Mutasd

>> Egyéb2021-07-30

267340km

 
>> Esemény2021-06-25

Családi program Veszprémben. 15.04-kor sikerült elindulni. Hűvös garázsból előhoztam. 38 fok meleg.
Éjjel vissza. 0.15, Mezőszilasnál szegény róka. Sajnáltuk.
Kmét-Dunaföldvár-Veszprém-Balatonfüred-Dunaföldvár-Kmét.
Rovarhullák mindenütt az autó elején.

 
>> Egyéb2021-06-16

Mielőtt beköszönt újra a tél, lecseréltettem. Most tényleg nem siettem el.

 
>> Autóápolás2021-06-05

Tavaly nyáron az alacsonyan jövő napsugárban észleltem, hogy a jobb hátsó ajtó valahogy nem az igazi. Még 2019 végén az egész autót felpolíroztam, utána még vissza kellett vinnem egy kisebb lemaradt javításra. Valószínűleg a mesterek ügyködtek az ajtón, amikor a köszöbvégen dolgoztak és teleködölték az ajtót is mint a C oszlopot és azt polírozták el. Jobban is meg lehet csinálni. Még fél óra kellett neki. Finom+hologram. Így már jó.Tavaszi precíz mosást is megkapta. Most nincs kátrány és bogármaszat sehol (még). Tényleg szép.

 
>> Esemény2021-06-05

A javítás után a motorvédőt is letakarítottam. Az olajteknő, váltó is tiszta lett.

 
>> Szerviz2021-06-05

Megjavíttattam a főtengelyszimering okozta olajfolyást. Egyúttal kapott kuplungkinyomót is. Kuplung és lendkerék maradtak. Jobb első gömbcsukló cserés lett a menete miatt. Futóműkeret tetejét waxszal átkentem ahol már picit rozsdás volt. Jobban veszi az egyest és a curükkot, ez tetszik.
Olajcsere 265600km.

 
>> Esemény2021-02-07

Botondommal ellátogattunk Füredre. Ködös, nyálkás, vacak volt az út, kanyarok előtt nagy biztonsági fékezésekkel mentem. Inkább közlekedésnek, mint autózásnak mondanám.

 
>> Esemény2020-12-25

Elugrottam Füredre. Úgy döntöttem legjobb, ha a 159-cel megyek. Ez egy sima út, nincs se idő se lehetőség csapatásra. Az időjárás is vacak volt, Soltig a vizes út, a Balatonnál erős köd akadályozta az élvezetes autózást.
Szerencsére a köztes kedvenc szakaszon száraz volt az útfelület és gyenge is volt a forgalom. Ott egy szokásosan tempós autózást tudtam hozni. Eszembe is jutott egy újabb vezetéstechnikai gyakorlat, amivel kicsit tudok készülni a következő szezonra: a ballábas fékezés, mint új lehetőség nemrég jutott eszembe. Most itt volt az alkalom, hogy gyakorolgassam. Mint gyakori fékbevasaló nem teljesen ismeretlen a dolog, de tempósan élesben azért más.
Egyelőre azt mondom megy, de amire ennél az autónál igazán használni lehetne, az nem lehetséges, a fékpedál lenyomása tiltja a motor gázadását, ráadásul, ha van átfedés, akkor tovább tart neki összeszedni magát, mint amúgy legyőzni a turbólyukat. Na mindegy, nem is ide kell ez a technika, csak treníroztam az idegpályákat. A v6 meg az öreg GTV nincs ilyen akadályozó technikákkal felvértezve.

Próbálgattam még a kuplungolás nélküli visszaváltást, tényleg nem lehetetlen, sikerült is mindannyiszor reccsenés nélkül 4-ből 3-ba visszaváltani, de ezt egyelőre pihentetem. Lehet inkább az asszony autója a megfelelő erre a gyakorlatra...míg nem vagyok rutinos.

 
>> Esemény2020-11-05

261120 km.Csak legyen rendes tél is...Legalább hideg, hogy tudjunk a gyerekekkel korizni, ha már a pályára nem lehet menni.

 
>> Esemény2020-09-26

Gtv szétkapva, v6 végül nem az eső miatt. Maradt az 59. Kötelező elfoglaltságom volt Füreden kora reggel. Aztán hozzátettem egy kis autókázást is.
Kmét-Földvár-Enying-Füred-Dörgicse-Zánka-Tagyon-Mencshely-Pécsely-Tótvázsony-Szőlős-Pécsely-Tótvázsony-Szőlős-Füred-Enying-Kmét.
Jókat mentem, kicsit túl is toltam néha. Nem jó ilyen ritkán kiszabadulni.