Itt volt az ideje...
Új olajat, olajszűrőt és légszűrőt is.
Majdnem meg volt a 10ekm az előző olajcsere óta, itt volt az ideje a cserének. Új olaj, olajszűrő, légszűrő került bele. A légszűrőház csavarjai a javítás óta jól szuperálnak, könnyen ki lehetett csavarni mindhármat. A légszűrőházban csak két kisebb levél volt, alégbeömlő nem szed össze sokkal több piszkot mint a gyári megoldás. Az aktív szenes pollenszűrő is megvan, de azt még nem cseréltem ki...
A téli gumik is elvonultak nyári pihenőre, A 16-os telefontárcsásak a jó állapotú nyáriakkal kerültek fel. Jöhet a jó idő...
Itt volt az ideje az olajcserének. A légszűrő ugyan koszos volt, de nem volt annyira mocskos, mint vártam főleg úgy, hogy egy 100mm átmérőjű cső akadály nélkül vezeti rá a menetszelet közvetlenül a ködlámpa mellől. A légszűrő házban is csak két kis levél volt az összes szemét. A légszűrőház javított csavarjai is jól vizsgáztak, gond nélkül szét lehetett szedni és össze lehetett rakni.





Kis szerviz volt. Kapott a masina új gyertyákat, akkor már kompressziót is mértem (mind a négy hengerben 14,5), motorolajat, olajszűrőt és légszűrőt cseréltem. Ez utóbbi egy bontott légszűrőház beszerelésével járt, mert a sport szűrőt kidobtam a motorházból...
1.kép: kompresszió mérő
2.kép: bal oldali a sport légszűrő, jobb oldali meg a bontott légszűrőházból maradt gyári betét (vajon melyik látja el jobban a feladatát?).

