Olaj (Selenia 20K)+ szűrő + leeresztő csavar
151.126 km
Zotyó bátyónál van éppen a verda és Ő elcsípte nekem! :)
Valami csikorog és néha erősen kattog a jobb elején...
csikorgás megszüntetve, csak a porvédőlemez volt... a kattogás meg lehet, hogy a féltengely?!
Végre kész a fék és a friss vizsga. A kormányszervó folyadék viszont valahol elkezdett csöpögni.
Egyik reggel úgy találtam a kocsimat a parkolóban, hogy a jobb oldali tükröt valaki széttörte. Vettem újat. Szakálmetál.
Szétment a rezoncső a kipufogón, cserélve.
Kicsit folyt belőle az olaj... Marklartól egy bontott beszerezve, beszerelve, friss szervó olajjal feltöltve.
Sajnos olyan jó volt hozzá az előző tulaj, hogy minden igyekezetünk, felújítás, javítgatás ellenére megadta magát a motor, így cserélni kellett. Május elsején kezdtünk neki. Ahogy kivettük a motort és bontottuk le a szívósort és a sallangokat, több olyan csavarral is találkoztunk, amiket kézzel tudtunk kitekerni, mert meg sem voltak húzva. Mivel ez a régifajta, alu szívósoros és a hozzá tartozó csatlakozókkal, így a másik meglévő (régi 156-omból) motororra, ami műanyag szívósoros, át kellett szerelni ezeket és a váltót is. Eddig jutottunk ma.
Folytatjuk.
2021.05.07.
Motorcsere kész. Friss olaj, szűrők és persze hűtőközeg, vezérlés.
A féltengelyeken mind a négy porvédőgumit kicseréltük, a csuklókat kimostuk és új grafitos zsírral feltöltöttük.
Köszönet a barátaimnak a segítségért, Antinak, Atinak és legfőképpen Kazes Zoli bátyónak!
Bízzunk benne, hogy most már sokáig jó lesz. :)