az attól függ milyen van benne :)
50e és 100e km-es készlet
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Liquid2012-08-21 12:09:12 // 40105
Azzurro2012-08-21 11:16:05 // 40104
Ma megnéztem az olajat reggele indulás előtt, és még több van benne mint volt. Ijedség elszállt! Mivel ahogyan írtam félig volt a nívó mikor elindultam, és most hogy kapott 1 liter olajat, most telit jelez. Szóval 5dl körül evett. Tegnap még nagyon meleg volt az autó, és nem ülepedett le teljesen. :-)))
Azzurro2012-08-21 11:11:07 // 40103
Hajtókar csapággyal vittem oda, mivel kopogót a motor. :-(((( De nincs gond a motorral. Biztos hogy nem olyan mint egy gyári, de jobb mint volt. És nem bántam meg, hogy nem egy bontott motor vettem bele, hanem felújítottam. :-))))
Robbye2012-08-21 10:54:06 // 40102
Szép napot Car Társak.
156 2.0 ts gyertyákat hány km-ént kell cserélni?
156 2.0 ts gyertyákat hány km-ént kell cserélni?
[k i z z o]2012-08-20 22:48:30 // 40101
Sajnos nem injektor vagy lambda bajod van, hanem eszi a motorod az olajat. Figyelj oda, hogy mindig legyen benne olaj (hamar csapágyas lesz ha kieteted vele az olajat a karterből.).
Rakhatsz bele 10W50/60 -as olajat, azt is megeszi sajnos.
A kormos kipufogó lehet üzemanyagtól is, de annak a gyertyaképen látszódnia kell és nem minimális többletfogyasztás okozza.
És a helyedben egy vizsgálatra visszavinném oda, ahol csinálták. Gondolom előtte is ilyen hibával vitted oda.
Rakhatsz bele 10W50/60 -as olajat, azt is megeszi sajnos.
A kormos kipufogó lehet üzemanyagtól is, de annak a gyertyaképen látszódnia kell és nem minimális többletfogyasztás okozza.
És a helyedben egy vizsgálatra visszavinném oda, ahol csinálták. Gondolom előtte is ilyen hibával vitted oda.
Azzurro2012-08-20 22:36:46 // 40100
Az első az jó volna. Nem próbáltam még. :-)))
A második , nálam is ugyan az. :-)))
A utolsó, szintén zenész.
A második , nálam is ugyan az. :-)))
A utolsó, szintén zenész.
Azzurro2012-08-20 22:33:53 // 40099
Nincs olaj folt alatta. Semmi!!! :-))) Még csak az kellene. Az olajszint ellenőrzéskor figyeltem fel a kipufogóra. :-(((
Liquid2012-08-20 22:32:50 // 40098
nem feltétlenül sok, attól függ hogy vezetsz, én szinte mindig padlóval gyorsítottam, mert imádtam a hangját :)
140-150, csomagok 5 személy, 9.5
130-140, 4 személy kevesebb csomag 9-9.5
160-180, 5 személy csomagok 10,4
100-110, 3 személy 7,5
kb. ezekre emlékezem így hirtelen, a nagy átlagom 10 körül volt
140-150, csomagok 5 személy, 9.5
130-140, 4 személy kevesebb csomag 9-9.5
160-180, 5 személy csomagok 10,4
100-110, 3 személy 7,5
kb. ezekre emlékezem így hirtelen, a nagy átlagom 10 körül volt
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:31:10 // 40097
Ha nincs olajtócsa a kocsi alatt, akkor nagyon erős a gyanú, hogy a korom az olajtól van :-(
Azzurro2012-08-20 22:29:04 // 40096
Arra gondolok hogy ha nem porlassza, hanem néha köpi csak a benzint, akkor kórmolhat is. Mivel nem égeti el igazán a benzint.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:26:03 // 40095
Passz. Itt az oldalon nem nagyon emlékszem, hogy valaki írta volna, hogy baja lett volna a TS injektorokkal.
Azzurro2012-08-20 22:24:14 // 40094
Akkor azt mondod nem sok a 9liter??? :-)))
Liquid2012-08-20 22:24:09 // 40093
igen tudom ugyanaz. Lehet az én lábammal van baj :) a lambda elvben az enyémben is jó, ellenőriztük többször is az értékeit.
Azzurro2012-08-20 22:22:48 // 40092
Haza megyek egy kiolvasással indítók. Az bizti. :-))) Injektor nem lehet gond a fogyasztásba? :-)))
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:22:08 // 40091
Most mentünk olasz-osztrák autópályán tartós 130 körül, így 8 lett. Elvileg ugyan az a motorunk a cartárssal.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:18:54 // 40090
Nem csak a rángatás jelzi, hogy kakukk, hanem pl a fogyasztás növekedése is. Ki kellene olvastatni. Anno a 146-ban kétszer is cseréltem egymás után.
Liquid2012-08-20 22:18:18 // 40089
nekem is 9 vagy afelett volt mindig a fogyasztásom, max akkor ment lejjebb ha városon és autópályán kívül közlekedtem csak, az olajfogyasztás viszont nagyon sok, az enyém egyáltalán nem ette
Azzurro2012-08-20 22:16:32 // 40088
Lambda is lett már nálam cserélve egyszer. Azóta nem rángat. Jónak tűnik. :-)))
Azzurro2012-08-20 22:15:12 // 40087
Egyszer cseréltünk 3e km-nél, és azóta az van benne amit utána cseréltem. És most járok 13e km-nél. Haza megyek akkor cserélem le.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:11:36 // 40086
A 9 is sok, a Pók 8 körül állt meg 130 pályázásnál. Jó a lambda szondád?
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:10:38 // 40085
Apropó, felújítás után mennyivel volt olajcseréd?
Azzurro2012-08-20 22:10:19 // 40084
Nem igen. Max 140km/h. :-)) Leginkább 120km/h. Egy kicsit feltűnt hogy a fogyasztásom 9l körül volt. Ez átlag.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:10:00 // 40083
A kompresszióméréssel max kizárhatsz néhány dolgot. Mint a cartárs is írta a kettő nem okvetlenül függ össze.
Azzurro2012-08-20 22:07:54 // 40082
És mit mondasz az olaj fogyásra? Nem gondolnám hogy a kompresszióval lenne a gond. Olyan biztosan nem lesz mint a gyári. :-(((
Liquid2012-08-20 22:06:34 // 40081
az azért komoly, mennyire kergetted?
Liquid2012-08-20 22:05:37 // 40080
ha nem nagyon kormos akkor nincs semmi gond, patika tiszta nem lesz soha max. egy DPF-es dízelé, ahogy Piritu is mondotta vala.
Azzurro2012-08-20 21:54:40 // 40079
Én vissza vihetem, de szerintem nem foglalkoznak vele. Már elég régen volt. Nem igazán használom. Minden képen a kompresszió a gond? Eddig nem öntöttem utána, csak most kellett amikor jöttem Olaszba.
[k i z z o]2012-08-20 21:47:58 // 40078
Az olajfogyasztás és a megfelelő sűrítési végnyomás hiánya nem mindig jár együtt.
Az az 1L/1300km nagyon sok.
Sajnos a honolás nem mindig segít, mindenképp vissza kellene vinni oda, ahol összerakták, hogy nézzék meg mi a helyzet. (Sajnos nem megfelelő bejáratásra még mindig foghatják a magas olajfogyasztást, és okozhatja is.)
Az az 1L/1300km nagyon sok.
Sajnos a honolás nem mindig segít, mindenképp vissza kellene vinni oda, ahol összerakták, hogy nézzék meg mi a helyzet. (Sajnos nem megfelelő bejáratásra még mindig foghatják a magas olajfogyasztást, és okozhatja is.)
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:43:09 // 40077
A TS-t erősen ajánlott max-on tartani!
Azzurro2012-08-20 21:40:49 // 40076
Felújítás óta kb 15e km mentem el vele. Ebből kb fele volt pálya. :-)))
Azzurro2012-08-20 21:39:09 // 40075
Mikor elindultam félig volt a nivó, és most amikor ide értem és után töltöttem, akkor 1/l után kicsivel több volt benne mint fél. De majd holnap, amikor teljesen leül, akkor megnézem, és az lesz a mérvadó. : -)))
VaMpGeCO2012-08-20 21:39:01 // 40074
szerintem kár aggódni. Amúgy is felújítás után egy ideig többet eszik olajat.
Azzurro2012-08-20 21:34:10 // 40073
Csak a kipufogó csöve lett kormos. :-))) A motor felújító csak mondta volna, hogy ezt nem elég hornyolni, hanem fúrni kell. Ha már szét lett szedve.
G-Burt2012-08-20 21:24:05 // 40072
Máshol is előszeretettel ereszti az olajat a ts. viszont fúrás nélkül sokkal nem vagy előrébb... Az hogy a cső belseje fekete, teljesen normális minden autónál. Pár km alatt olyan lesz. Ha a lökhárító is kormos, akkor vagy diesel vagy baj van
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:23:47 // 40071
A helyedben konzultálnék a felújítóval. A gyár max 1l/1000 km-es olajfogyasztást enged meg. Egy felújítottnak messze kéne lenni ettől. Vagy valami nagyon nem kerek.
A kopresszióra hirtelen nem találtam adatot a manualban, de egy szaki (pl a felújító) tuti meg tudja mondani.
A kopresszióra hirtelen nem találtam adatot a manualban, de egy szaki (pl a felújító) tuti meg tudja mondani.
Azzurro2012-08-20 21:14:17 // 40070
A motor nem régen esett át nagy generálon. Igaz fúrva nem volt, de gyűrűzve,hornyolva lett. Így a kompresszió nem lehet gond. Vagy mégis? :-((( Mennyi a jó érték??? Ami elfogadható.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:09:25 // 40069
Tartósan nagy fordulatra jobb a Racing (a gyár is azt ajánlja erre az esetre), jobban bírja. Azért 1 lityi már sok, meg kéne nézetni a kompressziót.
Azzurro2012-08-20 21:05:21 // 40068
Selénia 20k.... 1/L olajat evett meg 1300Km után. Folyamatos autósztráda után.
Azzurro2012-08-20 21:03:19 // 40067
1300km után tűnt fel. 1 liter olajfogyás után. Most öntöttem fel.
Kazes☻2012-08-20 18:57:57 // 40066
Én Norautonál jártam hasonlóan, csak ott addig nyomta a gyerek, míg beletörte. Mikor kérdezték, hogy mi van, válaszoltam, hogy itt raktátok fel a télit ti, tehát kib... el...?! :)
GTPeti2012-08-20 18:41:20 // 40065
Már praktizáltam ezt párszor. (Igaz, nem kerékcsavarnál.) A legtöbb esetben működik. Ilyenkor ui. bele tud kapni a menetmaradványokba a csavar.
Az egyértelmű, hogy célszerű (kerék)agyat cserélni az akció után. B)
Az egyértelmű, hogy célszerű (kerék)agyat cserélni az akció után. B)
Piritu - 1.000.0002012-08-20 18:37:52 // 40064
Teljesen normális. (Csak a dpf-es dieselek kipufogója nem kormos.)
A kérdés az, hogy mennyire fogyasztja az olajat. Figyelj a szintre és a betöltött olajra. Mi van most benne?
A kérdés az, hogy mennyire fogyasztja az olajat. Figyelj a szintre és a betöltött olajra. Mi van most benne?
G-Burt2012-08-20 15:49:26 // 40063
Azért, mert minden égéstermék ott távozik.
VaMpGeCO2012-08-20 15:22:05 // 40062
mennyire kormos? mennyi idő után látszik ez meg?
Azzurro2012-08-20 15:15:41 // 40061
Olyan kérdésem volna, hogy miért kormos a kipufogó vége, egy TS-nek? Normális???
Ha nem, mi lehet a gond??
Ha nem, mi lehet a gond??
Ferke2012-08-20 14:27:33 // 40060
Azért egy kerékcsavart túlhúzásához nagyon balféknek kell lenni:) Nem egy nyúlós hengerfej csavar ez:))
Ferke2012-08-20 14:25:09 // 40059
LOL.:) Ez a ragasztós megoldás hatalmas:) Viszont annyit nem fog tudni feszíteni. Én vagy a felnit feszíteném, ahogy lentebb is írták, vagy a csavar kúpos részénél feszítenék be valamivel...szerintem ez utóbbi simán megoldás.
Viszont ez a csavar nyilván nem magától lett ilyen, át kéne nézni az összes csavart, lehet, hogy nem is odavalók, de az is lehet, hogy több is meg van szakítva, nem csak ez az 1.
A kerékagyat viszont én cserélném, ha kijött a csavar...
Viszont ez a csavar nyilván nem magától lett ilyen, át kéne nézni az összes csavart, lehet, hogy nem is odavalók, de az is lehet, hogy több is meg van szakítva, nem csak ez az 1.
A kerékagyat viszont én cserélném, ha kijött a csavar...
Kazes☻2012-08-20 10:49:44 // 40058
Ez is egy jó ötlet! Kérdés, vajon mennyire gyepálta már meg a meneteket és kapnak-e egymásba?! Puding...! :)
mreni2012-08-20 07:40:20 // 40057
a többi csavart vedd ki,kérj meg valakit,hogy picit húzza lefelé a kereket,miközben tekered a csavart,nálam ez bevált
mizooo2012-08-20 06:33:12 // 40056
Az FBS inkább tömítő anyag, a szélvédő ragasztó a Sikaflex :) Egy lapos fogóval kellene megpróbálni tekerni a csavart és közben húzni hátha...