Mutasd

>> Szerviz2007-08-03

Fűtő radiátor csere után légtelenítés alatt áll a gép. Talán már nem sok levegő van benne, de azért még figyelem, de egyelőre nem tűnik, úgy, hogy nagy változás lenne. :(

>> Szerviz2007-07-30

Ismét kipucoltam az alapjárai motort, hátha segít a si fuldokláson, de sajna nem. :(

>> Egyéb2007-07-27

A hűtésem nem javult meg sajnos a fűtőradiátor csere után. A fűtés viszont megvan, de csak akkor kezdődik, ha pörgetve van a moci => mostmár biztos a vízpumpa csere augusztusban...

>> Szerviz2007-07-27

Tegnap felkerült a kipufogóm javított része (flexi elemtől hátra az egész), ki lett alakítva a lambda szonda helye és természetesen a szonda is bekerült. A kipu felcsiszoltuk és lefújtuk, valamint a tömítéseket, tartó gumikat kicseréltük.
Finomabb élvezhetőbb hangja lett! :))
Sajnos nem minden csavar volt újra használható, ezért ideiglenesen nem savállót is használtunk, ezt még pótolnom kell...

>> Szerviz2007-07-23

Cserélve a fűtő radiátor csappal együtt. Még a gyári volt benne (rajta volt a dátum). Valamint kipucoltam a fura szagú lerakódást a radiátor alatt (a házában ill a radiátor alján volt, ld. a képeken, valsz vízkő vagy a klíma radiátorról a kondenzvíz), mert az áraszotta azt e kellemetlen szagot szellőztetéskor. Megpucoltam még a hőmérséklet szenzort, szellőztető ventillátort, a járatokat amennyire elértem (volt kosz benne), csap aktuátorának kis zsírzás, valamint a borításokat megpucoltam ill. 1-2 helyre vékony szivacs is kerül zajcsillapítás céljából.

>> Egyéb2007-07-18

Kimértük a hűtő venti minden körét, reléjét, minden működik rendesen. :) Viszont fűtésem nuku, úgyhogy fűtőradiátor csere lesz, mivel a termosztát jó (szinte új).

>> Szerviz2007-07-16

A fojtószelep alján lévő vízjárat el volt tömődve (vízkővel) ezért nem tudott szabadultni a levegő a rendszerből. Kipucoltuk. :)

>> Szerviz2007-07-03

Motortérben lévő testkábel csatik tisztítása + kontaktspray. 2000-3000rpm között egyenletesebb lett.. :)

>> Szerviz2007-06-25

Gyertyák cserélve (BOSCH Super 4)

>> Szerviz2007-06-11

A radiátor mégsem volt annyira jó... Tele volt vízkővel. Ki lett tisztítva. Először otthon probálkoztunk vízkőoldóval (jó pár littyó) + keringetés a radiátorban vízkeringetővel, de nem lett eredményes, mert túl sok volt benne a vízkő lerakódás, így elvittem egy szakihoz, aki teljesen kipucolta.
Határozottan jobb a hűtés, a ventillátor óraműpontosággal kapcsolgat álló helyzetű autónál, és fixen tartja a vízhőmérsékletet, de ez a fix érték az óra szerint 100C körül van, szal a köv. gyanús elem az óra hőmérséklet érzékelője + csati + kábel.