Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
ingegnere2006-02-20 10:41:41 // 1256
Járj utána. Lehet, hogy csak a beszarinyúl beszélt belőlem.;-)
Én még 1996-ban hoztam be autót elsőször és utoljára.
Lehet, hogy jobban megéri kintről vásárolni...
Ha belevágsz, legalább lesz kitől kérdezni folyamatosan.;-D
Vikk752006-02-20 10:33:26 // 1255
Oké, akkor összeválogatok egy párat. A karosszéria munkáról nem tudok képet küldeni, (akkor még nem volt digit gépünk, scannelni kéne) de a fényezési szakasztól kezdve tudok.
Vikk752006-02-20 10:29:20 // 1254
Köszi, ez jól esett a Gtv-nek (meg nekem :P), de azért ne becsüld le azt a járgányt. Csodáltuk már egy páran azt és fogjuk is ;)
martin-i2006-02-20 10:28:28 // 1253
képeket megköszönném, legalább olyan mintha megnéztem volna egyet és azzal is beljebb vagyok!
martin-i2006-02-20 10:26:56 // 1252
néztem 1-2külföldit is (be is linkeltem lejjebb), közülük van egy züldes színű 1800 GT csak az a baj hogy Hollandiában. viszont jó ára van és FEKETE BŐR BELSŐ+FA KORMÁNY! az a baj hogy kevés róla a kép és nem biztos hogy meg van még. tudom, hogy mondtátok, hogy külföldről necces behozni de olyan szép!
Vikk752006-02-20 10:26:51 // 1251
Neem, az enyém most szervízbe van már több mint 1 hete. (kormányszervó) :)
Vikk752006-02-20 10:25:56 // 1250
Nem. Lehet hogy 1.9 lesz, de e-körül fog mozogni. Igen, rengetek kép van róla, egészen a kezdetektől, minden szakaszról. Ha érdekel, tudok párat küldeni.
Nehéz, de sajnos muszáj :(
ingegnere2006-02-20 10:14:53 // 1249
Köszönöm.
Ha beköszönt a jóidő, kitolom a GTV-t és elkezdem a Sudot.
Szerintem kell minimum egy év, mire jó lesz, de most már elszánt vagyok.:-) A Pirosat 2003-ban vettük és azóta nem történt vele semmi.
Viszont ha ez kész, az Alfetta megy...
martin-i2006-02-20 10:10:02 // 1248
SOK SZERENCSÉT A SUDHOZ! az se lehet smi ha készen lesz! aztán majd ugy váltogathatod az Alfákat ahogy kedved tarja!
és micsoda motorválasztékod lesz (nem két 4hengeres közül kell majd választanod)!
martin-i2006-02-20 10:08:00 // 1247
perszer, racinálisan gondolkodva a családom már rég lelőtt volna! :) De mivel Mi mi itt vagyunk Ők meg ott ezért nincs racinalitás csak Őrült Szerelem! (ezt jól megmondtam)
csak attól tartok hogy Gabiszan megy most 7végén ő is megnézni és ha nála már lesz pénz könnyebben alkudozhat, mint én akinek majd csak pár hét mulva lesz.... szóval az előny nála (szerva itt csere ott), ezért csak várakozom és kutatok....
majd csak lesz vmi! zar116 még mindig nem válaszolt a levelemre, és míg nem lesz a kezembe a pénz addig nem akarok nyomulni.
denagyonottvoltamikorvezettem!!!!!!!!!!!!!
ingegnere2006-02-20 10:05:01 // 1246
Én a hétvégén a jó időre valótekintettel kihoztam a GTV-t egy két körre.
Megvan már pár éve, de minden tavasszal ugyanaz az érzés kerít hatalmába, amit martin-i szombaton átélt.;-D Kezem lábam remegett pár kigyorsítás-fék-kanyar kombó után. És az a hang....wuaaa. :-D
Egyébként gyarapodott az autópárk egy Alfasuddal.;-D
ingegnere2006-02-20 10:02:55 // 1245
Remek kis élménybeszámoló!:-)
Látom megfogott az érzés.
Azon morfondírozni, hogy sok-e a 600e érte..komoly dilemma.
Én 2001-ben vagy 2002-ben vettem a piros GTV-met TS mocival 650 vagy 750e ért. Nem morfondíroztam, belevágtam, mert kellett. Hamarabb jöttem haza hollandiai kinntartózkodásomból, csakhogy az adásvételt nyélbe üthessük. Teljesen bezsongtam. Aztán a V6 kedvéért gyorsan kellett eladnom, áron alul, de egy ugyanilyen "őrült" vette meg.:-)
Ha innen nézem, nem sok a 600.
Egy zilliárd százalék, hogy a vételáron felül költeni kell rá, állapottól és saját igényektől függően, ami az 50 ezertől több százig is terjedhet.
Innen nézve sok.
Szóval racionálisan gondolkodni ebben az esetben elég nehéz.
De nem hiszem, hogy egy GTV vagy bármely ritka autó esetében, amely imádat tárgyát képezi lehetne racionalitásról beszélni.
martin-i2006-02-20 09:59:50 // 1244
akkor viszem a Tiedet! :) :) :) mondjuk 6kilóért! :)
olvastad mit láttam?
ingegnere2006-02-20 09:55:03 // 1243
Üdv Urak!
Ha az a GTV6 kerül 2M forintba, mait Vikk75 papája épít, akkor az enyém az 500e . :-)
Egy teljesen felújított gépért szerintem egyáltalán nem sok 2M!
Gábor(figi75)2006-02-20 09:51:38 // 1242
Hmm,sajnálom! :-(
A tiéd meg már lehet,hogy meg sincs,azért ez a nagy lapítás! DD.. :-))))))
martin-i2006-02-20 09:50:29 // 1241
biztos ez a 2MFt-s ár? képed van róla? Biztos nehéz tőle megválni, pláne ha a Ti kezetek alatt vált ujra Alfává! sajnálom :(
Vikk752006-02-20 09:48:24 // 1240
Igen, sajnos ez lesz a sorsa :(
Vikk752006-02-20 09:47:29 // 1239
Hát ha egy átlagos állípotú Gtv6-ot nézünk, ami nincsen szanaszét rohadva, akkor 4-5-6 kiló van a lakatolás kompletten, de akkor egy teljes restauárálás van. A fényezéssel is lehet számolni egy 3-4-et.
Gábor(figi75)2006-02-20 09:46:50 // 1238
Szevasz!
Örülök,hogy be néztél! :-))))
A fater eladja? :-O
Vikk752006-02-20 09:43:28 // 1237
Nyugodt szívvel állíthatom, hogy magyarország legpatentebb és legszebb Gtv6-osa.
martin-i2006-02-20 08:57:04 // 1236
mennyi lehet egy kilakatolás és fényezés? gondolom nem kell az egész autot ujra fényezni, bár ki tudja lehet hogy akkor meg nagyon pöpec lenne!
ingegnere GTV6-a hasonlíthat ahhoz a 2M-os darabhoz!
veteranviking2006-02-20 08:47:44 // 1235
Az a 6 alku után kp-sen legyen 5:))
Szerintem annyiért jó:))
Az enyém 300K volt törötten és elég sokat kajtattam a sérült dolgok után, viszont az alja jó:)) + lakatolás, telifestés
Költeni lehet rá folyamatosan:))
martin-i2006-02-20 08:38:25 // 1234
de a 6kiló utáb még költeni kell a kasztnira is ami nem két fillér! bár igazából még alulrólnem láttam, ki tudja hogy mi rejlik ott?!
viszont a 2M-osnak nagyon egybe kell lennie, igaz hogy arra nem kell költeni, de annnyiért..... biztos nagyon megérheti a pénzét.
martin-i2006-02-20 08:34:48 // 1233
ennyi pénzem ugy se lenne rá talán a fele......(nagyon talán)!
veteranviking2006-02-20 08:18:39 // 1232
Annyi pízért patikának kell lennie!
Minnyá nem is sok a 6kiló:)))
Vikk752006-02-19 22:00:01 // 1230
Nemsokára lesz még egy eladó. 2 milláért.
veteranviking2006-02-19 21:22:40 // 1229
A képek alapján nincs nagy gáz a géppel.
Nehéz reálisan gondolkodni, elvégre GTV-ről van szó. Pokolba a számitásokkal, hisz szerelem ez a javából!
El kell gondolkodni rajta, hogy az utóbbi 1 évben csak 2 db. GTV-t hirdettek eladásra.Amit én vettem meg törötten és ezt a kigyósat, tehát ritka madár.
Szerintem én belevágnék, persze alkudni kötelező!
Biztos odaadja a vasát, ha kp-t lobogtatsz előtte.
Szerintem:))
martin-i2006-02-19 20:54:48 // 1228
műhelyről csak álmodozom (sajnos) :( :( :(
a moci tényleg pöpec volt+a váltó is csak a karosszérián kéne még vmit csinálni+1-2 hiányzó apróság, amik ilyenkor elég sokat kóstálnak! Szerintem ennyiért soktalán egy százassal ocsobbért elhoznám, de még a pénzt is csak márciusban kapom...Addig még megkéne nézenm mást is csak nincs mit :( annyira nincs itthon ilyesmi&akinek van az meg nem hinném hogy eladná (pláne ha klubtag)
Igazából még nagyon kíváncsi lennék egy V6ra is, hogy az milyen. zar 116 kolléggának már irtam emailt de még nem válaszolt, de ő sem hinném hogy megválna tőle.
ezért irtam, hogy ha nem lesz más akkor megpróbálok összenézni egy jófajta külföldit (mint amiket beszurtam).....hátha.
de még nem tudom nem tudom nem tudom!!!
remete2006-02-19 20:31:56 // 1227
khmm... hát 600 000 nem occsó, a kérdés mennyi igaz a hajtáslánc felújításából, meg mennyi lehet a sűrgős (értsd: fél éven belül, de tél előtt nem árt ha megvan) lakatosmunka (ott a motortartó bak környékére ráférne). Ha motor tényleg rendesen fel lett újítva, de legalább hüvely/dugó garnitúra csere megvolt rendesen, akkor megfontolandó azért. Egy garnitúra ára kb. 200k+16-20k egy rendes tömítéskészlet (Reinz legalább, Ajusát ne vegyél) és akkor még csak van egy marék alkatrészed (na jó, két cipősdoboznyi egész pontosan...). Amiket elmondtál, abból az derül ki, hogy a napi használhatósághoz azért kell vele kicsit foglalkozni még - ehhez nem árt ha van műhelyed. Van?
Amúgy csak ismételni tudnám magam... tényleg kimerítő az ismertetőd. Drukkolok nagyon: remélem Miss Mázli is veled lesz végig! :-))))
Poló2006-02-19 13:43:11 // 1226
Elég szépek amiket ide belinkeltél. Szerintem ennyi pénzért itthon se kapnál. Vagy inkább felújításra szorulót akarsz?
martin-i2006-02-19 13:38:52 // 1225
BINGÓ! Köszi, ez csak nagyon végszükség esetén fog bekövetkezni ha itthon nem találnék smit...
Addig viszon töretlenül keresek!
Poló2006-02-19 13:35:57 // 1224
Utánnanéztem kicsit. "muzeális jellegű gépjármű forgalomba helyezése esetén" nincs regadó.
Poló2006-02-19 13:22:30 // 1223
Ha jól tudom van regadó, de "kis" összeg. Talán 100ezer Ft körül.
martin-i2006-02-19 13:20:12 // 1222
sajnos a külföldi oldalakon csak néhányat láttam amit be is lehetne hozni (ha tényleg nincs reg.adó 30év felett), de azoknál meg a képek elég szarok, keveset látni.
Alfa Romeo Alfetta GT 1800 3500Euro (GER)
ALFA ROMEO Alfetta 1.8 GT 2950Euro (NL)
ALFA ROMEO Alfetta GTV Coupe 2800Euro (ITA)
Alfista2006-02-19 09:49:49 // 1221
Martin-i!
Nagyon élvezetes volt a beszámolód a GTV mustráról és igazán még többet is olvastam volna róla!
Nehéz döntés elött állsz, de azt hiszem, hogy Te ezt nem bánod. :-)
martin-i2006-02-18 19:26:39 // 1220
vmi Klub Mo-s volt csak 1év után kilépett mert sok volt neki a tagságdíj...
Halesz2006-02-18 19:19:15 // 1219
Hűha, és van rajta kígyó :) Ki ez az úr? :)))
martin-i2006-02-18 19:08:33 // 1218
Ma elmentem és megnéztem A GTV Rosso-t! Hát nem itt volt a szomszédba de ez nem lehet akadály amikor az ember egy GTV-t szeretne venni! Egy kicsi faluban jártam, elég kátyus utakon. A fószer mondta, hogy meg fogomismerni hol lakik, ugyanis kint fog állni a GTV (és ki nem venne észre egy rosso coupe-t egy kis falu utcáján)+Ő is, mert utána mennie kell (később kiderült, hogy versenyezni jár egy felspécizett Giuliettaval, és ma is oda ment). Mire odaértem már kint volt a kocsi, kiállt vele a garázsból+némi ember tömeg az utcán (6-8 bámészkodó+barátjai), így nem nagyon tudtam eltéveszteni. Kiderült, hogy elég jol ért a régi Alfa-technikához (nem hátrány a vásárlásnál), ő maga ujította fel: karosszéria, motor, váltó...
Szimpatikus volt, hogy nem linkelt, egyből elkezdte mondani, hogy hol rohad a kocsi, hol van glettelve, heggesztve. Ezeket egyből mutatta is, próbáltam követni ingegnere hasznos tanácsainak köszönhetően. Kerékjárati íveknél még csak rozsda kezdemények, ajtók alja, motor melletti oldalfalon (nem tudom a pontos nevét), pótkerék alatt+amit nem láttam. Glettelve-heggesztve ugyanezeken a helyeken. Néhol látni lehetett+a piros fény átmegy sötét narancsba (ezeket ő is mondta korrekten). Az illesztések sem voltak tökéletesek, biztos jó néhányszor volt törve, de a kocsi összbenyomása kívülről nem rossz. Az ajtók nagyon jol csukódtak, de csak a jobbos ajtó zárja jó, viszont van kp.zár (tehát nem jo a baloldali zár+a csomagtartó zár) ja és a tükrök is nagyon faszák! Mondta, hogy meg van hozzá az eredeti küszöb a spoiler helyett+az eredeti "nem pupos" gépháztető is. Szélvédő csere volt vmikor (csak hogy ne hagyjak ki smit).... hát most vhogy ennyi a külsőről. ja: felni egész türhető állapotban nyári gumival.
Motort kb 2000km-rel ezelőtt ujitott fel mindent, előtte erősen engedte az olajat, most száraznak tűnt, egészséges koszokkal (kicsit koszos a moci olaja)! A váltó is nagyon patent, vmi hosszab váltó van benne szerinte. Buherlát nem nagyon láttam de most láttam először GTV-t ilyen közelről! A futómű nem kopog, nem kattog, a gátlók szerinte 5-6évesek lehetnek. Műszakija most járt le de az árba benne vannak a friss vizsgák.
Belülről: nagyon megkíméltnek néz ki, sötét plüss kárpit+ülések (teniszhálós fejtámla) a hátsó üléssor egy helyen fel van szakadva. Működik a fordulatszámmérő+a km-óra is, csak az óra+a tank mutató nem. Utóbbi csak a vészvilágítást produkálta ha jol láttam+üzemmeleg motornál bepárásodtak a középkonzol műszereinek az üvege???belül kicsit poros volt, de elmondása szerint nem nagyon használta az utóbbi időkben. Kesztyűtartó épnek tűnt, bizt.táblának teteje hiányzik (apróságok). A kárpit viszonylag jo állapotban van, a felső kárpit is elmegy. Fa váltó gomb (standard Alfa)+fekete 3 küllős Alfa-kormány. Nem is értettem miért, de 23 év után sem volt nagyon külve az ülés, és veszettül kényelmes (mint a 164-nek), viszont nagyon jó érzés volt ilyen alacsonyan ülni (még sosem ültem GTV-ben)! Akár egy kicsit hosszab utat is eltudnék benne viselni, nagyon tágas elől, kényelmes! Ja: jo a kézifék is!
Elmondta, hogy 6éve van meg neki. Az egyik ismerősének volt egy hasonló GTV-je, aki lement hozzá, ott hagyta és utána már nem nagyon akarta visszaadni. Sajnos elvitte az ismerőse és akkor határozta hogy vesz egyet! Volt már Sprintje, Giuliettája...stb. és Pestről vette egy sráctól, aki a Kispesti úti Alfa műhelyben dolgozott. Volt már vele Németo-ban is és normálsi Alfautazó tempóban (ismerjük) 8,5-t evett. Rengeteget költött rá, elmodása szerint kb 1MFt-t. Ezért 600,000Ft az ára és ebből egyáltalán nem akar engedni, inkább megtartja. Bár pont azért kellene mennie mert 4autót már nem tud fenntartani.
Nahát akkor gondoltam a sok mustrálás után most már menjünk is vele mert én még sosem vezettem ilyen csoda-JamesBondos(Sir Sean Conery)-Alfát!
Beültem (isteni feszes kényelem), kuplung nagyon izmos fajta de jó, ismerős volt már a 75-ből a 33-ból. A váltó az nagyon baba volt: smi reccsenés, simán vette az összes fokozatot és alig lötyögött!!! Kormány is nagyon izmos, szervo néküli, de jó fogású precíz, smi holtjáték! Kurblis ablak le, oszt tolatás. Sajnos a nyári gumik miatt csak ember igavonással (nézelődő barátai) jutottunk le a havas autóbehajtóról. Eddig próbáltam tartani magam, hogy ne nézzen hülyének, mikor majd kibujtam a bőrömből, hogy végre egy GTV...(ugyis annak nézett) de mikor elindultunk és a lehuzott ablakon át meghallottam A CUORESPORTIVO-t akkor 1xűen nem birtam tovább és elmosolyodtam. Látta rajtam, és mondta hogy rá is igy hatott először a kocsi. A mosolygást némi nevetés váltotta át, amikor kezdett egyre feljebb kuszni a ford.szám ( csak 3000-ig, nem akartam nyuzni). (nagyon szimpatikus volt ez a négyhengeres moci!) Hirtelen uj értelmet nyert az Alfázás fogalma számomra! Ilyet utoljára az 1,7-es 4x4-es 33SW-ben éreztem, de ez vmi más volt! Nagyon jó volt!
Uttartása 100kmen eblüli autók közül biztos a legjobb (hacsak nincs GTV a közelbe vagy 75) volt és semmi nem zörgött, lötykölődött=egyben volt! sajnos a kátyuk hátráltatták rózsaszín felhőkké képződött GTV-s álmokfutásomat, de alig vártam mindig hogy visszakapcsoljak! szerintem 50-nél gyorsabban nem is mentem vele de az is páratlan volt! Közben magyarázgatott vmit de én teljesen kikapcsoltam agyamnak azt a felét, amely befogadná a külső verbális információkat csak az akkusztika, emoció, vas, vér, izzadság, izgalom....kb 6-7km után megfordultunk, de vhogy nem akartam visszafelé menni (ahahahahahahannnnnnnyyira jo voóóólt)vissza felé még jobban élveztem, mondtram neki vmit hogy mennyire teccik az autó de már nem emléxem mit mondtam. De kit érdekel ha egy GTV-t vezethettem! Aztán visszamentünk, de az addig várakozó barátok, járókelők egy uj embert láttak kiszállni a személyemben. Ujjá születtem! Csak megerősített abban hogy nekem kell egy ilyen...AKAROM!
Aztán racionálisan gondolva, arra jutottam, hogy 600E-ért sok! még kéne rá itt-ott költeni. És mivel nem akar engedni az árból, ezért nem tudom mi lesz. Megmondtam neki, hogy konkrétat akkor tudok neki, mondani ha márciusban megkapom a pénzt a 164-ért (szegényke addig az ut szélén nézte ahogy megcsalom). Ha meg lesz a pénz akkor megpróbálok alkudni de nem hinném, hogy belemegy. De még csak ezt az egyet láttam. Még megpróbálom zar116 GTV6-át megkérdezni, hogy nem akarja e eladni de nem hinném, hogy megválna tőle. mind1 majd meglátom.
Eleget szövegeltem a többit a képek elmondják:
Szimpatikus volt, hogy nem linkelt, egyből elkezdte mondani, hogy hol rohad a kocsi, hol van glettelve, heggesztve. Ezeket egyből mutatta is, próbáltam követni ingegnere hasznos tanácsainak köszönhetően. Kerékjárati íveknél még csak rozsda kezdemények, ajtók alja, motor melletti oldalfalon (nem tudom a pontos nevét), pótkerék alatt+amit nem láttam. Glettelve-heggesztve ugyanezeken a helyeken. Néhol látni lehetett+a piros fény átmegy sötét narancsba (ezeket ő is mondta korrekten). Az illesztések sem voltak tökéletesek, biztos jó néhányszor volt törve, de a kocsi összbenyomása kívülről nem rossz. Az ajtók nagyon jol csukódtak, de csak a jobbos ajtó zárja jó, viszont van kp.zár (tehát nem jo a baloldali zár+a csomagtartó zár) ja és a tükrök is nagyon faszák! Mondta, hogy meg van hozzá az eredeti küszöb a spoiler helyett+az eredeti "nem pupos" gépháztető is. Szélvédő csere volt vmikor (csak hogy ne hagyjak ki smit).... hát most vhogy ennyi a külsőről. ja: felni egész türhető állapotban nyári gumival.
Motort kb 2000km-rel ezelőtt ujitott fel mindent, előtte erősen engedte az olajat, most száraznak tűnt, egészséges koszokkal (kicsit koszos a moci olaja)! A váltó is nagyon patent, vmi hosszab váltó van benne szerinte. Buherlát nem nagyon láttam de most láttam először GTV-t ilyen közelről! A futómű nem kopog, nem kattog, a gátlók szerinte 5-6évesek lehetnek. Műszakija most járt le de az árba benne vannak a friss vizsgák.
Belülről: nagyon megkíméltnek néz ki, sötét plüss kárpit+ülések (teniszhálós fejtámla) a hátsó üléssor egy helyen fel van szakadva. Működik a fordulatszámmérő+a km-óra is, csak az óra+a tank mutató nem. Utóbbi csak a vészvilágítást produkálta ha jol láttam+üzemmeleg motornál bepárásodtak a középkonzol műszereinek az üvege???belül kicsit poros volt, de elmondása szerint nem nagyon használta az utóbbi időkben. Kesztyűtartó épnek tűnt, bizt.táblának teteje hiányzik (apróságok). A kárpit viszonylag jo állapotban van, a felső kárpit is elmegy. Fa váltó gomb (standard Alfa)+fekete 3 küllős Alfa-kormány. Nem is értettem miért, de 23 év után sem volt nagyon külve az ülés, és veszettül kényelmes (mint a 164-nek), viszont nagyon jó érzés volt ilyen alacsonyan ülni (még sosem ültem GTV-ben)! Akár egy kicsit hosszab utat is eltudnék benne viselni, nagyon tágas elől, kényelmes! Ja: jo a kézifék is!
Elmondta, hogy 6éve van meg neki. Az egyik ismerősének volt egy hasonló GTV-je, aki lement hozzá, ott hagyta és utána már nem nagyon akarta visszaadni. Sajnos elvitte az ismerőse és akkor határozta hogy vesz egyet! Volt már Sprintje, Giuliettája...stb. és Pestről vette egy sráctól, aki a Kispesti úti Alfa műhelyben dolgozott. Volt már vele Németo-ban is és normálsi Alfautazó tempóban (ismerjük) 8,5-t evett. Rengeteget költött rá, elmodása szerint kb 1MFt-t. Ezért 600,000Ft az ára és ebből egyáltalán nem akar engedni, inkább megtartja. Bár pont azért kellene mennie mert 4autót már nem tud fenntartani.
Nahát akkor gondoltam a sok mustrálás után most már menjünk is vele mert én még sosem vezettem ilyen csoda-JamesBondos(Sir Sean Conery)-Alfát!
Beültem (isteni feszes kényelem), kuplung nagyon izmos fajta de jó, ismerős volt már a 75-ből a 33-ból. A váltó az nagyon baba volt: smi reccsenés, simán vette az összes fokozatot és alig lötyögött!!! Kormány is nagyon izmos, szervo néküli, de jó fogású precíz, smi holtjáték! Kurblis ablak le, oszt tolatás. Sajnos a nyári gumik miatt csak ember igavonással (nézelődő barátai) jutottunk le a havas autóbehajtóról. Eddig próbáltam tartani magam, hogy ne nézzen hülyének, mikor majd kibujtam a bőrömből, hogy végre egy GTV...(ugyis annak nézett) de mikor elindultunk és a lehuzott ablakon át meghallottam A CUORESPORTIVO-t akkor 1xűen nem birtam tovább és elmosolyodtam. Látta rajtam, és mondta hogy rá is igy hatott először a kocsi. A mosolygást némi nevetés váltotta át, amikor kezdett egyre feljebb kuszni a ford.szám ( csak 3000-ig, nem akartam nyuzni). (nagyon szimpatikus volt ez a négyhengeres moci!) Hirtelen uj értelmet nyert az Alfázás fogalma számomra! Ilyet utoljára az 1,7-es 4x4-es 33SW-ben éreztem, de ez vmi más volt! Nagyon jó volt!
Uttartása 100kmen eblüli autók közül biztos a legjobb (hacsak nincs GTV a közelbe vagy 75) volt és semmi nem zörgött, lötykölődött=egyben volt! sajnos a kátyuk hátráltatták rózsaszín felhőkké képződött GTV-s álmokfutásomat, de alig vártam mindig hogy visszakapcsoljak! szerintem 50-nél gyorsabban nem is mentem vele de az is páratlan volt! Közben magyarázgatott vmit de én teljesen kikapcsoltam agyamnak azt a felét, amely befogadná a külső verbális információkat csak az akkusztika, emoció, vas, vér, izzadság, izgalom....kb 6-7km után megfordultunk, de vhogy nem akartam visszafelé menni (ahahahahahahannnnnnnyyira jo voóóólt)vissza felé még jobban élveztem, mondtram neki vmit hogy mennyire teccik az autó de már nem emléxem mit mondtam. De kit érdekel ha egy GTV-t vezethettem! Aztán visszamentünk, de az addig várakozó barátok, járókelők egy uj embert láttak kiszállni a személyemben. Ujjá születtem! Csak megerősített abban hogy nekem kell egy ilyen...AKAROM!
Aztán racionálisan gondolva, arra jutottam, hogy 600E-ért sok! még kéne rá itt-ott költeni. És mivel nem akar engedni az árból, ezért nem tudom mi lesz. Megmondtam neki, hogy konkrétat akkor tudok neki, mondani ha márciusban megkapom a pénzt a 164-ért (szegényke addig az ut szélén nézte ahogy megcsalom). Ha meg lesz a pénz akkor megpróbálok alkudni de nem hinném, hogy belemegy. De még csak ezt az egyet láttam. Még megpróbálom zar116 GTV6-át megkérdezni, hogy nem akarja e eladni de nem hinném, hogy megválna tőle. mind1 majd meglátom.
Eleget szövegeltem a többit a képek elmondják:
remete2006-02-17 16:20:22 // 1217
Megértelek :-(. Ha nem lenne annyi szir-szar amit fizettetnek velünk, biztosan én is tartanék vagy féltucat autót... nem is azért mondtam.
martin-i2006-02-17 09:07:26 // 1216
remélem márciusban el tudom hozni a piros GTV-t, majd licitálunk érte! :) :) :)
de ha Te viszed el, akkor kénytelen leszek végig kérdezni a GTV tulajokat az Amoren, hogy nem akarnak-e megválni tőle, de gyanítom, hogy ski nem fog (érthető okokból).
De addig jó még ilyen élénk az érdeklődés ezekre a régi fenevadak iránt... EZ DÍCSÉRETES! Méltóan viselkedünk az Alfa-rajongáshoz (legyen az régi vagy új)!
Gabiszan2006-02-16 21:17:08 // 1215
Azért jó tudni, hogy nemcsak nekem van (szinte) napi használatban a GTV. Nekem is csak relatív apróságok jöttek elő, az ajtózárakkal sokat kínlódtunk (leginkább a haverom, aki szakember), és a csukódás most sem tökéletes. Sajnos a sérült homlokot sem igazán sikerült tökéletesen összehozni a "szerelőmnek", úgyhogy nem tökéletes, de motorikusan meg egyebek okés. Igaz, hogy nem eredeti szín, de nekem nagyon tetszik. Az csak a baj, hogy szeretnék egy másikat is. GTV-t. Beteg vagyok? Aszentségit. Egyet használni, egyet meg patentre, ünnepnapokra. Egyébként piros északi emberrel én is beszéltem, már egy hónapja, és nem kizárt, hogy versenytárs leszek, sorry. De lehet, hogy nem. Na üdv.
Ja. Volt egy pár hónapja a Duenen egy sötétkék GTV6-os zsír Alfetta, ismeritek? 1 millára tartották, nem is maradt ott sokáig.
martin-i2006-02-16 10:25:51 // 1214
hát, ha nagyon bejön szombaton a piros GTV, akkor lehet hogy az lesz. csak még várnom kell Lausékra hogy márc.-ban kifizessék a 164-et (brühühü). remélem addig nem viszik el, mert nem nagyon láttam itthon eladót belőlük és a klubon belül nem hinném, hogy vki megválna GTV-től...de remélem az Egomi találkozóra már meg lesz, mert ha nem akkor ótó nélkül kell mennem, az pedig nem az igazi :(
ha meg lesz biztos hogy kérek majd tanácsot, mert kérdésem az lesz bőven! ha szombaton visszajöttem akkor felteszek néhány képet!+majd megkérdezlek titeket hogy mennyit alkudjak az árból...
ingegnere2006-02-16 08:05:00 // 1213
remete
Nem Pécsen van, szinte az ellenpólusban, de fehér.:-)
Az Afetta biztos meglesz még egy darabig, de azért 3 autó....
Azt nem nekem találták ki.:-(
ingegnere2006-02-16 08:02:45 // 1212
Mi is reméljük.;-) Drukkolunk, és várjuk a beszámolót!
ingegnere2006-02-16 08:02:00 // 1211
Úgy néz ki, igen, de 100%-ig csak akkor leszek biztos benne, ha elkészül. :-D
Azért is lesz kuriózum, mert II. szériás marad, tehát "retro", mit a te Sprinted. Ebből aztán végképp nem látni errefele. Majd meglássuk, mi sül ki belőle...
Whiteskull2006-02-15 21:57:25 // 1210
Esztergomba jössz? Ha hiszed, ha nem, még élőben nem láttam GTV-t. :)
remete2006-02-15 21:56:58 // 1209
Szia! Ha küldesz nekem postacímet, küldök neked manualt. Ha ultrasűrgős a dolog, akkor Docky SD honlapjáról le tudsz tölteni Alfa 75 szerelési könyveket, meg van még egy talán holland site is, de ezt most nem tudom fejből. Viszont vigyázz! Az Alfa 75-nek és az Alfettának (1984 modellévig) teljesen eltérő a váltórudazata - a tiéd lényegesen egyszerűbb, mint a 75-é. Ezt csakúgy mondom, mert egyszer belefutottam egy ebből fakadó problémába. Na, sok sikert!
remete2006-02-15 21:46:22 // 1208
Nagyon drukkolok ám én is! Tele lesznek a talik piros GTV-kkel :-DDD! Ing. Nord motor dícséretéhez csak csatlakozni tudok. Nemrég újítottuk fel az enyémet, és mit ne mondjak: ekkora vasdarabokat motoron belül nem látsz mostanában :-) brutálisan túl van méretezve a cucc! Amúgy meg semmivel sem megbízhatatlanabb más autónál - szerintem - az elektromos része meg kifejezetten eccerű (azért el lehet kötni :-)). Minden esetre én napi használatban hajtom, egyelőre első autó státuszban szolgál és megyek is vele rendesen (már távolságra gondolok itt, nem betonlábra); mostanában csak olyan hibákat produkál amin csak kaccantani tudok (akku, ereszt a bal első, kétszer befagyott a vezető oldali zár, de ebből egynél én voltam a hűje; mer' télen ugye ne mossunk autót). Szóval egyszer kell műszakilag összerántani és egy világ jó autó - szerintem. Lehet szeretni, na!
Ha megvalósul a projekt, szólj! Szivesen megosztom veled a szakirodalmakat, amiket sikerült összevadászni; még alkatrészkatalógusom is van, igaz, 1976-os :-)
remete2006-02-15 21:32:00 // 1207
Csak nem Pécsen az uránvárosban van az a Sud? Talán még fehér is :-)? Az Alfetta miatt meg irgumburgum! :-)