a törtfehér színeknél nagyon nehéz eltalálni az árnyalatot,
és idövel tényleg sajnos változik a színe ahogy a nap szívja
de,
a fényezönek a kocsihoz kellett volna kevertetni a színt ,
a sok bénázást elkerülendö,ilyenkor telibe szokták fújni az egész kocsit
és akkor Ok lesz
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
.......................2013-04-29 14:58:37 // 44292
Zoli19802013-04-29 13:13:18 // 44291
Köszi, mindenképpen megnézetem szakival, és remélem, hogy "csak" ennyi.
Viki&Joe1462013-04-29 13:00:08 // 44290
Nem hiszem,hogy ilyennel lehúztak volna,főleg,hogy az elején amikor az árról beszéltünk mondta,hogy minimum 1 L festéket ki kell fizetnem még ha csak 1 dl-t fog elhasználni akkor is. Engem igazából az érdekelne,hogy nincs valami kütyü amivel odamegy a kocsihoz odanyomja az oldalához az kidob egy számsort(színkódot) és már keveri is a gép olyanra? Én így képzeltem el,de mint mondtam lövésem sincs ehhez a témához.
Buddha2013-04-29 12:51:32 // 44289
Kérdezd meg a fényezőtől, hogy milyen színkódra fújta az alkatrészeket! Persze Te ne mondd meg a gyárit előtte, mert akkor azt fogja mondani, hogy "pont olyanra"!
Ezután már csak össze kell hasonlítani a két kódot! ;-)
Gondolj bele, egy tankfedélre meg egy vonószemtakaróra nem lehet mennyiséget keverni, van egy minimum ami alatt nem kevernek! ;-)
Ezután már csak össze kell hasonlítani a két kódot! ;-)
Gondolj bele, egy tankfedélre meg egy vonószemtakaróra nem lehet mennyiséget keverni, van egy minimum ami alatt nem kevernek! ;-)
Viki&Joe1462013-04-29 12:36:21 // 44288
Üdv! Fényezésben jártas emberektől kérdezném a következőt. Elhagytam vagy lelopták a vonószem takaró ablakomat,a tankajtómat meg megtörte egy kutas,most raktam fel újakat,lefényeztettem. Odavittem,hogy ilyen az autó,fényezze le ezeket ugyan olyanra. Na most, Bianco Polare a szín(AR201/B) Ha hétágra süt a nap hó fehérnek tűnik,de szürkületben egyre jobban "besárgul", bézs felé veszi az irányt. Amúgy is egy hülye szín fényezés szempontjából ezt mondták mielőtt nekikezdtek. A lényeg,hogy a lefényezett 2 elem teljesen elüt a kocsitól,szemet szúróan világosabb. Elintézte annyival a fényező,hogy ő a gyári színkódra fújta,azért üt el,mert az autómon lévő szín már 15 éves. De én nem mondtam sem színkódot neki se semmit,csak hogy fényezze le olyanra mint az autó,de ez nem sikerült. Harcoljak még vele vagy tényleg nem lehet olyan színt kikeverni amilyen most? Nem hiszem el valahogy. Műszaki emberke vagyok,de a fényezéshez annyit értek mint Rubint Réka a hurkatöltéshez. Köszi!
6UR202013-04-29 12:24:45 // 44287
Opelemnél volt hasonló, ott a kulissza és a bowdeden zsírozás megoldotta a dolgot de ott nem számított h hideg vagy meleg van csak egyre inkább gyakrabban fordult elő. Meg írtad azt is h a sebességtől is függ ez meg mintha szinkrongyűrű lenne de recsegni nem recseg...számomra nem egyértelmű a dolog. Am a keresőben is lehet kutakodni mert nem te vagy az első azthiszem olvastam már itt erről. (Szerelőműhely 21375-ik hozzászólása kísértetiesen hasonlít a te problémádra és le is írnak rá néhány okosságot sztem nézd át azt a pár hozzászólást)
Zoli19802013-04-29 12:02:54 // 44286
Nem, semmi hang. Csak szimplán szorul. De meglepett, kellett hozzá erő..
6UR202013-04-29 11:40:26 // 44285
Mikor ilyen nehezen tudod kivenni az adott sebességből recsegni is szokott?
Fairlane2013-04-29 10:36:00 // 44284
Szia,
Itt egy angol cikk a TS működéséről.
Sajnos ez csak a régi motort taglalja, az 16V TS ettől némileg eltér, de attól még az alapok hasonlóak.
Van itt még egy wiki-s cikk, amit esetleg átfuthatsz.
Itt egy angol cikk a TS működéséről.
Sajnos ez csak a régi motort taglalja, az 16V TS ettől némileg eltér, de attól még az alapok hasonlóak.
Van itt még egy wiki-s cikk, amit esetleg átfuthatsz.
Zoli19802013-04-29 08:02:50 // 44283
Ezt az elözö tulajjal beszéld meg :)
gecsa2013-04-29 07:57:54 // 44282
új tárcsát használt betéttel nem illik összerakni.. ;)
Zoli19802013-04-28 23:52:55 // 44281
Ismerkedési est az új vassal megvolt, de mint szinte minden autó, ez se
teljesen hibátlan.
Szal ötleteket várok 2 dologban is.
1: a váltó 5.-6. és rükverc fokozat hidegen, ill alacsony sebességgel való
közlekedésnél finoman kapcsolható, de amint nagyobb tempóval, ill
hosszabb távon megyek vele, nagyon nehezen lehet betenni, ill kivenni a
fenti 3 sebességből. Pl tegnap Pest-Györ pályázás után szinte neki kellett
feküdnöm, hogy kivegyem sebességből. Mi ez?
2: Ma a központi zár azt játszotta, hogy az első ajtókat bezárja, a hátsókat
nem. Kinyitottam az összeset, megjárattam, próbáltam bezárni, de nem jött
össze. Így most a hátsókat csak kézzel lehet bezárni, az elsők müködnek.
Megoldás?
Más gond szerencsére eddig nincs, a jobb fényszóró cserés, szét van hullva,
valamint a fék nagyobb sebességröl való fékezéskor morog, ráz, de ezt eddig
betudom, hogy a tárcsa új, a betét meg nem, és majd összekopik. Ha nem,
betétcsere.
teljesen hibátlan.
Szal ötleteket várok 2 dologban is.
1: a váltó 5.-6. és rükverc fokozat hidegen, ill alacsony sebességgel való
közlekedésnél finoman kapcsolható, de amint nagyobb tempóval, ill
hosszabb távon megyek vele, nagyon nehezen lehet betenni, ill kivenni a
fenti 3 sebességből. Pl tegnap Pest-Györ pályázás után szinte neki kellett
feküdnöm, hogy kivegyem sebességből. Mi ez?
2: Ma a központi zár azt játszotta, hogy az első ajtókat bezárja, a hátsókat
nem. Kinyitottam az összeset, megjárattam, próbáltam bezárni, de nem jött
össze. Így most a hátsókat csak kézzel lehet bezárni, az elsők müködnek.
Megoldás?
Más gond szerencsére eddig nincs, a jobb fényszóró cserés, szét van hullva,
valamint a fék nagyobb sebességröl való fékezéskor morog, ráz, de ezt eddig
betudom, hogy a tárcsa új, a betét meg nem, és majd összekopik. Ha nem,
betétcsere.
gecsa2013-04-28 21:42:57 // 44280
Komoly? Az nem kifejezés..
Robi642013-04-28 18:07:48 // 44279
Köszönöm szépen, bár nem én voltam a címzett, de nekem is jól jött!
SanyiJTD2013-04-28 17:48:34 // 44278
Köszi, beraktam könyvjelzőkbe!
Piritu - 1.000.0002013-04-28 17:24:55 // 44277
:-OO
klatty
klatty
Azzurro2013-04-28 15:38:19 // 44276
Köszi mindenkinek! Meg van véve. :-)))
vm2013-04-28 13:34:12 // 44274
Átlagnál jobb.
Az ismert, és preferált márkáknál komoly minőségromlás volt az elmúlt években.
Kommersz kategóriában most a Kayaba, a MM, és a Bilstein B4, ami használnék.
Az ismert, és preferált márkáknál komoly minőségromlás volt az elmúlt években.
Kommersz kategóriában most a Kayaba, a MM, és a Bilstein B4, ami használnék.
.......................2013-04-28 13:20:53 // 44272
Anno az ex Bravoban kayaba volt mindenhol,
nekem semmi bajom nem volt vele 8 éven àt teljesítettek
Nem tudom ,h excell volt e ,
De gàzos az biztos,
Jó feszes volt a csillapítàs
nekem semmi bajom nem volt vele 8 éven àt teljesítettek
Nem tudom ,h excell volt e ,
De gàzos az biztos,
Jó feszes volt a csillapítàs
.......................2013-04-28 13:19:33 // 44271
Anno az ex Bravoban kayaba volt mindenhol,
nekem semmi bajom nem volt vele 8 éven àt teljesítettek
nekem semmi bajom nem volt vele 8 éven àt teljesítettek
Azzurro2013-04-28 13:00:09 // 44270
Kayaba excel-g lengéscsillapító-ról mi a véleményetek? Hozzászólásokat várok. :-)))
SanyiJTD2013-04-28 11:06:54 // 44268
Sajna nem,nem megy nekem win8on :-(
Piritu - 1.000.0002013-04-28 10:54:00 // 44266
Amennyiben az ePER azonos cikkszámot dob, igen. Gondolom már megnézted....
SanyiJTD2013-04-28 10:52:25 // 44265
Sziasztok.
156 nal az abs szenzor elol jobb es val oldalt megegyezik igaz? Tehat a jobb oldali berakhato balra?
156 nal az abs szenzor elol jobb es val oldalt megegyezik igaz? Tehat a jobb oldali berakhato balra?
Piritu - 1.000.0002013-04-28 10:49:19 // 44264
A TS motor lényege, hogy hengerenként kettő gyertya adja egyszerre a szikrát. Gyorsabb, tisztább égés.
MEO2013-04-28 10:35:38 // 44263
sziasztok !
Az elmúlt hetekben számos cartárs blogját olvastam, néhány "alapító tag"-ét elejétől végéig. Rengeteg hasznos infóhoz jutottam, de egyértelmű választ még nem találtam.
Azt szeretném tudni mi a lényege a TS motornak? Milyen "ütemben szikráznak" a gyertyák?
A mai társaságba ma megyek először Alfával és szeretnék felkészülni!!
Elképzelésem ugyan van , de a "hülyeséget" nem szeretném terjeszteni.
Köszönetel:MEO
Az elmúlt hetekben számos cartárs blogját olvastam, néhány "alapító tag"-ét elejétől végéig. Rengeteg hasznos infóhoz jutottam, de egyértelmű választ még nem találtam.
Azt szeretném tudni mi a lényege a TS motornak? Milyen "ütemben szikráznak" a gyertyák?
A mai társaságba ma megyek először Alfával és szeretnék felkészülni!!
Elképzelésem ugyan van , de a "hülyeséget" nem szeretném terjeszteni.
Köszönetel:MEO
ubi 156sw2013-04-28 10:21:53 // 44262
Sziasztok! Segítségeteket kérném, a jelenség a kôvetkező:
Km-ora és fordulatszámmutató darbossan mozog, megálláskor gyakran fulladozik a motor egyenletlen járású amíg teljessen meg nem állok! Sebeség-fordulatszám jeladóra gyanakszom.
Hasonló hiba tapsztalat valakinek?
Köszönettel
Zsolt
Km-ora és fordulatszámmutató darbossan mozog, megálláskor gyakran fulladozik a motor egyenletlen járású amíg teljessen meg nem állok! Sebeség-fordulatszám jeladóra gyanakszom.
Hasonló hiba tapsztalat valakinek?
Köszönettel
Zsolt
frusciante2013-04-27 22:59:44 // 44261
Nekem is 2 trox kulcsomba fájt a meló, meg kb. fél flakon wd 40be, de megérte a meló... :D
gecsa2013-04-27 19:27:48 // 44260
akartam, de nekem már a csavarok kiszedésénél elakadt a dolog, így hagytam..:)
frusciante2013-04-26 22:24:50 // 44259
Nekem is csak a bal volt behajtható máig... :D 47es topikban ma mondták, hogy lehet csak össze van gyógyulva az anyag, mert alu... nagy nehezen leszedtem a 3 alsó csavart be wd40eztem kis feszeketés és szétjött most már mind2 visszahajlik... :D szerintem nézd meg te is!
G-Burt2013-04-26 21:38:16 // 44258
Nem próbáltam, fogalmam sincs:) Viszont a gyári bontottra szavaznék, még ha drágább is.
gecsa2013-04-26 21:36:20 // 44257
hozzátenném, hogy én inkább a gyári bontottat venném meg, még ha az drágább is..a gyári az gyári..és ezzel mindent elmondtam.. ;)
gecsa2013-04-26 21:35:05 // 44256
nekem pl csak a bal oldali behajtható, a jobb nem.. nem néztem még, hogy gyéri-e, vagy utángyártott, de ebből kiindulva sanszosan az..:)
Stef2013-04-26 11:36:47 // 44255
Áh, köszönöm. Esetleg az eredeti fémre át lehet "műteni" az utángyártott tükörház részét?
G-Burt2013-04-26 11:20:35 // 44254
Az utángyártott tükörnek az a része, amit felcsavarozol az ajtóra általában műanyag, míg a gyárinak fém.
Stef2013-04-26 11:16:58 // 44253
Üdv.
Úgy néz ki jobb külső tükröt kell cserélnem az Alfámon (156).
A Vaterán és különböző bontókban 10-12 ezer körül árulják a bontott tükröket, míg vannak új utángyártottak 8-9 ezerért. Ezek is fűthetők, elektromosak, és a külső hőmérséklet érzékelő is bennük van. Az áruk alapján valamiben mégis gyengébbnek kell(ene) lenniük, mint a bontott gyáriak. Mi a különbség? Van valakinek tapasztalata ezekkel?
Pl. UTÁNGYÁRTOTT
Pl. BONTOTT
Úgy néz ki jobb külső tükröt kell cserélnem az Alfámon (156).
A Vaterán és különböző bontókban 10-12 ezer körül árulják a bontott tükröket, míg vannak új utángyártottak 8-9 ezerért. Ezek is fűthetők, elektromosak, és a külső hőmérséklet érzékelő is bennük van. Az áruk alapján valamiben mégis gyengébbnek kell(ene) lenniük, mint a bontott gyáriak. Mi a különbség? Van valakinek tapasztalata ezekkel?
Pl. UTÁNGYÁRTOTT
Pl. BONTOTT
Imyx2013-04-26 11:02:22 // 44252
Bilstein. Sachs-ot ne vegyél, ha olcsóbb, akkor se. Csak tudnám, miért drágább, mint a Bilstein..
GTPeti2013-04-26 08:03:58 // 44251
B-t vettem én is. B)
Tompi2013-04-26 07:51:55 // 44250
Sziasztok, 156 Sportwagen Mjet-ben szeretném mind a 4 lengéscsillapítót cserélni, az lenne a kérdésem, hogy két márkát ajánlottak, a BILSTEIN-t illetve a SACHS-ot.
Melyik a jobb szerintetek, melyiket válasszam? Árban a BILSTEIN az olcsóbb valamennyivel...
Melyik a jobb szerintetek, melyiket válasszam? Árban a BILSTEIN az olcsóbb valamennyivel...
krisz.v2013-04-25 20:22:46 // 44249
Szerintem azoknál is úgy van, 24-eshez 24-es! Írják is az oldalon, hogy mérd meg az átmérőt mielőtt rendelsz....szóval ahhoz az átmérőhöz kell venni.
Kareszka19842013-04-25 19:12:42 // 44248
strongflex szilentekrol beszelunk
Kareszka19842013-04-25 19:12:03 // 44247
kereknel mertem, nincs kiszerelt allapotban. gondolom vegig egy atmeroju csobol van...vagy?
krisz.v2013-04-25 19:07:56 // 44246
24-eshez 24-es kell, annak a tűrése úgy van belőve, hogy jó legyen. Mondjuk érdekes, hogy a tiédben 24-es van a GTA-ban van 23mm-es. Lehet ez már üreges nem tömör acél, bár az sem indokolja feltétlenül.
Kareszka19842013-04-25 19:02:54 // 44245
hali
lemertem, 24mm-es a stabrudam atmeroje. szerintetek 24mm-es lyukatmeroju szilentet rendeljek hozza, vagy 1mm-el kisebbet?
lemertem, 24mm-es a stabrudam atmeroje. szerintetek 24mm-es lyukatmeroju szilentet rendeljek hozza, vagy 1mm-el kisebbet?
krisz.v2013-04-25 12:14:30 // 44244
Nekem pontosan ugyanezt csinálta a kuplungom! A váltó tetején lévő kuplung munkahenger engedett kicsit, de nem hagyott nyomot a kocsi alatt, nem annyira, csak úgy kicsit fékfolyadékos volt a porvédője. Így a szimmeringek mellett belekerült a levegő a rendszerbe és ez okozta. Légtelenítés után rendbejött, de idővel megint előjött a hiba mivel ismét eresztett. Az egész problémát megoldotta végül egy 1200Ft-os munkahenger felújító készlet. Biztos vagyok benne, hogy ez okozza a gondot nálad is, mivel tök ugyanazok a jelenségek...
Kareszka19842013-04-25 12:11:45 // 44243
helo!
OFF
2008-as citroen jumperben mennyire okozhat gondot, ha a 4 pines fékpedál kapcsoló helyére 2 pinest rakok? nincs benne tempomat, nekem sem világos mért van benne 4 pines...
ON
OFF
2008-as citroen jumperben mennyire okozhat gondot, ha a 4 pines fékpedál kapcsoló helyére 2 pinest rakok? nincs benne tempomat, nekem sem világos mért van benne 4 pines...
ON