Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

András bácsi2012-07-31 11:00:21 // 39855
Az olajat nem kell leengedni hozzá.
Az a gond, hogy vezérlés oldali folyásnál a szíj hamar gallyra mehet.
gecsa2012-07-31 10:04:18 // 39854
elég nagy szívás..egyik oldalt a váltót kell elvenni az útból,a másikon a vezérlést..és mindkét esetben le kell engedni az olajat is..én egybekötném egy olajcserével is,ha kihúzza addig még...
Wickey2012-07-31 07:19:15 // 39853
a kérdés kurvajó, de szólj ha megtaláltad, nekem is pont ugyanez a gondom. Direktre jó, de a hópihés gombot meg hiába nyomogatom. :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-30 20:17:44 // 39852
Az egyszerűbb kell, hogy legyen :-)
GTVili2012-07-30 20:13:28 // 39851
A másik oldali folyik......;-)
Piritu - 1.000.0002012-07-30 20:11:14 // 39850
Nem nagy ügy, csak a váltót kell leszedni :-)
Nekem Csöri csinálta, elvolt vele egy darabig.
GTVili2012-07-30 20:08:05 // 39849
Köszi...láttam ilyeneket...
Nagy szívás (ill. drágán csinálják?) cserélni...?
[k i z z o]2012-07-30 19:48:13 // 39848
Corteco vagy Reinz, de más nem is igen van hozzá.
Imyx2012-07-30 18:24:24 // 39847
Ajajj, azt hol találom, hozzáférhető helyen van? Köszi!!!
GTVili2012-07-30 18:05:32 // 39846
Srácok! Milyen főtengely szimeringet (márka) érdemes venni...?

Mekkora szívás cserélni...? (ill. vajon mennyiért cserélik...?)
1.8 TS....CF1..
Axl Trans2012-07-30 10:30:33 // 39845
Köszönöm. Csak hol találok ilyen villanyászt? Ezek nem vállalták, inkább visszaadták a pénz egy részét...
ImO2012-07-30 09:17:04 // 39844
Nincs mit. :)
gecsa2012-07-30 09:10:21 // 39843
mindenképp próbáld fel előre, és hátra is..célszerű menni egy próbakört is vele,hogy a kormány mindkét irányba tekerésekor elöl nem érjen bele sehol,illetve a hátulját egy kicsit megrugóztatni,azzal meg kiderül,hogy az ívbe beleér-e..volt,amikor nem teszteltem a dolgot,és 5 személlyel hátul minden kis buckán érte az ív a gumi oldalát..nem volt valami szívet melengető érzés látni a gumi oldalfalát szétfoszlani... de et37 kontra et40 nem olyan nagy különbség elméletileg,hogy gond lehessen vele..kérdés persze,hogy a gyár mennyit hagyott rá..nagy a valószínűsége,hogy nem 2mm-t..:D
[k i z z o]2012-07-30 07:30:17 // 39842
Vidd el egy szerelőhöz. Ha a 4V kapcsolt akkor a rendszer működik, csak nincs elég energia, hogy meghúzza a kompresszor kuplungját (12V - ot kell kapcsolni a kuplungra, hogy zárjon). Ha igaz amit a szerelő állít, akkor vagy nem jó a kuplung tekercs és sokat fogyaszt és leesik az a kör 4V -ra, vagy a behúzó kör tápjával vannak gondok.
sparco2012-07-30 07:26:18 // 39841
Köszönöm! ;)
vm2012-07-30 01:00:26 // 39840
Az időzítő relét.
ImO2012-07-29 22:52:59 // 39839
Mindez akkor érvényes, ha gyári szélességű az új felni is.
ImO2012-07-29 22:49:22 // 39838
A gyárihoz képest (ET40) 3 mm-rel kijjebb kerül a felni széle. Amennyiben ettől még elfér, nem ér bele semmibe (valszeg nem...), akkor igen, jó lenne. :)
sparco2012-07-29 22:32:27 // 39837
Nem tudom, melyik lenne a legmegfelelőbb topik, de a kérdés a következő:
a 4x98-s ET37-s felni jó lenne a 4x98 ET40 gyárilag előírt felniméret helyett?
Axl Trans2012-07-29 21:52:06 // 39836
Jó, ez világos, csak a 4V nem:)
GTPeti2012-07-29 21:45:12 // 39835
Jó, de most nem erről van szó. Hanem, hogy kell a nyomásfigyelés (és szabályozás) mindenképpen.
Piritu - 1.000.0002012-07-29 21:26:05 // 39834
A Spiderére 12Volt van írva:
Axl Trans2012-07-29 21:20:46 // 39833
Azt mondta a "szerelő", hogy csak 4V megy ki a kompresszorhoz.
Roll19832012-07-29 21:09:08 // 39832
Srácok kódkártya mennyiért pótolható?
mreni2012-07-29 20:50:30 // 39831
Gömbfejfelújító céget tud valaki ajánlani?

Találtam 2-3 helyet,leginkább a tapasztalatokra lennék kíváncsi.
56-ban adta fel a küzdelmet a fél éves felső lengőkarban a gömbfej
"Száguldosrác"2012-07-29 17:23:29 // 39830
Sziasztok.Egy kis segítség kéne,nem találomazt az oldalt ahonnan le lehet szedni a scanmaster szoftvert vagy egyéb progikat. Köszike előre is
Imyx2012-07-29 15:56:48 // 39829
Üdv,

Nem működik 56-nál a fényszórómosóm, mi nézzek meg, van valami tippetek? Köszönöm!!
Ákos912012-07-29 14:26:42 // 39828
úgy sem működik
eldiablo1562012-07-29 11:57:38 // 39827
a megoldás az hogy megfordítod, mert nem izzó, hogy akárhogy beledughatod.
Ákos912012-07-28 21:32:20 // 39826
mi a megoldás?
vm2012-07-28 21:19:00 // 39825
Polaritás?
Ákos912012-07-28 21:12:56 // 39824
de miért nem működnek?
Buksi2012-07-28 16:35:46 // 39823
A 155-én lehet! Elvileg mindegyikén lehet! :-)
Murphy4662012-07-28 16:31:23 // 39822
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 156 2.4 jtd alfám. Lehet e a klímakompresszoron csak ékszíjtárcsát cserélni?
Előre is köszönöm.
GTPeti2012-07-28 16:06:28 // 39821
Műterheléses izzók, nem CAN-buszosak. Mert nincsenek CAN-buszra kötve.
Ákos912012-07-28 16:03:56 // 39820
Szasztok!
Van egy kis problémám, vettem smd ledes can busos izzókat az első helyzetjelzőmbe, és nagyon nem akarnak világítani hanem csak forrósodnak. Mi lehet a probléma??
Előre is köszi
GTVili2012-07-28 15:41:21 // 39819
Na ja....mikor legelőször csinálta,majdnem betojtam...;-)))
gecsa2012-07-28 15:17:51 // 39818
megatuningbikafújósturbonitroautó...:D
GTPeti2012-07-28 14:21:38 // 39817
Így helyes. Véletlenül se használd aut. nyomásfigyelés nélkül! Viszont ha "kézzel" felépül a nyomás, akkor vagy:
- klímapanel,
- kontakthiba,
- nyomásszenzor
a hibás más nem lehet.
gecsa2012-07-28 14:19:18 // 39816
meglett a hiba...konkrétan elszakadt..blogomban van kép is..
Axl Trans2012-07-28 09:37:54 // 39815
Köszönöm, fiúk, akkor ez felejtős...
falcokc2012-07-28 09:03:17 // 39814
a direkt bekötést felejtős,keress valami normális villamosság szerelőt a környékeden,mert úgy sokkal nagyobb kárt csinálsz ha ógy próbálod meg használni.
GTVili2012-07-28 08:06:03 // 39813
Nekem az off-os autón lefújt mikor túlszaladt a nyomás...
Iszonyatos sívítással és hatalmas porfelhővel az autó alól.....;-)
Axl Trans2012-07-28 07:50:21 // 39812
Klímával kapcsolatban. (mezei 1.9 TD) Röviden, ha közvetlenül a kompresszor előtt adok neki 12V-ot, működik, különben nem. Ezzel ugye megkerülöm a rendszert (fordulatszám figyelő, hőfokfigyelő, nyomásszenzor) A klímás aki nem hajlandó tovább foglalkozni vele, azt mondta így használhatom, de esetleg felrobban a rendszer... Létezik ilyen? Csak van valami biztonsági szelep ezen is, mint a régi kávéfőzőkön. A fordulatszám figyelő nem játszik, csak akkor kapcsolja le a rendszert, ha tartósan nagy a terhelés, majd vigyázok, vagy előzésnél kikapcsolom én. Hőfokot meg figyelem én, plusz nekem még be van építve egy biztonsági ventilátor kapcsoló. A nyomásszabályzó elvileg nem játszhatna, mert fel van töltve nem szivárog, most lett felújítva... Egészségügyi okokból nagyon szükségem lenne rá, de most nem tudok tovább lépni, csak ezzel a megoldással. Tehát a kérdés, tényleg felrobbanhat-e, vagy ez baromság?
mreni2012-07-27 15:05:01 // 39811
az csak alulról cserélhető
Alien42012-07-27 14:39:58 // 39810
ha leveszem a bőr borítását a sebváltókarnak akkor a ?hangszigetelő? szivacs alatt látható a fehér műanyag ház, amiben mozog a sebváltó
na azt felülről talán kettő csavar tartja alulról meg talán egy
a felső kettő csavar alatti vonalban tört el... azt szeretném cserélni csak
annak akkor mi a megfelelő művelete? a pótalkatrész már meg van egy fehér műanyag formájában.

köszönöm az eddigi válaszokat! meg az elkövetkezőket is!
Tentacle2012-07-27 14:24:13 // 39809
Az olajhűtőre szerintem.
DieselManiaco(NagyVad)2012-07-27 14:19:45 // 39808
Hát a rúd külső végén gumi van meg persely,a belső végétalán az se de arra nem emlékszem.Ezenkívül kulissza van még,vagy lóghat maga a kar,amin donomit gömb van.Más lehetőség szerintem nem sok van.
gecsa2012-07-27 12:37:25 // 39807
156 jtd esetén a ködlámpák melletti légbeömlőnél a levegő bal oldalt a coolerre megy,de jobb oldalt hová?lehetséges,hogy én ott a lyukon át láthatom a földet,vagy onnan hiányzik egy elem?
Wickey2012-07-27 09:55:06 // 39806
akkor jó. Mostmár csak az érdekel, hogy mi hullhatott szét rajta. Lehet, le kéne győznöm a lustaságom és megnézni. :)

amúgy tudok vele váltani így is, tehetséges gyerek vagyok. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak