Hát unalmas perceimben (na ilyen nem sok van) tovább rakosgatom a motort.Hála a krómozónak aki eddig villámgyors volt ugyan de mostanában belassult.Nem kicsi, nagyon.3. hete ül a szervópumpa szíjkerekén valamint a vezkerék lefogatóin......:(
mindegy, addig beraktam a szívócsöveket az új szilikoncsövekkel, az injektorsort, a szervópumpát.
Jaaa meg legyártattam újra a szervócsöveket, hát 21 pénz volt az összes.:))) Vizsga közben a zöldkarival együtt lejárt.Mondjuk nem veszélyeztett az az eset hogy hétvégén beindul a szörny és marhára csapatnékom támad...:)
Szóóóval pasztát kihagytuk a hüvelyektől, moci össze új gumigyűrűkkel.(Mert Wickey is megaszondta,hogy faszság lenne pasztázni, Ő meg asszem több V6ot látott már mint én).Szóval hengerfejek karter a helyén, Következik a vezérlés.:)Na az egy klassz ki kaland lesz :)
Szervó.Folyott, nem a kormánymű, hanem a környező csövek, így most szervó pumpa le csövek le, és viszem a Hidraulika Bt-hez Soroksárra és legyártatomÚjban 52ezer körül van darabja a kettő együtt 100ezer :)Na neeeeeee:)
Nos egy hét alatt a Bejó Gépműhely telejesen újjá varázsolta a két hengerfejemet.És ha már úgyis ottt voltak Bejó Laci egy kicsit alakított is rajta hogy a "nyomatékszegénynyamvadtvéhat" (by Ollah) kicsit erősebbnek tűnjön:)A hardyk biztos örülnek most:)
Nya a héten lekerültek a hengerfejek....Nos bárki is javította előzőleg a kocsimat, ha jót akar magának, nem dicsekszik vele főleg nem előttem.Szóval a tömítő paszta NEM a tömítések helyett vannak, és ha van tömítés NEM kell 3 tubus pasztát alákenni....Mert ugye a víztérben helyes kis paszta kupacokat találtam.....:( Még jó,hogy szétszedtem...Faszom az ilyen kontárokba...Én se értek hozzá, de bakker nem kennem teli a motor pasztával....Na mindegy.Mostantól legalább ez jó lesz:)
Nya, a mai napon unalmas 20 percemben kikaptam a főtengelyt,hogy holnap gépműhelybe kerülhessena a lendkerékkel együtt. (Lendkerékért köszi Marek).Hogy miért kellett másik lendkerék?:) Hát mert túl eresek voltunk, és az ékszíjtárcsa anya meglazításánál a lenkerékcsavar kiflibe hajlott,és kitört egy darabot a lendkerékből,amit bár könnyíteni szeretnék, de nem így:) Szóval most egy 2.5 Lendkerék kerül majd könnyítésre, hogy okosat is írjak, a 3.0V6 és a 2.5V6 lendkerék súlya közt 1 kg difi van (11.5kgVs.10.5Kg).Mostmár ezt is tudjuk:)
Nos ha már ott jártunk Hadada barátom meggyőzött,hogy a motornak jobb kint mint bent:) Szóval kivettünk és ha már kivettük ne legyen kint hiába, összes tömítés, szimmering cserel és ha már kint van akkor egy kis huncutság is legyen.Erről majd később bővebben.
Nya, a mai napon elindult a rég halogatott renovésön prodzsekt.:) A hajtás egy régebbi rajt miatt fura hangokat adott ki, így azzal kezdtük...Hát jó hír,hogy az alapos olajozás (az autó egész alja úszik az olajban) miatt minden csavar könnyen jött...A rossz hír,hogy az első hardy, 6 külön darabban van.:( Mindegy ezt sejtettük, a héten kikerül a moci is, valamint egy kísérleti céllal legyártásra kerül hamarosan egy titkosfegyver a szakadékony hardyk ellen.Na kb ennyi.
A vásárlás óta felmértük a helyzetet, ami korántsem olyan elkeserítő mint gondoltam.Noha az olaj csak 2 helyen folyik (Orrán és száján) :) nagy gond nincs, szimmeringek gyűlnek, és készülünk a nagy felújításra.Miután a cél a pálya-szlalom versenyre alkalmas autó létrehozása, a moci után egyből a futómű kerül górcső alá.Egyenlőre csak a gátlólk és a szilentek cseréje biztos, a rugók és a torziósrúd cseréje egyenlőre nyílt kérdés.