Mivel a belseje nem volt nagyon szép illetve olyan ami nekem megfelelne így a mai napot a takarítanak szenteltem. Helyére került a specifikus Brodit konzol és tartó.
Mivel a másik autót azonnal elvitték így másikat kellett gyorsan keresni. Sokat gondolkodtam hogy Giulia vagy Stelvio legyen. Utóbbi kicsit jobban tetszett viszont garázsba nehezen fért be meg Giulia már volt. Kezdtem rájönni hogy annyira nem is egyszerű a vásárlás. Aztán találtam egyet Milano mellett. Giulia lett. Jelenleg úton van az országba. Már nagyon várom hogy élőben is lássam.
Sajnos elváltak útjaink. Nagyon sajnáltam mert hozzámnőtt. Nem gondoltam volna hogy ennyire gyorsan elmegy. Este meghírdettem reggel el is vitték.
Most nézelődők. Giulia vagy Stelvio amit szeretnék.
Várpalotán volt ismét mert eljött a nagyszerviz ideje. Soká nem kellett nélkülöznöm hamar elkészült. Gyorsan és precízen mint mindig. Ami cserélve lett:
Olaj és olajszűrő légszűrő pollenszűrő gázolajszűrő vezérlés vízpumpa és a hosszbordásszíj. Valaki jól fog járni vele mert lassan eljön az eladás illetve csere ideje. A szervizkönyv betelet így pótlapot kellett gyártani.
Kicsit kopogott a jobb eleje. Csőri átnézte és egy jobb felső lengőkar meg egy jobb hátsó stabpálca lett cserélve.
A járművédelmi rendszer hiba ikon jelent meg és nem működött a kormányzár. Aztán kicsit beleástam magam a dologba. A kulcs kivételét megakadályozó retesz nem működött és a kormányzárat is az vezérli. Tehát tönkrement a kulcsot fogadó egység. De egyszerűen orvosolható. Másik egységet kell venni a kis motort kivenni és kicserélni benne, így nem kell programozni vagy a kis motort felújítani.
Végre le lettek festve a felnik. Mivel senki nem vállal felni festést így házilag álltunk neki. Kapott egy epoxi réteget aztán szórógitt utána csiszolás festés és lakk. Előtte homokszórva lett.
Meg mivel a gumik elkoptak lett véve 4 új Continental Premiumcontact 6 a gyári méretben.
Sajnos a hatalmas viharba, míg álltam ki a szél leemelte a garázsajtót és neki dobta a kocsi oldalának.A harcból nem az autó került ki győztesen! Így lakatos és festő lett a vége. Bár a festés jobb lett mint a gyári.
Ismét kötelező szervizen voltunk. Minden szűrő és olaj cserélve lett. Illetve találtam alatta egy olajfolyást. Sajnos az olajhűtőnél engedte el az olajat. Csöri ezt is orvosolta. Így most minden rendben. Viszont a szervizfüzet teljesen betelt. A munka minősége a szokásos. Szerintem nem kell bemutatni senkinek.
Mivel a foncsor fel lett újítva, így kapott egy irányjelző menetfény kombinációt, hogy kíméljem. Kapott még egy vezérlőt is. Az akkumulátor feszültség emelkedésre ahogy elindul az autó bekapcsol. Ahogy leáll kikapcsol. Továbbá van még 2 funkciója mi választható. A világítás felkapcsolásakor vagy kikapcsol vagy a félre veszi a fényerőt. Nálam kikapcsolásra lett állítva. A fényképek kedvéért hogy látszódjon milyen a fénye ezt a funkciót kikapcsoltam. Meg természetesen ha irányjelző megy szintén kikapcsolja azt az oldalt. A vezetékek mint a gyári gégecsőbe lettek elvezetve.