ac air akksi alapjárati alsó alufólia állítás bal befagyás benzin berakás billegő bödön bőrözés bowden brembo bütyök can catch csapágy csavar csere csere. csomagtértető defekt dob drl e85power első embléma erősítő fő fék fékbetét fekete féktárcsa felső féltengely felújítás fényezés feszítő fojtószelep forrasztás futómű gumi gumiharang gyertya gyűrű hangszóró hátsó henger hiba hidrotőke hifi horpadás időzítő janó javítás karter kartergáz katalizátor kábelezés kárpit kerék kerékcsapágy kézifék kiemelő kilincs kinyomó kipufogó kompresszió kontakt kopás kormánymű középkonzol kukac külső kuplung lambda láda lámpa led légbeömlő légszűrő légtömegmérő légzsák lengőkar magas matt mélyközép mélyláda menetfény motor motorháztető módosító műszer nappali nyári oil olaj
>> SzervizAlfa 156 1.8 TS // 2016-02-12
Az előző akksi kezdte megadni magát. Egyszer sikerült nem beindítani a motort, pedig csak 2 napot állt a kocsi és 0 fok körüli hőmérséklet volt reggel. Az önindító ugyan forgatta a motort, a befecskendezés is működött, de a gyújtáshoz már kevés volt (indítás közben 8 volt alá esett az akksi feszültsége). Az új akksi beszerzéséig rendszeresen töltöttem a régit tegnapig, mert megvettem az újat, egy Varta Silver Dynamic D15-öt (63Ah kapacitás, 610A hidegindítási áramerősség). A kisebb és halálán lévő akksihoz képest ég és föld a különbség: kb kétszer olyan gyorsan teker és szinte azonnal be is röffen a motor. :O)