Mutasd

>> Szerviz2016-02-02

Már régóta kopott a gombom, és nem bírtam tovább. Kicseréltem. Érdi bontóban vettem 5000.-ft.-ért. (Utolsó képet valamiért elfordul feltöltéskor)

 
>> Szerviz2016-02-02

Múltkor szerelgetésnél sikerült két pálcát kitörnöm a díszrácsból, mivel bénáztam. Elég vékonyak így megszenvedtem vele kicsit. De végül sikerült meghegeszteni. Persze kipiszkálni sem volt egyszerű a beesett darabokat alulról.

 
>> Szerviz2016-02-02

Tetőlámpa felől mostanság rezgéseket hallottam. Leszedtem elől hátul. A kis fém karmanytúk ki voltak lazulva mindegyiken. Gondolom a ki-be szerelgetéseimtől. Fogóval visszatessékeltem a helyükre (kép1-2.). (Jó feszes lett utána). Hátul a kis panel is kicsit laza volt, így fülek alá kis szigetelő szalagot tettem. Így már ez sem tud rezonálni (kép 4-6.). Első lámpánál egyik csati is kicsit kotyogott így egy kis szivacsot nyomtam mellé, és szigetelő szalaggal rögzítettem (kép 3.). Tető kárpit alatt húztam el a tolató radar visszajelző kábelét. Ott szigetelő szalaggal rögzítettem, miután megfeszítettem a kábelt (kép.7.). Remélem most már csend lesz fent.

 
>> Egyéb2016-02-02

Gondoltam kipróbálok egy két ledes izzót ködlámpába. Két félét is vettem Aliexpress-ről. Cob ledest vettem, mert az a legerősebb fényű. Régi ködlámpámba próbáltam ki. Kicsit ki kellett tágítani az égő helyét hogy beférjen. Gondoltam jól nézne ki a nappali menetfényem mellett. Beraktam őket, de sajnos gyenge a fényük. Alig világít. Képen jól néz ki, de nem világít elég erősen. Ez van. Marad a sárgás ködlámpa vagy xenont rakok bele. 800ft/db volt az ára.

 
>> Esemény2015-12-30

Kedves gumisok géppel húzták meg a kerékőrt. De annyira ráhúzták hogy a sima csavarokat is csak csővel lehetett lelazítani. A jobb első lejött utána elnyírodott. Rendeltem kódszám alapján pótfejet. Két hét míg megjött és csak a bal elsőt tudták vele leszedni. Mivel német minőség és forgófejes, egyik leszedő célszerszámmal se jött le. Annyira edzett a gyűrűje hogy elnyírta a összes célszerszámot.
Ez tényleg lophatatlan!!!
Hátsókat a hátsó agyak lebontásával tudták leszedni valahogy, de sokat szoptak vele.
Fúrtak faragtak valahogy keservesen lejött...

 
>> Esemény2015-12-30

Sikerült idén megint fennakadnom (kép 1-3.) . Megint meghegesztettem (kép 4-6).
Kis javító festéket kentem rá, hogy ne látszódjon annyira. Tavaly ugyanitt javítottam.
Évi egy alkalom úgy néz ki kötelező..

 
>> Egyéb2015-12-30

Tépőzárral rögzítettem, mert mindig eldőlt. A bal hátsó kárpitott félig kibontottam. Utána tapéta vágó késsel csináltam két bemetszést. Átfűztem a tépőzárat és kész.

 
>> Tuning és extra2015-12-30

Bekerül két 80mm-es karika is. Ez a belső világítással van összekötve. A tető lámpából lehozott kábelre kötöttem, amihez a lábtér világítás is van kötve. Ha megnyomom a távirányiton az ajtónyitást bekapcsol. Ha bezárom elhalványodva elalszik. Ez a projektor köré került. Ragasztással rögzítve.

 
>> Tuning és extra2015-12-30

Nem volt egyszerű de elkészült. Ha valaki rászánja magát legyen sok türelme. Megrendeltem Kínából a karikákat ami 3-4 hét volt. Méretek 85-90-95 mm átmérőjű (3.kép). A középső karikát (90mm) máshonnan rendeltem, sajnos picit sárgás , de nem szembetűnő. Erről hiányzott a műanyag gyűrű, így rendelnem kellett Kínából. Megint 3 hét. Itthon sehol nem volt külön. Rendeletem butil gumit is az újratömítéshez még a első kanyarban (9.kép). Szereztem két sérült lámpát kölcsön, amit összetákoltam hogy ideiglenesen betegyem. Miután megvolt kicseréltem a lámpákat a kölcsönlámpára.
Búra leszedés:Leszedés segédlet
Eddig mindig körbe melegítéssel szedtem le a burát a lámpákról. Gondoltam kipróbálom a sütős módszert a gumi ragasztás puhításához. Nem jött be. Elolvadt a lámpa alja, így szereznem kellett egy másikat. Ebbe szilikonnal volt ragasztva nem butil gumival mint a régebbi típusokon. 8 perc-180 fok elintézte. Kisebb hőmérsékleten kellett volna, de most már mindegy.
Utána körbemelegítéssel és feszegetéssel szedtem le a burát. Lejött de egyik búra széle megrepedt a feszítéskor. Na gondoltam ez megint nem akarja. Szerencsére szélén volt így nem látszik felszerelve. Pákával összeolvasztottam (6.kép).
Szerelés:Gyürük rögzítése
Miután szétszedtem alapos takarítás következett. A ragasztás maradványait lekapartam a buráról és a lámpa keretéről. Utána kitakarítottam a projektort mert láthatóan poros volt kívülről belülről. A burán kivéve látszott igazán hogy meg van mattulva egy kicsit. A takart részeken sokkal szebb volt a plexi. A bal oldali helyére az egyik kölcsön lámpa került. Két felső füle le volt törve azt átraktam az olvadt lámpámról. Mindegy, lecsukott tetőnél nem látszik, majd kicserélem a házat ha lesz másik. Viszont ez szétszedésnél nem volt bematulva és a belseje sem volt poros.
Láthatóan jobban világított sötétben. Ezután levágtam 5mm-t a középső lámpa foncsorából, mert amit rendeltem karika rá az vastagabb volt mint a másik kettő (7.kép). A két szélső becuppant a helyére. Hozzácsavaroztam a foncsor belsejét a plexihez, ami rögzítette a gyürüket. Ez után az elektronikákat kellett bepasszirozni a lámpa belsejébe négy darabot. Előtte leteszteltem hogy mennyire melegszik. Szerencsére nem melegedtek így a lámpa belsejébe kerültek. Kettő lámpa sarkába került. Meleg ragasztó pisztollyal rögzítettem hogy ne zörögjön. Egy a reflektor mögé gyorskötözővel. Egy a plexi tetejébe gyorskötözővel (kép.4.)
Összerakás:Készre szerlve
Ezután belenyomtam a butilgumit a perembe körbe a lámpán. Ősszedugtam a kábeleket és még egyszer teszteltem hogy minden működik-e. Majd hegesztő géppel felmelegítettem a butilgumit a lámpa peremben és összenyomtam erősen. A négy sarkán négy fül bepattant a helyére. Végül visszakerült a külsejére a 3 króm takaró és a fekete keret.

Cob Led került bele, összehasonlítás CCFL-Cob Led-Smd Led
Cob Led vs. CCFL
Cob Led 159
Vezérlő elektronikával

Élőben sokkal jobban néz ki minta a képeken...
Bmw-sek nagy szemekkel néznek, meg mindenki más is...

 
>> Tuning és extra2015-12-07

Felkerült nekem is végre a dupla rendszer. 2.4-est vettem bontottan hővédő lemezzel együtt (kép 1.). Többen írtátok hogy jobb oldali kivágás nem egyforma a bal oldalival, ezért feketére festettétek. Akárhogy néztem mértem egyforma nekem. Rájöttem nektek azért nem egyforma, mert nem raktátok bele a kipufogó kivágás betétjét a teli helyére (kép 2.). Egy bontott lökhárítóból vettem ki, így volt nekem betárázva egy. Ha már összetörték a kocsim és fényezni kellett, így lefestettem az alját. Így jobban tetszik, szürkén kicsit csúnyának találtam.