LacUS - főkép
>> EgyébAlfa 75 America // 2009-03-07

Nah, elkészült a nyomásszabályzó kiváltó.:) Minden fasza induljon.5 -10 perc járás után egy halk szisszenés, éééés a vadiúj (médin dzsermáni) benzincső szétrepedt, a 3-4 bar körüli száguldozó benzin meg megnézte mi van a csövön kívül.....Fasza.Cső csere, most jó minden, olajcsere (mert a sok indítózástól és be nem indulástól kicsit benzines lett), minden műszer bekötve, éééés egy helyben járatás 10 perc és még mindig jár, huh mondom ennek fele sem tréfa ideje egy próbakörnek. a moci hideg, szépen elindulunk szépen jár, 3000es fordulatnál már elforgatta a kerekeket és kicsit ment keresztbe......És kb még 200m ment, aztán vmi vhol bemelegedett.....rángatás, lefulladás durrogás....Szerintem az AC lesz, mert minden más már cserélve van....Remélem legkésőbb hétfőn kezembe lesz a Walbro 255LHP-s verseny AC-m:)
Noha végülis kudarcba fulladt a teszt, mégis azt mondom hogy már ez a pár száz méter is megérte sok-sok szopást..:)

 
>> SzervizAlfa 75 America // 2009-02-22

Nos hát végső elkeseredés, Hadada barátom szerelője kijött tegnap és megnézte mit szartunk el,hogy nem indul a kocsi.Az elsőre kibaszta a championokat és visszarakatta az NGK-kat,merthogy kiderült azért indult csak azokkal az autó mert azok nem voltak úgy beköpve....(Jóvanmá lehet röhögni nem vagyunk autószerelők,na ) :) Aztán konstatálta,hogy minden jó helyen van, tehát az autónak mennie kell.Mondtunk hogy oké de nem.Erre fogott 2ml benzint be a szívócsőbe oszt indítsá...Hát indítottam, és vénlány először 5 hengerrel,de beindult, majd utána szépen lassan magához tért.Kiderült,hogy a hidegindításhoz jelt adó gomba a termosztátházban nem annyira ad jelet a hidegindító szelepnek...Szóval most megyek veszek 6 új NGK-t, lecserelém a benzines olajat,és kapcsolóra kötöm a hidegindító szelepet.Remélem mostmár tényleg csak be kell járatnom....

 
>> SzervizAlfa 75 America // 2009-01-23

Na hát az új mocihoz új gyertya dukált, namost ugye NGK a kircsi felkiálltással vettem 6-ot a drágábbik fajtából 2000/ stück. És ugye folyamatos 5 hengerezésem volt azóta.Tegnap visszadobtam a régieket 5Champion+1 Lodge....Láss csodát a meglett a 6. henger is..Hát faszom...komolyan.:)
Jaaa, a lényeg a kocsi beindul jár, LÉGTÖMEGMÉRŐ NÉLKÜL!!Eszem, fa***m megáll, be se kéne indulnia.Erre jár, nagyjából a fordulatot is veszi,amint LMM-et visszadugom, felpörög úgy 3000-3500ra, majd szépen lefullad....Mostakkormegmijjapöcsbajalehet??? Talán a kábelköteg mégis...

 
>> SzervizAlfa 75 America // 2009-01-19

Továbbra is indítással kűzdök.Kipróbáltam más ECU-t, összesen 3 különböző légtömegmérőt és semmi.Aztán egyszercsak saját ecu+ saját LMM beindul, igaz csak 5 henger, de megy.Aztán 1 perc és leáll, indító... semmi, LMM csati lehúz, indul ismét 5 henger....LMM visszadug, leáll, azóta megint nem indul.....És mondja valaki nekem,hogy nincs lelke....

 
>> SzervizAlfa 75 America // 2008-12-22

Hát elektronyosság rendben, új akksi, törött csatik mindenhol cserélve, kábelköteg átmérve, szikra van, benzin van minden jelen azonban Miss America szarik beindulni...:( Most jönnek a jeladók,merthogy okosak mondták,hogy ha szar vmelyk van hogy nem indul.Kezdésnek a vizesblokk 2 jeladójával kezdek....Aztán meglátjuk.

 
>> Tuning és extraAlfa 75 America // 2008-12-14

Hát miután a gyújtás a helyén szikra van, elvileg benzin is és mégse indult az autó, ideje volt az elektromos hálózatát is megvizsgálni a kocsimnak.Itt Csíkos mester kezébe adtam a kocsit és a kábelköteget hogy ismét hozza formába.Szerdán adtam le a kocsit, és péntekre megvolt a kábelköteg a kiegészítő műszerek bekötése, szóval amint beszerzem Marek mestertől a gyújtáselosztót indítható a kocsi.Kíváncsi vagyok, merthát nagyon háccsókerekes az idő mostanában...:)

 
>> EgyébAlfa 75 America // 2008-11-21

Járt, a kocsi gondoltam elviszem egy körre...Terhelés nélkül gyönyörűen vette a fordulatot, elindultuk., rázkódott, vissza a garázsba , gyújtáson állítás új próba, nem ráz és nem is megy .Olyan mintha csak négy henger járna....Rotor, elosztófedélk csere , még mindig ugyanaz.Azóta már lassan alapjárat sincs....Sót már kijelenthetem az sincs, a gyertyák kormosak feketék....Kezdek fáradni.....:(

 
>> EgyébAlfa 75 America // 2008-11-11

Hát hétvégén végre beindult a motor.Kicsit ügyetlenkedtünk, de a végén beindult.Történt ugyanis,hogy a termosztátházon lévő két jeladó csatiját felcseréltem.És hát így nem indult a gép, forgatta, gyújtott, de az első röffenés után elvette a benzint.3 nap gondolkodás után ismét Hadada oldotta meg, amikor lerángatta a csatikat, én meg úgy döntöttem ráíndítok...:)És sikerült.Gyönyörűen jár.hihetetlen volt, végre hallani a két apró dobon keresztül már alapjáraton is robajlani a motort.Persze nem tökéletes minden, mert sajnos a termosztátot a hengerfejjel összekötő egyik gumicső elrepedt és ott folyik most .Megvan már a másik, úgyhogy nincs para.
Sajnos az elektromos hálózat szakemberért kiállt, mert hááát ahogy a riasztó is be van kötve....hát a kezét törném annak a fakezűnek aki így kötötte be..
Mindegy.A lényeg hogy jár!!!!!

 
>> Tuning és extraAlfa 75 America // 2008-10-11

Szóval nagy nehezen és csak féladagban de elkészült a krómozás.

 
>> Tuning és extraAlfa 75 America // 2008-10-11

Szóval, időközben bekerült a szépséges homológ OMP ülésecske+ 4 pontos övecske.
További alkatrészek, úgymint termosztát ház, injektor lefogó, stb krómozva ill. polírozva lettek, de még mindig kerülnek elő alkatrészecskék ilyen célra...Az hiszem holnap tényleg az utolsó adagot viszem már.
Apropó HF-ek...Nem tudom tudtátok-e hogy a kipufogó szelepeket tartó tengelynek nem mindegy a poziciója....Egy hete próbálgatom a bal oldali HF-et a helyére rakni, de félúton mindig megakadt a tőcsavarokon.Na görbék a csavarok...gondoltam én, de nem....Ha a HF furatába belenézek látom ahogy a fent említett tengelynek a rossz oldala van a furatban, nem a simára csiszolt.....szopás.Itt most helyre igazítás.Hadada átjött lecsavarta a hátsó imbuszt ami a tengelyhez hagy hozzáférni, egy kis kocogtatás ééééés ollé helyén is volt.:)
Máás. Dilemma a gépműhelyben mondták,hogy pasztázni kéne a hüvelyeket,hogy ne csináljon kapuccsínót olajból és vízből.Namostan amikor szétszedtem nem volt ott paszta (a víztérben annál több de annak semmi köze nem volt a hüvely rögzítéséhez és tömítéséhet.) viszont a Handbuch nem ír semmi mást csak a gumigyűrűt ahogy azt én találta is ...De a bogárka el lett ültetve a fülcimben ....Mindegy,majd megoldódik :)