Mint köztudott sajnos az Olaszok igen elszúrták a Giulia relé dobozát amit a jobb első kerék elé raktak. Aztán rájöttek a hibára és 2017 végén már orvosolták a problémát és felkerült a doboz 3x2 kivitelben a lökhárító mögé. De sajnos itt nincs vége a történetnek. Mert a relék maradtak a régiek amik hajlamosak beégni így nem oldanak le. Ezt szintén orvosolták és volt visszahívás is rá de nagyon nem vették komolyan. Nálam is a régiek vannak. Így megrendeltem Olaszországból az új módosított 11130885 számú Mopar reléket. Nálunk 12-14.000 Ft/ db onnan a 6 db volt 22.000 Ft és profi módon egy bakelit csőbe rakták és a relék közé kis nikecel darabot raktak. Szerintem egy atom robbanást is túlélnének simán sérülés nélkül. Ha lesz idom jön a csere.



Pörögnek a kilométerek és eljött a kötelező szerviz. Így meg lett látogatva Várpalotán Csőri. A szokásos kötelező dolgok. Meg ablaktörlő lapát.

Felkerültek az új Michelin téligumik. Sokáig gondolkodtam rajta hogy aszimmetrikus Continental vagy V mintás Michelin legyen. Az előbbi van defekttűrő kivitelben az utóbbi sajnos nincs. De mivel az első gumiknál a belső rész egy kicsit jobban kopik így félúton van időm átforgatni őket. Ezért döntöttem ezek mellett.


Sajnos már nem működött az ablak és tükör fűtés se. Így cserélni kellett. Bár egy másik autóba még évekig jó lehet.



Rendszeresen fogyott a víz. Már kezdtem aggódni. Aztán Csöri megtalálta a hibát és orvosolta. Újra cserélte. Hogy nem tudnak leszokni erről a két darabból összerakott dolgokról. A 159 en is ez volt a gond.


Nagyon tetszett a piros indítógomb. De nem volt kedvem kormányt szerelni. Így gondoltam adok egy esélyt neki. Érzése jobb mint a gyári.







Várpalotán jártunk szervizben. Attila az első találkozáskor már szólt hogy érzi valahol folyik a víz. A vezérléssel kapcsolatban nem lettünk okosabbak. A márkaszerviz se tudott mondani semmit. Így csere mellett döntöttünk. Mint kiderült jól. Igaz volt cserélve de túl volt feszítve. Hiába a márkaszerviz kint se valami szuper. A vízfolyás is meglett. Kb hasonló okok miatt folyt mint amiért a vezérlés túl volt feszítve. Viszont a segregátor szűrőt is cserélni szerette volna Csőri mivel ennél a típusnál nem egyszerű mert tele van az eleje minden dologgal amit ki kell venni. Ebből jobb a gyengébb motor. A vezérlés miatt meg úgyis szét volt szedve. Viszont sehol nem volt az országba. Aztán megnéztem hogy Bécs mellett van jó pár hivatalos kereskedés. Az elsőnél ami fel lett hívva volt raktáron. Nem küldi el de félre rakja ha kell pár napig. Így ott lett megvéve.
A hátsó differenciálműben is ki lett cserélve az olaj. Kaptam a szerviz mellé pár fotót is. Hiába a szolgáltatás tökéletes!
Így most minden rendben.





Az új kulcsot felprogramozták és a hiányzó kulcsot pedig törölték. Veszprém Alfa Szervíz és kereskedés.

Sajnos az autóhoz egy kulcsot kaptam. Illetve kettőt csak az egyik egy másik autóhoz tartozik. Jeleztük az eladónak de azt mondta nem akar vele foglalkozni inkább visszafizet valamennyi összeget mert nem tudja hogy mivel keverték el. Így Győrbe meg lett rendelve a kulcs ami két részből áll és külön kell megrendelni. Az elektronikus meg a fizikai kulcs. Viszont a fizikai készen, marva érkezik. Még fel kell programozni és törölni a hiányzó kulcsot.

Első utunk Csörihez volt. Át lett nézve és ki lett cserélve a pollen és levegő szűrő a motorolaj szűrővel az üzemanyagszűrő az első fékek kompletten. A hátsóak újak. Cserélve lett a váltóolaj és szűrő is.
Még vissza kell menni és a vezérlés is ki lesz cserélve a biztonság kedvéért.


