Szilveszterkor Liával elugrottunk Zakopane-ba. Oda-vissza nagyjából 700 km-t tettünk meg szerpentinen, autóúton, közúton, és silány minőségű mellékutcákban.
Lia gyönyörűen ment, semmi baja nem volt. A fogyasztás lenyűgöző, 6 liter alatti volt visszafelé például!
Aztán hazafelé már majdnem otthon voltunk, még beugrottunk Szigethalomra. Ott kezdtem hallani valami eddig ismeretlen hangot a motor felől, amolyan elektromotor hangot, ami nagyobb gáznál felpörgött. Nem tudtam, mi lehet.
Aztán másnap reggel már nem tudtam kinyitni az autót. Gyenge riasztó-kikapcsolós hang után a központi zár nem nyílt ki és a kulccsal se tudtam kinyitni.
Szerencsére emlékeztem, hogy a múltkor hogy jutottam be. Kb fél óra alatt feltörtem az autót, majd bebikáztuk. Kinyílt, félretoltam az útból. Kb 2 percig járt a motor, majd az ablaktörlőt beindítottam. egyből leállt.
Bemérték az akksit, feszültség kb 5,7 V volt. Cellazárlatra gyanakodtak, ami jó, mert még épphogy garanciás.
Viszont kellett egy új akksit venni.
BOSCH S3
Az új akksival elmentem egy szervízbe, ahol a generátort megvizsgálták. Kuka.. A kép összeállt. Generátort kellett cserélni.
Mégn este elhoztam Liát, újra tökéletesen megy, új akksival, új generátorral.
100 129.000 130.000 130000 131000 132000 133000 134.000 135.000 136.000 140k 150k ablaktölrő akksi akkumulátor alfa átvizsgálás biztonság búcsú eladás éves fék fényezés fényszóró futómű generátor görögország gumi hibakód hideg hó izzítógyertya kaposújlak karc kerékcsapágy kerékcsere kopogás kormánymű légzsák lengőkar lia matrica minden modellek motoros nyaralás nyári ok:) olajcsere riasztó romeo sérülés szerelem szerviz tél téligumi utazás vásárlás zakopane
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD Executive // 2012-01-06