Megint sikerült egy hülyetuning hibát helyreraknom...
Az a szerencsétlen, aki a szó rossz értelmében agyon tuningolta ezt a jobb sorsra érdemes 1.8-as motort, jól melléfogott.
A háccsókerekes ladákon nevelkedett emberünk a kartercsövet levezette a motor mellett a szabadba a szívócsonkon meg ledugózta.
De ezen a motoron a forgattyúsház szellőztetése úgy van megoldva, hogy egy cső megy a légtömegmérő és a fojtószelep közé, egy másik cső meg a fojtószelep és a hengerfej közé egy rugóval zárt szelepen keresztül. Na ezt az utóbbit vezette a szabadba.
Mi is történt? A szabadba vezetett csövön keresztül megnyitotta a szívócsővet a légtömegmérő és a fojtószelep között. Így ujjnyi vastag lyukon keresztül szívott falsot a motor a légtömeg mérő mögül, ráadásul a forgattyúsházból is az olajpárát jól kiszippantotta így. Arról nem beszélve, hogy szűretlen levegő jött ott be...
Vissza is raktam a helyére a csövet. Amit tapasztaltam, hogy 3000 alatt is van ereje a motornak. Most már nem tudom lefullasztani induláskor, ha kuplungról óvatlanul szállok le, akkor egy rántással megindul...
A padlógázas gyorsításnál is kevesebb a lila füst ami otthagyok...
ac air akksi alapjárati alsó alufólia állítás bal befagyás benzin berakás billegő bödön bőrözés bowden brembo bütyök can catch csapágy csavar csere csere. csomagtértető defekt dob drl e85power első embléma erősítő fő fék fékbetét fekete féktárcsa felső féltengely felújítás fényezés feszítő fojtószelep forrasztás futómű gumi gumiharang gyertya gyűrű hangszóró hátsó henger hiba hidrotőke hifi horpadás időzítő janó javítás karter kartergáz katalizátor kábelezés kárpit kerék kerékcsapágy kézifék kiemelő kilincs kinyomó kipufogó kompresszió kontakt kopás kormánymű középkonzol kukac külső kuplung lambda láda lámpa led légbeömlő légszűrő légtömegmérő légzsák lengőkar magas matt mélyközép mélyláda menetfény motor motorháztető módosító műszer nappali nyári oil olaj
>> SzervizAlfa 156 1.8 TS // 2014-11-10