Miután egy csere AC-val se javult a dolog, kivettem a tankot, és abból a szűrőt....Szépen eltakarítottam, visszaraktam ééééééés visszatért a benzinnyomás és megy a kocsi. :-) Még jó,hogy nem basztam ki a kukába a hibátlan verseny act dühömben a múltkor. :-) Szóval most menne az autó, ha nem a garázsban állna és a házunk külső szigeteléséhez használt állványok nem lennének elé rakva. :-) Mindegy, jár-megy :-) A lambdaszondám viszont még mindig szarakszik, néha néha elkezd mérni, pedig már átnéztem egyszer a bekötést.Néha néha elkezd mérni ilyenkor azért megnyugtató, hogy padlógázon E85-tel 13.8 a max, ami bár kicsit szegényebb mint nekem tetszene (12.6) de ha jó lesz gyorsan belövöm majd.
Közben sikerült kipróbálni, kocsit.:-) Végre jó kuplungom, ezekkel a gumikkal elég jókat lehet rajtolni.
Más, beindult Hadada utcai Lancia Delta Integrale-ja DTA S60 Ecuval, kettőnk által kábelezve és programozva. :-) Hát a DTA k
ezelő felületét látva, elfutott az irigység... :-) A gotech remek kis kütyü, de azért a DTA-hoz képest kőbalta, ráadásul olyan egyszerűen írható,hogy hihetetlen. :-)
Hát az e85 jó dolog, mert olcsó. :-) Jobban is megy az autó tőle...Drága, mert 2 tankolás alatt kinyírta a verseny AC-met. :-( Most vehetek Bosch 044-est ami gyárilag bírja...~50e forint...Nem ma lesz, úgyhogy most jegelődik a dolog.
Más, a szinter kuplung 3-4ben is megcsúszott, és azért nem 800LE cincálta,úgyhogy kikértem a SzabykRST (Kovács Szabi a leggyorsabb fordos) tanácsát aki miután megnézte el is végezte a szükséges átalakítást, most már jó.Nem értem a Whistlernél is ott volt komplett a váltó,lendkerék kuplung és a 55e Ft os árban benne volt,hogy megcsinálnak mindent nekem csak fel kell csavarozni... Hát nem.Na mindegy most már jó.
No, hát mióta fent van a kardán volt pár guruló próba, rezonáció továbbra sincs, csak csörög, mint kiderült a középen lévő kardánkereszt már nem 100% és az csörög, de simán jó a dolog, próbálkoztam tönkre tenni, nem jött össze. :-)Szóval egyelőre jónak tűnik, mert rajtprogramot és a rugdosást is elég jól bírta.Apropó rajtprogram, az eddigi 'lassú' megszakításos rajtprogramot átírtam olyan csattogós, gyorsan szabályzósra :-) végre olyan mint a nagyoknak. :-) Sajnos az öröm nem 100%-os. Úgy gondoltam, hogy ideje átérni E85-re miután ebből több is kéne, meg jól jött volna az innovate Lc-1 segítsége, de csak egy hibakódot dobott a szonda folyamatosan. Mint a kiolvasáskor kiderült valahol elmegy a LC-1 12V-ja igy nem mér, így viszont nem tudom jó lett-e a keverék mert a hibakód miatt 18-22 AFRt mutat...Ja és hogy E85, miután betankoltam, a hazaúton eltoltam neki, és fent bedadogott, tehát ott már kevés volt, tehát amit sejtettünk bekövetkezett, a csúcsok elérték a határokat, szóval azokat most egyelőre 240ccm-ekre cseréltük amig meg nem érkeznek a Skyline R34GTR gyári 440ccm-es csúcsai.:-)
No hát, nagy nehezen megoldódott a puha fék probléma, most van egy erős, határozott nyomáspontú fékem, pipa. :-) Az olajos kézi még kis állítást igényel, de ígéretes. Kardán.. készültem rá,hogy hangos lesz, de ez kiba***tt hangos, igaz 1600RPM-ig, utána lehalkul, addig viszont mint ami szét akarna esni, a vicces az egészben, hogy nem ráz, nem vibrál.Egyeztettem gtv6 fórum néhány tagjával akik hasonló átépítést csináltak, mindenkinek csörög, úgyhogy azt hiszem ezt is pipálhatjuk.A szinter teszi dolgát, nekem kicsit magasan fog, de ez az én ízlésem. Most először mentem full kemény futóművel... :-) Brutális, azt hiszem, ideje komolyan elgondolkodni a csövezésen, és a kasztni full megerősítésen, mert egy egy gödör, olyat ver a kasztninak hogy csak na.:-) A futómű beállításával úgy tűnik mintha jobban funkcionálna a sperr, pontosabban ahogy nem billen, nem emelgeti a kerekét, így olyan mintha jobban zárna, legalábbis érzésre.
Ma délelőtt újra feldübörgött a V6, immár új kardánt forgatva. Amitől féltem, hogy a hevenyészett csapágyfelfüggesztés majd az oldalamba robban, elmaradt :) Úgyhogy egy viszonylag vibráció és hardymentes kardánom van, hétvégén valószínűleg már menetpróba következik...
Elkészült minden változtatás, ami az új kardánhoz szükséges. Tegnap visszakerült a helyére az immár szinteres kuplung, az új keményebb rugók, és a felújított váltórudazat. A hátsó hardy háromszög helyett már a CV csukló egyik oldala került, és a lendkerékre is felkerült egy másik. Az elsőre felment a kardán. :-) Nem tűnik rossznak, a középső felfogatásnak a helye még alakítás alatt, a helye megvan. A kardánnak most lesz egy kis törése, remélem nem fog zavarni..Az első indításnál kiderül.
Az akkumulátor is elfoglalta a helyét a csomagtérben a pótkerék helyén. Szóval alakul a helyzet, szépen lassan alakul.
Visszakerült ma a helyére a motor a módosított lendkerékkel immár, és a kardánt is bepróbáltuk, aminek a hosszával nem lesz gond! :-) Úgyhogy öröm van meg bódottá :-)
A múltkori versenyen kiderült,hogy melegszik a kocsi, úgyhogy beszereztem egy kicsivel nagyobb hűtőt ;-) is.
Miután a motor kikerült és a lendkerék illetve az új kardáncsatlakozó még átalakítás és gyártás alatt van, úgy döntöttem ideje gatyába rázni a motorteret. A kemény gátló+rugó kombónak csak idő kérdése,hogy mikor mászik át a tornyon, úgyhogy ponthegesztéssel megerősítettem, ahogy a támasztórúd bekötési pontját, a motortartóbak tartóját. Életemben először hegesztettem COval, úgyhogy annyira nem profi. :) A dolgát tudni fogja viszont. Így viszont elkerülhetetlen lett a festés.Miután low budget-té váltott a project, csiszolás, alapozás festés mind-mind Hadadára és rám maradt.Fehér lett :) Olyan versenyautós :) Én elégedett vagyok az eredménnyel. :)
A generátor mint olyan legutóbb elkerülte a felújítást, most megkapta, na megy egy kis szépítés is járt hozzá.
Hát tegnap leszedtük a kardán háromszöget az első hardyról...Hát amit mögötte találtunk az nem hétköznapi, a lendkeréken lévő kardán vezetőből kitört egy darab....Azóta gondolkodtunk Hadadával mi legyen.Az elhatározás megszületett, elég ebből ratyi kardánból,meg hardyból, úgyhogy motor ki lendkerék le, aztán gondolkodás, spórolás...és egyszer csak majd egy új hardy mentes kardán....Kicsit szomorú vagyok, mert sok minden fejlődött, és most megint csúszik a kipróbálása...
Hát végre közel egy hónap várakozás után végre elkészült a szinter kuplungom.Egy 6 ágú szintertárcsa készült, a lendkerék és nyomólap is szépen fel lett köszörülve,úgyhogy lassan újra összeáll az autó.
Ki lett cserélve hátsó rugó is amiről úgy tudtuk,hogy a jobbos törött, nos a balos is.Sikerült beszerezni keményebb rugókat, ezek egy kicsit nagyobb átmérőjűek, de sokkal-sokkal keményebbek mint a gyáriak.Egyelőre miután a váltó még lóg a De-Dionnnal együtt, úgy néz ki lehet túl közel lesz emiatt a féltengelyhez, de majd ha fent lesz minden a helyén kiderül.A keménységgel maximálisan elégedett vagyok, örülnék, ha így maradhatna. Cserére kerültek a stabrudak szilentjei is elől és hátul is.Mindehol találtam szakadtat, úgyhogy ez amúgy is szükséges lett volna.