Ismét kötelező szervizen voltunk. Minden szűrő és olaj cserélve lett. Illetve találtam alatta egy olajfolyást. Sajnos az olajhűtőnél engedte el az olajat. Csöri ezt is orvosolta. Így most minden rendben. Viszont a szervizfüzet teljesen betelt. A munka minősége a szokásos. Szerintem nem kell bemutatni senkinek.





Mivel a foncsor fel lett újítva, így kapott egy irányjelző menetfény kombinációt, hogy kíméljem. Kapott még egy vezérlőt is. Az akkumulátor feszültség emelkedésre ahogy elindul az autó bekapcsol. Ahogy leáll kikapcsol. Továbbá van még 2 funkciója mi választható. A világítás felkapcsolásakor vagy kikapcsol vagy a félre veszi a fényerőt. Nálam kikapcsolásra lett állítva. A fényképek kedvéért hogy látszódjon milyen a fénye ezt a funkciót kikapcsoltam. Meg természetesen ha irányjelző megy szintén kikapcsolja azt az oldalt. A vezetékek mint a gyári gégecsőbe lettek elvezetve.







Sajnos engem is elért a lámpa probléma. Gyakorlatilag nem jött ki a fény a lámpából már normál körülmények között se, nem csak esőben. Olvastam bejegyzéseket, hogy takarítás és minden jó lesz, de sajnos ez maximum a xenonos lámpákra érvényes. A halogéneknél más a probléma. Elfáradnak a foncsorok. Nekem gyári a lámpám, így csak megmattult, de ez is elég ahhoz, hogy már ne lássak rendesen. Az utángyártott lámpák, Depo Tyc sokkal ramatyabb állapotba vannak. Mivel ilyen lámpákból való projektorokat kaptam kölcsön míg az enyém felújításon volt, igy szembesülnüm kellett a szomorú valósággal, hogy az utángyartott lámpák nem jók semmire.
Gondoltam, hogy másik projektort kap, de mindenhol csak xenonost lehet kapni. Az meg mivel év eleje óta rendszám és forgalmi elvétel jár érte nem volt alternatíva.
Így elküldtem felújítani őket. Egy hét alatt viszajött,addig meg a másik lett berakva, hogy tudjak közlekedni.
Most újra látok.
Első képeken a gyári projektor, aztán az utángyártott, végül a felújított. A legvégén, hogyan világít a tompított lámpám.










Eltört a felfogatsnél az egyik oldalon. Így cserélve lett mind a kettő.


Vettem új felniket télre meg kapott új gumikat is mert a régiek öregek voltak. A nyáriak már nem kerülnek vissza. Igaz ahogy szokták mondani még egy nyarat elmennének de ilyen méretben nagy sebességnél vízen már nem biztonságos. Felnik is homokolva cinkezve és újra lesznek fényezve.
A gumisnál nem volt időpont viszont üres állás igen, így kicsit nosztalgiáztam és megcsináltam magamnak.



Régóta szerettem volna állítható kartámaszt. Végre mikor mentem a téli felnikért volt egy bontott autó amiben volt. Igaz a bőr része az használhatatlan volt. Szétszedtem megtisztítottam és kapott új igazi bőrt. 5000 Ft volt az áthúzás.





Nekiállt szórakozni a lambdaszonda. Bedobta a hibát kiütöttem megint bedobta ismét kiütve. Aztán megint. Nem ütöttem ki. Erre meggyógyította magát. Eltűnt a “sárga tengeralattjáró” magától.
Közbe kaptam defektet ahol láttam hogy az első betét is kuka lassan. Így beszéltem Csörivel. Mondta hogy 2690000 km vel a lambdának már csak múltja van mint jövője. Itt már bőven tönkre szoktak menni. Így hiába jó jelenleg cserélve lett. A fékbetétek szintén. Gyorsan mint mindig és precízen.




Közel egy év használat és kb 10000 km után elváltak útjaink. Lehet nézni a következőt az 59 mellé vagy helyette.

Mint írtam korábban miután Csöri kicserélte a hátsó ajtóknál
rájöttem hogy az elsők is hangosak. Így vettem kettőt és kicseréltem.



Mivel Csöri mindent rendben talált illetve amit nem azt cserélt így gondoltam elviszem egy futómű állítására ellenőrzésre. Már ráfért hisz vásárlás óta ami nem most volt ferde volt a kormánykerék is. Itt újra jól megnyuzták állítás előtt. De minden rendben volt. Kellett állítani elől. Hátul minden rendben volt. Most a kormány végre egyenesen áll.



