Sajnos engem is elért az Alfások egyik mumusa a légmennyiségmérő hibája. Igaz hibaként még nem jelentkezett, de úgy ment mint egyik ismerősöm 1.2-es Fábiája. Előzni már alig mertem illetve 6000-nél többet nem pörgött. Csőri "szenvedett" vele egy keveset mert biztosra akart menni, és kimért mindent. A csere után minden OK.
Biztos ami biztos vettem egy poroltót, de mivel ahová szántam ott az elsősegély csomag volt, így át kellett alakítanom egy kis öntapadós tépőzár segítségével. Így az a másik oldalra került.
Ma végre nyáriasítva lett az autó. Vettem 4 db Nokian gumit amit baráti áron sikerült megkapnom. 20000 Ft volt darabja. Felszereltem az új felnikre, és felkerült az autóra, meg mivel a normál szelep fémháza illetve szelepsapkája, másnak úgyis jobban kellett volna mint nekem, és az autóhoz visszaérve nem szeretem a meglepetéseket ezért rejtett szelepet kapott.
Ma volt egy kis időm, és már régóta zavart a riasztó visszajelzője, "begyűrve" a szélvédő és a műszerfal közé. Így hát áttettem a gyári helyre.
Végre befejeződött az elektromos ablak beszerelése hátulra. Idő hiányába elég soká tartott, meg igyekeztem mindent a gyári állapotba állítani. Teljes kábelkötegeket és csatlakozókat cseréltem, a relék is a gyári helyre kerültek. Rá kellett jönnöm, hogy az angol autóból való kábelkötegek nem jók az európai autókhoz, csak kis átalakítás után. Erre majdnem ráment a központi záram, de sikerült.
Megjött a felnim, már csak gumi kell hozzá. Gyorsak voltak, mert tegnap rendeltem meg, és elég jó áron sikerült megvenni. Igaz kellett hozzá venni egy egész teherautónyit.
Voltam Tata felé, és gondoltam beugrok a bontóba, úgyis kell egy két apróság. Vettem egy jobb első ködlámpát, mivel kaptam egy követ, egy belső lámpát ami a tükör mellett van, mivel az előző tulaj szétolvasztotta az egyik kapcsolót. Aztán régóta kerestem karbon mintás középkonzolt, de azt mondták az nincs. Akkor legyen fa, csak ne az utólag lefestett szürke konzolt keljen nézegetnem, mert nagyon csúnya. Mikor jön vissza Roland látom, hogy egy karbon van a kezébe, azt mondta nem tudott róla, csak mikor megemelt valamit, hogy átrakja, akkor vette észre, hogy van még ilyen.Aztán vettem egy Angol autóból származó vezetőülést, és miután hazaértem összeházasítottam az én jobb egyes ülésemmel. A kettőjük frigyéből született egy hibátlan kárpitú, nem kiült, magasság és háttámla keménység állítású ülés.
Ma voltam Tapolcán, és hazafelé beugrottam Csőrihez, kicserélte a korábban említett "kutyacsontokat". Még egy gonddal kevesebb. Remélem nem lesz helyette másik!!! Le is kopogom gyorsan! Lassan de biztosan haladok afelé, hogy minden rendben működjön, és végre költhetek extrákra!
Ismét meglátogattam Csöri mestert, hogy adjon egy állandó értéket a vízhőfokomnak. Ez remekül sikerült egy termosztátcserével megoldani, illetve mivel hátulról kopógó hangot hallottam ez is meg lett vizsgálva, és rendelt két hátsó kutyacsontot, ha jól emlékszem. A jövő héten remélem ez is be lesz rakva. A munka minősége és szakszerűsége, ismét osztályon felüli volt.
Ma kaptam egy csomagot Németországból! Végre megjött az Ebay-n vásárolt szőnyegem.Ha nem lennék ennyire fáradt, vagy az autó a ház előtt parkolna akkor lemennék és bele próbálnám. De mivel a ház előtt nem merem hagyni éjszakára, mert a másikat 3 alkalommal törték meg, így egy zárt és nagyon őrzött helyen pihen. Holnap viszont az lesz az első.