Tagok >> liusz >> 159 2.0 JTDm 170Le >> Blog
- Típus:159 2.0 JTDm 170Le
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Fehér AR296
Igaz sokat pihenget az autó mostanában, de ha bevetésre kerül a sor, a megfelelő kerekekkel lehessen használni. Teli gumik leellenőrizve és kavicsmentesítve.
Botond fiammal beneveztünk. Jobban teljesítettem mint gondoltam. Még meg is említettek a nevem a nap végén, úgyhogy magamnak adtam egy jelest.
Nincs mese, össze kellett szednem magam a gyerek előtt...
Csomagfedél nyitó nyomógomb bedöglött. Azt hittem a fél éve cserélt kapcsoló az oka. Pont Morfiusz cartárs számolt be hasonlókról, így tudtam hova kell nyúlni. 2 vezeték elszakadt a csomagfedél átvezetésnél. 3cm betoldást alkalmaztam, hogy csökkentsem az újabb szakadás esélyét.
Mellette felpolíroztam a jobb hátsó sárvédőt, amit teleködöltek a festőmesterek az előző héten a jobb küszöbvég fényezése során. Ezt kihagyták a novemberi melóból. Gyorsan letüsszentették, tele lakk-ködölték a c oszlopot. Átvételkor nem látszott, csak a sûrolófény hozta ki. Visszavittem, valamit csinaltak vele, de még igazítani kellett rajta.
Egyûttal a saját polírozási hibámat a bal hátsó sárvedön is javítottam. Lámpánál okés, de napfényben derül ki az igazság...
A szégyenfoltokat sikerül végre eltüntetni. A bal küszöb végét ki kellet lakatoltatni, gyári bontott alkatrész segítségével..A motorfedél fényezése nagyon gyengén sikerült, amikor megvettem az autót. Másodjára is vállalhatatlan minőségben készült el. Még rendbe kellett hozni az első íveket is és a hatsó lökhárító alsó részen egy mély horzsolást is. Valalmi elcsúszott a mesternél, mert az első sárvédöket is újra fújták. Mindezek most top minőségben elkészültek november 28.-ra. Annyira jól mutatott az autó egy része, hogy mindenképpen be kellett valahogy fejezni az egészet.
A téli szünetben kiraktam a garázsból a V6-ot és felpolíroztam az autó másik részét. Durva, finom, hologram kezelést is adtam neki. 15 óra zsinnyegés, kevés pöttyözés. Ah, na ez durva jó lett. Unalmas meló volt, de mintha új lenne az Alfám. Ki lehet támasztani már a napfényre. Eddig is mindig visszanéztem rá, de most már kétszer is.
Az első év, hogy megfordult a fejemben miért is tartom ezt az autót, lehet, hogy jobb lenne valami észszerűbbre, esetleg vadabbra cserélni. Ennek egyik oka a sok költség, amibe nagyrészt elővigyázatosságból kerültem, másrészt a 156, ami családi autónak is beválhatna, amellett megmutatta a modern Alfa Romeo sportos karakterét. Aztán végiggondolva oda jutottam, hogy nincs jobb alternatíva. A gyönyörű utazós-suhanós, kényelmes, biztonságos159 marad, még van benne tartalék a negyedmillió km ellenére, sőt kap még további kis kipofozást is. Rájöttem, annak ellenére, hogy vannak az állapotából adódó külső esztétikai kifogásaim vele, bőven a szebbek közül való.