Hardy - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2008-09-16

Sajnos ki kellett vennem a kilóméterórát, és a vezetékeket is lekötöttem róla. Miközben szereltem egy másodpercre véletlenül gyújtásra raktam, ez elég is volt hogy világítson a légzsák visszajelzője. Szerencsére Csőri volt olyan rendes, hogy azonnal fogadott, és kiütötte a hibakódot. Én meg voltam olyan idióta, hogy nem vettem el elég intenzíven a lábam a gázról időben, így ez volt a történelem legdrágább hibakód kiütése. Olyan 90000 Ft-ra számítok. Pedig fékeztem is :))

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2008-09-09

Eltöltöttük az első 10000 közös km-t. Olaj és szűrők cseréje megtörtén. Természetesen Selénia.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 16V // 2008-08-29

Még régebben vettem az Ebay-n egy Novitec tetőidomot, ráadásul az autó színébe.Igaz későbbre terveztem de ennyi pénzért nem hagyhattam ott. Viszont felrakni nem tudtam, így elvittem egy tuningműhelybe. Ott garanciával felrakták. Azt mondták, ha leesik nyugudtan reklamálhatok, bár akkor már úgysem fogok, mert lesz más gondom is, mondjuk a tetőt kompletten cserélni.
A következő a Novitec hátsó szárny lesz.

 
>> AutóápolásAlfa 156 1.6 16V // 2008-08-20

Elvittem autófényezőhöz végre, mert úgy vásároltam, hogy a jobb hátulján volt egy kis húzás, meg a múlt alkalommal egy másik fényező a tükröket színkód alapján keverte ki, ami nem egy nyerő ötlet. Sajnos az UV vagy valami más hatására a külső fénye egy kicsit sötétebb lett, és így a tükrök eléggé elütöttek. Most jól sikerült szerintem, igaz én most is látok egy hangyányi eltérést, de ez nem annyira észrevehető.

 
>> EgyébAlfa 156 1.6 16V // 2008-06-26

Sajnos sehol nem találtam az autó kódkártyáját, ezért gondoltam veszek másikat, mivel soha nem tudni mikor lesz rá szükség. Gondoltam pár nap alatt megjön. Meglepődtem, mikor azonnal a kezembe nyomták, igaz nem kártya, hanem papír formátumba. Gyorsan le is lamináltattam, nehogy megsérüljön. Ez legalább jó nagy /A4/ méretű. Talán ezt nem hagyom el. Valamikor a másik is elő fog kerülni, mert a lakásba kell lennie, de gondoltam nyaralni nem megyek a kódok nélkül, főleg külföldre.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2008-06-26

Már több mint fél éve nálam van az autó, és annak hiszek amit én látok, ezért gondoltam mivel van egy kis időm elugrok megnézetem a futóművet. Jól tettem, a bal hátsó keréken kellet állítani egy kicsit, és az elsők összetartására is ráfért egy kis igazítás. Most biztos meg van csinálva és jó is.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 16V // 2008-06-05

Mivel nagyon meleget mondanak nyárra, és elég sokat járok autópályán, és hosszabb távon, gondoltam, hogy megelőzöm a gumimban a légnyomás változást, így beugrottam egy konkurens gumisműhelybe, mivel ahol én szoktam dolgozni sajnos nincsen, és feltöltettem a kerekeket gázzal.Így a légnyomást se kell ellenőrizni olyan sűrűn mivel ez nem tud elszivárogni, mint a levegő.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 16V // 2008-06-01

Végre sikerült gyári könyöklőt rakni az autómba, köszönet érte Erhard cartársnak, mivel ülést cserélt, és ez megmaradt neki. Nem volt egyszerű mivel levetkőztetem az ülésemet és nem ment rá a könyöklő. Ezért elhoztam Erhardét is azt is szétszedtem, hogy átcseréljem a támla vázát, és akkor jöttem rá, hogy a könyöklő tartó rudat nem az ülés vázára kell felcsavarozni, hanem van még egy adapter, és az van a vázra csavarozva. Elég lett volna, csak a támla alját szétnyitni. A hátsó részét már átkárpitoztam, de az első felnyíló részére még nem volt időm. Talán a jövő héten.

>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2008-05-22

Ma megint jártam Várpalotán Csöri mesternél. Kicserélte az első stabilizátor rudat és szilentet. Itt Fehérváron egy szervízbe tőlem érdeklődtek, nem tudok-e valakit aki csinál ilyent, mert valami iszonyatos munka. Én azt hittem több óra, de ahogy elnéztem Attilát, és Apukájat, valami játszva könnyedséggel, kicserélték, és olyan gyorsan, hogy valami hihetetlen. Most teljesen halk lett az autó, és megszűnt minden kopogás. "Eltűntek a kopogó Manók" nekem is.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2008-05-16

Valami csörgőkígyó költözött a kocsimba, a motortérbe, ráadásul valami meleg éghajlatról, mert csak akkor kelt életre, ha felmelegedett az autó. Már nagyon idegesített, és nem tudtam rájönni, hogy mi az. Egészen addig míg le nem csavaroztam a hővédő pajzsot a nívópálca mellől, a kipufogóról. Akkor vettem észre, hogy a legelső kipufogótartó ahol a 4 csonk 2-be folytatódik tovább, a csavar mellett el van repedve. Ki lett véve és Attila barátom meghegesztette, plusz kapott egy erősítést is. Most már nem tud eltörni többet, vagy ha igen akkor ott már a hűtőt is kell cserélni, meg az egész homlokfalat.