágneses korongja? A lényeg az lenne hogy levehető, vagy egyben van a főtengellyel. Csak azért kérdem hogy vissza lehet-e rá tenni rosszul. Esetleg ha valakinek van róla fényképe az jó lenne.

Előre is köszönöm!
Piritu - 1.000.0002012-02-06 19:20:13 // 37447
Tehát, ha ezt a csavart leszedem simán cserélhető?
tzoli1552012-02-06 19:02:41 // 37446
Sima ügy, 1 csavar az egész.
Piritu - 1.000.0002012-02-06 19:01:09 // 37445
Adott egy klímakompresszor 7 bordás a szíjtárcsával (7PK-s a szíj).
Adott egy másik 6-os tárcsával. (Típus ugyan az.)
Fel tudom rakni ez utóbbit az előbbi helyett? Ki lehet cserélni a a szíjtárcsát?
pb_2012-02-06 10:13:06 // 37444
Utána még hányx kell szétszedni, hogy jó legyen a verda?))))
Liquid2012-02-06 08:39:08 // 37443
így van! az osztrákokkal ugyanez a helyzet, lassúak és nincs semmi kreativitásuk
Ferke2012-02-06 08:31:16 // 37442
Magyarokat szeretik dolgoztatni, de az, hogy a német egy munkaszerető, terhelhető fajta, az tévhit:))
GTPeti2012-02-05 20:17:08 // 37441
Akkor én mindig kifogtam a cégeket, ahol überhajtás van. B)
Ferke2012-02-05 20:14:44 // 37440
A német főnököket hagyjuk:-) Sógorom cégénél is azóta van termelés odakinn, mióta ő a főnök:-) Ez komoly! A német munkatempó is egy vicc...már a szakszervezettől félve állították le a sógort, hogy ne hajtsa a népet....nem wgy tozenhatórázós népség:-P
Föckös2012-02-05 19:52:52 // 37439
ggggyyyyááá de utállak miatta;-)
GTPeti2012-02-05 19:46:02 // 37438
Van még 1 tippem: Német főnöke van. :)
GTPeti2012-02-05 19:22:39 // 37437
Akkor mitől pörög ennyire? :))
Ferke2012-02-05 19:14:50 // 37436
Minden káros szokástól mentes...:-)
GTPeti2012-02-05 19:01:44 // 37435
Kávén él, vagy energiaitalon? :)
Hermész 882012-02-05 18:52:40 // 37434
Tudna valaki képet küldeni egy 2.4 jtd egr azon részéről amit le kell venni és kitisztitani?
Ferke2012-02-05 18:33:46 // 37433
Az hagyján, nekem van egy ismerősöm,aki meg is csinálja ennyi idő alatt!:-)
Föckös2012-02-05 09:43:28 // 37432
Van egy ismerősöm, aki szerint 146 boxi váltó csere megvan 2 óra alatt:-)))
Szoszo™2012-02-05 09:18:43 // 37431
Aha,értem.Hát nem tudom hogy kódos-e a forgalmim,de ha nem az akkor majd az eredet vizsgás kap egy kis csúszó pénzt :)
[k i z z o]2012-02-04 19:50:47 // 37430
Tisztítsd őket át, ne legyenek tele mindenféle cuccal, mert a fel is olvad menet közben, megint visszafagy majd.
gstup2012-02-04 19:24:03 // 37429
Értem.És evvel mit lehet kezdeni?
[k i z z o]2012-02-04 19:19:10 // 37428
Lehet befagyott a blokk szellőztető rendszer, és túl nagy alsó oldali nyomás miatt történt. Nézd meg a csöveket, amelyek a szívósorba mennek a blokk felől, nincsenek e befagyva.

ilyenkor télen beléjük tud fagyni a TS által bőven termelt mutty:)
Kareszka19842012-02-04 19:08:08 // 37427
mi is? :P
igaz a történet?! :)
Piritu - 1.000.0002012-02-04 18:46:28 // 37426
Sose kapcsolom le.
Kivétel a Pók, de azzal amúgy is kivételesen bánok :-))
Kareszka19842012-02-04 18:36:54 // 37425
az esetek 9O%ában lecsavarom....de lehet most leszokom erről :) ezekszerint tényleg van valami a dologban?!
Piritu - 1.000.0002012-02-04 18:27:09 // 37424
A gyakorlatban sokkal egyszerűbb ha nem kapcsolod le sose a világítást. Amint ráadod a gyújtást már megy is a tompított :-))
mreni2012-02-04 18:20:47 // 37423
így is van :)
Kareszka19842012-02-04 16:45:28 // 37422
olyat hallottam, hogy ilyen hidegben miután kulcsal kontaktot adunk, nem árt bekapcsolni pár másodpercre a hosszúfényt, majd le és indít...elméletileg könnyebben gyujt,mert meglett "moígatva" az akksi :)
hát nemtudom...de azért kipróbálom, ha kelleni fog a kocsi :) egyenlőre fél méteres a hó és még esik....garázsban maradunk :(
gstup2012-02-04 16:12:47 // 37421
Sziasztok!

Olyan problémám adódott,hogy valamiért kitolta a nívópálcát kb 5-8 centire és kispriccelt az olaj is.Miért történhetett meg?Ötlet,valaki?

Üdv
András bácsi2012-02-02 21:27:10 // 37420
Ebben van igazság. Egyes emberek előszeretettel lehagyják a hátsó bakot kitámasztó kis csődarabot, aztán szépen a menetek is kiszabadnak előbb utóbb, meg a féltengelyek is bebólinthatnak a bölcsőbe extrém esetben.
András bácsi2012-02-02 21:24:51 // 37419
Azonos motorkódú cseréjekor csak a származási papír kell, meg okmánycsere, no meg a műszaki. Vizsgalapot kapsz, amin szerepel, hogy típusazonos motorcsere történt. De ha már most csak kódos a forgalmid, akkor semmi további teendő.
Thomika2012-02-02 18:21:47 // 37418
Hmm.. egy ötlet... köszönöm :) sztem mindenképpen mennem kell a szerelőmhöz, emelőn érdemes megnézni!
Kazes☻2012-02-02 18:09:54 // 37417
A generátornál is? Akkor az.
RoliQ42012-02-02 17:50:41 // 37416
Helloka! Kéne egy kis segítség... nincs elég töltésem..... járó motornál 10,8V (akksinál mérve) ha bekapcsolok valami fogyasztót akkor le is áll az autó. Generátornál mérve is ennyi) Mi lehet a hiba? Földelés? vagy a generátor szar? vagy mi lehet még?
Zsolt852012-02-02 17:08:43 // 37415
Nálam volt hasonló, de az más gép(156 1.9 Jtd). Nekünk a motortartó volt szar méghozzá a hátsó és gondlom ilyenkor picit jobban bólintott a motor, és berázta a kasztnit. Ez csak elindulásnál 1-ben, és máskor is csak nagyon alacsony fordulaton jött elő. Aztán kicseréltük meg az váltóoldali tartót is, egyből jó lett minden. Én megnézném őket, hogy nem e lazultak ki vagy nem e gyengék...
Szoszo™2012-02-02 16:31:23 // 37414
Naah,jól van akkor,mert én most u
úgy állok hogy mindenestől ki,akkor nem is tévedtem olyan sokat.Azért bíztam valami jó kis trükkben :)Amúgy azt nem tudjátok,kell ezt papírozni?vagy csak már motorkódot néznek csak?
Thomika2012-02-02 15:42:46 // 37413
Sziasztok!

Van egy újabb anomália, amire ötleteket várnék!

Csak 1-esben, elindulásnál adja elő, és csak mikor már mentem pár km-t, onnan folyamatosan, leginkább ahhoz tudom hasonlítani ezt az egész kasztnit beremegtető "bedadogást", mint mikor sebességben van, és pl. elfelejted kivenni és alapjárathoz közeledve bedadog, rázza a kocsit. Ilyesmi a jelenség, de csak csúsztatásnál 1-esben, és 30-40 fokos vízhőm-től, sajna olajhőm épp nem műx, de nem is érnék vele most semmit.
Valami ötlet, hogy mi lehet. Ezt kb. 1,5 hete kezdte, mikor sok felé mentem a városban. Előtte semmi. azóta folyamatos a dolog. Azért is bosszant, mert most kapott felújított váltót, a kuplungomra még azt mondták hibátlan! Baromira nem szeretnék most újabb 80k-s történetet!
Tentacle2012-02-02 15:35:02 // 37412
Nem jól írták. Csak a 2. a hátsó, az 1. (a nagyobb) az valamelyik oldali elől.
Ferke2012-02-02 15:34:02 // 37411
Az első kép az a váltóoldali, a 2. meg a hátsó, ha jól tévedek.
Ferke2012-02-02 15:33:29 // 37410
Milyen jó kis meló ez:))
Tomice2012-02-02 15:31:45 // 37409
Akkor így kérdézem: miért van kétfajta hátsó motortartó vagy most mivan??
biqci2012-02-02 14:50:48 // 37408
köszi
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak