Mivel voltak lengőkarok cserélve, ezért ma sor került a futómű állításra.
Miután honosításról visszakaptam az autót jelezték, hogy a jobb hátsó lengéscsillapítónak a rugótányéra leszakadt.
Ma sor került a 2 hátsó lengéscsillapító cseréjére.
Kayaba márkájú került bele.
Km óra állása: 250958 km
B oszloptól hátra kapott az autóm egy Lumar sötétítést, 15%-os a fólia fényáteresztő képessége.
Már vásárlásnál is jelezte, akitől vettem az autót, hogy bedobálja az egr hibát városi közlekedés alatt, és ez a hiba nálam is fenn állt, folyamatosan.
EGR-t tudtam, hogy le kell falazni és kiírni, sort kerítettem rá a szerelőmnél.
A fogyasztás visszaállt a reális értékre.
Hibajelző nem világít, hiba megszűnt.
Június 20-án megkapta az autó a magyar rendszámot.
Igazából, honosítani kellett, mert ez év augusztusáig volt osztrák műszakija.
Közben, az első pajzson fekete fóliával változtattam, nekem így jobban tetszik, illetve kapott egy olasz matricát is a lámpa mellett.
Amikor megvettem az autót már akkor sem tetszett, hogy a csomagtér ajtó spoilerja nagyon vissza volt mattulva, szóval míg várt az autó a rendszámra ezt orvosoltuk.
Előtte képet elfelejtettem készíteni, így csak a végeredményt tudom feltenni.
Már úgy vettem az autót, hogy tudtam a motorháztető cserés lesz.
Mivel az éleknél nagyon fel volt hólyagosodva, és szépen nem lehetett volna javítani.
Az alfadepotól tudtam beszerezni egy rozsdamentes motorháztetőt, fehér színben.
A fényezőm szépen lefújta, majd fel is került az autóra.
Így azért más a látvány.
Munkahelyem csináltam egy ózonos klímatisztítást.
Az előző tulaj, 243 ezer km-nél csinált szervizt az autóra.
Akkor Meisterteile olajat raktak bele.
Én azzal az olajjal nem nagyon akartam használni, szóval egyből megcsináltuk rá a kötelező szervizt.
Nekem a 156 ba, az elmúlt 10 évbe a Selenia bevált, ezért azt kapott most is az autó.
Selenia Wr Diesel 5w30.
Cserélve lett a levegő és a pollenszűrő is.
Km óra állása: 250876 km
Mielőtt ment volna az autó honosításra, ugye át lett nézve, és a bal alsó lengőkar első és hátsó szilentje ki volt szakadva.
Szilenteket nem akartam cseréltetni, ezért komplett új TRW lengőkart kapott az autó.
Illetve mivel a bal felső lengőkar úgy nyikorgott, mint egy lovaskocsi, az is szintén cserélve lett, szintén TRW lengőkarra.
A jövő héten a futómű állításra is sor kerül.