Tagok >> Marklar155 >> Blog
Kapott a szélvédő egy kis csíkot. + "Marklarosítottam" is. :)
S megállapodtam a fólia folytatásáról is. :)
Ideiglenes hátsó lökös is került rá.
http://www.youtube.com/watch?v=8gV6FFXqeCM
2011.12.05-
Az autó pofátlanul occó volt, sok vizsgával. Ezért is vettem meg, s veszem a nevemre. De sajna azért nem nyertem meg a Lottó 5 öst sem :(
Szóval. 2 nap alatt több, mint 200km-t sikerült is belerakni. Amit láttam észleltem és fontos, csak azokat szeretném megcsinálni (tattni) most. (ügye van még1 ilyen ami épül, + az SW és a Delta is... S a sok -$$$ meg hiányzik még)
A kollégám azt mondta, hogy nem rég lett vezérlés... cserélve. Hiszem, ha látja a szerelő. (igaz nem csattog, nem zörög, nem rángat)
Olajat azért tutti kap. Otthon úgy is van 6L 20K for AR. Természetesen szűrőket is.
Meg első gátlót is kénytelen.
* épp a gumisál volt felemelve, mikor egyszer csak hipp-hopp elfosta magát a BE gátló...
Seggét is csak provizóre huzatom ki. Nem azért mert nincs alkatrészem, hanem mert nincs még értelme. Másik oldalon is van némi pörsenés. Amúgy meg első blikkre eléggé egyben is van a kasztni. (a sok korabeli látott autóhoz képest is) Így viszont szeretném egyben kilakatoltatni majd.
Ezért csak annyira, hogy rendesen csukódjon a csomi fedél. Feltudjak rá szúrni egy (van bordó 146) hátsó lököst, hátsó lámpát.
-Téli gumik fent, futómű (kivéve*), fékek, kormányzás rendben
-a mega randa gyári bőr kormány lecserélése.
-valami zenét kell beleraknom. Tavasszal lesz majd tutti is :)
-itt ott zörgés, műszerfalon izzó kiégés, ablakfűtés javítás.
-hátsó ajtók zárjai csak zárnak,de nem nyitnak...
-itt-ott hiányzó műanyagok... pótlása...
-"Marklar155 rendszám keret, s még pár +matrica ;)
-S némi kipuff kifújás elhárítás.
-S egy mega belső takarítás....
Mivel ciki lenne, ha nem lenne Alfám, ha már AA tag vagyok ezért is vállaltam ezt be.
Első 2,0 16V-t (IEE-...) vissza "bóltoltam" a tulajjal.
V6- projektet árában átadtam egy Kedves Cart társunknak.
Második 2,0 16V projektet újragondolva átveszi egy másik Cart társunk.
Mivel Bicolort ismét elvitték, így "rendes" Alfátlanul maradtam.
Meg ügye nem mehetek állandóan Temprával Alfa talikra sem... ;)
A TERV.
$$$ & ŁŁŁ függvényében a következő:
-rendes javítás Bh sárvédőn/doblemezen.
-átnézés és lakatolás a többi gócponton is-fényezés.
-2,0 16V motor átnézése (remélem nem fog kikönyökölni! ;) )
-2,0 16V motor gyűrűzése, csapágyazása, henger fej rendbetétele...)
-Sport csomagos belső átcserélése a Superére.
-Klíma rendbetétele.
-A már részletekben meglévő zene beépítése.
-Alufelnik (meg maradtak ezek is)
-Fólia
-Gyárihoz közeli hangú kipuff, szép véggel.
Teháth, szinte semmi brutál extra, ültetés....
Legalább egy autóm legyen széria... :)
2011.12.05.
Az autó szeptember óta állt. Reménykedtem, hogy a hazaúton életre kell majd az akksi is. (úgy kellett begurulni vele)
Mázli. Működik. Remélem így is marad! :)
-GFB megkötése Thomikával. 10000ft/3 hónap A0 ban. (B10 ment SW-re)
-Full tank. 61liter!!! S még nem is pislogott a sárga lámpa. 23800ft
-Eredet vizsgálat elintézése. 18500ft
-Bicolorról megmaradt téli kerekek centirozása és felrakatása. 6000ft *
-Kis pakolászás, puceválás, "Marklar155" matrica felragasztása. Állapot felmérés.
-Olajat már kért, + ablakmosó folyadékot is. Sajna az el eleredő eső miatt mindent nem sikerült megoldani.
-Van némi kosz benne, pár belső apróság is hiányzik vagy törött.
-Nahh meg a segge:)
2011. 11.28.
Felhívott egy kollégám. (Régebben már vett alkatrészt)
Volna az az autója amihez vitte a cuccot. Neki gurult a szomszéd skodája.
Nem-e érdekelne e az autó... Menjek ki és megbeszéljük...
Mondom OK.
2011.11.29.
Kimentem Budakalászra. Megnéztem. Az autó bal hátsó sárvédője,lámpája törött. Alatta doblemez is sérült. Hátsó lökös qka. 2013.08. hó ig vizsga. 1995 ös "Ferlén bordó" 2,0 16v. Alufelnikkel, sport belsővel, klímával. Elől bőr ülésekkel.
"Mire gondoltál?
A biztosító TK-ra vette, amennyiért a roncsot is megvennék annyiért vihetem"
2011.12.04.
Megvettem ;)
Reggel vittem. Másnap délután már hoztam el a verdát. De, messzire nem jutottam ámm. Karcsitól pár utcára nekem is jöttek... Egy friss jogsis csajszi ment GPS után... Csak a GPS nem mondta, hogy a következő sarkon macisajt is van. Ő meg egyenesen a kanyarodó főútvonalról...
Így le is amortizálta a bal elejét... Áhhh.
Az alkatrész beszerzés nem probléma:)
Csak. Ügye nem lett még kifizetve az autó. Az első adás-vételivel lett gfb kötve. Utána kölcsönadási. Majd a teljes vétel ár kifizetése után lett volna átíratás. Így egy kicsit macera volt a biztosítóval ügyet intézni. De megoldottuk:)
Szóval elkezdtem gatyába rázni.
Össze szedtem a megfelelő alkatrészeket s félreraktam. Közben használgattam is. Meglepett, hogy milyen kellemes egy ilyen 2,0 16V-s 155. A motor olajfogyasztásától eltekintve extra problémákat nem is produkált. El vittem Karcsihoz egy állag megóvó javításra is. mivel épp egy ugyan ilyen szinű 145 öst festett. Így a festék hibák és az egyéb látványos esztétikai hibák javítását bíztam rá. Tavaszra terveztem a nagy munkát.
Valamikor augusztusban felhívott a tulaj. (Peti Ő is). Megvenném e a 2,0 16V -t.? Vett egy másik autót és nagyon óccón adná. S csak a felét kell kifizetnem. Másik felét 2 hónap múlva. Erre nem lehetett nemet mondani. Látatlanban rábólintottam, s még aznap hozta is.
Szóval elhozták, kicsit pihizett is. Meg is hirdettem az eddigre szinte tökéletes "bicolort".
Eljött az ideje a próbának és a hibák felderítésének.
(A "bicolorba" beleöltem egy vagyont. De, hiányoltam még + lóerőket a tetőablakot is. Nem mellékesen fiatalítani is szerettem volna)
Irány Érd.
hmmm. 200000.-, az tényleg 200 000ft. -4 év, +15Le, széles kasztni gyárilag, tetőablak. De ez az autó nem is ért volna sokkal többet.
A motor elég erősnek érződik, de füstölt. (fostam is a "kikönyöklős 16V TS-től)
Váltó baknál éktelenül kopácsolt menet közben, féltengelyeknek is volt hangjuk, egyenesen sem akart menni...
A látható rozsdákról, esztétikai hibákról nem is beszélve.
De nem bántam meg.
Úgy terveztem, hogy 5-600000 ért sikerül eladni valami fanatikusnak a bicolort.
Abból+ némi + pénzből szépen rendbe rakom ezt.
Így belefogtam. Takarítás, egyéb apróbb hibák feltárása, javítása, pótlása.