Tagok >> süsnye >> 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V >> Blog
- Típus:155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:fekete
Ez olyan elem, amiről nem gondoltam, hogy létezik vagy hogy nekem valaha lesz :) Köszönhetően Marklar kollégának, lett.
Felkerült végre. Igaz 16Vről való, de tulajdonképpen egész könnyű volt felrakni.
Marklar kollégától végre sikerült beszerezni egy jobbos e-tükröt. Eddig manuális volt (nem gyárilag, de már így vettem). Pesze a "leveszem, forrasztom, felrakom" elgondolás kicsit bonyolultabbra sikerült, mivel a tükörlap fordítva volt felszerelve a konzolra (nemtom ehhez mennyit kell inni), így egyik irányba megakadt a keretbe. Így, csak le kellett szedni a tükörlapot és gondoltam, akkor már megvizslatjuk, mitől mozog az a tükör. :)
Mivel Marklar kolléga igen sokszor rémisztget a bontott 155ök hátsó lökős által takart sárvédőrészének rémképeivel, gondoltam rászánom magam megnézem mi lehet ott. Hát... azért ez a két karosszéria elem egymásra "vasalása" nem tűnik egy okos ötletnek...:( látható, h az alsó szépen el kezd korrodálni, és amire a felszínre ér addigra tképpen már mindegy. Pesze lekezeltem , amennyire tudtam (az eddig látott képekhez képest nem durva), de tartós megoldást csak egy komoly lakatolás nyújthat...
Csőstül jön a baj általában... a klíma minimum nyomáskapcsolóból kitört a kábel. A nyomáskapcsolót kivenno ugye nem akartuk, ahhoz leengedni a klímát elég macera. Így tapasztalt nőgyógyászokat meghazudtolva 1 óra alatt sikerült visszaforrasztani a kábelt...
Hazafele tartva Mestre-nél az A4en füst keletkezett lábaim közt... :) Mint kiderült valamely ex tulajnál a szellőztető venti és a jobb e-ablak közös tápkábele csupán összesodrásra, forrasztásra nem került... Persze idővel ez azért elfárad és elkezdett melegedni. Mivel ráadásul ez csatlakozás a padlókárpithoz is hozzáért, nagy szerencsénk volt, h csak egy kis füsttel megúsztuk...
Mindenesetre inkább összeforraszottuk, nem mintha nem bíznék a korábbi tulajok szakértelmében... ;)
Beszereltem a jutányos áron vett új, gyári hűtőradiátort. Ami változott, h a venti sokkal gyorsabban visszahűti a vizet. Kitakarítottam a kiegy tartályból a leüllepdett hűtőtömítő trutyit (ami az előző, javított hűtőnek sajna kellett egyszer) valamint kapott 3l paraflu-t is a vízbe.
Végre három hónap után megérkezett az ebayről rendelt radiátor! :) Az eladó srác bénázott, ezért egyszer visszaszállította a posta neki Firenzébe, aztán nagy lassan sikerült neki másodszor is elküldenie... Bár így is, hogy kétszer fizettem rá szállítást, bőven ár alatt sikerült megvennem (cakk-pakk 55EUR). :)