Tagok >> Ferko >> 146 1.6 Twin Spark >> Blog
- Típus:146 1.6 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Zöld 316/B
2007.11.12-én le lettek cserélve az első ablaktörlő lapátok. Trico márkájút vettem. Ezt ajánlották.:-)
A mai napon, 2007.11.01-én felkerült a szélvédőre egy "www.alfaamore.hu" matrica, valamint a köszöb spoilerekre egy-egy "cuore sportivo" matrica (a baloldali mintha ferde lenne egy picit, de üsse kavics). :-))))
Nemrég lecseréltem a ferde faliratot. Mégiscsak szebb egyenesen.:-))))
A Paulus házaspártól kaptam egy pár Amores rendszámtáblát. Nagyon örültem neki, és köszönet éret! :-))
2007.10.14-én az autót kipolíroztattam. Szép csillogó lett, és a kisebb hibák is kijöttek szépen. :-)
Nem tudom, hogy a képek mennyire adják vissza, de élőben gyönyörű! :-))
A 145/146-os Cartársakkal összefogva sikerült legyártatni egy kartervédőt. Külön köszönet érte Dfg-nek, aki a legyártásban segédkezett és Koznak, aki rendelkezésünkre bocsátotta a saját kartervédőjét.
A lemezt baromi jól felrakta az autószerelő haverom; 2007.10.13-án. Jöhet a vízözön is akár. :-)))) Baromi masszívnak hat, ahogy ott van. Vágtak bele egy lyukat is a leeresztőnek. Sajna ez valahogy lemaradt a gyártáskor. :-)
A "kiálló fülek" kerülte hátulra, a sima rész meg az autó elején van. A védő jobb oldali (menetiránnyal megegyezően nézve így ahogyan fel van rakva) fülét le kellett szedni, és beljebb rakni, hogy passzoljon a bölcsőhöz. Így viszont tökéletesen passzol.
A védő elejére is kellett tenni a két oldalra egy-egy kis pluszt; egy "L" alakú acél toldalákot. Így tökéletesen ráillik a hűtő felfogató melletti (kifelé értve a mellettit) két-két lyuk valamelyikére.
2007.10.13-án véget ért a nagygenerál 95430 km-t követően. Megtörtént a vezérműszíj csere. Időszerű volt már. Azt tudom ajánlani mindenkinek, hogy ne húzza 95.000 km-ig, mint én, mert elég rizikós már ilyenkor. A fogak szép ívet írtak le már, és a tövüknél repedezettek voltak. Az tutkó, hogy újabb 60.000-70.000 km után újabb csere lesz. A haver cserélt még vezető és feszítőgörgőt, gyertyákat (NGK 100.000-eseket), LMM-et (Bosch), vízpumpát (Marelli), lambdaszondát (Bosch), hátsó lengéscsillapítókat (Copaf). Megcsinálta még a kéziféket is, valamint az olajdekni is meg lett heggesztve.
Ami számomra nagyon meglepő volt az az, hogy nem tapasztaltam a dízeles hangot. Helyette inkább kellemesen duruzsoló zörej jött - zene füleimnek! :-)))) Azért volt meglepi, mert nem gondoltam, hogy ilyen hamar megszűnik; azt hittem, hogy kell pár km, amíg megszokja az LMM-et. Most beindítom, és semmi kerregés! :-))))
Tolok fel néhány képet a régi alkatrészekről, melyek 95430 km-t kibírtak.
2007.09.19-én beleöntöttem a tankba egy flakon Wynn's injektor tisztítót. Remélem lesz is valami hatása. :-) 325 ml-es volt és ezt elvileg 70 liter benzinhez kellett volna tölteni, de én fogtam és az egészet beleöntöttem egyszerre. :-)
2007.08.24-én megtörténet az első közös olajcserénk. Selenia 20K for AR-t kapott. Ki lett cserélve az olajszűrő és a levegőszűrő is. Az előző olajcsere 2006.12. hóban volt. Én januárban vettem az autót. 10.000 km után elérkezettnek láttam az időt az olajcseréhez.
94.000 km.