Végre a karosszériája is megszépült a kocsimnak. Most lesz egy éve nálam, végre eltűntek róla a hibák.
Az első lökhárítón volt egy kb 8 cm repedés műanyaghegesztéssel helyre hozva. Az első és hátsó sárvédőíveket megkezdte a rozsda, az ajtók alját szintén. Sok volt a kavicsfelverődés mind a 4 ajtón egyaránt, illetve a jobb első ajtón volt egy horpadás mivel valaki ügyesen meghúzta egy parkolóba. Ezek mind ki lettek javítva, 8 elem lett újra fújva ( 4 sárvédőív, 4 ajtó).
Nagyon szép lett, végre igazi pompájában ragyog a gép. :)
A küszöb alvázvédővel lett kezelve.
Sajnos a javítás előtti képeim elvesztek a telefonomból, csak a végeredményt tudtam feltenni.
2 hét múlva kapni fog polírozást is.
16-os gyári Selespeed alufelni Bridgestone Blizzak téli gumival, 2011-es évjáratú gumik, 7.5 mm-es profillal. Fekete alfás szelepsapkával. Majd pár hónap múlva felkerül.
Jobb első csapágy csere, Starline került bele.
A költséget munkadíjjal együtt írtam.
Km állás: kerek 199 ezer
Egyik este nem indította az aksim a kocsit, már vártam mikor mondja be az unalmast, mert fél éve bemérettem és nem volt valami jó.
Bären aksit ajánlott egy ismerősöm 74ah 12V 640A indítóáramú, egy nap alatt meg is lett.
Hangszórókat is cseréltem előre Pioneer 2 utas, hátra 1 utas Pioneer, szebben szól így, bár a gyáriak ezekbe a 156-osokba elég gyengék szóval nem is csodálom.
Első hátsó féktárcsák és fékbetétek cserélve lettek. Előre Brembo Max tárcsák kerültek, hátsó tárcsák és a betétek is brembo. A féknyergek kaptak egy kis felújítást Motip hőálló féknyereg sprayvel. A hátsó féktárcsa porvédő lemezeket is cserélni kellett, mert el voltak rohadva. Elöl jobb és bal oldali stabilizátor és jobb kormányösszekötő rúd is cserélve lett.
Kézifékkötél is rendbe lett téve, be volt rohadva cserélni kellett.
A héten rendeltem egy garnitúra kerékőrt, így talán nagyobb biztonságban vannak a felnieim. Cserélve lett a többi kerékcsavar is, a régiek rozsdásak voltak.
Az ajtókárpiton lévő kapcsolókat carbon fóliával behúztam, hogy a pár karcot eltakarjam vele, egész jól sikerült.
Csöpögött a szervo olajom, egy gumicsövet kellett cseréltetnem benne. Az olaj cserélve lett benne. Meglett a váltóolaj cseréje is, Tutela olajjal.
Ma megjött az új embléma a pajzsra.
Kicsit megszenvedtem a cserével, mert az egyik csavar bele volt rohadva a menetbe, meg a ragasztó is a régin igen erős volt. Az újat már nem volt nehéz feltenni.
Kicsit melegítettem hajszárítóval.
Szép lett!
Tegnap megjött a csomag, ma feltettem, mutatós :)!
Elemes változat.
Tetszik, lehet rakok a hátsó ajtókra is.
Elöl mindkét oldalon cserélni kellett az alsó és felső lengőkarokat, gumiharangokat.
Cseréltettem kormánygömbfejet.
Ezek után beállították a futóművet.
Vettem még Tutela váltóolajat, egyik nap sor kerül a cserére.
Km állása: 192000 km