Az áprilisban berakott légzőcső időközben kikerült, mert a lambdaszonda/ECU hibát hatványozottan megnövelte a gyári rezonátor doboz ellenállásának megszüntetése. Mivel a hiba egy kerülő megoldással már a múlté, ezért vissza is kerülhetett a 100-as gégecső. Ha már visszaraktam, a ködlámpa mellett lévő szellőzőnyílásra kötöttem. A légzőnyílásból kivágtam a műanyag rácsot, hogy szabadabban tudja nyelni a levegőt. Reményeim szerint a felfelé hurkolt gégecső miatt esős időben sem fog vizet nyelni a motor (ahhoz, hogy az egész nyílás víz alatt legyen, legalább tengelyig kell érni a víznek, de akkor már a küszöbön is átfolyik). Azt nem várom, hogy légköri nyomásnál nagyobb lesz a szívócsonknál a nyomás, de a szívó rész veszteségeit szerintem jócskán lecsökkenti.
A ram air rendszerem tesztelése holnap indul...
Ha bevált, akkor jön a légtömegmérő tuningolása...
ac air akksi alapjárati alsó alufólia állítás bal befagyás benzin berakás billegő bödön bőrözés bowden brembo bütyök can catch csapágy csavar csere csere. csomagtértető defekt dob drl e85power első embléma erősítő fő fék fékbetét fekete féktárcsa felső féltengely felújítás fényezés feszítő fojtószelep forrasztás futómű gumi gumiharang gyertya gyűrű hangszóró hátsó henger hiba hidrotőke hifi horpadás időzítő janó javítás karter kartergáz katalizátor kábelezés kárpit kerék kerékcsapágy kézifék kiemelő kilincs kinyomó kipufogó kompresszió kontakt kopás kormánymű középkonzol kukac külső kuplung lambda láda lámpa led légbeömlő légszűrő légtömegmérő légzsák lengőkar magas matt mélyközép mélyláda menetfény motor motorháztető módosító műszer nappali nyári oil olaj
>> Tuning és extraAlfa 156 1.8 TS // 2015-11-08