Klímát fel kellett tölteni, mert kevés volt benne a gáz és nem igen akarta a hideget fújni. Pollenszűrő is cserélve lett és elnyomtam benne egy motipos klíma frissítőt. Jöhet a meleg :).
Kapott a kocsi Osram izzókat tompítottat és távolságit egyaránt.
Km óra állása: 209200
Ma sor került a futóműállításra.
Km óra állás: 206800 km
Itt volt az ideje a futóművet felújítani.
Elöl cserélve lettek:
- bal és jobb felső lengőkarok (Febi)
- bal és jobb kormánygömbfej (Bendix)
Hátul:
- bal és jobb hosszkitámasztó (Birth)
- 4 hátsó lengőkar (Birth)
- stabilizátorrúd szilent (Birth)
- bal és jobb stabilizátor kar (Bendix)
A bal hátsó hosszkitámasztónál kellett vennem 1 db gyári csavart is mivel beletört a kasztniba.
Költségem munkadíjjal együtt értendő.
Km állás: 206500 km
Április 5-én került fel a nyári szett. 3 felnit görgőztetnem kellett, illetve egy gumit javíttatni felrakás előtt.
Profilmélység: 7 mm
A hátsó féktárcsák felület kezelve lettek.
Sofita izzók helyére ledek kerültek belülre, 7 db kellett. A rendszámtábla világítás szintén ledes lett. Közben januárban ECU-t kellett cserélni egy ügyes szerelő miatt. Az ECU -t Marektól sikerült beszerezni.
Olaj: Selenia WR Diesel 5w40
Olajszűrő, levegőszűrő: Sofima
Üzemanyagszűrő: Müller
14 ezer Km volt az olajban.
Óraállás ~ 203000 km
Kapott a karosszéria egy kis polírozást :)
Felkerült a téli garnitúra, 205/55 R16 méret.
Beszereztem egy cápa uszonyos antennát, egész jól mutat.
A bal első lámpa egy kicsit el volt már színeződve. Bő 10 perc alatt megcsinálták, munkadíjat nem kértek érte :).